1394-11-18 11:21
1673
0
27222
غلامی عنوان کرد:

انتخابات در گلستان کاملا رقابتی است / رقابت 21 نفر برای هر کرسی بهارستان

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت : شورای نگهبان از 20 بهمن ماه تا 26 بهمن ماه به مدت 7 روز به شکایات این عده از داوطلبان که در استان گلستان حدود 10 نفر هستند رسیدگی می کند و نتیجه نهایی را به وزارت کشور در 26 بهمن ماه ابلاغ خواهد کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ عیسی غلامی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد : انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گلستان کاملات رقابتی است و برای هر صندلی مجلس 21 نفر داوطلب با هم رقابت خواهند کرد .

وی افزود : 304 نفر برای این انتخابات ثبت نام کردند که 19 نفر انصراف دادند و صلاحیت 149 نفر معادل 52.5 در صد از داوطلبان توسط شورای محترم نگهبان تایید گردیدند و صلاحیت 136 نفر معادل 47.5 درصد از داوطلبان مورد تائید و احراز شورای نگهبان قرار نگرفت .

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت :

در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا صلاحیت 44 نفر تایید گردیده است .

در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر صلاحیت 26 نفر تایید گردیده است .

در حوزه انتخابیه علی آباد کتول صلاحیت 11 نفر تایید گردیده است .

در حوزه انتخابیه کردکوی صلاحیت 19 نفر تایید گردیده است .

در حوزه انتخابیه گنبد کاووس صلاحیت 19 نفر تایید گردیده است .

در حوزه انتخابیه مینودشت صلاحیت 30 نفر تایید گردیده است.

وی افزود : آن دسته از داوطلبان محترم که صلاحیت آنها قبلا  توسط هیات مرکزی نظارت تایید شده بود و با اعلام رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان مواجه شده اند از 17 بهمن ماه تا 19 بهمن ماه بمدت 3 روز از ساعت 8 صبح تا 16 عصر فرصت دارند شکایت خود را به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان گلستان تقدیم نمایند.

غلامی ادامه داد : شورای نگهبان از 20 بهمن ماه تا 26 بهمن ماه به مدت 7 روز به شکایات این عده از داوطلبان که در استان گلستان حدود 10 نفر هستند رسیدگی می کند و نتیجه نهایی را به وزارت کشور در 26 بهمن ماه ابلاغ خواهد کرد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.