1395-12-21 03:30
4023
3
36410
جمنا در گلستان قویتر می شود ؛

رئیس جمنا گلستان : فتح الله نوری سخنگوی جمنا گلستان است

سید علی طاهری رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان گفت : فتح الله نوری سخنگوی جمنا گلستان است . 

به گزارش گلستان ما به نقل از سلام گلستان ؛ حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری در جمع نیروهای انقلابی استان گفت : تشکیلات جمنا در استان گلستان نیز به انتخابات گذاشته و اعضا با رای انتخاب می شوند.

وی در خصوص اطلاع رسانی اخبار این جبهه گفت : اقای فتح الله نوری فعلا سخنگوی جبهه خواهد بود و از این به بعد با رسانه ها تعامل بیشتری خواهد داشت .

طاهری عنوان کرد : کلیه اخبار جمنا زین پس از طریق سخنگو منتشر خواهد شد. فتح الله نوری اصالتا علی ابادی و در رزومه خود معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری و مسئول هیات نظارت بر انتخابات استان را بر عهده داشته است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید مرتضی

موفق باشید

0
0
پاسخ
1395-12-21 09:28
معبر سایبری فندرسک

یک توصیه برادرانه :از اونجا که تبلیغات های جمنا مشخصه دوستان هدفشون خدمت به انقلاب هست نه منفعت بردن از پست و مقام و ریاست.پس خواهش می کنم از اشتباهاتی که دولت فعلی داره در این جبهه استفاده نکنید.با تمام احترامی که برای آقای نوری قائل هستیم اما ایشون بازنشسته هستند و باتوجه به شرایط استان که میزان بیکاری جوانان درصد بالایی را به خود اختصاص داده و باتوجه به اینکه اکثر کابینه دولت رو بازنشستگان و پا به سن گذاشته ها تشکیل دادن که مورد نقد ملت هست، از انجام این اشتباه خودداری فرمایید تا مبادا مردم گمان نکنند دوستان بجای دلسوزی به فکر منفعت های شخصی هستند، چون جوانان فعال و توانمند بسیاری در استان داریم که قابلیت اون ها چندین برابر افراد پابه سن گذاشته و بازنشسته است.در جهت کمک به جبهه تقاضای انتشار این نظر را دارم.

0
0
پاسخ
1395-12-23 06:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.