1395-11-29 08:47
1837
0
35382
حمیدرضا ترقی در گرگان عنوان کرد :

هر حرکتی که اصولگرایان را تقویت کند استقبال می‎کنیم/ در معرفی نامزد نهایی نظر علمای بلاد خیلی مهم است/ اصولگرایان مرکز ثقل تصمیم گیرنده ندارند

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: به عنوان موتلفه از حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جهت تقویت اصولگرایان استقبال می کنیم. 

به گزارش گلستان ما، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی و معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران در دفتر گلستان ما اعلام کرد: یکی از نیازهای همیشگی اصولگرایان در انتخاباتها جمع اوری ظرفیت کلی اصولگرایان زیر یک پرچم واحد است، یک مجموعه ای که بتواند با هدایت و حرکت هماهنگ در عرصه سیاسی موفقیت کسب کند. 

ترقی افزود: تجربیات انتخاباتهای گذشته نشان ی دهد که اصولگرایان در شورای شهر و مجلس مکانیسم موثر و مطلوبی برای پیروزی فراهم شد اما در عرصه ریاست جمهوری چند دوره ای هست که با مشکلات متعددی روبرو هستیم. 

وی به این مشکلات اشاره کرد و گفت: نبود مرکز ثقل تصمیم گیرنده برای رسیدن به نامزد واحد که تاکنون با روشهای خاص خودش صورت می گرفت که یکی محوریت جامعتین بود، این محوریت لحاظ شد ولی جواب نداد و موفق نبود. 

عضو شورای مرکزی جمعیت موتلفه اسلامی اضافه کرد: بعد از از دست دادن شخصیتهای موثر و صاحب نفوذ در اصولگرایان نظر ایت الله مهدوی کنی، مرحوم عسگراولادی و. .. روند گرایش به شخصیها تبدیل شد به مجموعه های مورد قبول نیروهای انقلاب و یا ترکیبی از اینها که در مقطعی جبهه متحد اصولگرایی، جبهه اصولگرایان و اخیرا هم جبهه مردمی انقلاب که مجموعه این راهکارها برای رسیدن به مصداق طراحی شده اند. 

ترقی یاداور شد: به عنوان موتلفه از ظرفیت جبهه مردمی به عنوان یک جبهه ای که توانسته بخشی از نیروهای انقلاب را جذب کند استقبال کردیم و حرکتی که وحدت اصولگرایان را تقویت کند استقبال می کنیم. 

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم جبهه مردمی باید فرایند تکمیلی خودش را طی کند، قانونی و فراگیر شود و خصوصا در استانها و شهرستانها از همه گروهها بوده و جامعیت داشته باشد.

ترقی گفت: خصوصا هماهنگی با علمای بلاد برای ما مهم است و ان مشروعیتی که در تصمیمات سیاسی دنبال ان هستیم برای ما باید خیال ما را از بعد شرعی و شرعی رعایت کند و منافع و مصالح مردم و کشور حفظ شود تا زمینه برای پیوستن سایر گروههای سیاسی فراهم شود. 

معاون بین الملل حزب موتلفه بیان کرد: در حال حاضر سیاست جبهه مردمی بیشتر جمع کردن نیروهای انقلاب است و ما هم به عنوان موتلفه هنوز اصراری نداشتیم اما نیروهای ما در مجموعه نیروهای انقلاب قرار دارند. 

این عضو موتلفه اظهار امیدواری کرد: در ترکیب شورای مرکزی جبهه که هیات موسس را تکمیل خواهند کرد در جلسه 5 اسفندماه، این ترکیب جامعیت لازم را ایجاد کند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.