1394-11-19 06:51
1330
0
27251
الیاس نادران در علی آباد کتول:

مردم افراد شجاع را برای ایستادگی مقابل نظام پوشالی غرب انتخاب کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات 7 اسفندماه، گفت: چشم امید تمام مظلومین جهان به کشور ایران است، لذا مردم باید افرادی را انتخاب کنند که مقابل نظام های پوشالی غرب همچون کوه بایستد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از فجر آفرینان انقلاب علی آباد کتول که در مسجد سید الشهداء محله جنگلده این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: فجر آفرینی انقلاب اسلامی محدود به شخص یا اشخاصی محدودی نبوده و همه مردم ایران فجر آفرینان انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: این مراسم ها به یاد مردمی است که از تمام زندگیشان گذشتند و پای انقلاب اسلامی ایستادند، در حالی که سیاستمداران دنیا فکر نمی کردند هیچگاه جبهه مستحکم رژیم پهلوی سقوط کند.

نادران تصریح کرد: به اعتقاد من این اتفاق مهم عقبه در تفکرات دینی ملت ما دارد، ملت ما از اسلام درس گرفته اند، چرا که امام راحل می فرمایند؛ هر چه داریم از محرم و صفر است.

نادران در ادامه با اشاره به امنیت کشورمان نسبت به سایر کشورهای منطقه اذعان داشت: ما در ایران علیرغم همه ی شیطنت هایی که علیه کشورمان و همه ی تحریم ها و نا امنی هایی که دشمنان اطراف ما به وجود آورده اند، امن ترین کشور را در منطقه داریم و این حاصل خون شهداست.

وی تصریح کرد: جوانان ما با رهبری مقام عظمای ولایت، موقعیت کشور را به نقطه ای رساندند که حرف اول را در سطح منطقه می زنیم. کشوری که پیام آن نه در سطح منطقه بلکه به آفریقا نیز رسیده است.این فعال انقلابی علی آباد کتول در ادامه به ملاقات شیخ زکزاکی عالم برجسته آفریقا با امام خمینی (ره) در زمان حیاطش اشاره کرد و گفت: امروز شاهد نزول برکات عظیم آن ملاقات در آفریقا هستیم.

نادران همچنین به فته 88 نیز اشاره کرد و از آن به عنوان ظلمی که به رهبری این نظام شد، یاد کرد و افزود: فتنه 88 داغی بود به رهبری که عده ای در آن دل به رسانه های بیگانه خوش کرده بودند تا جایی که شعار می دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ما وظیفه داریم دین خدا را نگه داریم زیرا تصمیمی که در کشورمان گرفته می شود در تمام جهان اثر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.