1393-06-15 06:18
5054
12
2368
سابقه نامناسب و حمایت از فتنه ؛

جنجال بر سر انتخاب رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان

انتخاب رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان به دلیل سابقه نامناسب و حضور در هواداران سران فتنه در سال 88 در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ حاشیه های انتخاب رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان وارد فاز تازه ای شده است .

بعد از اینکه گفته شد چندین نفر گزینه ریاست سازمان دانش آموزی استان گلستان هستند ، شنیده شده ( س- خ – ح ) گزینه نهایی این سمت هست و مدارک وی نیز به تهران ارسال شده و فقط استعلام حراست مانده است .

گویا انتخاب رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان با معاونت پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان گلستان بوده و به همین جهت انتقاداتی متوجه حسینی معاون پرورشی اداره کل بخاطر این انتخاب وارد شده است .

منتقدین به عملکرد گذشته و سالهای دور ( س – خ – ح ) انتقاد دارند که به هیچ وجه مناسب نبوده و همچنین وی را وابسته به یکی از احزاب منحله مشارکت می دانند .

شنیده شده در شهرستان( گ) مدیر آموزش و پرورش ، معاون پرورشی را را معرفی نکرده و قبول ندارد ، در بین معاونین پرورشی شهرستان ها افرادی وجود دارند که قدرت تجزیه و تحلیل ساده ترین مسائل مشاوره ای و پرورشی  را ندارند کسانی هستند که در انتخابات اخیر رد صلاحیت شدند(مشترک با مدیران آموزش و پرورش ) یا کسانی که همکارانشان در مدارس و پس از انتصابات آنان متعجب  و متحیر شدند  و گاه خنده شان گرفته است.

مقام معظم رهبری می فرمایند : " در چنین  آموزش و پرورشی باید افرادی شجاع ، خوش خو، خیر خواه و امیدوار به آینده ، بلند همت ، دارای نگرش مثبت در قضاوت ها ، خلاق ، پرسشگر ،اهل فکر و نو آوری ، درای جرات برای ورود به میدان های علمی ناشناخته منضبط و قانون شناس تربیت شوند ،

معظم له همچنین در دیدار با دولتمردان می فرمایند : مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان باید همچنان بر آن پایبند باشند .

جناب آقای حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ؛  آیا شما فرمایشات مقام معظم رهبری را در مورد فتنه  و فتنه گران  می پذیرد،اگر آری . بفرمایید آقای  آقای ( س – خ – ح) از طرفداران فتنه هستند یا خیر ؟ آیا ایشان به اعتدال دولت اعتقاد دارد ؟

احساس نمی کنید با انتخاب ایشان به ریاست سازمان دانش آموزی و کانون طه گرگان به باشگاه سیاسی و محلی برای عیاشی های سیاسی  تبدیل شود ؟ چه برسر تجربیات و خدمات چندین ساله نیرو های شاغل در آنجا خواهد آمد ؟

 شنیده شده که ایشان گفته اند من همه را عوض می کنم ، نقش شما در جلو گیری از تندروی های وی چیست ؟

 تا کجا تندرو های  این فرد  و هم حزبی هایش را تحمل خواهید کرد؟ چقدر از قبل برای جلو گیری از این کارها و پیامد مقاومت و مخالفت دیگران چاره اندیشی کرده اید ؟

از طرفی گفته می شود که اگر این فرد در سازمان دانش آموزی استان بکارگیری نشود حتما سازمان دانش آموزی گرگان و مدیریت کانون طه را به وی خواهند داد ؛ حالا نمی دانیم این همه اصرار برای بکارگیری این فرد برای چیست اما گفته می شود برای انتخاب وی فشارهای سیاسی خیلی زیاد است .

به هر حال باید منتظر ماند و دید تا سرانجام این انتصاب جنجالی در آموزش و پرورش به کجا خواهد رسید؟

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سهراب

مسئله دارها این روزهاپایشان به آموزش وپرورش بازشده است . درزمان انتصاب مدیرکل درباره حزب مطبوع ایشان (مشارکت منحله ) خیلی مطلب خواندیم .بعدانتصاب های ایشان درشهرستانهااین امرراثابت کرد. حال درشهرستان (م) که دورازمرکزهم هست بی سروصدا فردردصلاحیت شده درانتخابات مجلس ازحوزه کلاله رامدیر اداره ومسئول دفتر (ک ) ازسران فتنه دراین شهرستان رامعاون آموزشی اداره گذاشتند مابقی انتصابات هم بماند.

0
0
پاسخ
1393-06-15 03:31
ص و

پس باید افرادی مثل اقای کابلی نگه دارن که ....... یا خواهر زاده مدیر کل که اونجا معاون هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟8 سال سکوت و خط بازی رو نمی گفتی گلستان ما حالا بیاد مشارکتی بودن افتادی

0
0
پاسخ
1393-06-15 03:58
یوسف

سهراب جان ! حالت خوش نیست . همه چیزارو سیاه می بینی ،حتما به دکترمراجعه کن .اینایی که اشاره کردی آدمای تحصیل کرده ، کاربلد ، خوش خلق ومردمداری هستند البته اگر مراجعه کننده دچارمرض خاص نباشد!

0
0
پاسخ
1393-06-17 02:58
خودم

شما که ....... میگذاری خودت رو آماده کن. کاندیدای بعدی تویی.

0
0
پاسخ
1393-06-17 11:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.