1395-04-01 05:08
2383
2
33867
شامگاه گذشته برگزار شد:

حاشیه های ضیافت افطاری نماینده ولی فقیه در گلستان با اصلاح طلبان

دوره همی نیروهای شاخص اصلاح طلب استان بویژه شهر گرگان شامگاه گذشته در قالب ضیافت افطاری به ارائه گلایه هایی نسبت به وضعیت استان در حضور نماینده ولی فقیه در گلستان انجامید .

به گزارش گلستان ما ؛ یک فعال اصلاح طلب از ضیافت افطاری اصلاح طلبان اینچنین روایت کرد : "ازمن و نیروهای منتسب به من انتقاد کنید." این شاه بیت سخنان حضرت  آیت الله نورمفیدی در ضیافت افطاری منزل محمد حسین علی اصغری رییس اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان است که در شب گذشته انجام شد.

این دورهمی معنوی فرصتی را فراهم ساخت تا نیرو های شاخص اصلاح طلب استان بویژه شهر گرگان، این ضیافت را به محفل صمیمی پرسش و پاسخ از حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان تبدیل کنند.

او که بارها در سخنان مختلف خود در مجامع و نماز جمعه از  بی توجهی به پیشکسوتان انقلاب و عرصه جهاد و شهادت گلایه کرده است،در نشست با اصلاح طلبان هم تاکید کرد که نیروهای اصیل انقلاب نباید کنار زده شوند.

آیت ا... نور مفیدی تصریح کرد: آنها که ریشه ایی نداشته اند،نباید مدعی میدان داری باشند.

نماینده مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: همندایی و همدلی قوای مجریه و مقننه خوشحال کننده است.

وی که در طول گفت و گو با اصلاح طلبان با سعه صدر به انتقادهای آنها گوش می داد؛تاکید کرد که به من و نیرو های منتسب به من انتقاد کنید.

علی اصغری میزبان،  به عنوان  نفر اول از جمع اصلاح طلبان شروع کننده سخن بود.

او از انتظارات اصلاح طلبان گفت و خاطر نشان کرد: برای موفقیت انتخابات ۱۳۹۶  باید انتظارات اصلاح طلبان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او به رسم میزبانی دل به دریا زد و بعد از بیان برخی از گلایه مندی ها از شرایط استان، خطاب به آیت ا... نورمفیدی گفت: ما به احترام حضرتعالی نسبت به برخی از مسایل سکوت می کنیم.

در این ضیافت که از همه طیف های اصلاح طلبی حاضر بودند،میراییز رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی که دل پری از فضای توسعه ای استان و کمبودها داشت به صراحت اعلام کرد: حامیان دکتر روحانی از روند توسعه استان راضی نیستند.

در ادامه محمد تقی احسن دبیر خانه کشاورز گرگان  با بیان دیدگاه خود در ارزیابی از شرایط مدیریت عالی و روند توسعه استان بیان داشت که انتظار تحولات لازم برآورده  نشده است.

بیان گلایه ها و انتقادها در نزد آیت ا... کار را به جایی رساند که رضا جعفری رییس دفتر آیت ا... که شاید انتظار نداشت در این فرصت اندک، دوستان اصلاح طلب این گونه به بیان دغدغه ها و گلایه مندی های خود بپردازند،وارد موضوع شود و برای جلوگیری از ادامه بیان  گلایه ها و تعدیل آن و در دفاع از  آیت ا... اظهار نماید که بررسی این مسایل نیاز به فرصت مناسب تری دارد.

اگرچه این جلسه همانند دیگر جلسات اصلاح طلبان بدون جمع بندی مشخص پایان یافت اما می توان انتظار داشت از رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان که بدرستی در جلسه بررسی تفصیلی این موضوعات را به فرصت مناسب موکول کرد،قولش را فراموش نکند و بعد از ماه مبارک رمضان، نشست های جهت دار اصلاح طلبان با حضرت آیت ا... نورمفیدی را بیش از گذشته فراهم نماید.

نشست احزاب اصلاح طلب قطعا در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

با چه مجوزی سه حوزه علمیه را بر خلاف نص وقف ، تصرف شده است یکی سالها دفتر قرار داده شده است و بعد سالها به موسسه میر داماد داده شده و حالا به کارهای اداری حوزه اختصاص دارد و دیگری به دار القرآن واگذار شده است و سومی را دفتر کار ؟آیا این گونه تصرفات درست است ؟

0
0
پاسخ
1395-04-01 05:34
احمد طوسی

یک مشت ... خودشون را اصلاح طلب میدانند و گند زدن به اصلاح طلبی گلستانما اصلاح طلب بودیم که مرد و مردانه همه جا هستیم و پیرو رهبری عزیزمانیمولی این اصلاح طلب نماهای گرگانی هیچ جایگاهی ندارند و مدام دارند به در و دیوار میزنند که یکی آنها را محل بدهاینا کف روی آب هستند و بدانند ما اصلاح طلبان واقعی استان در سال 96 با تمام قوا حاضریم از یک اصولگرا حمایت کنیم ولی از کاندیدای شما هرگزشما مایه ننگ ما اصلاح طلبان هستید

0
0
پاسخ
1395-04-09 21:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.