1395-02-03 17:16
6585
7
30777
حواشی از جنس بی تدبیری در سفر عارف به گرگان !

ساختار شکنی عجیب مهیمنی / سخنرانی ضعیف سرلیست امید / تشویق مکرر هزارجریبی توسط حضّار / موجی که ایجاد نشد ! + عکس

با گذشتن یک روز از سفر عارف به گلستان با قاطعیت می شود گفت که سفر وی در مرکز استان موثر واقع نگردیده و با توجه به روند طی شده ، دستاورد خاصی برای فضای استانی و کشوری آنان به همراه نداشته است .

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان استان گلستان عصر روز گذشته ( پنجشنبه 2 اردیبهشت ) در مکتب الحسین (ع) گرگان در حضور دکتر عارف منتخب اول مردم تهران از ادبیاتی دور از خرد جمعی و عقلانیت ادعایی استفاده کرد و با توهین و به سخره گرفتن برخی نهادهای قانونی و سختکوش نظام به دنبال ایجاد موج انتخاباتی برای کاندیداهای اصلاح طلبان بود .

او با تمسخر به طرح جدید نیروی انتظامی در بکار گیری 7 هزار نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تکرار چندباره آن در جمع حاضر و خندیدن به آن و همچنین توهین به شورای نگهبان قانون اساسی در خصوص انجام وظیفه قانونی این نهاد در بررسی صلاحیت ها ، نشان داد که هنوز حال و هوای مجلس ششم و ساختارشکنی در سرش وجود دارد .

او همچنین در توهینی آشکار ، مردم گرگان را خواب زده معرفی کرد و ضمن تمجید از مردم علی آباد که از راه دور به این میتینگ آمده بودند خواست تا مردم گرگان نیز از خواب بیدار شوند .

البته همه می دانند عبدالسلام مهیمنی هر جا که جمعیتی از اصلاح طلبان را ببیند موج سواری و ساختارشکنی می کند و فصل انتخابات هم به دلیل آزادیهای اجتماعی که وجود دارد هر چه به ذهن و دهانش می آید به نهادهای مهم و قانونی کشور نثار می کند ، اما ای کاش وی ذره ای هم معرفت داشت و از مامورین انتظامی که بیرون همین مکتب الحسین برای برگزاری این میتینگ زحمت می کشیدند تشکر می کرد .

 موجی که ایجاد نشد !

قرار بود از سفر عارف به گرگان موجی جهت حمایت از کاندیدای ائتلاف امید ایجاد شود اما این موج به چند دلیل ایجاد نشد :

اول: سفر عارف در دو روز تعطیلی متوالی صورت گرفت و مردم گرگان همانهایی که عبدالسلام مهیمنی آنها را خواب زده توصیف کرد در روزی که به میلاد امام علی (ع) و روز پدر مزین بود ، به سراغ پدران خود رفته و یا در مسافرت بودند و یا از فرصت تعطیلی برای تفریح و بودن در کنار خانواده خود بهره بردند .

 

دوم: اگر چه مکان محل مراسم پر شده بود اما آنهایی هم که آمده بودند مسئولین و اعضای ستادهای دو کاندیدای ائتلاف یعنی تربتی نژاد و هزارجریبی بودند به همراه تعداد زیادی از اهالی تخشی محله ( روستای نبی هزارجریبی ) ، کلاجان قاجار ( روستای تربتی نژاد ) و روستای کفشگیری ( روستای کیاموسوی کاندیدای رد صلاحیت شده ) بودند .

ترکیبی که آمده بودند از اول انقلاب تا الان با تابلوی اصلاحات حضور داشتند و رای آنها نیز مشخص و همانهایی بودند که در دور اول هم حمایت کرده بودند اما خبری از اضافه شدن مردم و سایر کاندیداها به این طیف نبود و این موضوع باعث نگرانی اصلاح طلبان شده بود .

سوم: سخنرانی ضعیف سرلیست ائتلاف امید یعنی دکتر تربتی نژاد که افراطیون او را پروفسور (!) می خوانند باعث انتقاد هایی از سوی خود اصلاح طلبان شد . تربتی نژاد در حضور دکتر عارف و این جمعیت پرشور متنی را از روی کاغذ خواند که بارها به دلیل غلط خواندن مکث می کرد و اشتباه خود را جبران می کرد .

00004 22

بر عکس کاندیدای سرلیست ائتلاف امید ، نبی هزارجریبی علیرغم اینکه چیز خاصی نگفت اما آنچنان زیرکانه و سنجیده صحبت کرد که افکار عمومی را در دست گرفت و بارها مورد تشویق واقع شد . هوشمندی او در عکس 3 نفره پایانی با عارف و تربتی نژاد هم کاملا گویای همه چیز بود . ( نشان دادن علامت v )

omid1

* نکته جالب : قرار بود طبق اطلاع رسانی گروههای تلگرامی اصلاح طلبان جوانان و جمعیت حاضر ابتدا ساعت 4:30 در میدان عباسعلی جمع شوند و بعد به سمت مکتب الحسین حرکت کنند اما در ساعت مذکور جز عده ای خاص که پنجشنبه ها برای گرفتن نان و ماست به این مکان مراجعه می کنند ، خبری نبود .

چهارم: حضور همزمان سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد دولت دهم که با یک هواپیما از تهران به همراه عارف به گرگان آمده بودند و درگیر کردن افکار استانی به این دو سفر باعث شده بود بخشی از افکار عمومی حواسشان به سفر وزیر سابق احمدی نزاد به گرگان و حمایتش از سید علی طاهری هم باشد .

پنجم: به لحاظ زمانی این سفر برای استفاده تبلیغاتی خیلی زود انجام شد چون هنوز هشت روز دیگر به انتخابات مانده و این تنفس مصنوعی یا مسکن کدوئین دار تا چند ساعتی بیشتر درد اصلاح طلبان را تسکین نداد و قطعا تا زمان انتخابات فضاهای دیگری افکار عمومی را اشغال خواهند کرد .

ششم: اظهارات ساختار شکنانه عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان استان در حمله به نیروی انتظامی و شورای نگهبان و توهین به مردم گرگان به مذاق جمعی ار حضار که از نیروهای ارزشی و خانم های محجبه بودند خوش نیامد و فضای جلسه و آنچه که گذشت باعث شد که برخی ها هنوز هم در ذهنشان به طور قطع به تک رای بیندیشند .

هفتم: اما در فضای روز و شب اول تبلیغات هم در مرکز استان اتفاقی روی داد که از جهات گوناگون دارای اهمیت است و آن حضور و اعلام حمایت قاطع آیت الله سید حبیب الله قدمی از علمای بنام و برجسته استان در ستاد جوانان و دانشجویان سیدعلی طاهری بود که حاوی پیام های مهمی است .

iraj

هشتم: حضور محمد مهدی ایرجی از چهره های سرشناس اصلاح طلب استان در شب اول تبلیغات در  در ستاد جوانان و دانشجویان سیدعلی طاهری و اعلام حمایت قاطع وی هم از دیگر رویدادهایی بود که در فضای سیاسی مرکز استان موثر بود .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امید

فعلا با این حرف ها خوش باشین.

0
0
پاسخ
1395-02-03 10:57
مهدی سادین

شما رسانه ی تندرو و اصولگرایی هستی که گزارش هاتم یک طرفه و ابکی هست بعد از 10 اردیبهشت خواهید دید که چه کسانی رای میارن و چه کسانی بازنده می شن و چه کسانی از وزیر احمدی نژاد استقبال کردن و حضور عارف چه نتیجه ای خواهد داشت. فقط اگاه باشید مردم بیدار شدن و اشتباه هشت ساله احمدی نژاد رو تکرار نمی کننن که به خواهن دوباره به او یا افکار او رای بدن

0
0
پاسخ
1395-02-03 13:09
علی

با سلام نکاتی در خصوص حداقل دوبند از بیانیه 8 بندی شما :بند 4 : میشه یه عکسی از جلسه آقای دکتر حسینی که در حمایت از جناب طاهری به گرگان آمده بودند بگزارید تا جمعیت حاضر رو ببینیم .بند 7 و 8 : این دو بزرگوار روی هم کلا در معادلات سیاسی استان و شهرستان گرگان چقدر رای آوری دارند که این قدر مهم جلوه می دهید . ممنون میشم پاسخ دهید .

0
0
پاسخ
1395-02-04 05:01
میلاد

با سلام.به زحمت کشان گلستان ما.خواهشن اینقدر یکطرفه رویدادهایی سیاسی را به سمت جریان اصولگرا منعکس نفرمائید. من خودم یک اصولگرا هستم ولیکن این جور حمایت قید و شرط را نمیپذیرم

0
0
پاسخ
1395-02-05 02:16
گمنام

حکایت این انتخابات حکایت دربی 4-2 پایتخته

0
0
پاسخ
1395-02-05 05:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.