1396-01-03 06:15
983
0
36903
رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان:

برخی مدیران هیچ اعتقادی به توانایی جوانان داخل ندارند / دولت تجمل‎گرا مشکلات مردم را نمی‎فهمد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: همگرایی جریان انقلابی و ارزشی در جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای ولایتمداران و اقشار مختلف مردم دلگرم کننده اشت.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام و المسلمین دکتر سیدعلی طاهری روز پنجشنبه 3 فروردین در گفتگو با خبرنگار فارس با ابراز امیدواری از اینکه جریان انقلابی و ولایی به وحدت خوبی رسیده است، اظهار کرد: جریان انقلابی می‎تواند مملکت را از وضعیت بغرنجی که به آن گرفتار شده نجات دهد.

وی با بیان اینکه مدیران ناکارآمد و غیرمعتقد به ظرفیت داخلی، توانایی حل مشکلات را ندارند، تصریح کرد: مدیران غیرمعتقد و ناکارآمد باید جای خود را به مدیران انقلابی، کارآمد و معتقد به توانمندی داخلی بدهند.

* برخی مدیران هیچ اعتقادی به توانایی جوانان داخل کشور ندارند/ قرار گرفتن افراد غیردلسوز و ناکارآمد در مناصب مهم نتیجه باندبازی، جناح‎بازی و فامیل‎بازی است

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم به واسطه روی کار آمدن افرادی که جزو طبقه اشراف جامعه و تجمل‎گرا هستند و پول‎های باد آورده‎ای دارند اینها هیچ‎گاه مشکلات مردم را لمس نمی‎کنند تا بخواهند برای حل آن اقدامی داشته باشند.

طاهری افزود: برخی مدیران هیچ اعتقادی به توانایی جوانان داخل کشور ندارند و همین بی‎اعتمادی موجب شده افراد غیردلسوز و ناکارآمد با باندبازی، جناح‎بازی و فامیل‎بازی در مناصب مهم قرار بگیرند و نتیجه این گونه انتخاب‎ها و انتصاب‎ها، اوضاع فعلی مملکت است چرا باید با داشتن این همه امکانات بالقوه و بالذات که در کشور داریم دچار مشکلات عمده اقتصادی باشیم.

وی در خصوص شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جبهه حرکت جدیدی را آغاز کرده و برای همگرایی جریان انقلابی و ارزشی در راستای رفع دغدغه‎های مقام معظم رهبری و مطالبات مردم تشکیل شده است.

* ماهیت نامه‎های عوام‎فریبانه رئیس‎جمهور بر همگان کاملا آشکار شده است/ دولت اقدامی برای اجرای منویات ولایت نکرده است

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان در خصوص نامه تشکر رئیس‎جمهور به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امروز شاهد بودیم در رسانه‎ها مطرح شد که آقای رئیس‎جمهور یک نامه تشکرآمیز به مقام معظم رهبری نوشتند، متاسفانه آقای روحانی گاهی در حرف و نوشتار اظهار تبعیت از ولایت می‎کنند ولی در عمل تبعیت صفردرصدی دارند و اقدامی در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را شاهد نیستیم.

طاهری افزود: آقای روحانی در نامه‎ای ضمن تبریک سال نو به مقام معظم رهبری اظهار کرده که ما می‎خواهیم در نخستین جلسه دولت عمل کنیم در حالی که عملکرد حدود چهار ساله دولت یازدهم نشان داد که اینها هیچ اعتقادی به فرمایشات مقام معظم رهبری ندارند و تلاشی برای اجرای سیاست‎های اعلام شده نمی‎کنند  که این شرایط نشان از عدم اعتقاد به فرمایشات رهبری و یا عرضه نداشتن دولت است.

وی تاکیدکرد: ماهیت نامه‎های عوام‎فریبانه رئیس‎جمهور بر همگان کاملا آشکار شده و نمی‎تواند آن نیتی که در دل دارند را پنهان کنند اینکه اسم مقام معظم رهبری را ببرند اما در عمل، کار خودشان را انجام دهند نوعی تناقض‎گویی در گفتار و رفتار است امیدواریم مردم نسبت به این مسائل با بینش و بصیرت عمیق‎تری، واقعیت‎های جامعه را تحلیل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.