1395-04-09 12:04
2299
0
34327
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

بزرگداشت روز قدس یعنی احترام به حقوق بشر/ مرگ بر آمریکا شعار دائمی ماست

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: طراحی هوشمندانه روز قدس به منزله حمایت از تمامی مستضعفین جهان در راستای احترام به حقوق بشر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت پرشکوه در روز جهانی قدس گفت: طراحی هوشمندانه روز قدس به منزله حمایت از تمامی مستضعفین جهان در راستای احترام به حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: روز قدس یک روز جهانی است و خللی بر آن وارد نیست و تا کنون نیز هیچ دولتی در روز قدس خدشه ای وارد نکرده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای از دنیا که حق مظلومی ضایع شود جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای مستضعفین جهان در صحنه حضور پیدا کرده و حمایت خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان در خصوص شعار مرگ بر آمریکا که در روز جهانی قدس طنین انداز می شود نیز ابراز کرد: تا زمانی که خوی درندگی و استکباری آمریکا ادامه پیدا کند ما و ملت ما این شعار را ترک نخواهیم کرد و این شعار برای ما یک شعار دائمی است.

وی تأکید کرد: روزی به واسطه تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه، دنیا ما را محور شرارت قلمداد می کرد اما امروز بر همه واضح شده است که ایران اسلامی محور امنیت در منطقه و دنیاست؛ امروز ظرفیت رسانه ای ما نیز به عنوان امپراطوری رسانه ای در جهان مطرح شده و لازم است با استفاده از این ظرفیت حقوق بشر ایرانی-اسلامی و امنیتی که به واسطه حمایت از مستضعفین دریافت کردیم را به جهانیان نشان بدهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.