1395-04-10 08:05
1496
1
34374
دکتر کریمی اول در جمع بسیج رسانه مطرح کرد:

ما ذاتا با حقوق بشر غربی مشکل داریم / نظام با کسی تعارف ندارد با فیش های نجومی برخورد کنید / گلایه از برخی سخنان در رسانه های استان / فلسطین خط قرمز انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه نینوا گلستان نسبت به برخی حرفها در رسانه های استان گله کرد و گفت : این چه سخنانی است که گاها در برخی رسانه ها عنوان می شود گلستان پایتخت اصلاح طلبی است.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان صبح امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد: وظیفه رسانه ها چه نوشتاری و چه دیداری بیان واقعیتهایی است که در جامعه می گذرد و این کار باید بدور از حب و بغض و مسائل جناحی صورت بگیرد .

کریمی اول افزود: امروز صهیونیزم با سوار شدن بر امواج رسانه ای از رسانه ها به نفع مراکز قدرت و ثروت سوء استفاده می کند لذا رسانه هایی که در مسیر خدامحوری قراردارند وظیفه سنگینی بر دوششان نهاده شده  و باید در برابر این پوچ گرایی و اومانیسم غربی صف آرایی کنند .

ما ذاتا با حقوق بشر غربی مشکل داریم

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی با حقوق بشر ما فرق می کند تصریح کرد: آیا حقوق بشری که آمریکا و صهیونیزم می گویند با آموزه های دینی ما یکی است ؟ آیا بیانیه های حقوق بشر سازمان ملل با آموزه های ما همخوانی دارد ؟ ما ذاتا با حقوق بشر غربی مشکل داریم ، محور حقوق بشر آنها اومانیسم و لذت گرایی می باشد اما حقوق بشر ما انسان را خلیفه الله و جانشین خدا روی زمین می داند.

جانشین سپاه نینوا گلستان با انتقاد از آزاد بودن فعالیتهای هم جنس گرایی در غرب گفت : چگونه است که این گروه آزادانه میتینگ می گذارند ، نماینده دارند ، برای آنها  بودجه و امکانات تصویب می شود اما یک دختر محجبه نمی تواند در فرانسه و سایر کشورهای غربی درس بخواند .

025

دکتر کریمی اذعان کرد: ما افسوس می خوریم از اینکه تروریست هایی که اول انقلاب مردم مسلمان و بزرگان کشور ما را ترور کردند امروز در دامان کشورهای غربی در حاشیه امنیت قرار دارند و از تحویل آنها به کشور خودداری می شود .

وی اضافه کرد: پدیده نفوذ امروزه کاملا تغییر کرده و دشمن بعد از برجام امید جدی به تغییرات آرمانی در باورهای مردم بسته است ، الان دیگر بحث حذف فیزیکی مطرح نیست بلکه دشمن به دنبال حذف آرمانها و اصول انقلاب است و این کار را از طریق نفوذی هایی انجام می دهد که در بدنه تصمیم گیری و تصمیم سازی حاکمیت قرار دارند .

روز قدس متعلق به جناح خاصی نیست

کریمی با اشاره به روز قدس یادآور شد: هر کس با هر خط و جناحی در کشور اگر افکار امام خمینی (ره) را قبول دارد باید بداند که فلسطین آرمان و خط قرمز انقلاب اسلامی است و کسی نمی تواند بر سر آن معامله و با به نفع جناح خود تفسیر کند .

جانشین سپاه نینوا بیان کرد: اردوغان نخست وزیر ترکیه 6 سال پیش با ارائه یک ژست نمادین در دفاع از فلسطین جلسه با مقامات اسراییل را ترک کرد و آن روز همه این حرکت او را تحسین می کردند اما امروز با دولت اسراییلی می نشیند و تفاهمنامه امنیتی امضا می کند و چشم بر مردم فلسطین می بندد.

کریمی گفت : امروز تنها مدافع واقعی مردم فلسطین ایران است که بدون هیچ چشمداشتی از آرمانهای فلسطین دفاع می کند و اراده خداوند بر اینست که این سرزمین بدستان فرزندان برومند انقلاب و جبهه مقاومت آزاد شود .

 افکار عمومی منتظر برخورد با قضیه فیش های نجومی است

وی تصریح کرد: برای نظامی اسلامی خوب نیست که از درونش فیش حقوقی نجومی در بیاید ، در جایی که دم از اسلام و خون شهدا می زنیم ، این کار چه معنایی دارد ؟ البته تعداد چنین مدیرانی در کشور ما در مقابل مدیران خدوم و پاکدست قلیل است اما حتی یک دانه هم اضافه است .

کریمی ادامه داد : دولت نباید موضوع فیش های حقوقی را به دولت قبلی پاس بدهد چرا که افکار عمومی منتظر پاسخگویی و برخورد با اینگونه رفتارها هستند ، بالاخره این خیانت امروز مشخص شد پس برخورد بکنید .

026

وی اضافه کرد: مردم باید اقدام شما را ببینند ، الان وقت حرف نیست وقت عمل است ، مردم خسته شده اند از بس چنین موضوعاتی کش و قوس داده شده ، نظام با کسی تعارف و رودروایسی ندارد ، نگاه نکنید فلانی هم خط و هم جناح شماست ، اتفاقا اگر برخورد بکنید به نفع جناح و آن گروه می باشد و ملت شیفته شما می شود.

کریمی گفت : فرزندان ملت در سوریه و عراق برای حفظ انقلاب قطعه قطعه می شوند و خون می دهند اما یک سری افراد حقوق میلیونی بگیرند ، این دهن کجی به خون شهدا و آرمانهاست .

گلایه از برخی سخنان در رسانه های استان

جانشین سپاه نینوا گلستان نسبت به برخی حرفها در رسانه های استان گله کرد و گفت : این چه سخنانی است که گاها در برخی رسانه ها عنوان می شود گلستان پایتخت اصلاح طلبی است ، یکی می گوید اصلاح طلب ، دیگری می گوید اصولگرا و یکی هم از قومیت می گوید ، اینها اصلا منطقی نیست .

کرمی به رسانه ها گفت : شما باید از این شیوه نادرست و حرفهای بی ربط دفاع نکنید و با پاسخ هایتان آنها را محکوم کنید چرا که چنین حرفهایی تاکنون برای استان ما چه آورده ای داشته است .، چه چیزی به استان ما اضافه شده است ؟ چه منفعتی از این پایتخت ها برده ایم ؟

وی خاطرنشان ساخت : امروز باید تلاش شود چهار تا پروژه و کار بزرگ در استان اجرا شود تا جوانان سر کار بروند و رونق اقتصادی ایجاد شود ، برای اینگونه حرفها متاسفیم چرا که هیچی در آن وجود ندارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جانباز محمد دامن باغ

مبارزه با حقوقهای نجومی باید از اول پیگیری میشد .برای جمهوری اسلامی ننگ است که چنین مسئولانی دارد .نادیده گرفتن خون هزاران شهید وچنگ اندازی به بیت المال .خیانت بزرگ بلکه جنایت است. مسئله ای نیست که با توجیح قابل اغماض باشد.

0
0
پاسخ
1395-04-10 13:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.