1395-02-11 04:28
5489
2
31248
پس از شمارش آراء در سه حوزه انتخابیه؛

رییس هیات نظارت گلستان میزان مشارکت و نتیجه نهایی انتخابات در سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد

رییس هیات نظارت گلستان گفت: مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان مشخص شد و میزان مشارکت در سه حوزه انتخابیه بیش از 50درصد بود.

به گزارش گلستان ما، عیسی غلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پاسرو گفت: تکلیف 4 نماینده مجلس شورای اسلامی دیروز مشخص شد و منتخبین نتایج آرا درحوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش و مراوه‎تپه ، شهرام کوسه غراوی با رای 74 هزار و 94 رای وارد بهارستان شد و سید نجیب حسینی با 68 هزار و 232 رای موفق نشدند به مجلس راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تکلیف دو کرسی مجلس مشخص شد، تصریح کرد: نبی هزارجریبی با کسب آرای 78 هزار و یک رای و نورمحمد تربتی نژاد با کسب 75 هزار و 323 رای وارد بهارستان شدند و سید علی طاهری با رای 54 هزار و 4 رای و امان زاده با رای 49 هزار و 916 رای موفق نشدند به بهارستان راه پیدا کنند.

غلامی افزود: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن ،رامین نورقلی‎پور با کسب 69 هزار و 480 رای موفق شد بر کرسی مجلس برود و رحمت جلالی با 34 هزار و 979 رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نکرد.

رییس هیات نظارت گلستان از حضور پرشور و تکلیف‎مدارانه مردم در انتخابات تقدیر کرد و افزود: انتخابات در فضای امن و آرام و بدون تنش و بحران برگزار شد.

در پایان غلامی ابراز داشت: کسانی که از برگزاری انتخابات گله و شکایتی دارد می تواند شکایات خود در مدت یک هفته به هیات نظارت گلستان تسلیم نماید و نتایج قطعی و نهایی شورای نگهبان متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.