1394-11-19 17:28
1025
0
27297
فرماندار گرگان :

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 290 پروژه در گرگان / مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید مورد توجه باشند

فرماندار مرکز استان گلستان گفت : 298 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در گرگان افتتاح و کلنگ زنی میشود که از این میزان 81 پروژه عمرانی 56 پروژه اشتغالزایی و 161 پروژه دهیاری‎های ما است .

به گزارش گلستان ما ؛ "یحیی خاکی" فرماندار گرگان در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های دهه فجر شهرستان گرگان اظهارکرد: امروز به صورت متمرکز 298 پروژه در گرگان افتتاح وکلنگ‎زنی خواهد شدکه این طرح‎ها 130 نفر اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‎ها بالغ بر 90 میلیارد تومان است ، تصریح کرد : 346 برنامه در طول ایام الله دهه فجر درسطح شهرستان اهم از برنامه‎های فرهنگی ، افتتاحیه و کلنگ زنی بوده و بیشتر برنامه‎های ما رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته است.

فرماندار گرگان دهه فجر را زمانی برای بازخوانی و بازنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما باید در این ایام بررسی کنیم که در طی 37 سال گذشته تا به امروز چه اتفاقاتی روی داده و بیشتر برنامه‎های ما در ایام الله دهه فجر رویکرد مردمی داشته و سعی شده برنامه‎های دهه فجر با جلوه‎های حضور مردمی برگزار شود.

وی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و مستحکم شده است ، افزود: این روزها فرصت مغتنمی است که ببینیم با ورد امام(ره) چه چیزهای را بدست آورده‎ایم و بازشناسی، تقویت وحدت و امید، نشاط بخشی از موضوعاتی است که در ایام الله دهه فجر باید مورد توجه قرار بگیرد.

خاکی در ادامه تصریح کرد: ارزشی بودن برنامه‎ها و نگاه مسئولان به مردم یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.