1394-08-09 15:56
2519
5
22891
یادداشتی از محسن رایجی:

اینکه دلواپسان نقد می گویند مطیع رهبریم عوامفریبی است / معنی برخی واژه ها در استان عوض شده!

فعال فرهنگی اجتماعی گلستان گفت : نمیدانم این اسب سرکش قدرت تا کجا پیش خواهد رفت و با تحریف عاشورا و سخنان امام مقابل رهبری بایستند و در ظاهر عوام فریبانه بگویند ما مطیع رهبریم! و اینها باید در عمل افراد هویدا شود نه در گفتار!

به گزارش گلستان ما به نقل از سرویس سیاسی رادکانا، محسن رایجی فعال فرهنگی اجتماعی استان گلستان طی مطلبی نوشت: سالها قبل از انقلاب خون های زیادی ریخته شد و شکنجه ها کشیدند کسانی که جز انقلاب اسلامی و عدالت چیزی نمی خواستند.

و چه زحمت ها کشیده شد تا انقلاب به رهبری بزرگ مرد تاریخ حضرت روح الله به ثمره بنشیند و مردم حس اسلام را برای اولین بار بعد از صدر اسلام و ولایت ائمه در تاریخ را بچشند و چه کسانی که از خون شهدا و شیرمردان نگذشتند. و در ادامه راه آنان یا خون دادند و یا جانباز شده اند و سختی ها کشیدند در راه حفظ استقلال این کشور عزیز اسلامی با وجود هجمه هایی همچون منافقین، گروهک فرقان، جنگ تحمیلی و امثالهم و تا اینکه انقلاب با زحمت و آبیاری خون جوانان به این شکوه و جلال رسیده است.

و هنوز هم در کنار این از جان گذشتگان کسانی هستند که عادت دارند از جنازه های شهدا بالا بروند تا به مقام برسند و یا به عبارتی زیباتر ؛ نون در خون شهدا میزنند تا شکم خود را سیر کنند! و انگار نگاه ها دیگر متوجه انقلاب و حفظ و صیانت از آن نیست و همه در حال درگیری با هم هستند و آن هم در مسائل سیاسی و قدرت طلبی و افزون خواهی که از استفاده ابزاری سیاست پرداختند به زمین خواری ،جنگل خواری ، کوه خواری، و…. و الان هم به دریاخواری! و اگر یک گوشه از نخ این رسوایی را بکشند معلوم نیست از ته نخ چه بزرگ مرد سیاسی ای بیرون آید!

مشکلات زیاد است ولی بهتر است کمی بپردازیم به مسائل درون استان که مثل اینکه همه داعیه دار عدالت و اعتدال هستند و باقی هم افراطی و انقلابی!و چون همه ولایت را در ظاهر قبول دارند بهتر است با خط کش ولایت پیش برویم و ببینیم اعتدال و عدالت نصیب کیست و مردم قضاوت کنند.

میگویند جریان افراطی- انقلابی دارند مرکز ثقل اعتدال در استان را مورد هجمه قرار می دهند و… و این جریان مخوف و افراطی و دلواپس و بیگمان ضد انقلاب که با پترو دلارهای سعودی و کارگردانی صهیونیست تغذیه می شوند و…..(که البته فکر کنم دچار مالیخولیا شده اند که اینگونه فکر می کنند…) که البته باید دید چه کسی از بزرگان سیاسی کشور عاشق و دلباخته عربستان است و عربستان هم او را دوست دارد و آن وقت معلوم می شود که دلار ها و حمایت صهیونیزم نصیب کیست!.

و حالا باید گفت وقتی مقام معظم رهبری میفرمایند من به مذاکره خوش بین نیستم! چرا عده ای رفتند و مذاکره کردند! وقتی رهبری فرمودند باید برجام وقتی تایید و اجرا شود که هم زمان تحریم ها برداشته شود و نباید مدت برجام طولانی باشد! چرا اشخاصی رفتند مذاکره کردند و تحریم های اصلی ما هنوز باید بعد از 8 سال اون هم به شرط راستی آزمایی آمریکا  که صداقتی در گفتارش وجود ندارد تایید کند! بعضی تحریم ها هم به 25 سال دیگر انتقال یافته!!

افراطی و تندرو آیا کسانی نیستند که فراتر از رهبری می روند!؟ چرا وقتی رهبری می فرماید به دولت غیر منطقی آمریکا اعتماد ندارم باز عده ای به آنها اعتماد می کنند و قرارداد امضا می کنند و برای عادی سازی روابط با آمریکا همواره با وزیر خارجه آمریکا در جلسات پی در پی بین المللی هستند!

 و در سازمان ملل به مدت 60 ثانیه با رئیس جمهور آمریکا دست می دهند و خوش و بش می کنند و می گویند اتفاقی و یهویی شد! اگر رهبری ملاک است این اعمال چرا باید صورت گیرد!؟ چرا باید رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکا تلفنی صحبت کند و توپ را به زمین آمریکا بیاندازد و بگوید آمریکایی ها با ما تماس گرفتند! و آمریکا هم آنها را رسوا کند و در خبرگزاری ها بگوید آنها خواهش کردند و تماس گرفتند!(چه حقارتی) !

اصلا فرضا آمریکا تماس برقرار کرد. اگر رهبری ملاک شماست نباید با آنان مذاکره و صحبت می کردید!

در 1/1/92 رهبری در حرم امام رضا فرمودند که پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکایی ها یک تاکتیک آمریکایی و برای فریب دادن افکار عمومی است! باز عده ای مذاکره کردند و خطوط رهبری را زیر پا گذاشتند.

رهبری در دیدار با نیروی هوایی فرمودند: «راه حل مشکل اقتصادی برطرف کردن تحریم نیست» ولی عده ای به این سمت رفتند و جامعه را به رکود رساندند. آیا سرپیچی از فرمان رهبری اعتدال است؟ آیا اینها تندروی محسوب نمی شود؟ آیا اینها قدرت طلبی و افزون خواهی نیست؟ مگر معنی افراط و انحراف چیست؟ آیا ملاک سخنان رهبری نیست؟ به کدامین سو میخواهیم برویم؟

رهبری هم فرمودند من هم نگرانم ! آیا رهبری هم دلواپس است؟! نمیدانم شاید واژه افراط و انحراف در فرهنگ لغت دهخدا عوض شده و ما بیسوادها این چیزها را نمیفهمیم.!

آیا جریان بی هویت افراطی جریانی نیست که مقام معظم رهبری با وجود فرمایشات زیاد و پر تکرارشان در باب تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و جلساتی صرفا برای تلاوت قرآن معاونت قرآنی را از سیستم ارشاد حذف می کنند و بجای آن بنرهایی در شهر برپا میشود که فقط کنسرت است؟ و جوانان را به گناه میکشاند؟ و هنوز بنر یک خواننده پایین نیامده دومی بالا می رود!؟

هر کسی در هر زمانی مسئول است باید جوابگوی این حرکات باشد و جواب خون شهدا را بدهد همان بیسوادهای روستایی به دوران رسیده ای که از جان و مال خود گذشتند و خانواده های زیادی داغدار شدند تا انقلاب بماند و فرقی نمی کند اصلاح طلب باشد یا اصولگرا و یا هر جریان وابسته به هر حزب و گروهی! آیا شهدا رفتند تا ما در شهر کنسرت بگذاریم برای جذب بیشتر جوانان برای انقلاب؟!!!

مضحک ترین آنها این است که افراطیونِ منحرفِ دلواپس را منتسب میکنند به انجام ناتوی فرهنگی و مدهوش فرقه حجتیه!!! این برچسب ها زیاد به افراد مومن و انقلابی خورده و به قول رئیس جمهور روحانی؛ نمیدانم یک عده ای این همه برچسب را از کجا می آورند!؟

البته در اصل افراد مومن و انقلابی باید سطح سوادشان را بالاتر ببرند زیرا بعضی واژه ها جایشان عوض شده و به تفسیر عده این معنای آنها تغییر کرده . نمی شود فتنه 88 را از یاد برد و سخنان جانگداز و اشک های مولای زمانمان را از خاطر برد در حالیکه عده ای در استان از فتنه گران پذیرایی گرم کردند و بعد از خطاب رهبری به آنان به عنوان فتنه گر باز هم آن مسئولین از تریبون های نماز جمعه صدایی ازشان به عنوان فتنه گر برنخواست!آیا معنی تفرقه افکنی این است که جلوی منکر و جلوی دشمن ایست نکنیم؟!

و جای بسی شگفت است آنانکه شعار بی بهره از عمل ِ ولایت مداری شان گوش فلک را کر میکند ولی اینان را نمی بینند! دیگر چه جای سخن است وقتی عاشورای 88 پرچم حسین(ع) را آتش بزنند و اینها همه توسط برپایی فتنه بود ولی سخنی از فتنه و فتنه گر در تریبون نماز جمعه بلند نشود!

نمیدانم این اسب سرکش قدرت تا کجا پیش خواهد رفت و با تحریف عاشورا و سخنان امام مقابل رهبری بایستند و در ظاهر عوام فریبانه بگویند ما مطیع رهبریم! و اینها باید در عمل افراد هویدا شود نه در گفتار!

عده ای میگویند؛ اینها تازه به دوران رسیده و روستایی اند. اما آیا بسیجیان و مومنان انقلابی تندرو هستند!؟ در جواب اینها باید سخن رهبر را آورد که فرمودند: حزب اللهی ها را تخریب نکنید، اگر نبودند که سرنوشت کشور چه میشد؟!

مطلع شدم که یکی از دوستان سایت خبری گلستان ما را سایتی معلوم الحال تلقی کرده است آری اولا درست است سایتی معلوم الحال و دغدغه مدار و پای بند به آرمان های انقلاب و خون شهدا و ولایت مطلقه فقیه است ثانیا در شمال کشور شاید جز بهترین سایت های خبری است.ثالثا دوستان که تفکرات گرگانی دارد و فقط گرگانی و غیرگرگانی در بین خود راه انداختن برای خود تبعیض قایل هستند .

آخه مگر کسی نیست به آنان بگوید که همین روستاییان و اقوام و قومیت ها مختلف چقدر در این انقلاب نقش آفرینی کرد یا فقط از قومیت ها استفاده ابزاری برای امر انتخابات دارید؟
چطور در آن موقع اتحاد و کار فرهنگی را مطرح می کنید و در آخر سایت خبری گلستان ما معلوم الحال است چون برای ارزش ها و انقلاب مثل بعضی از دوستان و گروهها بده و بستان سیاسی و اقتصادی ندارد.

دوست عزیز ما نماز جمعه و تریبون نماز جمعه را مقدس تلقی کرده است آری همین گونه است تریبون نماز جمعه مقدس است برای گفتن مسایل سیاسی و اعتقادی اما کدام مسایل سیاسی آیا القای یک تفکر؟؟؟

اصلا شما دوست عزیز که از نماز جمعه دم میزنید تا به حال چند بار به نماز جمعه برای اقامه ی نماز تشریف بردید؟اگر معیار در کار فرهنگی کانون گلشن است پس شما هنوز واژه فرهنگ و کار فرهنگی را برای خود درست تبیین نکردید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ساوری

مرحبا به برادر رایجی .بسیار منطقی و مستدل نوشته اید .واقعا جای تشکر دارد .

0
0
پاسخ
1394-08-09 22:07
رضا

به نکات بسیار خوب و جالبی اشاره شده است .ولی متاسفانه بعضی ها خودشان را به خواب زده اند .

0
0
پاسخ
1394-08-09 23:56
آشنا

واقعا جای تاسف جدی داره که چند نفر ... شده اند معرکه گردان حمایت از آیت الله نورمفیدی .من اینها از نزدیک و کاملا دقیق می شناسم و خودشان هم بهتر می دانند که ... .چرا اطرافیان حاج آقا اندکی به سوابق و احولات کنونی افراد توجه نمی کنند و اجازه می دهند هر کسی خودش را از مشاورین و نزدیکان حاج آقا معرفی کند و با رفتار و گفتار نادرستش بیشترین آسیب را به اعتبار و جایگاه ارزشمند ایشان بزند .لطفا دقت و مراقبت بیشتری کنید و اجازه سوء استفاده و تخریب وجهه نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان را به یک عده ... ندهید .با تشکر

0
0
پاسخ
1394-08-10 00:03
ضیغمی

بسیارعالی بود برادر......... احسنت

0
0
پاسخ
1394-08-10 17:32
امیر علی

با سلام واقعا متاسفم برای دوستانی که مانند ... و داعیه دار رهبری و انقلاب شدند بنده یک اصولگرا هستم اما اقای ... بزرگوار کمی منطقی بنگرید شما کجای کفه ترازوی انقلابید ؟ ایا به پیشینه خودتان دقت کرده اید ؟ ایا در حد و قواره هایی هستید که بتوانید خود را در صف دشمنان یک... قرار دهید ؟برای این نا بسامانی در استان متاسفم که البته این نابسامانی باعث.... بعضی ها شده است من برای خودم متاسفم که هم کیش هایی مثل شما دارم اینگونه میگویید و ایا انتظار دارید فقط انها سکوت کنند ؟کمی دقت بیشتر عزیز

0
0
پاسخ
1394-08-12 07:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.