1396-01-30 06:27
1237
0
38003
وزیر سابق فرهنگ ارشاد در دولت دهم:

رقابت اصلی بین روحانی و یکی از چهار نامزد جمنا خواهد بود/ مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند

وزیر سابق دولت دهم در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان گلستان گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و میتوانند مانعی بزرگ برای انحرافات در جامعه باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در جمع فعالین رسانه ای و خبرنگاران استان گلستان که در دفتر "پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما" گرد هم آمده بودند، گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و می توانند مانعی بزرگ برای انحرافات در جامعه باشند.

وی افزود: رسانه های انقلابی ما باید به گونه ای رفتار کنند که در برابر رفتار پوپولیستی رسانه های بیگانه و غیر انقلابی مقابله نمایند.

"حسینی" اظهار کرد: رسانه ها در مرحله اول باید مردم سالاری را ترویج دهند و به گونه ای رفتار کنند که معیارهای امام و رهبری در بین مردم ترویج پیدا کند.

* رسانه های غیر انقلابی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند

وزیر سابق دولت دهم در ادامه تصریح کرد: افرادی که در آستانه انتخابات جنگ رسانه ای به پا می کنند در صدد ایجاد جامعه دو قطبی در کشور هستند.

وی گفت: وقتی اراده و ایمان در کشور وجود داشته باشد، اقتدار کشور حفظ خواهد شد و رسانه ها نیز باید این رفتار را ترویج داده واقعیت ها را پوشش دهند.

"حسینی" اظهار کرد: زمان برای حرف گذشته و باید مسائل اقتصادی را به جد پیگیری کنیم و این را می توان در سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی به وضوح مشاهده کرد و جامعه عمل به آن بخشید.

* رقابت اصلی در انتخابات ریاست جمهوری بین روحانی و جمنا است

این مسئول در ادامه تصریح کرد: 4 فرد مورد نظر "جمنا" از شخصیت های برتر و انقلابی کشور هستند و باید گفت هر 4 نفر نیز تعهد دادند در برابر فرد اصلح کناره گیری نماید.

وی در پاسخ به واکنش ها در برابر ثبت نام "دکتر احمدی نژاد" در انتخابات، گفت: با اظهار نظری که "دکتر احمدی نژاد" در روز ثبت نام کردند، بیان از این داشت که ایشان در انتخابات حضور نخواهند داشت و به قول خود به رهبری پایبند هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در ادامه اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم رقابت اصلی بین "حسن روحانی" و یکی از چهار نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) خواهد بود.

"حسینی" گفت: مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند و مسئولین دولت یازدهم ارتباط خوبی با مردم نداشتند.

وی افزود: مردم خیلی دلبسته احزاب و گروه های سیاسی نیستند و خود میدانند چه کسانی را انتخاب نمایند.

* افرادی به دنبال این هستند که القاء کنند، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) فرو پاشیده است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد دولت دهم، با بیان اینکه اقتدار نظام از میادینی چون انتخابات به اثبات می‎رسد، تصریح کرد: امید داریم در انتخابات آینده مدیر لایق، توانمند، عالم و اندیشمند انتخاب شود و بتواند وضعیت کشور را متحول کند.

وی با بیان اینکه افرادی به دنبال این هستند که القاء کنند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) فرو پاشیده است، افزود: براساس برنامه‎ای که از پیش طراحی شده جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‎دهد و در بین مردم نیز یک شور و هیجانی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.