1395-04-07 07:26
2172
6
34210
عباسی در گفتگو با گلستان ما :

ادعایی کذب است که می گویند گلستان پایتخت اصلاح طلبی است / حزب الله در گلستان زنده است/در هشت سال اصلاحات قدمی برای استان برداشته نشد

وزیر سابق دولت نهم و دهم با بیان اینکه حزب الله در گلستان زنده است گفت : اینکه می گویند گلستان پایتخت اصلاح طلبی است ادعایی کذب و برای مرعوب کردن افکار عمومی است .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد عباسی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: اینکه گفته می شود گلستان پایتخت اصلاح طلبی است یک ادعای کاذب و دروغ است و تبلیغاتی است که افکار عمومی را پر کنند .

عباسی افزود: اگر چه در مقاطعی در ابتدای انقلاب برخی منافقین در مطنقه تحرکاتی داشتند اما مردم استان در مقاطع حساس با انتخابهای خود نشان دادند که ولایتمدار بوده و یکی از خطه هایی هستیم که بیشترین شهید را در طول انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم .

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله طاهری گرگانی تا زمانی که زنده بودند همواره در انتخابات بیشترین آراء را کسب می کردند ، خود بنده هم در مجلس هفتم زمانی که بعد از 15 سال به گرگان آمده و نامزد شدم، در زمانی که هاشم مهیمنی استاندار و رفعتی فرماندار بود و همه تشکیلات اجرایی انتخابات دست اصلاح طلبان بود ، توسط مردم گرگان به عنوان نماینده انتخاب شدم .

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت : این موارد نشان می دهد اینکه می گویند اینجا پایتخت اصلاح طلبان است تبلیغات سوء بوده و حزب الله در گلستان زنده است و هدف چنین تبلیغاتی اینست که دوستان و نیروهای مردمی را مرعوب کنند .

عباسی اضافه کرد: مردم استان نشان دادند برای تفکر انقلابی و حفظ موجودیت انقلاب اسلامی در صحنه هستند و امروز وظیفه همه ما اینست که به تکلیف خود و اقتضای زمان عمل کنیم .

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عرصه خدمت با مسائل سیاسی مخلوط شود و عده ای با طرح مسائل تفرقه افکنانه از مردم غافل شوند درست مانند زمان اصلاحات که طی آن هشت سال برای استان هیچ قدمی برداشته نشد .

وزیر تعاون دولت نهم بیان داشت: دولت نهم و دهم به حرکتهای عمرانی و توسعه ای استان گلستان شتاب داد اما این حرکت در مقابل عقب ماندگی استان کم بود و استمرار دولت دهم می توانست این شتاب را به سرمنزل برساند اما الان این وضعیت موجب نگرانی ماست .

عباسی افزود: دولت فعلی در طول سه سال گذشته فقط به نقد دولت قبلی پرداخت و فرصت خدمت را از دست داد و الان بعد از سه سال می بیند که کارنامه ای ندارد چون به مسائل اختلافی پرداخته است و این از اشتباهات راهبردی آنها بوده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

REZA1539

درود بر اصولگرایان

0
0
پاسخ
1395-04-07 10:33
رحمت

دولت تدبیر و امید هم همچون دولت های قبل دردی از ملت مظلوم دوا نکرد. اینجا ایران است مردم به سختی زندگی می کنند و بعضی از آقایان با خیال راحت از بیت المال حقوق چند ده میلیونی می گیرند... اصولگرا و اصلاح طلب و... بیخیال بشید به فکر درد مردم باشید.

0
0
پاسخ
1395-04-09 05:39
سیاوش از تهران

من خبرنگار هستمسالهاست که اخبار کشور را پیگیری می کنمعلت اینکه استان گلستان رشد در خور انتظار را نداشته فقط و فقط مسائل حزبی است.افرادی که رزق خود را از این اختلافات بدست می آورند و نه دین و نه رهبری و نه نظام و نه کشور برایشان اولویت یا معنی خاصی ندارد.این جماعت اصول گرا و اصلاح طلب بقدری غرق در(حزب) شده اند که فقر، بیکاری، طلاق، اعتیاد و هزاران مشکل کوچک و بزرگ را نمی بینند.براستی تا کجا اینگونه خواهید رفت؟آیا می دانید که استان گلستان یکی از بیشتر معظلات فقر و فحشا را در کشور دارد؟علت آن سرگرمی مسئولین به حزب بازی نیست؟آیا شده است مسئولین برای حل مشکل مردم دست به دست هم بدهند؟ یا اینکه از شدت ناراحتی شب خوابشان نبرد؟در دل زیاد است و بی اعتنایی هم

0
0
پاسخ
1395-04-09 07:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.