1395-11-28 06:32
6180
13
35334
فعال فرهنگی منطقه فندرسک:

نماینده رامیان و آزادشهر برای دومین بار از خط قرمز رهبری عبور کرد !!

محمد اسماعیلی فعال فرهنگی منطقه فندرسک طی یادداشتی در اعتراض به بیانیه مجمع نمایندگان استان گلستان در پی لغو سخنرانی مازنی در بندرگز، گفت : آقای علیرضا ابراهیمی برای دومین بار از خط قرمز رهبری عبور کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ محمد اسماعیلی، فعال فرهنگی و اجتماعی و فضای مجازی منطقه فندرسک طی یادداشتی در پی امضای "علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و فندرسک در مجلس" زیر نامه اعتراضی مجمع نمایندگان استان به لغو سخنرانی مازنی در 22 بهمن نوشت: 

از همان ابتدای شروع تبلیغات انتخابات نمایندگان مجلس مشخص بود فردی که در انتخابات درون قومیتی بر خلاف صحبت های مقام معظم رهبری شرکت می کند و به عنوان نماینده منتخب قومیت خاص در منطقه ای خاص مشخص می شود، نمی تواند پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری قدم بردارد.(تهییج یک قومیت برای اینکه نماینده ای خاص در مراتب بالای مدیریتی داشته باشند نه تنها احترام به آن قومیت نیست بلکه به نوعی اختلاف افکنی نرم محسوب می شود تا این باور غلط را ایجاد کند که فلان قومیت از مردم منطقه جداست حال آنکه واقعیت برخلاف این موضوع است و وفاق و همدلی مردم بخش فندرسک با قومیت های عزیز دیگر کاملا مشهود است لذا نماینده قومیتی شدن و وامدار شدن به آن، تهدیدی برای این وفاق بشمار می رود، این مدعا دقیقا منطبق بر فرمایش مقام معظم رهبری در عدم تفرقه افکنی است)

آقای علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شریف آزادشهر، رامیان و فندرسک که نه کارخانه دار بوده و نه سرمایه دار و تنها مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن، گمیشان و علی آباد و تصدی چندماهه بخشداری فندرسک را در کارنامه خود دارد با تبلیغات سرسام آوری وارد انتخابات شد که تعجب همگان را برانگیخت که چگونه یک مدیر ساده شهرستانی می تواند چنین سرمایه ای جمع و جور کرده باشد ولی با بروز برخی از رفتار های خلاف خواست رهبری و مردم، وابستگی خودرا به برخی از قومیت ها و افراد خاص نشان داد.

مقام معظم رهبری مواضع خودشان را نسبت به فتنه کاملا مشخص و به کرار بیان کرده اند و چطور شخصی که مدعی ولایتمداریست تاکنون صحبت های رهبر خود را نشنیده است؟ فردی که مدعی اینست که در کشور شیعه برای اعتلای نام اسلام و جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری و تعجیل در فرج امام زمان بر کرسی سبز مجلس تکیه زده است.

وقتی به اعتراض آقای ابراهیمی برای لغو سخنرانی یک فعال فتنه نگاه می اندازیم به خوبی در میابیم که ایشان نه تنها با صحبت های مقام معظم رهبری هیچ آشنایی ندارد بلکه از اتفاقات کشور هم بی اطلاع هستند و ایشان با این اقدام برای دومین بار از خط قرمز مقام معظم رهبری عبور کردند.

آیا مردمی که مانع از سخنرانی یک فعال فتنه در بندرگز شدند خلاف انقلاب شعار دادند؟ خلاف رهبر معظم شعار دادند؟ خلاف اسلام شعار دادند؟ یا در حمیات از انقلاب، رهبر و اسلام در مقابل یک فعال فتنه که خواست اصلی فتنه گرها براندازی نظام اسلامی و ولایت فقیه است شعار دادند؟

آقای ابراهیمی اگر بخواهید باز به عبور های مکرر خود از خط قرمز رهبری ادامه بدهید بدانید همان مردمی که برای این انقلاب و رهبر معظم در 22 بهمن به میدان ها آمدند، جلوی افرادی که میخواهند مانع انقلاب و رهبری شوند را نیز خواهند گرفت.

پ.ن: رهبرمعظم انقلاب اسلامی: برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نيست اما روی مسئله فتنه حساسم...

و چه خوش گفت صائب تبریزی: 

خشت اول گر نهد معمار کج

تا ثریا می رود دیوار کج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید حسن سیدی

چقدر خوب بود نویسنده محترم بطور شفاف عبور آقای ابراهیمی را از خط قرمز رهبری بیان میکرد . در هر حال آقای مازنی نماینده است و قانونگذار کشور است ایا نمایندگی وی عبور از خط رهبری است اگر اینچنین است قضاوت نویسنده محترم می تواند درست باشد آیا نظر نویسنده محترم با تفسیر آزادی که حضرت امام و مقام معظم رهبری دارند همانگ است براستی آیا شیوه رهبری در باره آشتی ملی نمی تواند الگو باشد امید وارم پاسخ منطقی بیابیم

0
0
پاسخ
1395-11-28 08:04
مطالبه گر

نویسنده محترم نباید در نقد خود مسائل قومیتی را مطرح کند استفاده از قومیت در نقد اشتباه بوده و نشانه ضعف در نقد محسوب می شود .همچنین نسبت دادن قومیتی خاص به برخی افراد و جریان های سیاسی و بالعکس اشتباه بزرگی است و ...

0
0
پاسخ
1395-11-29 19:59
محمد

مایلم از نماینده حقوق بشر بپرسم آیا این انتقاد است یا انتقام ؟

0
0
پاسخ
1395-11-30 13:53
محسن

آقای اسماعیلی به کجا چنین شتابان . . .

0
0
پاسخ
1395-12-01 22:03
حسین

آروم تر جناب اسماعیلی. نه تنها آقای ابراهیمی بلکه خود مجمع مطیع دستورات رهبری هستند اینقدر حرف های غیرمنطقی نزنید اگر با شخص گروه یا جبهه ای مخالفید به انسانها تهمت نزنید .چنین رفتار وگفتاری بیانگر استیصال شما است .به همه گروه ها ونظرها احترام بگذارید.

0
0
پاسخ
1395-12-04 06:40
علی

اولا این موضوع ربطی به قومیت نماینده یا نمایندگان ندارد این اعتراض را تمام نمایندگان انجام دادند ثانیا تمام نمایندگان منتصب به قومیتی در حوزه انتخابیه خود هستندربطی به کشف شما ندارد.

0
0
پاسخ
1395-12-04 15:51
محمد

آقای اسماعیلی شما مدعی هستید که آقای ابراهیمی با شعارهای قومی بر کرسی مجلس نشسته و از خطوط قرمز رهبری عبور کرده پس چرا خودتان پیش کشیدن قومیت به تفرقه افکنی می پردازی و از خظوط رهبری و خطوط قرمز اسلامی و انسانی عبور کرده اید.و چرا کسی قومیت نمایندگان دیگر شهرستانها را زیر سوال نبرده است و این نشان می دهد شما خود حسابهای شخصی تان را در این ماجرا وارد کرده اید شما نه دغه دغه دین دارید نه مردم.

0
0
پاسخ
1395-12-04 19:30
محمد

این نویسنده بهتر بود وزیر امور خارجه می شد

0
0
پاسخ
1395-12-09 11:15
عبدالله

برادر اسماعیلی شما از طرح این موضوع هدف خاص و قومیت خاصی را مد نظر دارید و این همان تفرقه افکنی آشکار وعبور از خط قرمز رهبری می باشد.بهتر نیست کمی واقع بینانه تر به مسائل توجه کنید.

0
0
پاسخ
1395-12-18 21:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.