1394-11-17 06:46
12442
10
27170
تا انتخابات مجلس دهم ؛

نتایج تایید صلاحیتهای مجلس دهم در استان گلستان + اسامی

مهلت بررسی شکایت های مرحله اول به پایان رسیده است و نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها پس از شکایت در مرحله اول به شرح زیر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از سلام گلستان ؛ نتایج بررسی هیات نظارت نشان می دهد :

* از دو نماینده فعلی استان که رد صلاحیت شده بودند ؛ تنها آقای عبدالکریم رجبی نماینده فعلی مینودشت ، کلاله ، گالیکش و مراوه تپه تایید صلاحیت شدند .

* فرهاد توماج که گفته می شد احتمال تایید صلاحیت وی وجود دارد رد صلاحیت شد و دیگر نمی تواند به عرصه انتخابات باز گردد.

* عبدالرضا چراغعلی هم نتوانست صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات بگیرد.

* عبدالغفور امانزاده کاندیدای سرشناس ترکمن بعد از رد صلاحیت عبدالناصرایزدی حالا تنها کاندیدای سرشناس ترکمن است که اقبال زیادی دارد.

* آقای نبی هزار جریبی کاندیدای حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا که قبلا توسط هیات نظارت احراز صلاحیت نشده بودند تایید صلاحیت شده و به عرصه رقابت برگشتند .

* خانم قدسیه آبشناس کاندیدای حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد ،ایشان جز تایید صلاحیت شدگان هیات نظارت بودند که بعد از بررسی مجدد رد صلاحیت شده اند .

* آقای عبدالناصر ایزدی کاندیدای حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند .ایشان نیز جز افرادی بودند که توسط هیات نظارت تایید صلاحیت شده بودند که بعد از بررسی مجدد رد صلاحیت شده اند .

* آقای نور محمد تربتی نژاد کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند . ایشان جز تایید صلاحیت شدگان هیات نظارت بودند که بعد از بررسی مجدد رد صلاحیت شده اند .

* شیخ اسماعیل اسلامی یا همان شیخ اصلاحات که در مرحله اول صلاحیتش تایید نشد در رسیدگی مجدد هم نتوانستن صلاحیتش را بیگرد و از دور انتخابات کنار رفت .

* قرباندوردی قورلی زاده کاندیدای سرشناس ترکمن در حوزه غرب استان که امید زیادی به تایید صلاحیت داشت ، تایید صلاحیت نشد و از حضور در ادامه انتخابات مجلس دهم باز ماند .

* طبق شنیده ها اقایان علیمی و حسینی و محمد نژاد از حوزه غرب استان تایید صلاحیت شدند ضمن اینکه از تایید صلاحیتهای مرحله اول نیز کسی رد نشد.

این مطلب در سایت سلام گلستان تکمیل می گردد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

✅ کاندیداهای وامدار در منطقه فندرسک صلاحیت ندارند

0
0
پاسخ
1394-11-17 07:55
گرگان زمین

حقشون بود... اینایی که رد صلاحیت شدند .. مخصوصا .... و ....

0
0
پاسخ
1394-11-17 09:06
حسين

به اميد پيروزي مهندس عليمي از غرب استان ، مردي از جنس مردم

0
0
پاسخ
1394-11-17 20:00
رامین

امید به فردایی بهتر و استانی آبادتر برای همه مردم استان با تفکر فراقومیتی مهندس نبی هزارجریبی با همت و تلاش همه دلسوزان منطقه گرگان و آق قلا....رای ما مهندس نبی هزارجریبی

0
0
پاسخ
1394-11-18 04:09
بنده ی خدا

فقط و فقط دکتر محمد احمری فردی لایق و فعال

0
0
پاسخ
1394-11-18 09:35
حاج حسین

با سلام از معاونت توسعه استانداری پرسیده شود که سابقه قراردادی قبل از سال 88 نباید در حکم استخدامی کارکنان به عنوان سنوات حساب گردد. لطفاً این سئوال حداقل بیش از 1000 (هزارنفر) را شامل می شود و از نگرانی و سردرگمی این افراد را نجات دهید ...

0
0
پاسخ
1394-11-19 04:23
حاج حسین

با سلام ایا سابقه قراردادی قبل از 88 در حکم استخدامی کارکنان جزئ سنوات حساب می گردد یا نه لطفا از معاونت توسعه استانداری پرسیده شود (سئوال بیش از 1000 (هزار نفر ) می باشد .ما را از نگرانی نجات دهید .

0
0
پاسخ
1394-11-19 04:27
هادی

رای دادن وظیفه شرعی و قانونی ماست ولی مهمتر از آن انتخاب ی فرد صالح و از جنس قشر متوسط مردمی که آشنا با درد مردم باشد، حقی است بر گردن ما . جناب آقای علی اکبر صفدری شاد لو به عنوان مدیر استانی نقش خود را به خوبی ایفا و توانمندی خود را کاملا ثابت کرده.

0
0
پاسخ
1394-11-20 00:03
مج

دل نوشته ای برای فرزندان غیور وطن "وطنم ای شکوه پابرجا"همچنان که زمان نسبتا زیادی از تجاوز تروریست های تکفیری-داعشی و حمایت بی دریغ بی انصافان غربی آنان نمی گذرد ، ضرورت دفاع در خارج از مرزها چنانچه حضرت امیر می فرماید : "ملتی خوار و ذلیل نشد مگر آنکه در خانه ی خود به جنگ با دشمن پرداخت "، شفاف تر گشته . ارزش واقعی قطره های خون فرزندان غیور وطن در سوریه که با هزاران هزار جان برابری می کند معلوم می گردد. آنان و خانواده های گرانقدرشان را فراموش نکنیم. یادتان گرامی! غیور فرزندان مام میهن. می شود با شماجان بر کفان سرمست عقدو پیمانی از سر عاشقی بست می شود با شما پیوند دلدادگی به دریا زد رگ هایمان را ، که امروز تشنه عشق است .حسینعلی علی جمال کاندیدای قطعی گرگان

0
0
پاسخ
1394-11-20 03:32
امیر

اراده ی مردم مینودشت گالیکش مراوه تپه اینه که مرد توانمند و دلسوز منطقه سید نجیب رو به مجلس بفرستن.رزمنده ی بسیجی دوران دفاع مقدس رو.

0
0
پاسخ
1394-12-03 15:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.