1395-02-14 18:23
2509
0
31446
کار ارزنده نامزد ترکمن ؛

قدردانی امانزاده از مردم / نتیجه حاصله را شکست معنا نمی کنیم

مهندس عبدالغفور امانزاده کاندیدای ناکام در مرحله ی دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی حوزه گرگان و آق قلا در پیامی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما ؛  متن پیام عبدالغفور امانزاده به شرح زیر است:

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم                           لطف آنچه تو اندیشی،حکم آنچه تو فرمایی

مردم شریف و فهیم حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی پایان یافت که ملت بزرگ ایران اسلامی به ندای رهبر فرزانه خود تبریک گفته و با حضور چشمگیر ورق دیگری از اوراق زرین انقلاب را رقم زدند و مردم گرگان و آق قلا و بویژه آق قلا نیز در این مشارکت سهم بالایی داشتند تا با حمایت های خود در هر دو مرحله انتخابات از فرزند کوچک خویش، حسرت قریب به چهل ساله انتظار را در سایه اتحاد و همدلی به جشن مردمی مبدل نمایند.

اما اراده خداوند متعال به گونه ای دیگر رقم خورد که البته خالی از حکمت نمی دانیم،در این مسیر ما مبنا را بر اخلاق و اخلاق مداری گذاشتیم،زیرا با توکل به خدا برای خدا،نظام و مردم بر حسب وظیفه به میدان پا نهادیم و آماده به جان خریدن دشواری های راه بودیم و نتیجه حاصله را شکست معنا نمی کنیم،بلکه لطف خدا می دانیم.

در اینجا ضمن اظهار تشکر از کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات،از تک تک شما مردم فهیم و خوبمان سپاس و قدردانی می کنم و دستان پرمهرتان را به گرمی می فشارم و به منتخبین مردم تبریک گفته و توفیق خدمت و خدمتگزاری آرزو دارم.

قدردان شما

عبدالغفور امانزاده سید

golestanema1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.