1394-11-16 06:03
1276
0
27136
ارائه خدماتی ارزشمند در منطقه ای محروم در گلستان ؛

مراجعه حدود 7000 نفر به بیمارستان صحرایی در کمتر از 4 روز / لزوم احداث درمانگاه شبانه روزی در منطقه محروم کُرند

بیمارستان صحرایی شهدای سلامت گلستان با ارائه خدمات پزشکی به مردم منطقه محروم و مرزی کُرند ، پس از 4 روز به کار خود پایان داد .

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، بیمارستان صحرایی شهدای سلامت گلستان با ارائه خدمات پزشکی به ۶ هزار و ۹۲۷ نفر از روز دوشنبه ۱۲ بهمن تا ظهر پنجشنبه 15 بهمن ماه پس از 4 روز به کار خود پایان داد .

رئیس بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت گلستان در روستای کُرند پس از پایان یافتن دوره 4 روزه ارائه خدمات پزشکی در این منطقه با اعلام این آمار تصریح کرد:  از مجموع خدمات ارائه شده در مدت استقرار تیم پزشکی در این بیمارستان ، دو هزارو ۶۳۴ نفر ویزیت عمومی، ۲۵۷ مورد ویزیت چشم، ۱۲۷ مورد بیماری پوستی، ۲۷۱ مورد اعصاب، ۱۹۹ مورد اطفال و ۲۱۷ مورد مراجعه به متخصص زنان و زایمان داشتیم .

محمدحسن رجبی افزود: همچنین ۶۳ مورد جراحی عمومی ، ۳۰۹ مورد مراجعه به ارتوپد ، ۲۱۱ مورد ویزیت قلب ، ۱۵۵ مورد مامایی ، ۵۲ مورد ارولوژی(کلیه) ، ۹۰ مورد مراجعه به گوش و حلق و بینی و ۱۰۰ مورد نیز ویزیت دندانپزشکی انجام شد.

رجبی همچنین اذعان کرد: در مدت استقرار بیمارستان صحرایی در این منطقه ، ۴ مورد جراحی نیز انجام شد.

وی با اشاره به ابراز رضایت مردم از خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی گفت: در نظر سنجی های انجام شده مردم به نیاز ساخت یک درمانگاه شبانه روزی در این منطقه تاکید کردند.

گفتنی است در بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت گلستان ۸۰ نفر اعم از ۴۰ نفر کادر درمانی و ۴۰ نفر کادر خدماتی از روز دوشنبه ۱۲ بهمن تا ساعت ۱۳ ظهر امروز ۱۵ بهمن ماه به ارائه خدمات پزشکی پرداختند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.