1394-11-16 10:09
1108
0
27149
فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا :

امروز تفکر بسیجی در سوریه استکبار جهانی را به زانو در آورده است / استکبار به انتخابات چشم طمع دوخته است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن در مسئله نفوذ حصار فکری برای ملت ایجاد کرده ، بیان داشت: اگر مسئله نفوذ در انتخابات و در مجلس صورت بگیرد افراد نفوذی مثل موریانه پایه‎های انقلاب اسلامی را سست می کنند .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار " رحمت الله صادقی " فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی که با حضور 35 هزار نیروی بسیجی در سراسر استان برگزار شد ، اظهارکرد: وقتی تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی را ورق می‎زنیم نقش بدیل بسیج مستضعفین در مقابله با تهدیدات به ویژه استکبار جهانی و مزدوران داخلی ، خارجی را یک نقش نورانی می‎بینید.

وی تشکیل ارتش 20 میلیونی را یک معجزه انقلاب اسلامی دانست که از زبان و کلام امام(ره) صادر شده و گفت: امام خمینی (ره) هم مردم و هم دشمنان انقلاب را می‎شناخت و با تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج مستضعفین قدمی رو به جلو برداشت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: بسیج مستضعفین در مقابله با تهدیدات دشمن از هیچ کوششی دریغ نکرد و آمادگی ، حضور، تمرین ، آمادگی امدادی و پشتیبانی و رزمایش‎های بسیج سبب شده یک امنیت با ثبات و مثال زدنی در جفرافیای جمهوری اسلامی به وجود بیاید.

صادقی بیان داشت: این وعده الهی است که اگر بخواهید دشمنان از شما بترسند باید استعدادهای خود را بسیج کنید و به عرصه ظهور بکشانید.

وی گفت: بسیج علاوه بر آنکه استعدادهای و اقتدار خود به عرصه ظهور کشانده در مقابله با تهدیدات به خوبی عمل کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی بسیج پر افتخار می‎درخشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس، تحریم، قائله‎های مختلف ، بحران‎های سیاسی و فتنه تجربیات با ارزش بسیج است ، تصریح کرد : امروز تفکر بسیجی در سوریه استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

وی افزود: در سوریه استکبار جهانی آمده بود تا خط مقاومت را بشکند اما بیش از 4 سال پشت درب‎های سوریه ماند و این مدل بسیج است که باعث شده سوریه از این بحران بزرگ نجات پیدا کند.

سردار صادقی  به  بازداشت و دستگیری 10 ملوان آمریکایی اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‎ها از سپاه پاسداران درخواست دارند که فیلم افتزاح ملوانانشان را پخش نکنیم.

وی بیان داشت: امروز آمادگی جمهوری اسلامی باعث شده که با اندک تجاوزی به خاک و آب به سختی پاسخ داده شود.

نفوذی ها مثل موریانه پایه و اساس انقلاب را می جوند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به بیان اینکه امروز دشمن جز زبان اقتدار چیز دیگری نمی‎فهمد، گفت: آرمان‎های بلند امام(ره) و تحقق آن در جفرافیای انقلاب اسلامی و همه کشورهای آزادی خواه باعث شده که دشمنی استکبار جهانی بیشتر شود.

صادقی با بیان اینکه دو عرصه مهم و تاریخی را در پیشرو داریم؛ گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و مهمتر از آن حضور پررنگ در پای صندوق‎های رای در هفت اسفند ماه از موضوعاتی است که نباید از آن غافل شویم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در 20 روز گذشته دو بار به موضوع نفوذ اشاره کرده است، گفت: انتخابات از عناصر حفظ کننده انقلاب اسلامی است و باید سعی کنیم ضمن حضور حداکثری در انتخابات به درستی انتخاب فرد اصلح را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: مسئله نفوذ در مسئله برجام و پسابرجام تعریف شده است و دشمن دام گسترده‎ای برای این ملت پهن کرده است.

صادقی با بیان اینکه دشمن در مسئله نفوذ حصار فکری برای ملت ایجاد کرده ، بیان داشت: اگر مسئله نفوذ در انتخابات و در مجلس صورت بگیرد افراد نفوذی مثل موریانه پایه‎های انقلاب اسلامی را سست می کنند .

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات به دنبال تحول است، افزود: تحول آنها ضد تحول ما است و آنها می‎خواهند با این تحول ما از آرمان‎های انقلاب اسلامی دور شویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.