1395-11-30 11:59
2580
0
35431
فعال دانشجویی:

جوانان انقلابی نمی‎گذارند پای حاميان فتنه به دانشگاه باز شود/ جواب دندان‎شكنی به مسئولين برنامه خواهيم داد

متاسفانه مسئولين دانشگاه به جای اينكه به فكر تربيت دانشجويان با سطح علمي بالا به جامع باشند ، زمام دار جريان هاي سياسي شدند!

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، دانشگاه یکی از مراکز مهم و تاثیر گذار برتحولات جامعه بوده که به فرموده مقام معظم رهبری باید سیاسی باشد و در دوره ای حتی ایشان لعنت کردند افرادی که می خواستند دانشجویان را از فضای سیاسی دور کنند و توجه شان را صرفا معطوف به مسائل علمی و فرهنگی نمایند اما باید بدانیم سیاسی بودن با سیاست زدگی باهم فرق دارد.

متاسفانه سیاست زدگی در دانشگاه ما بیشتر از سیاسی بودن نمود پیدا کرده است و دانشگاههای ما محلی برای جولان احزاب سیاسی به بهانه های واهی شده است، در روزهای آینده قرار است در دو دانشگاه مهم فرهنگیان و جامع گلستان یکی از حامیان و دست پروده فتنه تریبون دانشگاه را در اختیار بگیرد که واقعا جای تاسف دارد.

این عمل با واکنشهای تند دانشجویان انقلابی استان مواجه شده است در همین راستا نیما هادی نژاد کیاسری یکی از فعالین دانشجویی در یادداشتی خطاب به روئسای دانشگاه گلستان و فرهنگیان اعتراض خود را از این اقدام نشان داد در متن اعتراضی وی آمده است:

بنده نمي دانم چطور بعضي از مسئولين دانشگاه هاي استان به خود اين اجازه و جرات را مي دهند تا پاي كسي كه شاگرد یکی از سران فتنه مي باشد و مردم ولايت مدار بندرگز هم با اعتراض خود مانع سخنراني اين حامي فتنه در تريبون انقلاب شدند را به دانشگاه باز کنند!

و به عنوان یکی از فعالین دانشجویی به مسئولین دانشگاههای ديگر تذکر مي دهم كه جوانان انقلابي استان نمي گذارند پاي حاميان سران فتنه به دانشگاه های استان باز بشود و مطمئن باشيد جواب دندان شكني به برگزار کنندگان برنامه خواهيم داد كه جاي سيلي آن تا سال ها روي صورت آنها بماند!

متاسفانه مسئولين دانشگاه به جای اينكه به فكر تربيت دانشجويان با سطح علمي بالا به جامع باشند ، زمام دار جريان هاي سياسي شدند!

به عنوان یک جوان دانشجوی انقلابی برای برگزارکنندگان این مراسم متاسفم كه آخرت خويش را براي پست و مقام و دنيا مي فروشند و خطاب به آنها می گویم كه اگر دانشجویان انقلابی را تهديد به حراست و كميته انظباطي كنند مطمئن باشند ما دانشجویان انقلابي ساكت نخواهیم نشست و از آنها حمايت خواهيم كرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.