1395-02-22 01:50
17514
28
31780
در گفتگو با پدر الینا فروتن مطرح شد:

مرگ مغزی الینا 6 ساله بر اثر اشتباه پزشکان در بیمارستان طالقانی گرگان/ موافقت پدر برای اهدا اعضای بدن + تصاویر

الینا فروتن دختر شش ساله گرگانی که هشت روز پیش برای عمل لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان بستری شده بود در اثر بی توجهی پزشکان دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش گلستان ما ؛ چند روزی است که بحث به کما رفتن الینا فروتن دختر شش ساله گرگانی در بیمارستان طالقانی باعث ناراحتی افکار عمومی شده است .

تماس های متعدد از طرف خانواده و افراد مختلف باعث شد تا این پایگاه خبری پیگیر این قضیه بشود و از این جهت ظهر امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به سراغ والدین این کودک در مقابل بیمارستان طالقانی رفتیم تا اصل موضوع را جویا شویم .

55

فروتن پدر این کودک که از این موضوع خیلی متاثر بود گفت : ساعت 16:30 دقیقه 13 اردیبهشت ماه دخترم را برای عمل لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان بستری کردم و آن شب آنجا بود .

وی ادامه داد : ساعت 9:20 دقیقه فردای آن روز دخترم الینا را به اتاق عمل بردند و ساعت 10:25 دقیقه عمل تمام شد و ساعت 11:30 قیقه از اتاق عمل بیرون آوردند در حالیکه اعضای بدنش ورم کرده بود .

پدر الینا اضافه کرد: دخترم برای لحظه ای که به هوش آمد می گفت جیگرم می سوزه و پرستاران وقتی این وضعیت را دیدند ساعت 16 بعد از ظهر به دکتر خبر دادند تا سریعتر بیاید .

فروتن بیان کرد: ساعت 16 که دکتر آمد مجددا الینا را به اتاق عمل بردند و با وصل کردن شیلنگ می خواستند با وارد کردن تنفس ورم بدن الینا را از بین ببرند ولی ناگهان دیدم که الینا را به ICU انتقال دادند و معلوم شد که به کما رفته است .

60

این پدر داغدار یادآور شد: دخترم دچار مرگ مغزی شده و الان هشت روزه که در icu بستری است و هنوز هیچ پزشکی مرگ الینا را تایید نمی کند و ما هم سرگردان مانده ایم ، هیچکس هم از رئیس بیمارستان تا پزشکان جوابگوی ما نیستند و من به دانشگاه علوم پزشکی و حراست و دادستانی و جاهای مختلف مراجعه کردم اما هنوز جوابی نداده اند .

فروتن گفت : مسئولان دانشگاه علوم پزشکی می گویند باید فوت کودک تایید بشود تا ما به شکایت شما رسیدگی کنیم و تا زمانی که زنده است نمی توانیم پیگیری کنیم ، از آن تاریخ به بعد چند شب در نمازخانه بیمارستان خوابیدم اما درب را از پشت آن قفل کردند ، برخی شبها نیز داخل ماشین خوابیدم و الان هشت روزه که خواب و خوراک نداریم .

وی اظهار کرد: ما به بیمارستان درخواست دادیم که 5 تا پزشک بیاورند و مرگ مغزی و یا وضعیت الینا را مشخص کنند اما هیچکس هنوز به ما جوابی نداده است .

پدر الینا از اهدا اعضای بدن دلبندش خبر داد و گفت : خدا خودش این بچه را به من داده و الان هم گرفته اما من بچه ام را سالم به این بیمارستان آوردم و اینطور با اشک و غصه آن را ترک می کنم ، برایم سخت است ، از پزشکان می خواهم که بیشتر دقت کنند و دلشان برای بچه های مردم بسوزد .

59

شنیده ها حاکیست که قبلا هم به تناوب چنین اخباری از این بیمارستان به گوش رسیده و می طلبد مسئولین استان گلستان و دانشگاه علوم پزشکی دقت بیشتری نسبت به کودکان و خردسالانی که به این مرکز مراجعه می کنند ،داشته باشند .

گفتنی است تماس های متعدد با مسئولین بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جهت دادن توضیح در باره علت این حادثه هنوز جواب نداده است .

این پایگاه خبری آمادگی دارد تا نظرات مسئولین بیمارستان طالقانی گرگان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان را در خصوص این حادثه انعکاس دهد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

متاسفانه بخاطر پزشک سالاری و برخی قوانین مزخرفی که فعلا وجود داره باعث شده این قبیل از اشتباهات پزشکان خیلی رو به افزایش باشه و واقعا جای تاسف داره

0
0
پاسخ
1395-02-21 14:24
رضا1356

حضرت علی(ع) به فرزندشان امام حسن(ع) فرمودند :آنچه برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسنداین مسئولین بی مسئولیت آیا وجدانی هم دارند تا حداقل یک واکنش ساده نشان بدهند یا فقط دنبال عنوان ، مقام و... باشند اگر خودشان جای این بندگان خدا بودن چی؟آنها که صدای دفاع از حقوق مردم سر میدهند کجایند؟وای بر ما.......

0
0
پاسخ
1395-02-21 18:03
ایلیا

از خداوند برای خانواده الینا طلب صبر میکنم. واز مسئولان درخواست رسیدگی مجدانه را دارم.هم استانی عزیز ما را در غم خود شریک بدانید.

0
0
پاسخ
1395-02-22 05:22
علی

پدر و مادر الینای عزیزمصیبت وارده را خدمت شما تسلیت عرض می نمایم .ما را در غم خود شریک بدانید.امیدوارم روزی برسد که هیچ کس نیازی به پزشک و بیمارستان نداشته باشد دعای همیشگی من این بوده و هست چرا که برخوردهای نامناسب و مغرورانه بعضی از پزشکان آن قدر تحقیرآمیز است که بیمار را پول می بینند اگر پول داشته باشی، سفارش شده باشی و یا مقام و منصبی داشته باشی برایشان ارزشمندی و اگر نداشتی نگاهت هم نمی کنند و البته پزشکانی هم هستند که باید بوسه بر دستان شفا بخش آنان بزنیم و از خدا برایشان آرزوی صحت و سلامتی کنیم ضمن بوسه زده بر دستان این پزشکان و پرستاران و پرسنل خدوم بعضی از درمانگاهها و بیمارستان ها،به عنوان یک هم وطن از مسئولین می خواهم با مقصران این نوع حوادث برخورد کنند و دائم نگویند خطای پزشکی وجود دارد و در فلان مقاله و فلان تحقیق هم آمده است این نوع قضاوت ها باعث می شود طبقه پزشکان احساس امنیت صد در صدی کنند و ادامه این حوادث همچنان در کشور آقا امام زمان(عج) ادامه داشته باشد.التماس دعا

0
0
پاسخ
1395-02-22 15:11
محمدصفا

اشکم در آمد . خدا به پدر و مادرش صبر بده .خیلی سخته تحمل این مصیبت . خطاکار باید هر چه سریعتر به سزاش برسه

0
0
پاسخ
1395-02-23 07:22
محمدرضا

خدا لعنت کنه بعضی پزشکان غربی رو که نه تنها جان این دخترو بلکه جان هزاران مردمو با تجویز داروهای اشتباه جراحی های بی مورد و جراحی های اشتباه میگیرن و فقط بعه فکر پر کردن جیب خودشونو از پول و خون این مردم هستن اخیرا هم دولت فخیمه کریمه بخشنامه کرده دیگه دانشگاههای طب سنتی نباید تاسیس بشه . طب سنتی که توسط رهبر و تاکیدات ایشون احیا شده اما دولت میخواد این نور رو خاموش کنه .ولی مردم بیدارن نمیذارن . این پیروان دنیا پرست به آمال شیطانی خودشون برسن .یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون

0
0
پاسخ
1395-02-24 08:59
علی

مقصر اتفاق بیمارستان طالقانی فقط کادر پزشکی نیستند ، کل مجموعة دانشگاه علوم پزشکی باید جوابگو باشد. مجموعه ای که باید به عنوان یک نهاد خدمت رسان به دور از هرگونه بازی جناحی و حزبی باشد ولی متأسفانه یکی از سیاست زده ترین نهاهاید استان می باشد و برخی سران این مجموعه از عناصر سیاسی و نمایندگان مجلس هم سیاسی ترند. در این مجموعه مسئولین آن به گروه های مختلف تقسیم شده اند و هر گروه وابسته به شخص و یا حزب خاصی می باشد و فقط به فکر زمین زدن و نابودی گروه های دیگر و به دست گرفتن قدرت برای خود می باشند و نمی دانند تنها کسی که زمین می خورد مردم و بیماران بیچاره می باشند.مجموعه ریاست دانشگاه علوم پزشکی هم که متأسفانه مثل ... در دستان یک عدة خاص است و برخی ها هیچ اختیاری از خود ندارد. بنده خداها کارمندان جزء این سیستم هم فقط شاهد تخلفات و رقابت های سران این مجموعه هستند و هیچ کاری از آنها ساخته نیست و اگر کوچکترین اعتراضی نسبت به تخلفات و ناکارآمدی ها انجام دهند به سرعت برق و باد حذف می شوند. تقریباً بیست سال است در یکی از زیر مجموعه های این سازمان مشغولیم و فقط زجر و فحش و بد بیراه های آن برای ما مانده است.

0
0
پاسخ
1395-02-24 17:50
مهدی

[quote name="محمدرضا"]خدا لعنت کنه بعضی پزشکان غربی رو که نه تنها جان این دخترو بلکه جان هزاران مردمو با تجویز داروهای اشتباه جراحی های بی مورد و جراحی های اشتباه میگیرن و فقط بعه فکر پر کردن جیب خودشونو از پول و خون این مردم هستن اخیرا هم دولت فخیمه کریمه بخشنامه کرده دیگه دانشگاههای طب سنتی نباید تاسیس بشه . طب سنتی که توسط رهبر و تاکیدات ایشون احیا شده اما دولت میخواد این نور رو خاموش کنه .ولی مردم بیدارن نمیذارن . این پیروان دنیا پرست به آمال شیطانی خودشون برسن .یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون[/quote]یعنی خدا تورو شفا بده...پزشکان غربی دیگه چیه از خودت در آوردی؟؟هی غرب غرب غرب...مسخره کردی خودتو؟؟با طب سنتی میخواستی لوزشو عمل کنن؟؟پزشکش اشتباه کرده ..باید بازخواست بشه...چی میگی برا خودت..آیه قرآن میاری...

0
0
پاسخ
1395-02-25 03:46
امیر مسعود

یه خرده دیگه تعرفه هاشون زیاد بشه درست کار میکنند.بقول یکی از این اقایون گرفتن زیر میزی حق است و متاسفم برای این آقا و افکار پوچش. آخر چرا باید اینقدر تفاوت فاحش دریافتی بین یک پزشک و مابقی تحصیلکرده های دیگر باشه. در کدام نقطه دنیا شما چنین چیزی رو میبینید.

0
0
پاسخ
1395-02-25 04:36
محمدرضا

اقايي که اومدي ميگي چه ربطي به ايه قران داره و مارو مسخره کردي اول اينکه بهت بگم در طب سنتي لوزه بچه بدون جراحي درمان ميشه اگر نميدونستي بدوندوم اينکه اساس درمان طب نوين بر مبناي طب غربيه و طب شيميايي عوارض بسياري رو داره اگر در گوگل سرچ کنيد اشتباهات طب نوين رو فقط در آمريکا سالانه 180 تا 300 هزار نفر بخاطر اشتباهات پزشکي ميميرن همين هفته گذشته در زير نويس خبرهاي در شبکه 1 خودم خوندم نوشته بود سومين عامل مرگ و مير در امريکا بخاطر اشتباهات پزشکيه . بنده خودم 8 ساله دارم طب سنتي کار ميکنم و تو اين 8 سال هزاران نفر از مردم سراسر اين کشور رو با همين طب اسلامي سنتي به لطف خدا درمان کرديم افراديکه پيش بهترين فوق تخصص هاي کشور رفتن و درمان نشدن اما با اين علم الهي درمان شدن همين الانش در تمام کشورهاي دنيا داره پيشرفت ميکنه در اخبار شنيدم ميگفت در آلمان 80 درصد مردم در ژاپن 60 درصد مردم از طب گياهي استفاده ميکنن خدا همه مارو هدايت کنه

0
0
پاسخ
1395-02-26 05:27
محمدرضا

اين اقا ميگه پزشکي اشتباه کرده بايد بازخواست بشه اخه چه بازخواستي؟ مگر با بازخوواست شدن بچه مردم که مرده زندده ميشه؟در کتاب کشف الاسرار صفحه 289 به بعد از حضرت امام نکاتي در مورد طب سنتي اومده فقط به يه نکتش اشاره ميکنم شخصي که دکتر بزرگي در مملکت بود محضر امام ميرسه و در مورد طب نوين ميگه در اين طب کاري جز جراحي برنميايد و داروهاي شيميايي فقط مسکني هستند يا خدا بخير کنه يا به هلاکت منجر ميشه. بعد امام ميفرمان پس چرا اين را کسي به مردم نمي گويد؟ دکتر ميگه بخاطر اينکه کسي جرات گفتنشو نداره . اما اي مردم ازاده بدونيد ماها جرات گفتن داريم و حاضريم با بزرگترين دکتر هاي طب نوين مناظره کنيم که ايا طب غربي شما بهتره يا طب اسلامي ايراني

0
0
پاسخ
1395-02-26 05:34
devalpa

با عرض سلام خدمت سایت ارزشی گلستان ما و عرض تسلیت به خانواده های داغداری که در این بیمارستان کودکان توسط برخی ... پزشکان کم سواد به ... کشیده شده اند ....اخه کمی اگر به فکر جان ملت بودند این قدر تلفات جانی ،اون هم در بیمارستان امارش بالا نبود ، انگار بیمارها رو توی ... دارند ... می کنند ، خدا از سر تقصیرات مقصران نگذره که مردم رو با همه مشکلات اقتصادی هم که دارند ، عزادار و داغدار می کنید.

0
0
پاسخ
1395-02-26 07:16
devalpa

[quote name="مهدی"][quote name="محمدرضا"]خدا لعنت کنه بعضی پزشکان غربی رو که نه تنها جان این دخترو بلکه جان هزاران مردمو با تجویز داروهای اشتباه جراحی های بی مورد و جراحی های اشتباه میگیرن و فقط بعه فکر پر کردن جیب خودشونو از پول و خون این مردم هستن اخیرا هم دولت فخیمه کریمه بخشنامه کرده دیگه دانشگاههای طب سنتی نباید تاسیس بشه . طب سنتی که توسط رهبر و تاکیدات ایشون احیا شده اما دولت میخواد این نور رو خاموش کنه .ولی مردم بیدارن نمیذارن . این پیروان دنیا پرست به آمال شیطانی خودشون برسن .یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون[/quote]یعنی خدا تورو شفا بده...پزشکان غربی دیگه چیه از خودت در آوردی؟؟هی غرب غرب غرب...مسخره کردی خودتو؟؟با طب سنتی میخواستی لوزشو عمل کنن؟؟پزشکش اشتباه کرده ..باید بازخواست بشه...چی میگی برا خودت..آیه قرآن میاری...[/quote]ده اخه بی سوادی دیگه ...هنوز سر از طب سنتی در نمیاری و داری از برخی ... پزشکهای مدرن حال حاضر پولکی دفاع میکنی

0
0
پاسخ
1395-02-26 07:18
مهدی ازگرگان

خدا ... کند برخی این طور پزشکان کم سواد که برای جان مردم ارزشی قایل نمیشن خدا به پدر ومادرش صبر دهد مسولین عزیز خواهشا یک فکری کنید

0
0
پاسخ
1395-02-26 18:18
مهدی

ده اخه بی سوادی دیگه ...هنوز سر از طب سنتی در نمیاری و داری از برخی ... پزشکهای مدرن حال حاضر پولکی دفاع میکنی[/quote] با سوادمون که تو باشی خدا عاقبت بقیه رو به خیر کنه ...آقای دکتر باسواد...شما کلیه ت پوسید ...بده طب سنتی یدونه نوشو برات کار بزاره از همون راهی که بلدی...خدا جاهلان رو عاقل کنه یا ...متاسفم برای افکارت..چی میکشن فامیلت از دستت

0
0
پاسخ
1395-02-27 03:27
مهدی

اشتباهات پزشکي ميميرن همين هفته گذشته در زير نويس خبرهاي در شبکه 1 خودم خوندم نوشته بود سومين عامل مرگ و مير در امريکا بخاطر اشتباهات پزشکيه . بنده خودم 8 ساله دارم طب سنتي کار ميکنم و تو اين 8 سال هزاران نفر از مردم سراسر اين کشور رو با همين طب اسلامي سنتي به لطف خدا درمان کرديم افراديکه پيش بهترين فوق تخصص هاي کشور رفتن و درمان نشدن اما با اين علم الهي درمان شدن همين الانش در تمام کشورهاي دنيا داره پيشرفت ميکنه در اخبار شنيدم ميگفت در آلمان 80 درصد مردم در ژاپن 60 درصد مردم از طب گياهي استفاده ميکنن خدا همه مارو هدايت کنه[/quote] کاش درس میخوندی پزشک میشدی..اونوقت هی طب طب نمی کردی...یعنی تورو ببرن ازت استفاده کنن برای درآوردن لوزه..در اینکه کلا با پزشکان امروزی مخالفم اما جنازمم به امثال شما طب سنتی ها نمیدم

0
0
پاسخ
1395-02-27 03:59
محمدرضا

جناب آقا مهدي دختر مردم توسط طب نوين مرده حواست هست يا نه طب سنتي نکشتتش طب کلاسيک کشتتش همين 3 سال پيش در همين گرگان بچه يک و نيم ساله دختر داييم که 6 انگشتي بود در بيمارستان گرگان عملش کردن بچه يه هفته بعد مرد حالا ما يقه کيو بريم بگيريم؟ از کشت و کشتارها تا دلت بخواد هست مني که پزشک نشدم هزاران نفر مردمو که با طب مدرن درمان نشدن درمان کردم شما هم برو سراغ طب کلاسيک آمار و ارقام رو در گوگل سرچ کن بزن اشتباهات طب نوين ببين چه ارقام سرسام آوري مياد لطفا از روي تعصب صحبت نکن

0
0
پاسخ
1395-02-28 04:44
سارا

خدا ... کنه برخی کسانی را که فقط با پول کار می کنند اگه بیمارستان خصوصی بود شاید اینطور نمیشد کاش بچه ها و یا انسانها را از پوست و گوشت خودشان می دیدند الهی که اگر با بی تفاوتی بچه نازنین که دل همه ما را به رنج آورده اینطور شده به سرشان بیاید و در محضر خدا جوابگو باشند خداوند به این خانواده صبر عنایت کند

0
0
پاسخ
1395-02-28 07:50
devalpa

اتفاقا مثالی که شما زدی هیچ ربطی به این قضیه نداشت ،طب سنی و عمل به اون برای ما باعث شده هر 5 سال یک بار هم نیازی به دفتر چه های بیمه ای نداشته باشیم ،برای فامیل شما متاسفم که شما عقل کلشون هستی ،به همون طب مدرن وابسته باش تا موقعی که این خر پزشکان میخوان کلیه تو رو عمل کنند ،لوزالمعدت رو بیرون بیارند .

0
0
پاسخ
1395-02-30 07:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.