1395-04-08 06:54
1124
1
34209
آخوند نبوی نژاد:

در روز قدس ملتها به دولتهای خائن هشدار می دهند / ایستادگی جمهوری اسلامی باعث شد تا فلسطین فراموش نشود

امام جمعه اهل سنت گمیشان گفت :خیلی از حکومتها و خیلی از سیاستها می خواستند مسئله‌‌‌‌‌ فلسطین فراموش شود؛ فقط ایستادگی جمهوری اسلامی نقشه آنها را خنثی کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ آخوند بهرام گلدی نبوی نژاد شامگاه گذشته اظهار کرد: روز جهانی قدس به معنای احیای ارزشها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزشهای اسلام، توان مبارزه با ظلم، استکبار و استعمار را دارد.

نبوی نژاد افزود: روز قدس، به معنای واقعی کلمه، یک روز بین‌المللى اسلامی است؛ روزی است که ملت ایران میتواند با کمک ملتهای مشتاق دیگر یک حرف حق و واحد را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، شصت سال است که استکبار سعی میکنند فلسطین را از نقشه‌ جغرافیای جهانی حذف کند.

مدیر و مدرس حوزه علمیه نعمانیه گمیشان با یادآوری اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ بلکه روز حکومت اسلامی است، گفت: روزی است که باید در سراسر کشورها پرچم اسلام برافراشته شود و به ابرقدرتها فهماند که دیگر نمیتوانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با تجهیز قوای خودمان، مسلمانان را از آن انزوایی که در آن بودند خارج کرده و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستیم.

آخوند نبوی نژاد با اشاره به این که مسلمین نباید اجازه بدهند که قدرتهای دیگر در ممالکشان دخالت کنند، افزود: در روز قدس، ملتها باید به حکومتهایی که خائن هستند، هشدار دهند.

مدیر و مدرس حوزه علمیه نعمانیه گمیشان با اشاره به زنده ماندن نام فلسطین در تاریخ، اظهار کرد: روز قدس یکی از برجسته ‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) است؛ نشانه‌‌‌‌‌ دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت گمیشان در پایان خاطرنشان کرد: به برکت روزقدس، این نام را ما توانستهایم هر سال در دنیا زنده نگه داریم زیرا خیلی از حکومتها و سیاستها میخواستند مسئله‌‌‌‌‌ فلسطین فراموش شود؛ ولی ایستادگی جمهوری اسلامی نقشه آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.