1393-06-21 13:30
4571
4
2719
به بهانه نمایش دختر یانکی؛

در تالار فخرالدین اسعد گرگانی کدام هنر به صحنه رفت؟ هنر متعهد یا هنر متحجر؟ + تصاویر

امروز لیبرال دموکراسی با اسم پرطمطراق در پشت ماسک هنر می کوشد تا نسل خیزش یافته از انقلاب اسلامی را به هرشکل ممکن از راه اصلی خود منحرف سازد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا ، در پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوا و یا چند هوا در عرصه فرهنگی چندگانگی تصمیم ها، رویکرد غیر متوازن با رفتارهای اجتماعی ایجاد مدها و دهن کجی به ارزش ها درعرصه فرهنگی هر از چند گاهی خودنمایی می کند و مسئولین با انداختن توپ در زمین هم آخر کار مقصر نامشخص و مسئله فراموش می شود و یا پس از آسیب رساندن به اخلاق جامعه در لایه های اجتماعی گم می گردد و قهقرا مسیر خود را ادامه می دهد.

این مورد در برخی دولت ها سیر صعودی بیشتری از خود نشان می دهد.

دفاع مقدس بعنوان دانشگاه بزرگ انقلاب اسلامی تاثیر فوق العاده ای بر رویکرد فرهنگی ایفا کرد و نسیم خوشی بود که بر آحاد جامعه تاثیر فوق العاده ای گذارد ولی این دانشگاه بعد از جنگ بواسطه بی مهری یا محصولات و فارغ التحصیلانش یا از گردونه به مرور خارج می شوند و یا در بستر زمان به بوته فراموشی سپرده می شوند.

01

دراین میان افکار پوسیده و نخ نما با بازنویسی های چند باره و با شکل های مختلف درعرصه فرهنگی جامعه هر از چندگاهی خودنمایی می کنند و موجبات آزار بدنه ارزشی جامعه را فراهم می آورند.

خودباختگی فرهنگی الیناسیون درمقابل فرهنگ بیگانه از نمادهای اصلی این نوع نگاه است که برای همگان شناخته شده است و می طلبد موج ارزشگرا در زمینه فرهنگ پا به عرصه بگذارد تا از آرمانهای واقعی کسانی که در این راه خون داده اند و عامل انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند و از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری و حراست نمایند.

02

یکی از بزرگترین حربه های نظام سلطه سرمایه گذاری در زمینه هنرهای نمایشی است که بیان  تخریب ها و آسیب زدن  آن در زمینه پیشرو بودن افکار استعماری خصوصا در عصر جدید هالیوود بعنوان نماد فرهنگ غرب در اذهان و افکار و دید همه بشریت خود نمایی می کند و این لشگر کم سپاه اما کیفی تخریب و تاثیرش بر پیکر انسانیت به تنهایی از تاثیر همه خونخواران و جنایتکاران جهان در جهت اشاعه فرهنگ جرم جنایت و فساد های اجتماعی بیشتر بوده است.

البته با ابزار و هنر و جلوه دادن در نگاه افکار عمومی جنایت را زیبا جلوه داده و افکار حقیقی و انسانی و پاکی را در نگاه مردم بد جلوه می دهد و با این وسیله آسیب های جبران ناپذیر به بشریت وارد نموده است.

03

صدالبته در هنرهای دراماتیک نویسندگی و نقاشی و در این زمینه موسیقی و تئاتر که خود آسیب های آن در جای خود جای آسیب شناسی دارد و چگونگی مبادی ورودی استعمارگران جای نگاه نقادانه دارد.

امروز لیبرال دموکراسی با اسم پرطمطراق در پشت ماسک هنر می کوشد تا نسل خیزش یافته از انقلاب اسلامی را به هرشکل ممکن از راه اصلی خود منحرف سازد.

04

نگاه به آسیب در حوزه مواد مخدر، ماهواره، فحشا و اشاعه فساد درجوامع بشری خود مبین این حقیقت است که  این روند یک روند جهانی است و ابعاد گسترده آن در خدمت افکار ضد بشری است.

امروز حضور آوازه خانهای غرب، هنرپیشگان اروپا و چهره ای مطرح در رشته های ورزشی… در تیمهای آدمکشی داعش عمق مسئله را آشکار می کند و تلنگری بر حقایقی غیر قابل انکار در افکار و اذهان عمومی است.

05

البته با خبر شدیم پیشقراول این افکاراین بار از آستین گروهی نمایشی با اجرای تئاتری در جهت آسیب زدن به نسل جوان با عنوانهای نمایشی و تبلیغات پر دامنه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با اجرای خود سعی در اجرای منویات تکراری و نخنمای افکار پوسیده لبرال دموکراسی در این شکل نموده اند تا بتوانند با جمع کردن عده ای در قالب هنر, هنر متعهد استان را آلوده به افکار  لیبرال نمایند.

اگر چه این گروه چون کف دریا در منظر افکار عمومی محاکمه می گردند و زشتی کارشان در دید و نگاه حقیقت بین جامعه به چالش کشیده می شود ولی جا دارد علاوه بر اینکه قلم بدستان متعهد تعهد خود را در این راستا با قلم فرسایی نشان دهند، مسئولین نیز با اظهار انزجار از این افکار شوم در جهت پالودن جامعه از این افکار قدم بردارند نه اینکه خود آتش بیار معرکه گردن و نمایشی را که در استان های دیگر از اجرای آن بواسطه مغایرت با شئونات جامعه منع شده آنها با سلام و صلوات حلوا حلوا کرده و شوکران تلخ را بر حلق خلایق به اسم هنر سرازیر کنند و جامعه را مسموم نمایند.

06

در اینجا جا دارد هنرمندان متعهد که در پاسداری از قلم آوینی ها که خامه در خون پاکشان آغشته بود در جهت عریان کردن عریانی برخی عریانها تعلل نکنند و سیمای کریه آزادی بی حد و حصر عده ای هنرمندنما را با خامه متعهدشان برملا کنند تا جامعه بیش از این توسط این گونه رفتارها راه قهقرا نپیماید.

اینجا جا دارد عالمان دین و خصوصا مرزبانان افکار و اندیشه های ناب انقلاب و ارزش باوران حقیقت جو از حیثیت هنر متعهد دفاع کنند تا اینگونه باورهای جامعه با عده ای کم خرد به بازی گرفته نشود.

08

پاکدامنی و عفاف باور شهدا بوده است و اسلام ملجا و مضجع پاکان و هنرباوران خداجو بوده است که در رقصی عاشقانه از خاک به افلاک پریدند، نه عده ای لوطی سر خرمن که برای خوشه چینی دست به هر عربده گویی و ول انگاری فرهنگی می زنند و حقوق جامعه را به بازی می گیرند و ول انگاری و عربده کشی را به صحنه می برند و باعث مصمومیت افکار عمومی جامعه را باعث می شوند.

این درحالی است که مسئولین هم هورا می کشند و تایید می کنند و بر کتاب مقدس هنر متعهد قلم قرمز می کشند و بر این باور کودکانه خوشند و فساد را تعهد می نویسند و فسق را پاکی می خوانند.

11انتهای پیام / رادکانا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سلیم

چرابرخی بر کرسی خونی که تسخیر کرده اند با شلاق هنر بر پیکر تعهد می کوبند وصحن تئاتر را از خون پیکر شهیدان رنگین می کنند و اینگونه هنر را از هویت و خود را از نخوت آکنده می کنند مگر هنر را غیر از تعهد سخنی است!؟

0
0
پاسخ
1393-06-22 00:19
المیرا

واسه .... و زیردستانش متأسفمممممممممممممممهنر و تئاتر مارو به گند کشیدناز یه ... بعیده......................

0
0
پاسخ
1393-06-22 00:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.