1393-07-07 17:21
3577
0
3552
سیاه نمایی مشاور هاشمی در گرگان ؛

پاتک به نشست مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان / امام خمینی یک ملی گرای به تمام معنا بود

مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان در گرگان با بیان اینکه احتمالا پاتکی به این جلسه خورده که دوستان نتوانستند خود را به موقع برسانند.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در نشست مجمع مشورتی اصلاح طلبان استان گلستان با عنوان ما و ارزشها گفت : فرمانده جنگ کسی مثل امام خمینی (ره) بود یک ملی گرای به تمام معنا ؛ که وقتی شمخانی در توضیحات خود گفت شط العرب امام صحبت های وی را اصلاح  کرد و گفت اروند رود .

رجایی گفت : امام خمینی(ره) در یکی از جلسات گفت اگر دشمن به اندازه پنجه من بخواهد از خاک ایران جدا کند من ترجیح می دهم که پنجه من قطع شود ولی یک وجب از خاک ایران کم نشود.

مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : در حال حاضر ملت را به چند دسته خودی و غیر خودی تقسیم کرده و هر روز افراد را از قطار انقلاب پیاده کرده اند .

وی در ادامه تاکید کرد : روند سیر نهضت امام این نبود که بگردیم همه را خائن و فاسد جلوه دهیم تمام اینها زیر سوال بردن فرماندهان جنگ و فرمانده اصلی جنگ یعنی حضرت امام خمینی (ره) است.

جای محکوم و متهم عوض شده

رجایی با بیان اینکه از جنگ و شرایط آن باید پرسش شود و خود امام خمینی (ره) کسی بود که برای جنگ در داخل جنگ دادگاه جنگ تشکیل داد تصریح کرد : عده ای خواستند برخی از حاضرین در جنگ را محاکمه کنند و به جوخه اعدام بسپارند که در حال حاضر هم مسئولیت دارند ، ولی آقای هاشمی یک تنه ایستاد و نگذاشت این اتفاق بیفتد و گفت بگذارید عرق این بچه ها خشک شود و بعد آنها را محاکمه کنید.

وی در ادامه گفت : حالا عجیب است جای متهم و محکوم تغییر کرده  و افرادی که از دار نجات پیدا کرده اند حالا مدعی شده اند.

مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه افزود : وقتی نفس امام خمینی به این بچه ها خورد مردان بزرگی را در میدان جنگ ساخت و با خود شکنی تکثیر شد.

وی در ادامه اذعان کرد : شهدایی مثل عباس بابایی با اینکه جایگاه بالایی در جنگ دارد باز هم به شکل یک سرباز ساده لباس می پوشید و دوبار پشت سر هم پرواز می کرد که از نظر استاندارد های بین المللی غیر قابل قبول بود.

رجایی گفت : برخی شهدا آنقدر متواضع بودند که حتی هیچ عکسی از خود جای نمی گذاشتند برخی از شهدا حتی سنگ قبر نمی خواستند و می گفتند بدون سنگ قبر باشند و حتی نمی خواستند اثری از انها باقی بماند.

مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه درحال حاضر چقدر آسمان را از زمین با دروغگویی دور کردیم، تصریح کرد: چرا در دوره های قبل به مردم دورغ گفتیم و با آمارهای دروغ مردم فریبی کردند ، پول وزارت نیرو را به یارانه ها اختصاص دادند و گفتن که یارانه ها را چند برابر می کنیم در حالی که این امکان را نداشتند.

وی ادامه داد : در دوره قبل خلاف مصوبات مجلس عمل کرده و دیکتاتوری کرده اند و به اندازه 17 سال جذب داشتند و تا این مدت نباید دیگر جذب جدید داشته باشیم.

در وزارت علوم افتضاح کردند

رجایی خاطرنشان کرد :در وزارت علوم افتضاح به عمل آوردند و تعداد زیادی از افراد را با معدل 12 بورسیه کردند تا این افراد بیایند و برای فرزندان ما تدریس کنند.

مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت گفت: وقتی در جامعه دروغ حاکم شد و بنا را بر فریب مردم گذاشتند با حرکات نمایشی ؛ به اندازه 18 سال کلنگ زده شده و باید 4 دولت بیایند و این کلنگ زنی ها را بسازند.

انتقاد از صادق زیباکلام

وی با اشاره به اینکه دکتر زیبا کلام در رادیو گفت که ما قبل از جنگ در عراق ترور کردیم که جنگ راه افتاد ، افزود: این چه طرز صحبت کردن از یک استاد دانشگاه با سابقه اصلاح طلبی است هر دو طرف افراطیون در حالا اشتباه کردن هستند و نباید به خاطر خوش آمد دنیا حرف بزنیم. قبل از جنگ 600 مورد حمله نظامی به ماشده است.

رجایی درادامه گفت : الان وقتی تلویزیون را نگاه می کنی انگار نه انگار که هاشمی فرمانده جنگ بود و هیچ اثری از ایشان در برنامه ها نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: باید انصاف داشته باشیم و با این حرف ها نه موسوی ، نه هاشمی و نه محسن رضایی را تخریب نمی کنیم بلکه امام را تخریب کرده ایم .

مشاور فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت افزود : امام خمینی (ره) نخست وزیر را به دلیل اینکه در زمان جنگ خوب پشتیبانی جنگ را انجام داده بودند دوباره تمدید کرد ، در زمان جنگ انصاف وجود داشت و باید این انصاف را در حال حاضر داشته باشیم.

وی گفت با اشاره به اینکه اگر به جایی بخواهیم برسیم فقط با وحدت و یگانگی امکان پذیر است ، گفت : این اولین دولتی است که هم آقای هاشمی و خاتمی و مقام معظم رهبری در خصوص آن نظر مناسب دارند چرا برخی ها در مجلس کارشکنی می کنند و اجازه نمی دهند و وزرا را به مجلس می کشند و نباید این فرصت را از دست داد .

رجایی در ادامه عنوان کرد: امام در دوران نقاهت 5 روز قبل از اینکه از دنیا برود به آیت الله هاشمی گفت پایان جنگ جام زهر نبود بلکه جام عسل بود چون زمانی که من نیستم ملت من درگیر جنگ نیست و گفتند گاهی خدا با یک تلخی یک شیرینی را به ما می دهد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.