1393-06-20 09:07
6816
82
2598
نقدی بر نوشته های یک روحانی ؛

سخنی با آقای دیلم / آب استان برای شما صاف است ...

شما که اینگونه به مداحان ارزشی حمله می کنید ، آیا به جامعه حق می دهید به روحانیونی که ماهیانه برای روضه خواندن و نماز برای میت و ... از مردم محلات و روستاها پول می گیرند این طور بی محابا انتقاد کنند ؟

به گزارش گلستان ما ؛ یکی از روحانیون حوزه علمیه امام خمینی (ره) که در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور کار می کند و از هواداران آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان می باشد در یکی از سایت های محلی مطلبی را نوشته که لازم است نکاتی در این باره گفته شود .

نکته اول ؛ در پی درج این سخنان که با ادبیات ناپخته و از روی عصبانیت گفته شده بود افراد زیادی مطالبی را را به سایت فرستادند تا جواب این فرد را بدهند اما چون در فحوای این مطالب سخنان زیادی گفته شده که شاید موجب حساسیت در استان می شد و از طرفی برای اینکه احیانا برخی چاپلوسان مجددا احساس توهم آمیز تخریب آیت الله توسط سایت گلستان ما به آنها دست ندهد از درج آنها معذوریم تا همچنان ولایتمداران پیوندشان را با نماینده ولی فقیه حفظ کنند .

نکته دوم ؛ سخنان این روحانی جوان در پی عدم اجابت دعوت از مداحان سرشناسی چون حاج مهدی سماواتی و حاج صادق آهنگران بود که اخیرا در مراسمات مسجد گلشن شرکت نکردند ، سوای اینکه دلیل نیامدن این مداحان چه بود اما این گونه با عصبانیت سخن گفتن و جامعه مداحان را متهم کردن به الفاظ و صفات نادرست در شان یک روحانی که لباس پیغمبر(ص) را بر تن دارد نیست و این همان رویه است که در جهت تخریب مداحان قرار دارد . شما که خود را مرید آیت الله نورمفیدی می دانید و مدعی معاصرت وی هستید بهتر است سری به سخنان سال گذشته آیت الله در اجلاس پیرغلامان حسینی بزنید تا ببینید ایشان چه سخنان گهرباری درباره مداحان گفته اند .

نکته سوم ؛ شاید شما در مقامی نباشید که محمود کریمی ، حاج منصور ارضی و سایر مداحان زبده کشور را با صفاتی نادرست خطاب کنید ؛ همگان می دانند که پروژه تخریب مداحان از کجا شروع شد و چطور هلالی ، حدادیان ، حاج منصور ارضی و حاج محمود کریمی را با تهمت های ناروا خواستند از میدان به در کنند و دست های آلوده ای که با اطلاع از مسلح بودن محمود کریمی به دنبال به چالش بردن وی داشته و با ایجاد مزاحمت خیابانی به دنبال تخریب این مداح بزرگ بودند . اما بیاد داشته باشید تاریخ شیعه و امت حزب الله ایران اسلامی خدمات محمود کریمی و نوای دلنشینش او را هرگز فراموش نمی کنند .

نکته چهارم ؛ در هر قشری افرادی هستند که اهل مادیات و پول هستند و شاید بدون پول کار نکنند آیا این درست است که ما صنف مداحان را به همین راحتی زیر سوال ببریم و از خدمات آنها در ترویج فرهنگ شیعه و اسلام سخن نگوییم ؛ شما که یک روحانی هستید آیا به جامعه حق می دهید به روحانیونی که ماهیانه برای اقامه نماز جماعت ، روضه خواندن و نماز برای میت و ... از مردم محلات و روستاها پول می گیرند این طور بی محابا انتقاد کنند ؟ مردم همیشه روحانیون و مداحان را مکمل یکدیگر و در کنار هم می بینند و این وحدت همیشه بوده و هست ، چراسعی می کنیم این وحدت رویه را خدشه دار کنیم و مداحان را از روحانیون جدا بدانیم ؟

نکته پنجم ؛ چرا شما مدعی هستی که همه امکانات و افراد و شخصیت های مهم باید در اختیار شما باشند و هر وقت دعوت کردید بیایند برای شما سخنرانی و مدیحه سرایی کنند و مجلس شما را مزین کنند و اگر نیایند مشکل دار می شوند ، چرا فکر می کنید با پول می توانید هر شخصیتی را به استان بیاورید ، چرا سایر مساجد استان این همه امکاتات و پول ندارند تا کار فرهنگی بکنند . چه اینکه افراد زیادی از دل همان مراسم بیرون آمده و گفته اند که این مراسمات کیفیتی ندارد و روز به روز از تعداد جوانان در مسجد گلشن کاسته تر می شود.

نکته ششم ؛ جناب آقای دیلم ! بفرمایید شما چند سال سن دارید که در سال 43 زمان لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی ، مریوان و بندر لنگه بودید و این طور با اطمینان راجع به آن سخن می گویید ، بعید می دانم سن و سال شما به دوران انقلاب و جنگ و زمان تظاهرات ها و ... قد بدهد که خیلی راحت همه انقلاب را به یک نفر خلاصه کردید و از نقش سایر روحانیون و مردم استان چشم پوشی کردید . ضمنا فراموش نکنید ندای انقلاب در استان گلستان در سال 1338 و 1339 توسط شیخ محمد علی روحانی فرد در منطقه کردکوی و گرگان زده شد و ایشان اگر زنده بود شخصیتی فراتر از استان گلستان می داشت .

نکته هفتم ؛ از مطالبی که در مورد آیت الله نورمفیدی گفتید می گذریم چون نظر شخصی شماست و ای کاش همان طور که می گذارند شما براحتی از شخصیت ایشان تعریف کنید ، همان طور هم می گذاشتند تا عده ای به همین راحتی ایشان را نقد کنند . چرا که در همین چند ماه اخیر افرادی متملق و چاپلوس این حق نقد مردم را پایمال کردند و ایشان را اصلا قابل نقد نمی دانند !


نکته هشتم ؛ گفتید آیت الله مبنایی است و هر کس مبنا داشته باشد دشمن دارد و اگر او هم مثل بزرگان دیگر مسیر خانه و مسجد را می پیمود و نسبت به انحرافات موضع گیری نمی کرد قطعاً بر علیه او پیامک نمی دادند. آیا بنظر شما فتنه 88 انحراف بزرگی نبود که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کردند پس چرا آیت الله در مورد آن موضع گیری نکرد و سران فتنه را محکوم ننمود ، مگر نه اینکه نظر رهبری بر انزجار از فتنه و فتنه گران است و بعد از سخنرانی 29 خرداد هر کس به این کار اصرار کرد جزو فتنه گران بود پس چرا نظر نماینده رهبری بعد از آن روشن نبود و موضع گیری علیه سران فتنه ندیدیم.

نکته نهم ؛ شما بخشی از مردم استان را بی تقوا خواندید و پدران آنها را از چاکران پهلوی نام بردید ؛ فکر نمی کنید در این مورد زیاده روی کردید و به همین راحتی مردم مسلمان و انقلابی را زیر سوال بردید ؛ شما که ملبس به عبای پیغمبر(ص) هستید باید به دور از افترا و بهتان باشید و الگوی مردم در جامعه ؛ نه اینکه بخاطر نیامدن یک مداح و چند تا پیامک ، فداکاری بخشی از ملت گرگان و خون های ریخته شده شهدای آنان را پایمال کنید . ای کاش بجای نیامدن دو تا مداح دغدغه حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر در استان را داشتید و مطالبی می نوشتید تا مردم استفاده کنند اما نوع و میزان نگرش شما نشان داد مقاصد سیاسی دار و دسته تان خیلی مهمتر از این مسائل فرهنگی است .

نکته دهم ؛  بنای ما در استان پاسخ دادن به سخنان انسان های کوچک نیست چون وقت برای ما ارزش دارد و فرصت برای خدمت به اسلام و انقلاب بسیار محدود است و مشکلات زیادی در سراسر استان مردم را درگیر کرده و از طرفی بذل و بخشش لقب آیت الله و استاد حوزه و ... در دستگاه شما فراوان است اما به شما سفارش می کنیم که همیشه در رفتار و گفتار خود انصاف را رعایت کنید و یک طرفه به قاضی نروید و معتقدیم که آب استان برای شما و برخی از اطرافیان ایت الله همیشه صاف است و این آب برای دلواپسان و پیامکی ها که گل آلود شده است .

توضیح تکمیلی اینکه برخی تحلیلگران بر این باورند که احتمالا دیلم قصد دارد برای دوره آتی انتخابات مجلس از ناحیه علی آباد کاندیدا شود و اینگونه اظهار نظرات و رسانه ای شدن را در این جهت می پندارند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین گلستانی

برادر گرامی جناب آقای نورعلی دیلم سلام علیکم؛من هم که مانند شما یک طلبه هستم با بخشی از نقدهایتان نسبت به برخی مداحان هم عقیده ام و معتقدم ما آسیب بسیاری از ناحیه مذهبی هایی خورده ایم که بین قول و فعل آنها فاصله و تناقض است.از آن جمله برخی طلاب و روحانیون اند.اجازه دهید در این باره کمی با ادبیات حضرتعالی بخصوص در برداشت چهارمتان سخن بگویم:جناب آقای نورعلی دیلم: در دستگاه شما به این افراد هم «روحانی» می گویند؟!«روحانیونی» که این لباس مقدس برای آنها شغل و وسیله ای برای تجارت و درآمد است و حضور آنها درمراسم ها به شرط واریز میلیونها پول به حساب آن ها است.* «روحانیونی» که برای بدست آوردن پول و جایگاه اجتماعی اهل غلو و مدح بی جا از برخی اساتید و صاحبان قدرت و ثروتند در حالی که شیخ انصاری(ره) این نوع درآمد را از کسب های حرام می داند.* «روحانیونی» که از جایگاه خود سوء استفاده می کند و در معاملات و تجارت های بزرگ سهمی دارند، از طرح جنگل گرفته تا...

0
0
پاسخ
1393-06-24 06:07
حسین گلستانی

ادامه* «روحانیونی» که با اطلاعیه های تحریک کننده مردم را به شورش و مقابله با نظام دعوت میکنند.(مانند بیانیه های مجمع روحانیون مبارز در سال 88)*«روحانیونی» که اهل حزب و باندند و از تریبونهای مقدس نظام به نفع گروه خود سود میبرند،مثل مجموعه هایی که به برخی علمای اقوام خدمات آموزشی و... میدهند.*«روحانیونی» که توصیه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید برای ایشان حجت نیست و در همین استان به اصحاب و ساکتان فتنه پست و مقام و کرسی تدریس میدهند.*«روحانیونی» که مبانی دینی آنان کامل نیست و انحراف عقیدتی دارند و بدنبال تخریب چهره اسلام و مکتب انسان ساز اهل بیت اند، و در همین گرگان و زیر عبای برخی صاحبان ثروت و قدرت مخالفان سیاسی خود را به «حرام زادگی» متهم می کنند.* «روحانیونی» که اسیر تحلیل عده ای بی تقوا میشوند و از جایگاه اجتماعی خود میترسند که به او اقبال نداشته باشند،و از همین رو قدمی برای احیای حجاب و تقوا در استان برنمی دارند.

0
0
پاسخ
1393-06-24 06:13
حسین گلستانی

ادامه...آقای«دیلم»خدا نکند حکومت اسلامی ما به دست این گروه از «روحانیون» بیفتد چون علاوه براین که نمیتواند برای جوانان الگو باشند بلکه قطاع الطریق هستند و دزدان مسیر معنویت جوانان.

0
0
پاسخ
1393-06-24 06:14
علی خسروی

آقای کتول ؟؟ اگه خیلی مرد هستی و کتول هستی اسم واقعی بذار برای دفاع از شیخ دیلم بعد نظرات رو به شدت محکوم کن . آخه شما فقط تملق آقای نورمفیدی رو میکنید و طاقت شنیدن انتقاد را ندارید و اصلا خبر موثق دارم که نورمفیدی اصلا به شیخ دیلم توجهی نمیکنه و نکرده ... حتی بعد از این دفاع ... بیچاره شیخ دیلم .. من نمیدونم وام ها و کارها و املاک و پست ها رو کی میگیره که دیلم باید دفاعیات رو انجام بده. حالا داشته باش نورعلی جون

0
0
پاسخ
1393-06-25 04:26
میرکتولی

درود برسایت ولایت مدار گلستان مادرود بر مداحان انقلابی و ولایت مدار کشور که ابزار سواستفاده برخی آقایون نشدند.و درود بر روحانیون راستین پیرو ولایتمرگ بر ضد ولایت فقیه

0
0
پاسخ
1393-06-25 04:29
کتول

بر برخوردای شما همش مغرضانه هست که با این کاراتون نمیتونین جلو پیشرفت نورعلی دیلم رو بگیرین زیرا ایشان هر روز بر طرفداران شون اضافه میشه و مخالفان شون درحیرت .درود بر نورعلی دیلم درود بر ایت الله نورمفیدی یار نزدیک بیت امام و رهبری. مرگ بر ضد ولایت فقیه .

0
0
پاسخ
1393-06-26 06:52
احسان

جامعه مداحان را متهم کردن به الفاظ و صفات نادرست در شان یک روحانی که لباس پیغمبر(ص) را بر تن دارد نیست!جناب گلستان ما .... تندرو .... لباس پیغمبر تنش نیست؟ پس چرا این همه هتاکی و فحاشی این آقای ملبس به لباس پیغمبر به همه مسئولین استان شما را ناراحت نکرد و مجبور به پاسخ دادن نکرد.

0
0
پاسخ
1393-06-19 01:49
محمد

درود بر حاج آق ديلمي كه الحق و انصاف آتش انداخت بر خانه سست تر از عنكبوت دلواپسان

0
0
پاسخ
1393-06-19 07:10
حسین زاده

حالا بین این همه اطرافیون نورمفیدی این یکی چرا دور برداشته ؟ صمدلویی و صباغیان و چراغعلی کم بودند ، اینم اضافه شد ؟ بابا مگه ما چند تا نماینده می خوایم برن مجلس .

0
0
پاسخ
1393-06-19 08:33
اسد

حاج آقای دیلم دمت گرم.حال کردیم.

0
0
پاسخ
1393-06-19 08:34
تیتر یک

عجب تیتری زدید نامردها ؛ باید بگم خدای تیترید.واقعا آب استان برای برخی از اطرافیان حاج آقا مانند ط و چ واقعا صاف است و بیچاره مردم که باید مشکلات فقر ، تورم و بیکاری و ... را تحمل کنند .

0
0
پاسخ
1393-06-19 08:40
اسد

حاج آقای دیلم شما ناراحت نباشید اینا کلا مشکل دارن.خاک بر سرتون با این سایت مضخرفتون.

0
0
پاسخ
1393-06-18 23:52
asad

سما خودتون رو آدم حساب کردید.آدمهای کوچک دیده می شوند شما چی روز به روز نابدتر میشید پشه ها

0
0
پاسخ
1393-06-19 04:30
همت

با تشکرشما در همین مطلب آورده اید که : "و از طرفی برای اینکه احیانا برخی چاپلوسان مجددا احساس توهم آمیز تخریب آیت الله توسط سایت گلستان ما به آنها دست ندهد از درج آنها معذوریم تا همچنان ولایتمداران پیوندشان را با نماینده ولی فقیه حفظ کنند"اما بسیار طعنه آمیز به ایشان پراخته اید. ضمن اینکه بنده اصلا این آقای دیلم را نمی شناسم. بی جهت ایشان را بزرگ نکنید

0
0
پاسخ
1393-06-19 04:56
عرب

ای گلستان مای ناقلا، نکنه شماپیامک زدید؟

0
0
پاسخ
1393-06-19 09:42
عرب

مثل اینکه خیلی به شماسخت گذشت دلواپسها

0
0
پاسخ
1393-06-19 05:18
mahdi

سلام.بنده هر دو مطلب را مطالعه کردم.هیچ ایرادی در سخنان شیخ دیلم ندیدم.این همه اقایون سعی در تخریب چهره آیت الله کردند کجا بودید شماها که از حضرت آیت الله که واقعا وزنه سنگین استان ماست حمایت کنید؟خطاب شیخ دیلم بیشتر متوجه یه یک مداح خاص بود و از مداح دیگری نام نبردند ضمن اینکه در صحبتشان به حمایت از باقی مداحان نیز پرداختند.چرا مداحی که هدفش باید مدیحه سرایی اهل بیت برای مردم باشد با پیامک های افراد افراطیو ولایی نما از حضور انصراف دهد.مگر افراد و مردمی که در مسجد گلشن جهت عزاداریها حضور می یابند باید چوپ عده ای ظاهرا ولایی را بخورند و از حضور چنین مداحانی بی بهره شوند هر چند که اقای سماواتی نیز باطن خود را برای مردم خیلی خوب نمایان کردند.و سخن اخر اینکه به امید حق حضرت ایت الله روز به روز.در استان موفق و موفق تر خواهند بود و افراد کوتاه فکر و ظاهرنما باید شاهد محبوبیت ایت الله باشند و طرفداران آیت الله که نه طرفدارن مقام معظم رهبری تا پای جان از نماینده ایشان حمایت خواهند کرد.

0
0
پاسخ
1393-06-19 07:26
دکتر سلام

[quote name="محمد"]درود بر حاج آق ديلمي كه الحق و انصاف آتش انداخت بر خانه سست تر از عنكبوت دلواپسان[/quote]حاج آقایی که سوار پژو 405میشه و در خیابان ...درود هم دارد!!!

0
0
پاسخ
1393-06-19 09:34
مهاجر

آب که سربالا برود ... ابوعطا می خواند

0
0
پاسخ
1393-06-19 16:47
علوی راد

متاسفانه تملق و چاپلوسی فضای جامعه را دربر گرفته و برخی افراد برای پست و قمام برخی شخصیتهای زمینی را اسمانی می کنند غافل از اینکه مردم نظر دیگری دارند .

0
0
پاسخ
1393-06-19 12:18
علی زنگانه

شیخ نورعلی دیلم جزء یکی از به روز ترین و باسوادترین روحانیوم هم سن وسال خودش است و گلستان ما با نشراینگونه مطالب نمی تواند به شخصیت علمی و فرهیخته ایشان خدشه ای وارد کند

0
0
پاسخ
1393-06-19 12:59
کتول

لااقل پژو سوار میشه ریا نداره خیلی هم خاکی هستش خدا حفظش کنه

0
0
پاسخ
1393-06-19 15:50
علوی راد

شما کی هستی که از حاج محمود کریمی انتقاد می کنی ! تو واسه این ملت چکار کردی که بلبل زبان شدی ! ما با نوای حاج محمود می خوابیم و به عشق شنیدن صدایش بیدار می شویم ، آنوقت تو ... متاسفم.هیچوقت این روضه حاج محمود برای حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) را فراموش نمی کنم :تمام حاصلم خون جگر بود / ز هر شاخه هزاران میوه دادم همانا پاسخم نیش تبر بود / دلم از طفل بر پستان مادر به دیدار عجل مشتاق تر بود / اگر چه شاخه هایم را شکستند / به هر شاخه ام هزارنم ثمر بود / چه باک از تیغ زهر آلود دشمن / علی یک عمر در کام خطر بود / هزاران زخم در دل داشتم / که بس کاری تر از این زخم سر بود / به جان فاطمه آن که مرا کشت / نه تیغ ابن الملجم میخ در بود / تو ای قاتل مرا کشتی نگفتی/ علی یک عمر غمخوار بشر بود / زدی شمشیر بر فرق امامی / که حتی مهربان تر از پدر بود

0
0
پاسخ
1393-06-20 03:00
دفاع ازحقیقت

با سلام شما که وقت برای انسانهای کوچک نمی گذارید چرا درده بند جوابش را دادید معلوم خیلی بشما سخت گذشته اینطور جواب دادین شماها مریض هستید خودتان به کسی حق انتقاد نمیدین انتظار دارید از آیت الله انتقادکنیدشما کی هستید پرچمدار دفاع از انقلاب شدید خودتان را نشان بدهید جواب شما رو بدهیم لااقل آقای دیلم خودش را عرضه کرد شما چی؟

0
0
پاسخ
1393-06-19 23:59
دفاع ازحقیقت

واقعیت همیشه تلخ هست سخنان آقای دیلم واقعیت داره آقای محمود جمیز باند رو همه میشناسن کریمی

0
0
پاسخ
1393-06-20 00:09
خودم

آقایان حاضر نیستند به مقام معظم رهبری، بگن اقا. میگن رهبر. ولی به نماینده ایشان کمتر از حاج آقا نمیگن. خودتان بدانید دعوا سر چیه؟ این توهمه که مجلس خبرگان را صاحب بشن و هر .... خواستن بکنن.

0
0
پاسخ
1393-06-20 01:36
دیلم واقعی

چاپلوسی و تملق حدی داره حاج آقا دیلم،کسی که میخواد خودشو مطرح کنه راههای دیگه ای هم داره!از هر فرصتی استفاده میکنی تا خودتو نشون بدی؟از الان بهت بگم زیاد رای بیاری 1000تا،اونم توی عباس آباد روستای خودت.شما خودت به عنوان یک طلبه ندیدیم تا حالا موضع شفافی بر علیه فتنه گران بگیری.اگر سرباز ولایت و طلبه واقعی هستی مواضع شما باید همانند رهبری شفاف و بدون ابهام باشد.من خوب میشناسمت نورعلی!فقط دنبال پست و مقام .اونهم با تخریب دیگران و خود نشان دادن پیش آیت الله!

0
0
پاسخ
1393-06-20 02:41
محمدی

مورچه چیه که کله پاچه اش باشه زیاد با دست خودتون بزرگش نکنید گلستان ما

0
0
پاسخ
1393-06-20 02:42
کتول

درود بر شیخ نورعلی دیلم.بنده کامنت اقای دیلم واقعی را به شدت تمام محکوم میکنم . بعدشم حاج اقا دیلم منظورش به همه مداح ها نبود منظورش به بعضی از مداح ها که مداحی رو صنعتی کردن بود. لطفا انتشار بدین

0
0
پاسخ
1393-06-21 07:39
حميد

علت اينكه سند تمام كارخانه ها و ... حتى ماشين دفتر آقا را هم به نام حوزه علميه زدند اين است كه در صورت عزل احتمالي يا فوت، هيچيك از اموال به دست نماينده بعدي رهبري نيفتد

0
0
پاسخ
1393-06-21 16:56
تجری

شیخ عزیز برو درس و بحث رو دنبال کن،فکر کردی الان نورمفیدی بهت احسنت میگه؟خیلی ساده ای،بهتره به رفتار این آقایان و زیر مجموعه های حاج آقا در استان نگاه کنی!فکر کردند چون پول دارن هر مداحی رو میتونن بیارن.درود بر مداحان انقلابی و ولایت مدار ایران

0
0
پاسخ
1393-06-21 23:48
آشنا

آقای دیلم دچار توهم کثرت طرفدار شده هه هه هه

0
0
پاسخ
1393-06-22 04:19
محمد

سلام آقای دیلم وهمه روحانیون جوان استان باید بدانند بهترین راه کسب حقیقت حرکت در مسیر علمای سلف است که پایه اش بر تقوی ، جدال احسن ،استقلال ودوری از اتکاء به اشخاص ،ولایتمداری ، حفظ حرمتها ودر یک کلام زی طلبگی است .پله ها را باید یکی یکی بالا رفت وآن بالا نیز باید شعر مولانا را نصب العین قرار داد که:لاجرم هرکس که بالاتر نشستاستخوانش سخت تر باید شکست

0
0
پاسخ
1393-06-22 16:38
ماه نشین

کسی که هفت تیر میکشه اسمشو میشه گذاشت مداح!صحبت های آقای دیلم حقیقتی بیش نبود برای تبیین افکار دوستان پیامکی و دلواپسان به ظاهر ولایت نما

0
0
پاسخ
1393-06-22 23:06
حسین گلستانی

برادر گرامی جناب آقای نورعلی دیلم سلام علیکم؛من هم که مانند شما یک طلبه هستم با بخشی از نقدهایتان نسبت به برخی مداحان هم عقیده ام و معتقدم ما آسیب بسیاری از ناحیه مذهبی هایی خورده ایم که بین قول و فعل آنها فاصله و تناقض است.از آن جمله برخی طلاب و روحانیون اند.اجازه دهید در این باره کمی با ادبیات حضرتعالی بخصوص در برداشت چهارمتان سخن بگویم:جناب آقای نورعلی دیلم: در دستگاه شما به این افراد هم «روحانی» می گویند؟!«روحانیونی» که این لباس مقدس برای آنها شغل و وسیله ای برای تجارت و درآمد است و حضور آنها درمراسم ها به شرط واریز میلیونها پول به حساب آن ها است.* «روحانیونی» که برای بدست آوردن پول و جایگاه اجتماعی اهل غلو و مدح بی جا از برخی اساتید و صاحبان قدرت و ثروتند در حالی که شیخ انصاری(ره) این نوع درآمد را از کسب های حرام می داند.* «روحانیونی» که از جایگاه خود سوء استفاده می کند و در معاملات و تجارت های بزرگ سهمی دارند، از طرح جنگل گرفته تا...

0
0
پاسخ
1393-06-24 06:07
حسین گلستانی

ادامه* «روحانیونی» که با اطلاعیه های تحریک کننده مردم را به شورش و مقابله با نظام دعوت میکنند.(مانند بیانیه های مجمع روحانیون مبارز در سال 88)*«روحانیونی» که اهل حزب و باندند و از تریبونهای مقدس نظام به نفع گروه خود سود میبرند،مثل مجموعه هایی که به برخی علمای اقوام خدمات آموزشی و... میدهند.*«روحانیونی» که توصیه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید برای ایشان حجت نیست و در همین استان به اصحاب و ساکتان فتنه پست و مقام و کرسی تدریس میدهند.*«روحانیونی» که مبانی دینی آنان کامل نیست و انحراف عقیدتی دارند و بدنبال تخریب چهره اسلام و مکتب انسان ساز اهل بیت اند، و در همین گرگان و زیر عبای برخی صاحبان ثروت و قدرت مخالفان سیاسی خود را به «حرام زادگی» متهم می کنند.* «روحانیونی» که اسیر تحلیل عده ای بی تقوا میشوند و از جایگاه اجتماعی خود میترسند که به او اقبال نداشته باشند،و از همین رو قدمی برای احیای حجاب و تقوا در استان برنمی دارند.

0
0
پاسخ
1393-06-24 06:13
حسین گلستانی

ادامه...آقای«دیلم»خدا نکند حکومت اسلامی ما به دست این گروه از «روحانیون» بیفتد چون علاوه براین که نمیتواند برای جوانان الگو باشند بلکه قطاع الطریق هستند و دزدان مسیر معنویت جوانان.

0
0
پاسخ
1393-06-24 06:14
علی خسروی

آقای کتول ؟؟ اگه خیلی مرد هستی و کتول هستی اسم واقعی بذار برای دفاع از شیخ دیلم بعد نظرات رو به شدت محکوم کن . آخه شما فقط تملق آقای نورمفیدی رو میکنید و طاقت شنیدن انتقاد را ندارید و اصلا خبر موثق دارم که نورمفیدی اصلا به شیخ دیلم توجهی نمیکنه و نکرده ... حتی بعد از این دفاع ... بیچاره شیخ دیلم .. من نمیدونم وام ها و کارها و املاک و پست ها رو کی میگیره که دیلم باید دفاعیات رو انجام بده. حالا داشته باش نورعلی جون

0
0
پاسخ
1393-06-25 04:26
میرکتولی

درود برسایت ولایت مدار گلستان مادرود بر مداحان انقلابی و ولایت مدار کشور که ابزار سواستفاده برخی آقایون نشدند.و درود بر روحانیون راستین پیرو ولایتمرگ بر ضد ولایت فقیه

0
0
پاسخ
1393-06-25 04:29
کتول

بر برخوردای شما همش مغرضانه هست که با این کاراتون نمیتونین جلو پیشرفت نورعلی دیلم رو بگیرین زیرا ایشان هر روز بر طرفداران شون اضافه میشه و مخالفان شون درحیرت .درود بر نورعلی دیلم درود بر ایت الله نورمفیدی یار نزدیک بیت امام و رهبری. مرگ بر ضد ولایت فقیه .

0
0
پاسخ
1393-06-26 06:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.