1396-02-06 16:59
1381
0
38274
براساس اعلام داوران؛

دانش آموزان گلستانی برگزیده جشنواره ملی «نامه‌ای به یک شهید» شدند + تصاویر

دو اثر دانش آموان استان گلستان در بین 36 اثربرگزیده جشنواره ملی«نامه‌ای به یک شهید» قرار گرفت و تقدیر شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "فاطمه رمضان قربانی" و "ثنا زنگانه" دو دانش آموز مقطع ابتدایی استان گلستان از شهرهای گرگان و علی آباد کتول در اختتامیه جشنوار«نامه ای به شهید» در تهران بعنوان نفرات برتر معرفی شدند.

براساس این گزارش؛ فراخوان این جشنواره به مناسبت ۲۲ اسفند ماه ، روز بزرگداشت شهدا منتشر شد که در این راستا دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از پایه سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم با ارسال آثار و دل‌نوشته‌هایی در این جشنواره شرکت کردند و حدود ۴۶ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

فرآیند داوری این نامه‌ها در دو مرحله در سطح استانی و ملی اجرا شد و نهایتا ۳۶ اثر از سراسر کشور برگزیده شدند که در اختتامیه این جشنواره که دیروز 4 اردیبهشت ماه در تهران برگزارشد از نویسندگان این نامه‌ها با اهدای جوایزی تقدیر شد.

photo ۲۰۱۷ ۰۴ ۲۴ ۱۹ ۵۵ ۲۸

اهداف جشنواره ملی «نامه‌ای به یک شهید»، تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق‌تر نسل جوان و دانش‌آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت، بهره‌گیری از ابتکار و اندیشه‌های دانش آموزان در تولید محتوای مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره برداری و استفاده از محتوای تولید شده در رسانه‌های مختلف و در شبکه‌های مجازی اعلام شده است.

براین اساس، دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره دل‌نوشته‌های خود را با محورهای اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور، انتظار شهدا از دانش آموزان و وظایف دانش آموزان در قبال خانواده شهدا به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

photo ۲۰۱۷ ۰۴ ۲۴ ۱۹ ۴۳ ۱۲

photo ۲۰۱۷ ۰۴ ۲۴ ۱۹ ۴۳ ۳۱

فاطمه رمضان قربان-گرگان

photo ۲۰۱۷ ۰۴ ۲۴ ۱۹ ۴۴ ۱8

photo ۲۰۱۷ ۰۴ ۲۴ ۱۹ ۵۷ ۴۰

photo ۲۰۱۷ ۰۴ ۲۴ ۲۰ ۱۳ ۵۸

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.