1394-11-16 05:32
1310
0
27128
حجت الاسلام حقی خبرداد :

دستگیری فرد مدعی صاحب نفوذ بودن در دستگاه قضا / التزام به قانون راه حل و فصل پرونده هاست

دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: طی بررسی ها و اطلاعات حفاظتی و گزارش احدی از قضات دادگستری ، مردی که خود را صاحب نفوذ و دوست قضات معرفی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز گلستان اظهارکرد : بر حسب گزارش حفاظت اطلاعات دادگستری کل گلستان و طی بررسی ها و اطلاعات حفاظتی و گزارش احدی از قضات دادگستری ، مردی که خود را صاحب نفوذ و دوست قضات معرفی کرده بود دستگیر شد.

وی در تشریح این خبر افزود: این متهم به علت آشنایی اولیه از یکسری از قوانین و با حضور در مراجع قضایی ، اعتماد سوژه های خود را جلب کرده و با معرفی خود به عنوان صاحب نفوذ و دوست قضات، به افراد مختلف قول حل و فصل پرونده های قضایی را در این دستگاه می داده است که با حضور شکات و بررسی های اولیه و بازرسی از خودروی متهم، احکام دادگاه ها کشف شد و متهم با صدور قرار تأمین، بازداشت و پرونده جهت تکمیل تحقیقات تحت بررسی می باشد.

حقی خطاب به مردم توصیه کرد: راه حل و فصل پرونده های قضایی در این دستگاه التزام به قانون و پایبندی به اخلاق است و هر کس پرونده ای در دستگاه قضایی دارد یقین بداند که ملاک، عمل به قانون و استناد به مدارک و مستندات قانونی است و هر کسی که در رسیدگی به پرونده قضایی قول اعمال نفوذ و انجام امور و اخذ رأی تضمینی در فرایند دادرسی را داد حتما باید به او شک کرد.

این مقام قضایی در پایان تاکیدکرد:ستادهای خبری حفاظت اطلاعات دادگستری همواره آماده دریافت مسائل مرتبط با دستگاه قضایی و بررسی موارد مشکوک و حاشیه ساز می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.