1395-02-07 18:53
2223
1
31035
آیت الله عباس کعبی :

سید علی طاهری فردی فاضل و یکی از نمایندگان خدوم مجلس است / آیت الله طاهری گرگانی از استوانه های نظام بود

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سید علی طاهری را فردی فاضل ، با تقوا و مصداق لا تاخذه فی الله لومة لائم دانست.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با ما اظهار کرد:  آیت الله سید حبیب الله طاهری گرگانی روحانی صاحب علم ، فضل و با کرامتی بودند که فرزندان فاضل ، با تقوا و انقلابی تربیت کرده اند.

آیت اله کعبی با اشاره به حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری گفت : ایشان فرزند برومند این پدر است و الحق و الانصاف یکی از نمایندگان خدوم و صدیق مجلس شورای اسلامی می باشد .

ایشان با اشاره به شخصیت فاضل ، ولایی و انقلابی دکتر سید علی طاهری تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین طاهری از مصادیق لا تاخذه فی الله لومة لائم است.

آیت الله طاهری گرگانی از استوانه های نظام بود

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص آشنایی خود با آیت الله طاهری گرگانی گفت : مرحوم مغفور حضرت آیت الله طاهری قدّس الله نفسه الزکیه از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در استان گلستان و شمال کشور بود.

آیت الله عباس کعبی اضافه کرد: ایشان از پیشکسوتان مبارزه نهضت امام خمینی (ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب بود که عمر شریفشان را وقف دفاع از خط امام (ره ) و خط رهبری انقلاب کردند و تا آخر ثابت قدم مانده و هیچ تزلزلی از خود نشان ندادند و همواره در خط اول مبارزه حضور داشتند .

ایت الله کعبی خاطرنشان ساخت : در دوره های سوم و چهارم که با آیت الله طاهری گرگانی عضو مجلس خبرگان بودیم تا موقعی که مرحوم شدند ، حضور منظم ، موضع گیری قاطع ، دلسوزی و اخلاص و حرکت در مسیر حزب الله داشتند و همیشه به بنده سفارش می کردند که این نظام در مسیر ولایت حفظ شود و به  ولی فقیه و رهبری باید کمک کرد و به من هم خصوصی می گفت که هر کاری که فکر می کنید که من باید انجام بدهم در تقویت رهبری ، آماده ام که انجام دهم . 

ایشان بیان داشت: معمولا در موضع گیری هایم در مجلس خبرگان سوم و چهارم همیشه روی ایشان حساب می کردم و در همه نامه هایی که در دفاع از ولایت و رهبری ودر مقابل فتنه و فتنه گران در مجلس خبرگان نوشته می شد ، امضای ایشان هم وجود داشت و من خودم چون عهده دار این امضاها بودم ، شاهد بودم .

گفتنی است آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است. وی مدرس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم ست. آیت الله کعبی به عنوان صاحب نظر در فقه حکومتی و حقوق عمومی و همچنین نظریه‌پرداز مسائل حقوق اساسی و حقوق کار شناخته می‌شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.