1395-02-30 09:51
3393
0
32235
افاضات جدید عبدالسلام مهیمنی :

حتی حزب الله گلستان هم چپی است / ترکمن ها روی آیت الله نورمفیدی قسم یاد می کنند / فرماندار گرگان به دلیل عدم امانتداری برکنار شد

رئیس شورای اصلاح طلبان گلستان بار دیگر اتهاماتی را به شورای نگهبان و دکتر خاکی فرماندار سابق گرگان وارد کرد و گفت : حتی حزب الله گلستان هم چپی می باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ همایش تقدیر از فعالین ستادهای اصلاح طلبان کشور با حضور دکتر عارف صبح امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد ، از گرگان نیز برخی چهره های اصلاح طلب در این مراسم حضور داشتند .

در این جلسه که بدون حاشیه نیز نبوده گویا به استان گلستان وقتی برای صحبت داده نشد که با جنجال اکبر پریچهر ، مرعشی و کولایی مدیران این جلسه سه دقیقه به عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان استان وقت دادند تا مجددا علیه ارکان های نظام همچون شورای نگهبان قانون اساسی و فرماندار سابق که فرمانده گردان یا رسول لشکر 25 کربلا بود ، سمپاشی کند .

امیر عبدالسلام مهیمنی در سخنان خود در این همایش گفت : اتفاق جالبی که در استان گلستان افتاد این بود که از 7 نماینده استان گلستان 3 نماینده اهل سنت هستند و نکته جالبتر اینکه شیعیان ، فارس ها و حتی روحانیون فعال و مشهور استان برای کاندیدای اهل تسنن فعالیت و تبلیغ می کردند .

photo 2016 05 19 13 30 24

مهیمنی افزود: البته یک ویژگی در استان ما وجود دارد که همه شماها ممکن است از آن بهره ای نداشته باشین و آن حضور آیت الله نورمفیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان است که یک استثنا در کشور می باشد .

وی ادامه داد : اهل سنت می گوید آیت الله نورمفیدی به ما دروغ نمی گوید اگر صحبت از وحدت می کند ، اهل سنت گلستان روی آیت الله نورمفیدی قسم می خورند و این ارزش اتحاد تداخل اقوام و نگرش های فراقومی باید تقویت شود و از همه روحانیت تقاضا دارم  که با اقوام صادقانه صحبت کنیم .

رئیس شورای اصلاح طلبان گلستان اضافه کرد : همین موضوع ( ارتباط با اقوام) باعث رای بالای وی شد که در سطح کشور از خیلی افراد بیشتر رای آورد ( در این هنگام مرعشی با کنایه گفت حتی بیشتر از آقای جنتی) .

مهیمنی که مشاور استاندار گلستان نیز می باشد در ادامه خطاب به مرعشی گفت : استان گلستان حزب الله آن هم چپی می باشد و این آقایی (پریچهر)که جلسه را بهم زد و گفت گلستان باید صحبت کند رئیس کانون حزب الله گلستان است .

وی به نکته ای دیگر اشاره کرد و گفت : با همت دوستان همه نمایندگان اصولگرا و بعضا تندرو قبلی در استان گلستان حذف شدند و بعدش هم ما یک نماینده هم از تهران داریم (آقای مازنی) .

photo 2016 05 19 13 30 09

مدیر مسئول هفته نامه سلیم در ادامه گفت : آقای مرعشی شاید اولین دوره ایست که ترکمن ها و اهل سنت به نسبت جمعیتشان نماینده دارند  و امکان مقابله با آنها از بین رفت  جالب تر اینکه یک نماینده مرکز استان که در بین جمعیت نشسته (رادمهر)  حقش خورده شد وگرنه 4 نماینده ترکمن در مجلس داشتیم .

عبدالسلام مهیمنی خاطرنشان کرد: یک اتفاق افتاد و فرماندار گرگان به دلیل اینکه امانتداری لازم را رعایت نکرد ، به رغم اینکه انتظارات زیادی از استاندار گلستان بود ولی بین مرحله اول و دوم به دلیل عدم قاطعیت ( کمتر دیده شده در دولت روحانی بین مرحله اول و دوم فرماندار عوض شود ) اما در گرگان اتفاق افتاد  و فرمانداری که امانت داری را رعایت نکرده بود  و کاندیدای اهل سنت ما را از دور خارج کرده بود برکنار شد .

در پایان این مراسم دکتر عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم از  پریچهر و مهیمنی روسای شورای اصلاح طلبان گرگان و گلستان تقدیر کرد ؛ همچنین مهیمنی لوح خود را به مهندس رادمهر تقدیم کرد.

photo 2016 05 19 14 14 28

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.