1393-06-28 19:29
7779
66
3013
آموزش و پرورش گلستان از شعار تا عمل !

تبلیغات زود هنگام یک آقازاده گلستانی برای انتخابات خبرگان رهبری !

در حاشیه نشست مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با ائمه جمعه استان بسته فرهنگی توزیع شد که در آن کتابچه ای متعلق به یکی از آقازاده های استان بود که احتمال کاندیدا شدن وی برای خبرگان سال آینده را تقویت می کند .

به گزارش گلستان ما ؛ نشست ائمه جمعه استان و مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و برخی همکاران وی ، صبح روز پنجشنبه در اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد .

در این جلسه وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و چند تن از ائمه جمعه برخی شهرستان های استان گلستان به مناسبت بازگشایی مدارس و نقش آمورش و پرورش تریبت نسل فردا ، عملکرد اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش در برخی شهرستان ها و ... سخنانی ایراد کردند .

نکته جالب این مراسم بسته فرهنگی بود که در پایان این مراسم بین حضار توزیع شد که در هر بسته 3 جلد کتابچه ای با عنوان " غیبت و حیرت " ( مطالبی در باب مهدویت ) قرار داده شده بود که حاوی متن سخنرانی فرزند یکی از علمای استان در مراسم نیمه شعبان برگزار شده در امامزاده نور بود .

روی جلد این کتاب و در صفحه اول آن از این روحانی جوان تحت عنوان " آیت الله " نام برده شده و پشت جلد نیز تصویری از این فرد دیده می شود که گمانه زنی ها برای کاندیدا شدن وی برای انتخابات خبرگان سال آینده را تقویت می کند در حالی که پدر وی هم اکنون در مجلس خبرگان رهبری حضور دارد .

از طرفی محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان که تا کنون بارها داد سیاسی نبودن فعالیت ها و اقداماتش در طول مدت تصدی سکان آموزش و پرورش استان را بر زبان رانده ، چه پاسخی برای این بسته فرهنگی و کتابچه حاوی آن دارد ؟ فلسفه توزیع این کتابچه با این موضوع خاص ، توسط اداره کل آموزش و پرورش گلستان در بین ائمه جمعه استان چیست ؟ آیا مردم ، رسانه ها و نخبگان استان باور کنند که اقدامات و عملکرد مدیر کل آموزش و پرورش در راستای منافع جناح و شخص خاصی در استان نیست ؟

در همین زمینه جای این سوال جدی وجود دارد که آیا آقای وطنی حاضر می شد کتاب یک روحانی دیگر را که فقط احتمال دارد کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان یا شورای اسلامی باشد در داخل همین بسته فرهنگی بگذارد و به ائمه جمعه استان اهدا کند .

لازم به ذکر است سال گذشته نیز بنرهایی در سطح شهر گرگان نصب شده بود که برای دهه اول محرم برنامه های این آقازاده را تحت عنوان " آیت الله " اطلاع رسانی کرده بود که بعد از انعکاس آن در رسانه ها ، عنوان شده بود که جمعی از طرفداران عامل این کار بودند و به صورت خودسر اقدام به این کار نموده بودند .

همچنین در مراسم رونمایی از چند کتاب مربوط به موسسه میرداماد هم که در سال گذشته با حضور حجه الاسلام والمسلمین ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد ، در بنر تبلیغاتی پشت صحنه مراسم و معرفی چند باره مدیر موسسه میرداماد توسط مجری برنامه ؛ از وی با عنوان " حجه الاسلام " یاد شد و در نشریه ای هم که در ورودی تالار توزیع می شد ، گفتگویی اختصاصی با مدیر موسسه میرداماد به چاپ رسیده بود که در آن هم ، چند بار از وی با عنوان " حجه الاسلام " یاد شده بود .

ولی این بار در این کتابچه 2 بار از عنوان "  آیت الله " برای وی استفاده شده است ، آیا درج لقب " آیت الله " در این جریده نیز کار همان طرفداران دو آتیشه است یا با هدف خاص صورت گرفته است ؟

علی ایحال به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال 94 ، لازم است از ورود زودهنگام و خارج از چهارچوب و موازین قانونی در مسائل انتخاباتی از سوی همه افراد و بخصوص ادارات و دستگاه های دولتی اجتناب بعمل آید و امکانات و فرصت های اداری و دولتی در اختیار اهداف و مقاصد افراد خاص قرار نگیرد و آموزش و پرورش به عنوان پرجمعیت ترین خانواده در ادارات دولتی و ستاد نمازجمعه به عنوان مهمترین تریبون رسمی نظام و مورد توجه و اعتماد مردم ، در این زمینه نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند .

moj02

moj01

moj03

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حميد

اگر ايشان به درجه اجتهاد رسيده است مدرك اجتهادش را رو كند و با صراحت از این عنوان استفاده کند . چه كسي بخيل است ؟ و اگر نرسيده یکبار برای همیشه جلوی این موضوع را بگیرد .چرا برخی عنوان خلاف براي ایشان جعل مي كنند ؟چند سال قبل هم از ايشان به عنوان دكتر ياد ميشد آخرش معلوم نشد چي شد كه فراموش شد !

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:14
ح . ن

با سلامتا جایی که من اطلاع دارم آقا سید مجتبی هیچ قصدی برای ورود به این دوره از انتخابات خبرگان رهبری ندارند و این کارها هم بدون اطلاع ایشان انجام شده است .هم چاپ آن کتابچه و استفاده از عنوان " آیت الله " بدون اطلاع ایشان بوده و هم توزیع کتابچه توسط اداره کل آموزش و پرورش در بین ائمه جمعه استان بدون اطلاع وی بوده است .ضمن اینکه خود ایشان استفاده این گونه از عنوان " آیت الله " را نادرست می دانند .

0
0
پاسخ
1393-06-27 15:48
همکار

احتمالا آقای وطنی از محتوای بسته فرهنگی اطلاع نداشته !

0
0
پاسخ
1393-06-27 15:55
داوطلب

این سوال خیلی خوبی بود که پرسیدید :"" آیا آقای وطنی حاضر می شد کتاب یک روحانی در داخل همین بسته فرهنگی بگذارد و به ائمه جمعه استان اهدا کند . ""واقعا آیا امکان برای هر روحانی دیگری وجود دارد ؟

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:32
سند

2 احتمال وجود دارد:1. آقای وطنی خبر نداشت .2. آقای وطنی خبر داشت. اگه خبر نداشت که وای بحال آموزش پرورش!! اگه خبر داشت که فاتحه برآموزش وپرورش !!

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:35
سند

آقای ح.ن.....سلام. مگه میشه کتابی چاپ شود و در تیراژ توزیع گردد و خود شخص اطلاع نداشته باشد . عجب فرمایشی کردید شما !باز مگه میشه لقب آیت الله به کسی بدهند و داخل شهر برایش بنر نصب کنند و خود ایشان خبر نداشته باشند !فقط مونده که بگید ایشان لباس روحانیت داره ولی خودش خبر نداره ! دیشب شام خورده ولی خودش خبر نداره ! آخه شما مردم رو چی فرض کردید ؟

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:48
معلم آزاده

هیچ نگران نباشید . وطنی روی هر کس دست بذاره ... است . من به آقامجتبی نورمفیدی توصیه می کنم سریعتر از وطنی فاصله بگیرد تا هنوز مورد نفرت جامعه قرار نگرفته .

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:52
2014

آیت الله نورمفیدی در دیدار با مسولان استانی آموزش پرورش گفتند که اگر امیر کبیر کشی راه نمی افتاد ما از ژاپن پیشرفته تر بودیم... حرف درستی است.ولی چرا در حضور برخی افرادی که پیرو مرام امیرکبیر کشی هستند !!! البته بعضی از اونها نه همه اونها نه !!!هر نکته مکانی دارد ...

0
0
پاسخ
1393-06-27 12:42
صادق

متاسفانه خيلي ها سعي كردند كه نسل خودشان را بر مردم تحميل كنند ولي جز تنفر نتيجه اي نگرفتند . این موضوع در تاریخ قابل مشاهده و عبرت آموزی است .خداوند متعال در پاسخ حضرت ابراهیم (ع) گفت : " لا ینال عهدی الظالمین " .

0
0
پاسخ
1393-06-27 14:25
مم

با سلام برای مجلس شواری اسلامی میاد نه خبرگان رهبری

0
0
پاسخ
1393-06-27 22:08
صادق

سوء استفاده از موقعيت دولتي و جايگاه ستاد اقامه نماز جمعه ... است به دولت و رهبري !

0
0
پاسخ
1393-06-28 00:44
یک معلم آزادشهری

آقای وطنی ! با سلام .خاطرم هست شما در تودیع و معارفه رییس آزادشهر با عصبانیت گفتی آموزش و پرورش سیاسی نیست . چرا وقتی مدیر تودیع شده سیاسی صحبت کرد؟! و او را بشدت ملامت کردی !! و امروز خود شما با اعمال و مقاصد سیاسی داری به نوعی خوش خدمتی می کنی!! چرا بعضی ها آموزش پرورش را جولانگاه سیاسی قرار داده اند ؟ مگه حق دارند این کارها را بکنند ؟ درسته که آقای م سیاست زده پشت بعضی هاست ولی آیا درسته که علنا وارد کارهای سیاسی در دستگاه مهمی چون آموزش و پرورش بشوند !!چرا نمایندگان مجلس به وزیر تذکر نمی دهند؟؟ چرا وزیر جلوی این آقا رو نمیگیره؟؟چرا نماینده ولی فقیه به این شخص تذکرنمیدهد؟؟ در آستانه سال جدید تحصیلی بجای اینکه بفکر مدارس ودانش آموزان مخصوصا دانش آموزان محروم باشید نشستید و محفل سیاسی براه انداختید!!دراینگونه مواقع سکوت می کنید ولی آیا در حضور خدای متعال هم میتوانید یقینا نه...

0
0
پاسخ
1393-06-28 00:47
زیرک

جای نگرانی نیست .انتخابات مجلس خبرگان تنها انتخاباتی است که شورای نگهبان ضمن بررسی بی ملاحظه همه سوابق و فعالیت ها ، از داوطلبان آزمون بعمل می آورد .آزمونی خبرگی ، بهترین محک است .

0
0
پاسخ
1393-06-28 01:31
خبرنگار

شنیده ام قرار یک لیست از برخی روحانیون جوان اصلاح طلب تحت عنوان " مجتهدین جوان " در تهران و برخی شهرستان ها معرفی شوند که احتمالا برخی اسامی مانند سیدحسن خمینی ، سید مجتبی نورمفیدی و ... در آن لیست ها خواهند بود .یعنی احتمال دارد سید مجتبی هم از تهران یا قم ثبت نام کند نه در گلستان .البته تایید صلاحیت و قبولی در آزمون شورای نگهبان برای همه است .

0
0
پاسخ
1393-06-28 08:10
خبرنگار

متاسفانه یک عده همیشه کاسه داغتر از آش هستند .چه آن تهیه کنندگان بنر و کتابچه و چه نصب و توزیع کنندگان بنر و کتابچه .بسیاری از مدیران و مسولان کشوری ، استانی و حتی شهرستانی باید خلیی مراقب اطرافیان خود باشند .

0
0
پاسخ
1393-06-28 08:16
سعید رحیمی

عزیزان ایشان سال هاست در قم درس خارج می دهند و استادی متبحر هستند .قبل از اینکه یک طرفه با قاضی برید و راضی برگردیدبه سایت ایشان مراجعه نمایید مگر ایرادی دارد که کسی آیت الله باشد و به خاطر فروتنی نخواهد پیشوند آیت الله را بکار ببرند؟البته برای برخی از دوستان قبول کردن اینکه دوباره از تبار نورمفیدی ها یک آیت الله دیگری پا به عرصه گذارد خیلی دشوار است آنهایی که التزام عملی به این نظام مقدس ندارندکسانی که به نماینده ولی فقیه که مورد تایید امام خامنه ای هستند بی احترامی می کنندآنها مخالف نظام اسلامی هستند توهینی که به نماینده تام الاختیار امام می کنند توهین به رهبری و امام راحل استالان هم به فرزندشان حسودی می کنند و هر گونه تهمتی را روا می دارند

0
0
پاسخ
1393-06-28 04:22
محمد

هرچند شخص ایشون قطعا دنبال این عناوین نیست اما چند نکته حائز اهمیته اولا روحانی جوان که گفتید حتما از سن ایشان اطلاع ندارید چون سید مجتبی الان بیش از 50 سال سن دارد ثانیا لقب آیت الله در حوزه به کسی گفته می شود که دارای سواد علمی بالا ی حوزوی که همان اجتهاد است باشد قطعا کسی که سال هاست در حوزه علمیه قم ددر محضر بزرگترین اساتید و مراجع تحصیل کرده و دروس سطوح عالیه و حتی خارج فقه و اصول را تدریس می کند و چند عنوان کتاب فقهی که نشانه اجتهاد اوست ( مثل المناط فی بلوغ الفتاه و چند کتاب که تازه چاپ شده است ) به چاب رسانده است به اصطلاح امروز آیت الله است و شرط سنی برای این عنوان وجود ندارد .ثالثا توزیع یک جزوه علمی در مسئله مهدویت در یک جلسه توسط یک نهاد که هیچ ربطی به ایشان ندارد چه ارتباطی با تبلیغات در انتخابات دارد رابعا هیچ سخنی در رابطه یه کاندیداتوری در انتخابات خبرگان از او تا به حل شنیده نشده وخیلی بعید است که در یک انتخابات رقیب پدر شود .

0
0
پاسخ
1393-06-28 05:02
سند

پاسخ آقای محمد:اولا: برای خبرگان 50 سال جوان بحساب میاید لذا شما در بیان مسائل کمی تامل بفرما.ثانیا: درجه اجتهاد تنها بر اساس تالیف کتاب یا تدریس بدست نمی اید بلکه باید طلبه ای سالها در حوزه و مباحث با مدرسین و مراجع مباحثه و مضاربه علمی داشته باشد که یا مراجع و مجتهدین طبق سنت ماضی مهر تایید اجتهاد بزنند یا طبق روال امروز شورای نگهبان ارزیابی علمی نماید.لذا ممکن است ایشان نیز به چنین مراتبی دست یافته باشند / اما اینکه آموزش و پرورش وارد موضوعی چون آقامجتبی نورمفیدی شود این از علائم قطعی سیاسی شدن این نهاد است چون ایشان پا بپای مجمع روحانیون خاتمی . موسوی بجنوردی . میر حسین موسوی و دیگراصلاح طلبان در مجامع سیاسی کشور و استان حضور داشته و دارد.چه لزومی دارد آقای وطنی وارد این معرکه سیاسی شود و مجموعه آموزش و پرورش رو در نزدیکی های مهر ماه فدای خواسته های سیاسی کند!!!چرا آقا مجتبی نورمفیدی که احتمالا خود صد درصد سیاسی است اجازه میدهد بچه های مظلوم مردم آسیب ببینند؟؟ از این جهت که مدیران ارشد و میانی آنها به جای اینکه به فکر برنامه ریزی و تلاش برای ارتقاء کیفیت تحصیل باشند ، فکر و وقت خود را صرف کارهای دیگری می کنند .

0
0
پاسخ
1393-06-28 22:18
سند

پاسخ آقای سعید رحیمی:البته اگر کسی توهین کرد عمل ناشایستی انجام داده ....اما این طرز تفکر شما مانند چربی های خطرناک داخل رگهاست که جلوی رشد جامعه را می گیرد!!انتقاد از ضروریات یک جامعه اسلامی است. کسی که خود را وارد مسائل سیاسی می کند باید ظرفیت انتقاد پذیری را ذاشته باشد .اینکه بگوییم چون آقای نورمفیدی منصوب امام و رهبری است پس همه خفه بشوند و انتقاد به عملکرد آقایان ، توهین به رهبری است حرف بسیار نادرستی است! هرکس باید پاسخگوی جامعه باشد. ازطرفی خاندان آقای نور اگر می خواهند رشد سیاسی و تعالی پیدا کنند نباید از موقعیت های سیاسی. اجتماعی. اقتصادی. فرهنگی. اجرایی. و... نظام استفاده کنند. باید (خود) زحمت بکشند. مثل سایر طلبه ها و مردم.. استفاده از موقعیت ها و رانت در همه وجوه ممنوع است.. اینها در مکتب امام صادق دارند تلمذ می کنند نباید روش های غیر را الگوی خود قرار دهند.. پس عزیز من در دیدگاه امام تعصب جایی ندارد. ضمنا امام راحل رو ببینید . او برای فرزندش حاج احمد آقا لباسی ندوخت که آقایان برای فرزندان شان دارند می دوزند!این است خط امام... آری عزیز دلم ..

0
0
پاسخ
1393-06-28 22:36
رپورتر

جهت اطلاع همه خوانندگان سایت برسونم که در این جلسه آیت الله نورمفیدی نیز حضورداشتند.پس با این حساب علت توزیع بسته فرهنگی آنهم محور این بسته که مربوط به فرزند آیت الله بود توسط آقای وطنی مشخص شد!!!

0
0
پاسخ
1393-06-29 04:37
mirdamad

به مدیرکل آموزش پرورش که در محیط های کوجک بزرگ شده نمیاد آینده نگری داشته باشد.همانطور دیمی این کارو انجام داده

0
0
پاسخ
1393-06-29 04:40
سنگ صبور

آقای وطنی بیشتر وقتشو گذاشته برای همین کارها...هی جلسه میذاره و هی دنبال این قبیل کارهاست...درسته نماینده رهبری مطالبشو بگوید ولی کار آموزش وپرورش گذاشتن سخنرانی ودیدار کردن وبا این و آن نشستنه!!عزیزان در آموزش وپرورش شما از مشکلات درون مدرسه وجامعه خبر ندارید که اینقدر به تعارفات می پردازید وکارتان شده نمایش های بی حاصل....برید تو نسل جدید ببینید چقدر جایگاه دارید؟!اینقدر دلخوش نباشید که آیت الله چه گفت وچه نگفت!!دلتان خوش نباشد که کتاب مجتبی نورمفیدی رو توزیع کنید!!اوضاع فرهنگی جامعه با شبیخون دشمن بسیار دردناک است وحالا شما مشغول چه مسائلی هستید!!بخدا سخت دراشتباهید...

0
0
پاسخ
1393-06-29 06:44
سنگ صبور

دردمندانه بگویم شما ونشست هایتان با خواسته ها وتمایلات نسل جوان فرسنگ ها فاصله دارد...برید ببینید تو مدارس چقدر جوانها شمارو با این افکار قدیمی قبول دارند!!چقدر وقت گذاشتید گسست نسلی را چاره اندیشی کنید؟؟آقای وطنی معاون شما که یک مشاور است بیشتر بفکر خودش هست تا جامعه!! از همو بپرس اوضاع داخلی مدارس وجوانها چیست؟؟همین که به قدرت رسیدیم و4تا جلسه گذاشتیم تمام!!بیایید وحرف منو جدی بگیرید وبررسی کنید اگه همین نبود!!

0
0
پاسخ
1393-06-29 06:53
حميد

اگر ايشان به درجه اجتهاد رسيده است مدرك اجتهادش را رو كند و با صراحت از این عنوان استفاده کند . چه كسي بخيل است ؟ و اگر نرسيده یکبار برای همیشه جلوی این موضوع را بگیرد .چرا برخی عنوان خلاف براي ایشان جعل مي كنند ؟چند سال قبل هم از ايشان به عنوان دكتر ياد ميشد آخرش معلوم نشد چي شد كه فراموش شد !

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:14
ح . ن

با سلامتا جایی که من اطلاع دارم آقا سید مجتبی هیچ قصدی برای ورود به این دوره از انتخابات خبرگان رهبری ندارند و این کارها هم بدون اطلاع ایشان انجام شده است .هم چاپ آن کتابچه و استفاده از عنوان " آیت الله " بدون اطلاع ایشان بوده و هم توزیع کتابچه توسط اداره کل آموزش و پرورش در بین ائمه جمعه استان بدون اطلاع وی بوده است .ضمن اینکه خود ایشان استفاده این گونه از عنوان " آیت الله " را نادرست می دانند .

0
0
پاسخ
1393-06-27 15:48
همکار

احتمالا آقای وطنی از محتوای بسته فرهنگی اطلاع نداشته !

0
0
پاسخ
1393-06-27 15:55
داوطلب

این سوال خیلی خوبی بود که پرسیدید :"" آیا آقای وطنی حاضر می شد کتاب یک روحانی در داخل همین بسته فرهنگی بگذارد و به ائمه جمعه استان اهدا کند . ""واقعا آیا امکان برای هر روحانی دیگری وجود دارد ؟

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:32
سند

2 احتمال وجود دارد:1. آقای وطنی خبر نداشت .2. آقای وطنی خبر داشت. اگه خبر نداشت که وای بحال آموزش پرورش!! اگه خبر داشت که فاتحه برآموزش وپرورش !!

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:35
سند

آقای ح.ن.....سلام. مگه میشه کتابی چاپ شود و در تیراژ توزیع گردد و خود شخص اطلاع نداشته باشد . عجب فرمایشی کردید شما !باز مگه میشه لقب آیت الله به کسی بدهند و داخل شهر برایش بنر نصب کنند و خود ایشان خبر نداشته باشند !فقط مونده که بگید ایشان لباس روحانیت داره ولی خودش خبر نداره ! دیشب شام خورده ولی خودش خبر نداره ! آخه شما مردم رو چی فرض کردید ؟

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:48
معلم آزاده

هیچ نگران نباشید . وطنی روی هر کس دست بذاره ... است . من به آقامجتبی نورمفیدی توصیه می کنم سریعتر از وطنی فاصله بگیرد تا هنوز مورد نفرت جامعه قرار نگرفته .

0
0
پاسخ
1393-06-27 11:52
2014

آیت الله نورمفیدی در دیدار با مسولان استانی آموزش پرورش گفتند که اگر امیر کبیر کشی راه نمی افتاد ما از ژاپن پیشرفته تر بودیم... حرف درستی است.ولی چرا در حضور برخی افرادی که پیرو مرام امیرکبیر کشی هستند !!! البته بعضی از اونها نه همه اونها نه !!!هر نکته مکانی دارد ...

0
0
پاسخ
1393-06-27 12:42
صادق

متاسفانه خيلي ها سعي كردند كه نسل خودشان را بر مردم تحميل كنند ولي جز تنفر نتيجه اي نگرفتند . این موضوع در تاریخ قابل مشاهده و عبرت آموزی است .خداوند متعال در پاسخ حضرت ابراهیم (ع) گفت : " لا ینال عهدی الظالمین " .

0
0
پاسخ
1393-06-27 14:25
مم

با سلام برای مجلس شواری اسلامی میاد نه خبرگان رهبری

0
0
پاسخ
1393-06-27 22:08
صادق

سوء استفاده از موقعيت دولتي و جايگاه ستاد اقامه نماز جمعه ... است به دولت و رهبري !

0
0
پاسخ
1393-06-28 00:44
یک معلم آزادشهری

آقای وطنی ! با سلام .خاطرم هست شما در تودیع و معارفه رییس آزادشهر با عصبانیت گفتی آموزش و پرورش سیاسی نیست . چرا وقتی مدیر تودیع شده سیاسی صحبت کرد؟! و او را بشدت ملامت کردی !! و امروز خود شما با اعمال و مقاصد سیاسی داری به نوعی خوش خدمتی می کنی!! چرا بعضی ها آموزش پرورش را جولانگاه سیاسی قرار داده اند ؟ مگه حق دارند این کارها را بکنند ؟ درسته که آقای م سیاست زده پشت بعضی هاست ولی آیا درسته که علنا وارد کارهای سیاسی در دستگاه مهمی چون آموزش و پرورش بشوند !!چرا نمایندگان مجلس به وزیر تذکر نمی دهند؟؟ چرا وزیر جلوی این آقا رو نمیگیره؟؟چرا نماینده ولی فقیه به این شخص تذکرنمیدهد؟؟ در آستانه سال جدید تحصیلی بجای اینکه بفکر مدارس ودانش آموزان مخصوصا دانش آموزان محروم باشید نشستید و محفل سیاسی براه انداختید!!دراینگونه مواقع سکوت می کنید ولی آیا در حضور خدای متعال هم میتوانید یقینا نه...

0
0
پاسخ
1393-06-28 00:47
زیرک

جای نگرانی نیست .انتخابات مجلس خبرگان تنها انتخاباتی است که شورای نگهبان ضمن بررسی بی ملاحظه همه سوابق و فعالیت ها ، از داوطلبان آزمون بعمل می آورد .آزمونی خبرگی ، بهترین محک است .

0
0
پاسخ
1393-06-28 01:31
خبرنگار

شنیده ام قرار یک لیست از برخی روحانیون جوان اصلاح طلب تحت عنوان " مجتهدین جوان " در تهران و برخی شهرستان ها معرفی شوند که احتمالا برخی اسامی مانند سیدحسن خمینی ، سید مجتبی نورمفیدی و ... در آن لیست ها خواهند بود .یعنی احتمال دارد سید مجتبی هم از تهران یا قم ثبت نام کند نه در گلستان .البته تایید صلاحیت و قبولی در آزمون شورای نگهبان برای همه است .

0
0
پاسخ
1393-06-28 08:10
خبرنگار

متاسفانه یک عده همیشه کاسه داغتر از آش هستند .چه آن تهیه کنندگان بنر و کتابچه و چه نصب و توزیع کنندگان بنر و کتابچه .بسیاری از مدیران و مسولان کشوری ، استانی و حتی شهرستانی باید خلیی مراقب اطرافیان خود باشند .

0
0
پاسخ
1393-06-28 08:16
سعید رحیمی

عزیزان ایشان سال هاست در قم درس خارج می دهند و استادی متبحر هستند .قبل از اینکه یک طرفه با قاضی برید و راضی برگردیدبه سایت ایشان مراجعه نمایید مگر ایرادی دارد که کسی آیت الله باشد و به خاطر فروتنی نخواهد پیشوند آیت الله را بکار ببرند؟البته برای برخی از دوستان قبول کردن اینکه دوباره از تبار نورمفیدی ها یک آیت الله دیگری پا به عرصه گذارد خیلی دشوار است آنهایی که التزام عملی به این نظام مقدس ندارندکسانی که به نماینده ولی فقیه که مورد تایید امام خامنه ای هستند بی احترامی می کنندآنها مخالف نظام اسلامی هستند توهینی که به نماینده تام الاختیار امام می کنند توهین به رهبری و امام راحل استالان هم به فرزندشان حسودی می کنند و هر گونه تهمتی را روا می دارند

0
0
پاسخ
1393-06-28 04:22
محمد

هرچند شخص ایشون قطعا دنبال این عناوین نیست اما چند نکته حائز اهمیته اولا روحانی جوان که گفتید حتما از سن ایشان اطلاع ندارید چون سید مجتبی الان بیش از 50 سال سن دارد ثانیا لقب آیت الله در حوزه به کسی گفته می شود که دارای سواد علمی بالا ی حوزوی که همان اجتهاد است باشد قطعا کسی که سال هاست در حوزه علمیه قم ددر محضر بزرگترین اساتید و مراجع تحصیل کرده و دروس سطوح عالیه و حتی خارج فقه و اصول را تدریس می کند و چند عنوان کتاب فقهی که نشانه اجتهاد اوست ( مثل المناط فی بلوغ الفتاه و چند کتاب که تازه چاپ شده است ) به چاب رسانده است به اصطلاح امروز آیت الله است و شرط سنی برای این عنوان وجود ندارد .ثالثا توزیع یک جزوه علمی در مسئله مهدویت در یک جلسه توسط یک نهاد که هیچ ربطی به ایشان ندارد چه ارتباطی با تبلیغات در انتخابات دارد رابعا هیچ سخنی در رابطه یه کاندیداتوری در انتخابات خبرگان از او تا به حل شنیده نشده وخیلی بعید است که در یک انتخابات رقیب پدر شود .

0
0
پاسخ
1393-06-28 05:02
سند

پاسخ آقای محمد:اولا: برای خبرگان 50 سال جوان بحساب میاید لذا شما در بیان مسائل کمی تامل بفرما.ثانیا: درجه اجتهاد تنها بر اساس تالیف کتاب یا تدریس بدست نمی اید بلکه باید طلبه ای سالها در حوزه و مباحث با مدرسین و مراجع مباحثه و مضاربه علمی داشته باشد که یا مراجع و مجتهدین طبق سنت ماضی مهر تایید اجتهاد بزنند یا طبق روال امروز شورای نگهبان ارزیابی علمی نماید.لذا ممکن است ایشان نیز به چنین مراتبی دست یافته باشند / اما اینکه آموزش و پرورش وارد موضوعی چون آقامجتبی نورمفیدی شود این از علائم قطعی سیاسی شدن این نهاد است چون ایشان پا بپای مجمع روحانیون خاتمی . موسوی بجنوردی . میر حسین موسوی و دیگراصلاح طلبان در مجامع سیاسی کشور و استان حضور داشته و دارد.چه لزومی دارد آقای وطنی وارد این معرکه سیاسی شود و مجموعه آموزش و پرورش رو در نزدیکی های مهر ماه فدای خواسته های سیاسی کند!!!چرا آقا مجتبی نورمفیدی که احتمالا خود صد درصد سیاسی است اجازه میدهد بچه های مظلوم مردم آسیب ببینند؟؟ از این جهت که مدیران ارشد و میانی آنها به جای اینکه به فکر برنامه ریزی و تلاش برای ارتقاء کیفیت تحصیل باشند ، فکر و وقت خود را صرف کارهای دیگری می کنند .

0
0
پاسخ
1393-06-28 22:18
سند

پاسخ آقای سعید رحیمی:البته اگر کسی توهین کرد عمل ناشایستی انجام داده ....اما این طرز تفکر شما مانند چربی های خطرناک داخل رگهاست که جلوی رشد جامعه را می گیرد!!انتقاد از ضروریات یک جامعه اسلامی است. کسی که خود را وارد مسائل سیاسی می کند باید ظرفیت انتقاد پذیری را ذاشته باشد .اینکه بگوییم چون آقای نورمفیدی منصوب امام و رهبری است پس همه خفه بشوند و انتقاد به عملکرد آقایان ، توهین به رهبری است حرف بسیار نادرستی است! هرکس باید پاسخگوی جامعه باشد. ازطرفی خاندان آقای نور اگر می خواهند رشد سیاسی و تعالی پیدا کنند نباید از موقعیت های سیاسی. اجتماعی. اقتصادی. فرهنگی. اجرایی. و... نظام استفاده کنند. باید (خود) زحمت بکشند. مثل سایر طلبه ها و مردم.. استفاده از موقعیت ها و رانت در همه وجوه ممنوع است.. اینها در مکتب امام صادق دارند تلمذ می کنند نباید روش های غیر را الگوی خود قرار دهند.. پس عزیز من در دیدگاه امام تعصب جایی ندارد. ضمنا امام راحل رو ببینید . او برای فرزندش حاج احمد آقا لباسی ندوخت که آقایان برای فرزندان شان دارند می دوزند!این است خط امام... آری عزیز دلم ..

0
0
پاسخ
1393-06-28 22:36
رپورتر

جهت اطلاع همه خوانندگان سایت برسونم که در این جلسه آیت الله نورمفیدی نیز حضورداشتند.پس با این حساب علت توزیع بسته فرهنگی آنهم محور این بسته که مربوط به فرزند آیت الله بود توسط آقای وطنی مشخص شد!!!

0
0
پاسخ
1393-06-29 04:37
mirdamad

به مدیرکل آموزش پرورش که در محیط های کوجک بزرگ شده نمیاد آینده نگری داشته باشد.همانطور دیمی این کارو انجام داده

0
0
پاسخ
1393-06-29 04:40
سنگ صبور

آقای وطنی بیشتر وقتشو گذاشته برای همین کارها...هی جلسه میذاره و هی دنبال این قبیل کارهاست...درسته نماینده رهبری مطالبشو بگوید ولی کار آموزش وپرورش گذاشتن سخنرانی ودیدار کردن وبا این و آن نشستنه!!عزیزان در آموزش وپرورش شما از مشکلات درون مدرسه وجامعه خبر ندارید که اینقدر به تعارفات می پردازید وکارتان شده نمایش های بی حاصل....برید تو نسل جدید ببینید چقدر جایگاه دارید؟!اینقدر دلخوش نباشید که آیت الله چه گفت وچه نگفت!!دلتان خوش نباشد که کتاب مجتبی نورمفیدی رو توزیع کنید!!اوضاع فرهنگی جامعه با شبیخون دشمن بسیار دردناک است وحالا شما مشغول چه مسائلی هستید!!بخدا سخت دراشتباهید...

0
0
پاسخ
1393-06-29 06:44
سنگ صبور

دردمندانه بگویم شما ونشست هایتان با خواسته ها وتمایلات نسل جوان فرسنگ ها فاصله دارد...برید ببینید تو مدارس چقدر جوانها شمارو با این افکار قدیمی قبول دارند!!چقدر وقت گذاشتید گسست نسلی را چاره اندیشی کنید؟؟آقای وطنی معاون شما که یک مشاور است بیشتر بفکر خودش هست تا جامعه!! از همو بپرس اوضاع داخلی مدارس وجوانها چیست؟؟همین که به قدرت رسیدیم و4تا جلسه گذاشتیم تمام!!بیایید وحرف منو جدی بگیرید وبررسی کنید اگه همین نبود!!

0
0
پاسخ
1393-06-29 06:53
سلیم

سنگ صبور به مسئله مهمی اشاره کردند.آقایان مدیر بویژه روحانیت مسول دنبال مطرح کردن خودتان نباشید وخوشتان نیاد که هی شما رو اینجا و اونجا دعوت می کنند و برایتان گزارش می دهند...بدانید واقعیت جامعه اینی نیست که بهتون میگن..بی پرده بگم ذائقه ها تغییرکرده وشما بیخبرید وسرمست قدرت ظاهری!!از ما گفتن بود...

0
0
پاسخ
1393-06-30 03:57
سلیم

یادم اومد به یک مسئله دیگر هم اشاره کنم:نسل جوان وجدید به رفتارهای موروثی که آقایان از خودنشان میدهند را برنمی تابند.چه معناداره تمام ارزشهای نظام رو خرد خرد هزینه خانواده وبچه های خود کنیم؟؟آیا واقعا فلسفه ظهور انقلاب این بود؟؟چرا راضی میشیم انقلاب درپیش چشم جوانها ضعیف شود وخود مامثلا قوی شویم!!چرا با این اعمال تیشه به ریشه انقلاب می زنیم؟؟بیاییدفقط وفقط برای انقلاب ونظام وراه امام وشهیدان از خود چشم بپوشیم تا نسل نو بما اعتماد کنند..

0
0
پاسخ
1393-06-30 04:09
قوانلو

سلام بی جهت بعضی افراد رو بزرگ نکنید . آزمون شورای نگهبان واقعیات رو مشخص میکنه نه جزوات تبلیغی آموزش و پرورش . اندکی صبر سحر نزدیک است.

0
0
پاسخ
1393-06-30 06:37
رضا

آیا وقتی آقای محسن طاهری کاندیدا شد هم شما همین نظر رو داشتید واقعاً برای گلستان متاسفم با این عقاید و سیاست زدگی

0
0
پاسخ
1393-06-30 14:42
سلیم

رضا جان سلام..شما دراظهرنظر باید به اصل قضیه بپردازی!آیا اینگونه اعمال که از آقایان سر زده درسته یانه؟؟وظیفه گلستان ما اطلاع رسانی ونقد است.اگر چنین رفتارهایی از محسن طاهری هم سر بزند بهمان اندازه بداست.لذا تعصبات رو بگذارید کنار!!مسولان اگر راه انحرافی رفتند وظیفه رسانه هاست که تذکر بدهند.و وظیفه مسولان هست که اصلاح کنند کارهایشان را..امر به معروف ونهی ازمنکر همین جاها صدق می کند دیگر...تازه علما ونزدیکان به نظام ورهبری جزو گروهی هستند که باید خود را بیشتر مراقبت کنند واز طبقه ویژه امر به معروف باشند نه اینکه یک دغدغه همیشگی دلسوزان نظام این باشه که از این ها مراقبت کنند که سوء استفاده ازموقعیت سیاسی.شغلی وخانوادگی نکنند!!تورو خداببین همه چی شده برعکس!!!

0
0
پاسخ
1393-06-30 23:40
معلم راهنمایی

آقای وطنی وآقای کشیری..شما چرا به زور وتهدید معلم های راهنمایی رو به مقطع ابتدایی فرستادید*فکرنمی کنید ما وقتی ناراضی باشیم هیچ کارایی تو کلاس درس نداریم*چرا به ما اینقدر زور می گویید*چون ما رو بزززززور فرستادن امسال بدترین سالمه*

0
0
پاسخ
1393-06-30 20:19
معلم راهنمایی

شنیدیم گلستان ما سایتیه که حرف همه رو چاپ میکنه.ببینم اینی که نوشتم رو میزنی یا نه*ضمنا حرف دل معلم ها را بیشتر بزنید.دل ما پرهستش.

0
0
پاسخ
1393-06-30 23:52
رضا

بی تدبیری در دولت تدبیر و امید پنجم مهرماه امسال ، اداره کل ثبت احوال استان با یکی از قدیمی‌ترین مدیران استان وداع خواهد کرد و سکان هدایت هویت استان به فردی سپرده خواهد شد که با اصرار استاندار انتخاب شده است.فردی که با توجه به مدرک تحصیلی غیرمرتبطش (لیسانس دامپروری!! و فوق لیسانس جغرافیای سیاسی!) اگر آزادشهری نبود و به ... مشاور استاندار انتساب نداشت ، حداکثر می‌توانست در سودای تصدی یک بخشداری باشد.تنها سابقه مدیریتی وی ریاست ثبت احوال کلاله و گنبدکاووس است که با این سابقه اگر آزادشهری نبود و به ...مشاور استاندار انتساب نداشت ، حداکثر می‌توانست گزینه‌ای برای تصدی یکی از معاونت‌های ثبت احوال باشد.عادلی ، سرپرست اداره کل ثبت احوال ، با توجه به سوابق .... اش در زمان تصدی ریاست ثبت احوال کلاله و با همراهی حامیان فعلی‌اش ، اگر آزادشهری نبود و...

0
0
پاسخ
1393-07-02 22:12
رضا

از پنجم مهر ماه استاندار گلستان و دوستان رامیانی و آزادشهری‌اش ، مهره تازه‌ای در نظام اجرایی استان خواهند داشت که لاجرم با توجه به حضور مدیران ثبت احوال در هیأت‌های اجرایی انتخابات و با نظر به اصرار استاندار بر این فرد خاص ، با هدف اثرگذاری در انتخابات پیش رو ، منصوب شده است. در شرایطی که گروههای سیاسی و اجتماعی استان با سکوت خود همراهی استاندار را به همراهی خیر و صلاح مردم ترجیح داده‌اند.

0
0
پاسخ
1393-07-02 22:13
ارس

جناب گلستانی با توجه به اطلاعاتی که آقای رضا در کامنتشون بیان کردن خبر مربوط به تحولات اخیر والبته نامطلوب ثبت احو ال به لحاظ اتفاقات استانی و به لحاظ رویکردهای غلط مدیریتی جناب استاندار خبر مهم و قابل تاملی است که می طلبد در صفحه اصلی به آن پرداخته شود . ممنون می شوم که با عنایت بیشتری با خبر هایی از این دست که بیان کننده وضعیت رو به زوال مدیریت استان ماست برخورد شود شاید (البته شاید در نا امیدی )چاره ای اندیشیده شود

0
0
پاسخ
1393-07-03 08:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.