1394-11-15 09:44
3031
3
27114
در حوزه گرگان و آق قلا ؛

صاحب حجتی به نفع اصولگرایان انصراف داد + متن اطلاعیه

صاحب حجتی با حضور در فرمانداری گرگان ، به نفع اصولگرایان از نامزدی مجلس دهم در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا انصراف داد .

به گزارش گلستان ما ؛ مهندس صاحب حجتی دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان ظهر امروز ( پنجشنبه ) 15 بهمن ماه با حضور در فرمانداری گرگان ، به نفع اصولگرایان استان گلستان از نامزدی مجلس دهم در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا انصراف داد .

حجتی : بر خود تکلیف دیدم برای کمک به وحدت و همدلی از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف دهم

متن اطلاعیه ای که توسط صاحب حجتی در این زمینه نوشته شده است به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

خدمت همشهریان عزیز و محترم شهرستانهای گرگان وآق قلا

ضمن عرض سلام و ادب به محضر همه شما خوبان و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، با گرامی داشت یاد و خاطره امام بزرگوارمان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، همه ما در حال آماده شدن برای انتخابات هفتم اسفند، عرصه ای بسیار خطیر و پر اهمیت برای آینده نظام مقدس اسلامی قرار گرفته ایم .

شما ملت فهیم و آزاده نشان داده اید در طول گذشت 37 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و بزنگاه های انقلاب ، وسط میدان حاضر بوده اید و پشت سر ولی فقیه ، وفاداری و عشق آمیخته به اعتقاد خود را به اسلام و انقلاب و امام و رهبری ، بارها و بارها در قاب دیدگان جهانیان به تصویر کشیده اید.

عرصه انتخابات پیش رو که در برحه ای بسیار حساس از حیث شرایط جهانی و منطقه ای و داخلی در حال مهیا شدن می باشد ، اهمیت حضور پرشور و حداکثری همه ما را بیش از پیش نمایان می سازد تا با انتخاب هائی عالمانه و همراه با بصیرت شرایط مناسب تری را برای کشور عزیزمان ایران فراهم آوریم .

اینجانب بدین وسیله از ابراز محبت ها و بزرگواری ها و زحمات همه همشهریان عزیز و دوستان ستادی حقیر در شهرستان و روستاها صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و برای همیشه قدردان عنایات و تلاش های خالصانه آنان هستم ، باشد خداوند تبارک و تعالی توفیق جبران گوشه ای از این همه بزرگواری را به این حقیر عنایت فرماید .

در شرایط کنونی و حساسیت های موجود ، ضرورت انسجام و همدلی برای همه امری بدیهی است و برای نیروهای مومن و پایبند به تفکر ولائی و انقلابی ضرورتی فوری تر ، و بر همین اساس و با تشخیص این ضرورت مهم ، تکلیف برخود دیدم برای کمک به وحدت و همدلی و اتفاق نظر دوستان از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داده و شرایط را برای تصمیم هرچه درست تر دوستان محترم به اندازه سهم ناچیز خود مهیا سازم .

باشد تا برای آینده به فضل و رحمت خداوند سبحان بتوانیم اتفاقات جدی تری را با همدلی و رفاقت مبتنی بر اصول و ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز ((مد ظلله العالی)) رقم زده و زمینه اقدامات تشکیلاتی هدفمند و موثرتری را فراهم آوریم .

والعاقبه للمتقین- صاحب حجتی

پانزدهم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

همفکر

درود بر مهندس اصولگرا

0
0
پاسخ
1394-11-15 10:35
musa

بعدا" مشخص میشه برای چی انصراف داد. ناصری هم مثل ایشون بر خود تکلیف دید برای کمک به وحدت و همدلی از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف بده .

0
0
پاسخ
1394-11-17 13:45
ملت فهیم

کجای این متن نوشته که به نفع جریان اصولگرایی انصراف داده ؟خدا می دونه باز دنبال چی سمتی ؟

0
0
پاسخ
1394-11-18 04:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.