1395-11-29 16:55
2768
9
35401
نامه یک جوان انقلابی به مجمع نمایندگان استان گلستان ؛

گلستان تشنه خدمت و آبادانی است / به فکر خدمت خالصانه به مردم باشید / مرز خود با فتنه و فتنه گران را شفاف کنید

یادتان باشد که گلستان محروم و مردمان آن، تشنه خدمت و آبادنی هستند؛ لطفا با پرهیز از حواشی به اصل کار خود برسید و با خدماتی خالصانه به مردم استان نامی نیکو از خود به یادگار بگذارید.

به گزارش گلستان ما، علیرضا فرساد از فعالین فرهنگی و سیاسی جوان گلستان در نامه ای خطاب مجمع نمایندگان استان نوشت:

مجمع نمایندگان محترم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

ضمن قدردانی از حضور مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر در دفتر حماسه های گلستان؛ احتراما نظر به نامه بی تاریخ و شماره شما خطاب به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در جهت لغو سخنرانی حجت الاسلام مازنی نکاتی را خدمت شما نمایندگان محترم ملت عرض خواهم نمود.

اولا؛ هنگامی که مردم به بعضی از افراد بی سابقه در صحنه سیاسی استان گلستان رای اعتماد می دهند که شاید تا امروز کمتر نامه ای با سطوح بالای مخاطب نگارش نکرده اند و در طول عمر چندین ساله از زندگی شان یکبار هم به بهارستان نرفته بودند و گاه بعضی قوانین داخلی مجلس شورای اسلامی را هم نمی دانند نتیجه اش می شود نامه ای بی تاریخ و شماره و مملو از خط خوردگی که تصویر نامه در رسانه های گوناگون منطقه ای و ملی منتشر شده است.

انتشار متنی که باعث بی آبرویی استان گلستان در کشور شد که چنین نامه ای در شان نمایندگان مردم استان گلستان نبود؛ اگر هم احیانا نامه دارای شماره و تاریخ بوده است گویی مجمع محترم نمایندگان از ذوق زدگی بیش از اندازه برای حمایت از یکی از حامیان سران فتنه، هوش و حواس را از دست داده و این نامه را بدون تاریخ و شماره رسانه ای کرده اند.

ثانیا ؛ استان گلستان در ماه های اخیر با موضوعات بسیاری مهمی روبرو بوده است که میتوان هتاکی به ساحت مقدس امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم در دانشگاه منابع طبیعی استان گلستان اشاره کرد که همه شما نمایندگان ملت در استان گلستان روزه سکوت گرفتید و حتی یک خط در جهت محکومیت این اقدام شنیع توسط عوامل غربزده و نفوذی دشمن به قلم تحریر در نیاوردید.

آیا دفاع از یکی از حامیان سران فتنه برای شما از دفاع از امام و رهبری و شهدای مدافع حرم اولویت بیشتری دارد؟

آیا شاید نمی دانید از سرخی خون چه کسانی است که بر کرسی های سبز بهارستان تکیه زده اید؟

ثالثا؛ استان گلستان دارای پروژه های بسیار مهمی همچون پتروشیمی است که پول بسیاری از هم استانی های عزیزمان سالهاست در گرو این پروژه نامعلوم الحال اسیر شده است، خوب است که مجمع نمایندگان که اینگونه از حجت الاسلام مازنی دفاع می کنند بگویند آیا تا به امروز از بازخواهی حقوق حقه مردم منطقه در پروژه پتروشیمی نیز در حد چنین نامه ای اینگونه دفاع کرده اند؟

لطفا بفرمایید برای مسائل اساسی استان از جمله طرح منطقه آزاد در استان گلستان چه کردید و در نهایت دستاورد بزرگ تان در این مدت زمان که لیاقت نوکری مردم استان را پیدا کردید چه بوده است؟

رابعا؛ رهبری معظم انقلاب در سخنرانی خود در جمع مردم آذربایجان شرقی فرمودند:

" مردم با کسانی که در روز عاشورا بسیجی را لخت کردند و کتک زدند قهرند و آشتی هم نمی کنند. "

نمی دانم آیا شما مجمع نمایندگان محترم این سخن رهبر فرزانه انقلاب را شنیدید یا نه؛ شاید هم همانند برخی از مسئولین با تدبیر ، رسانه های دیگر را دنبال می کنید.

اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب:

ما با کسانی که بسیجی را لخت کردند و کتک زدند قهریم و آشتی هم نمی کنیم.

ما با کسانی که حرمت روز عاشورا را نگه نداشتند قهریم و آشتی هم نمی کنیم.

ما با کسانی که جمهوری اسلامی را تا لبه پرتگاه بردند قهریم و آشتی هم نمی کنیم.

جناب حجت الاسلام مازنی شخصا اذعان داشته اند که شاگرد و پرورش یافته یکی از سران فتنه اند و به آن افتخار هم می کنند ، ما با کسی که اینگونه از فتنه و فتنه گر حمایت می کند و به شاگردی یک فتنه گر فخر می ورزد قهریم و آشتی هم نمی کنیم، زیرا کسی که اینگونه از فتنه گر حمایت می کند برای ما بر مبنای آیات و روایات اسلامی تفاوتی با فتنه گر ندارد.

عزیزان خوب است شما هم مواضع تان را معلوم کنید تا بدانیم مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در کدام جبهه است و زیر کدام علم سینه میزند.

خامسا؛ در بخشی از نامه ای که امضا کردید گفته بودید که حجت الاسلام مازنی به غیر از جایگاه نمایندگی از شخصیت های فرهیخته، خدوم و دلسوز نظام است و برادر دو شهید روحانی نیز هستند.

لازم می دانم که از شما نمایندگان محترم در جایگاه نمایندگی ملتی فهیم و با ادراکی بالا سوال نمایم که فرهیختگی یعنی چه و فرهیخته کیست؟ خدمت یعنی چه و خدوم کیست؟ دلسوزی یعنی چه و دلسوز کیست؟

گمان می کنم اگر مجمع نمایندگان استان گلستان قبول زحمت می کردند و در موتورهای جست و جوی اینترنت در صدد یافتن معانی این لغات بر می آمدند قطعا و حداقل با استفاده از چنین لغاتی، این نامه را نگارش نمی کردند.

"فرهیخته" کسی است که دارای افق ذهنی وسیع علمی و فرهنگی است که با بصیرت همراه است. "خدوم" کسی است که منافع و امنیت این ملت را بر هر چیزی ترجیح می دهد. "دلسوز" کسی است که دلش برای مشکلات اقتصادی این مردم مظلوم بسوزد.

کسی که صراحتا از سران فتنه حمایت میکند چه فرهیختگی دارد؟

کسی که به شاگردی یکی از سران فتنه افتخار میکند و با این عمل بر منافع ملی و امنیت مردم می تازد چه خدمتی به نظام کرده است؟

کسانی که در فتنه 88 خواستار تشدید تحریم ها علیه این ملت مظلوم اما مقتدر شدند و جناب مازنی از آن افراد حمایت میکند چه دلسوزی برای این مردم کرده است؟

چقدر در نامه شما واژگان نا مأنوس و خجالت زده اند و از کاربرد نابجای شان ناله می کنند.

در همین بخش گفته اید:" ایشان برادر دو شهید روحانی است". همه می دانیم شهیدان نزد ملت ما جایگاه ویژه ای دارند و معنویت شهیدان، روحیه جهادی و شهادت طبی آنها برای مبارزه با ظلم و جور مثال زدنی است.

کدام شهید گفته است که ما کنسرت را از امام حسن(ع) داریم؟

ولی آیا حجت الاسلام مازنی همان فردی نیست که احیانا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: " ما کنسرت را از امام حسن داریم. "

اگر برادران شهید ایشان امروز در میان ما بودند به ایشان چه می گفتند؟

شهیدان رفتند تا ولی فقیه تنها نماند و از فتنه ها جلوگیری کنند نه اینکه عده ای از فتنه گران حمایت کنند و بر طبل تفرقه بکوبند.

نه اینکه عده ای برای منافع سیاسی سخیف شان در صدد تحریف دین برآیند و از اسم معصومین هم سوء استفاده کنند.

تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی با نمونه های بسیاری از معصوم زادگان، پیامبر زادگان و در عصر فعلی با آقازادگان و افراد بسیار با سابقه ای روبرو بوده است که از مسیر درست خارج شدند.

در پایان لازم می دانم به شما نمایندگان محترم مردم استان گلستان یادآور شوم که شما عزیزان در برابر قرآن مجید به خدای قادر و متعال سوگند یاد کردید که که پاسدار حریم اسلام ، نگهبان دستاورد های انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشید لطفا به این سوگند وفادار باشید.

اینجانب به عنوان یک شهروند و هم استانی از همه شما تقاضا دارم از فتنه و فتنه گران و حامیان سران فتنه حمایت نکرده و مواضع خود را در قبال آنان که مورد قهر ملت شریف و رهبری نظام اند شفاف کنید تا نسبت شما با آنها به روشنی مشخص باشد.

یادتان باشد که گلستان محروم و مردمان آن، تشنه خدمت و آبادنی هستند؛ لطفا با پرهیز از حواشی به اصل کار خود برسید و با خدماتی خالصانه به مردم استان نامی نیکو از خود به یادگار بگذارید.

والسلام علیکم

علیرضا فرساد/ 29 بهمن 95

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن

این جوان گلستانی تشنه قدرته نه تشنه خدمت . ایشان در استان دنبال نامه حالا با هر وضعیتی و متاسفانه شما هم دارید برای ایشان تبلیغ می کنید. جای تاسفه واقعا. سیاسی عمل نکنید سردبیر

0
0
پاسخ
1395-11-29 16:46
مطالبه گر

نقدی نسبتا منصفانه بود و نسبت به نقد های مشابه بهتر بود چون در آن قومیت خاص را قربانی سیاست بازی افراد نکرده اند

0
0
پاسخ
1395-11-29 20:07
ابوطالب

هر کسی باید وارد میدان بشهفضا برای همه هست همه باید مطالبه کنیم

0
0
پاسخ
1395-11-29 22:57
سردار عشق

مطلب بسیار بجایی بود اصلا معلوم نیست نماینده های ما کجا هستن. نمیدانم اصلا به کی رای دادیم. اینها نماینده ما هستن نماینده مازنی هستن نماینده خودشان هستن یا ما رو گیر آوردنانتخابات دیگه ای هم در راه هست

0
0
پاسخ
1395-11-30 05:06
سید

بسیارعالی+خصوصا بنداولا که اشاره به بی تجربگی ونداشتن حتی کمترین سابقه اداری و مدیریتی کلان که البته در این بین سیاس بزرگ اسدالله خان استثناء است.

0
0
پاسخ
1395-11-30 05:48
محمد زنگانه

این که سایت شما این جوانان را انقلابی دانسته مقیاس شما برای دانستن انقلابی بودن ایشان چیست؟

0
0
پاسخ
1395-11-30 10:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.