1395-02-09 07:14
4912
5
31118
شامگاه گذشته رخ داد:

درگیری در میتینگ اصلاح طلبان گرگان بعد از سخنرانی حسین مرعشی

شامگاه گذشته بعد از سخنرانی حسین مرعشی در میتینگ اصلاح طلبان درگیری بین چند نفر رخ داد که نهایتا به کتک کاری یک طلبه و مشاجره لفظی طرفین ختم شد.

به گزارش گلستان ما ؛ وقتی قافیه بر اصلاح طلبان گرگان تنگ می شود ؛ باید شاهد کتک کاری و هتک حرمت یک طلبه در حاشیه سخنرانی حسین مرعشی در گرگان باشیم.

شامگاه گذشته چهارشنبه 8 اردیبهشت 95 ، حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی برای حمایت از کاندیداهای اصلاح طلبان گرگان در دور دوم انتخابات مجلس دهم در حسینیه دزیانیهای گرگان سخنرانی داشت .

گویا این میتینگ سیاسی به دلیل خلوتی و بی حاصل بودنش برای جریان سازی شب پایانی تبلیغات ، اوقات افراطیون اصلاح طلب را به شدت تلخ کرد .

حدود ساعت 20 پس از پایان و در حاشیه این مراسم یکی از طلبه های گرگانی با تعدادی از حاضرین بر سر عملکرد اصلاح طلبان گرگان و برخی مسائل انتخاباتی دور دوم به بحث و مشاجره مبادرت می کنند .

در ادامه و با شدت یافتن این مشاجره ، یکی از اعضای اصلی گروه جوانان اصلاح طلب افراطی گرگان پس از تهدید شدید اللحن با زدن یک مشت محکم به صورت این طلبه باعث بر زمین افتادن عمامه این روحانی می شود .

05

پس از این رویداد ناگوار ، دو نفر از حاضران در محل این مواجهه به آرام سازی اوضاع و کمک به طلبه مضروب می پردازند و فرد ضارب در لابلای جمعیت وارد می شود .

به نظر می رسد وضعیت نامناسب کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان گرگان در دور دوم انتخابات ، به شدت قافیه را بر آنان تنگ کرده است .

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رحمت

قافیه خیلی تنگ شده!

0
0
پاسخ
1395-02-11 06:32
مسعود

این تنگ شدن قافیه اصلاح طلبان خیلی خنده دار بود. دستتون درد نکنه که اسباب شادمانی مردم رو فراهم میکنید.

0
0
پاسخ
1395-02-12 06:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.