1394-11-15 14:11
3370
6
27121
انصراف صاحب گونه ام آرزوست ؛

استارت اتحاد اصولگرایان گرگان و آق قلا با انصراف صاحب حجتی

قطعا تکرار انصراف های صاحب گونه در اردوگاه اصولگرایان گرگان باعث می شود تا نمایندگانی سالم ، متعهد ، کارآمد و دلسوز نظام به مجلس بروند .

به گزارش گلستان ما ؛ صاحب حجتی یکی از مدیران جوان و آینده دار گرگانی است که در مقطعی مدیر کل وزارتی وزارت ورزش و جوانان بوده و در کنار دکتر محمد عباسی وزیر سابق تعاون و ورزش تجریبات زیادی در مدیریت های اجرایی و ستادی اندوخته است .

این جوان رعنای گرگانی که دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان می باشد ،  که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان وآق قلا کاندیدا شده بود امروز پنجشنبه 15 بهمن با حضور در فرمانداری گرگان رسما به نفع اصولگرایان از کاندیداتوری خودش انصراف داد .

گفته می شود صاحب حجتی علت انصراف خود را بنا به اخبار واصله نتیجه مشورتهای درون تشکیلاتی اصولگرایان و نشستهایی با برخی از بزرگان اصولگرا عنوان کرده که در جهت تقویت بنیان هایی اصولگرایی در استان و کشور بوده است .

آنچه که در این مقطع زمانی حساس تا انتخابات 7 اسفند ماه یعنی 20 روز دیگر باقی مانده اینست که جریان اصولگرا که مدافع تمام قد نظام و انقلاب می باشد ، از این دست انصراف های صاحب گونه را تکرار کنند .

چرا که تجربه تلخ سال 92 و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور و روی کار آمدن مجدد اصلاح طلبان و برخی فتنه گران موجب ناراحتی و دغدغه مسئولین ارشد نظام و دلسوزان انقلاب را فراهم کرد.

لذا آن تجربه تلخ و عدم اجماع اصولگرایان نباید در این دوره تکرار شود و برخی کاندیداهای اصولگرا نفع حزبی و شخصی را کنار بگذارند و به کلان قضیه فکر کنند تا مبادا دو روز دیگر از عملکرد خودشان پشیمان بشوند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسيني

درود بر شما و اصولگرايان

0
0
پاسخ
1394-11-16 07:26
کریمی

سلام ایشان در اطلاعیه ای که صادر کرده جایی اشاره به انصراف بنفع جریان اصولگرایی نکرده است ؟شما اطلاعیه ایشان را یکبار بخوانید تا متوجه خیلی از مسایل شوید.

0
0
پاسخ
1394-11-16 15:16
شهروند

آفرین بر شما جناب حجتی مردم خوب گرگان و آق قلا این کار شما رو فراموش نمی کنند

0
0
پاسخ
1394-11-16 17:07
محسن

با سلام واقعا جای تقدیر و تشکر از این خودگذشتگی و زمان شناسی مهندس حجتی دارد . این جوان ولائی و انقلابی با این اقدام بجا و شایسته نشان داد اعتماد به جوانان که رهبری عزیز بارها و بارها برآن تاکید فرمودند درست است . این روحیه سرشار از اخلاص و نیت خدائی است. جزاک الله خیرا مهندس عزیز .

0
0
پاسخ
1394-11-19 12:00
محسن

پ ن پ ... حتما تفکر ولائی و انقلابی و دوستانی که در اطلاعیه به آن اشاره کرده اند منظور اصلاح طلبان بودند ؟!مواضع شفاف انقلابی و ولائی و اصولگرائی حجتی بر کسی پوشیده نیست ...

0
0
پاسخ
1394-11-19 12:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.