1394-04-10 23:25
4288
26
16965
اقدامی عجیب در فرمانداری آزادشهر !

بازخواست 2 تن از کارمندان فرمانداری آزادشهر بخاطر امضای گزاره برگ ملی / وقتی برای دفاع از منافع ملی تعهد گرفته می شود !

دو تن از کارکنان فرمانداری آزاد شهر به دلیل امضا گزاره برگ ملی مربوط به مذاکرات هسته ای توسط مسئولین فرمانداری این شهرستان مورد بازخواست قرار گرفته و تعهد کتبی دادند .

به گزارش گلستان ما ؛ پس از اینکه زیاده خواهی های غرب در مذاکرات هسته ای با ایران فزونی یافت و به دنبال آن مقام معظم رهبری طرح بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از فرزندان نظام را ممنوع اعلام کرد ، اقشار مختلف جامعه و گروه های مختلف بسیج مردمی با انتشار گزاره برگ ملی که حاوی 6 اصل بود ، آن را امضا کرده و حمایت خود را از آن اعلام کردند.

در همین راستا بسیج اداری ، کارگری و اصناف شهرستان آزادشهر نیز با چاپ طوماری حمایت خود را از گزاره برگ ملی در مذاکرات هسته ای اعلام کردند اما گویا امضا چند تن از کارکنان فرمانداری آزادشهر به مذاق مسئولین فرمانداری و حراست استانداری گلستان خوش نیامد .

گفته می شود بعد از امضای این گزاره برگ که مربوط به منافع ملی کشور است معاون فرماندار آزادشهر ، دو تن از کارکنان را به اتاقی احضار و به همراه مشاور جوان فرمانداری که برادرزاده فرماندار می باشد ، از این افراد خواسته شده که چرا این گزاره برگ را بدون هماهنگی با آنها امضا کرده اند ؟

این در حالیست که هیچ کجای دنیا مردم برای حفظ منافع ملی کشورشان نیاز به اجازه و هماهنگی با کسی را ندارند اما گویا در آزادشهر قانون دیگری جاریست و برخی مسئولین بجای اینکه خود پیشقدم در این قبیل کارها باشند تا مردم را به داشتن حمیّت و رگ غیرت ملی تشویق کنند در برابر امضا دو کارمند متعهد موضع می گیرند .

البته مدتی بعد مسئولین فرمانداری آزادشهر برای توجیه عمل خود گفته اند که اگر هماهنگی صورت می گرفت ما هم امضا می کردیم ، اما از نوع بازخواست و چگونگی مواجهه با کارمندان و لحن کلام آنها اینگونه برمی آید که گویا آنها با اصل تهیه و امضا این طومار مشکل داشتند .

همچنین در ادامه و بعد از انتشار تصاویر مربوط به این رویداد در یکی از سایت های آزادشهر ، یکی از مسئولین مجموعه استانداری گلستان نیز با معاون فرماندار آزادشهر تماس گرفته و عنوان می کند که " در فرمانداری آزادشهر چه می گذرد و چرا این کارها را می کنند " و به دنبال این تماس بود که این دو کارمند احضار شده و تعهد کتبی داده اند که یکی از آنها چون خانم بوده بخاطر از نحوه این مواجهه ، همچنان در استرس است .

جای تاسف دارد که در برخی ادارات و نهادها ، برخی توهین کنندگان به ارزشهای اسلامی و مقدسات مردم مورد بازخواست قرار نمی گیرند اما دو نفر  بخاطر دفاع از منافع ملی کشور و حق مسلم مردم و مملکت شان باید تعهد کتبی بدهند که دیگر بدون هماهنگی با فرمانداری برگه ای را امضا نکنند .

گویا بازخواست و برخورد با این دو نفر و گرفتن تعهد از آنها به منزله گرفتن زهره چشمی برای سایر کارمندان و ترساندن آنها بود تا از این به بعد از امضا چنین طومارهایی خودداری کنند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نوده

سلامواقعا متاسفم از این اقدام عجیب .مسئولین محترم به پیش قدمی تان پیشکش ؛بجای تشویق و تقدیر از کارکنان دارای حساسیت و تعهد به منافع و مصالح ملی و ارزش های انقلابی ، از آنان تعهد می گیرند .فأین تذهبون ؟

0
0
پاسخ
1394-04-10 19:59
کتبی

از فرمانداری کنونی آزادشهر که در عجیب ترین و نادر ترین موارد در سطح کشور و از صدقه سر تدابیر بلند دولت تدبیر و امید ، فرماندار و معاونش در یک روز و در یک مراسم معارفه می شوند و مدتی بعد برادر زاده فرماندار مشاور جوانش می شود ، نباید بیش از این انتظار داشت .این در حالی است که بعضی ها از اعضای پر حرارت حزب منحله مشارکت بوده اند .

0
0
پاسخ
1394-04-10 20:04
میرعرب

اینجانب به عنوان یک آزادشهری دست و قلم همه امضا کنندگان طومار گزاره برگ ملی هسته ای در شهرستان آزادشهر را می بوسم .شماها مایه عزت و افتخار و سربلندی آزادشهر در سطح کشور شدید .مسئولین شهر باید خود در صف اول باشند .از این عزیزان هم عذرخواهی می کنم که بی دلیل و منطق برای شان ایجاد زحمت و دغدغه شده است .

0
0
پاسخ
1394-04-10 20:11
م. نوروزی

انگار برخی آقایون حکومت و نظام جمهوری اسلای رو با برخی حکومت های دیکتاتوری و استبدادی اشتباه گرفته اند که این جور به دنبال ایجاد خفقان و فضای بسته هستند ، حالا خوبه که همه این عزیزانی رو که طومار رو امضا کرده اند می شناسند و به خوبی ، تعهد و شخصیت بالای آنان اذعان دارند .از طرفی کار انجام شده هم کار بسیار درستی بوده .حالا مشکل کجاست ؟ والله العالم .

0
0
پاسخ
1394-04-10 22:24
عجم

یک کلام :واقعا متاسفم و شرمنده از این اقدام !!

0
0
پاسخ
1394-04-10 22:34
کارمند فرمانداری آزادشهر

خدایا شکرت ، انگار ما خیلی خوش شانس بودیم .چون وقتی به همراه سه چهار نفر دیگه از کارکنان طومار رو امضا کردیم از ما عکس نگرفتند و یا اگر هم گرفته بودند در سایتها منتشر نشد .وگرنه ما هم می رفتیم لای گرز دوستان .بازم خدا رو شکر .

0
0
پاسخ
1394-04-10 23:44
معتدل

به به این هم از جمله شاهکارهای مدعیان اصلاح طلب با ادعای شعارهای زیبایی چون :آزادی بیان ،آزادی اندیشه ،آزادی مخالف من ،جامعه مدنی ، دموکراسی ،چند صدایی ،زنده با مخالف من ،و ... براستی فقط مدعی این شعارها هستید و در عمل صدای مخالف را در نطفه خفه می کنید .باز هم به دوستان اصولگرا .

0
0
پاسخ
1394-04-10 23:49
صابر

گویا فقط امدند که .... و بروند - و خوشبختانه مردم باهوش مملکت مان نیز این موضوع را فهمیدند - بعضی ها فقط دنبال منافع خودشان هستند -

0
0
پاسخ
1394-04-11 03:34
کارمند واقعی فرماندا

]با سلام هر چند مطوئنم نظرم رو تایید نمیکنید ولی محض اطلاع: شما طوری با مدیران کنونی فرمانداری برخورد میکنید انگار تو 8سال معروف دولت نهم و دهم همه چی گل و بلبل بود و کسی توبیخ نمیشد!!!!! این گزاره ملی الزام آور نبوده و نیست که آقایان اینقدر این گزاره رو مقدس جلوه میدن!!! مملکت خدارو شکر رهبری فرزانه داره که اگه نیازی باشه ایشان نظرات شون رو طبق فرمایشات شون علنا اعلام میکنند و تا حالا هم هیچ حمایتی از این گزاره توسط رهبری انجام نشده .چرا در اوج مذاکرات شرطو شروط میذارید واسه تیم هسته ای؟؟؟؟ مگه تو 8 سال جیک کسی در اومد که روند مذاکرات تو اون دوران اشتباه بود حالا که جناح شما تو قدرت نیست دلسوز مسائل هسته ای شدید ؟؟؟ چرا واسه معیشت مردم و...گزاره ملی منتشر نمیکنید ؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-04-11 03:49
230

این خصلت بعضی از فرمانداری های استان است و اصلا و ابدا جای تعجب ندارد .اذیت و آزار کارکنان به شکلهای مختلف ،آزادی بیان که اصلا وجود ندارد ،تازه کارکنان هم از ترسشان جلوی مدیراشون مدام از فرمانداری و مدیریتش تعریف و تمجید می کنند اصلا باور نفرمایید شاید باشند افرادی که از این سیستم منتفع و راضی باشند در غیر اینصورت که .....

0
0
پاسخ
1394-04-11 05:29
علی

باز خدا رو شکر که قبول کردی معیشت مردم به خطر افتاده.یعنی اگر واسه معیشت مردم گزاره برگ بدیم شما نمیگید ما نبودیم و تقصیر قبلی هاست.

0
0
پاسخ
1394-04-11 05:56
علی

این دولت ، اولین دولت 4 ساله جمهوری اسلامیست که مرحله دوم رای نخواهد اورد.شک نکنیدالبته خود دولتی ها هم خوب این رو فهمیدن.

0
0
پاسخ
1394-04-11 06:00
گلستانی

[quote name="کارمند واقعی فرماندا"]]با سلام هر چند مطوئنم نظرم رو تایید نمیکنید ولی محض اطلاع: شما طوری با مدیران کنونی فرمانداری برخورد میکنید انگار تو 8سال معروف دولت نهم و دهم همه چی گل و بلبل بود و کسی توبیخ نمیشد!!!!! این گزاره ملی الزام آور نبوده و نیست که آقایان اینقدر این گزاره رو مقدس جلوه میدن!!! مملکت خدارو شکر رهبری فرزانه داره که اگه نیازی باشه ایشان نظرات شون رو طبق فرمایشات شون علنا اعلام میکنند و تا حالا هم هیچ حمایتی از این گزاره توسط رهبری انجام نشده .چرا در اوج مذاکرات شرطو شروط میذارید واسه تیم هسته ای؟؟؟؟ مگه تو 8 سال جیک کسی در اومد که روند مذاکرات تو اون دوران اشتباه بود حالا که جناح شما تو قدرت نیست دلسوز مسائل هسته ای شدید ؟؟؟ چرا واسه معیشت مردم و...گزاره ملی منتشر نمیکنید ؟؟؟؟[/quote]آقای گلستانی این شرط و شروط متن صحبت رهبری است نه حرف الکی.

0
0
پاسخ
1394-04-11 06:38
شهروند آزادشهری

به جنابعالی پیشنهاد می کنم بروید متن گزاره برگ ملی هسته ای را مطالعه کنید این گزاره ملی کاملا برگرفته شده از سخنان ومواضع صریح مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای می باشد . و شرط وشروط گذاشتن هم حق ملت فهیم ایران است که نسبت به مسائل حیثیتی مملکتشون حساسیت به خرج بدهند واین مقدس بازی نیست بلکه یک وظیفه وهوشمندی ملت انقلابی ایران است که به دشمنان انقلاب اسلامی می خواهد بفهماند که که ملت ایران هیچ موقع حاضر به سرتسلیم فرود آوردن نسبت به اقدامات تحمیلی، استعماری،غیر قانونی ودادن امتیاز به دشمن همیشگی آنها یعنی آمریکا نمی باشند .واین اقدام امضاء گزاره برگ ملی نیز درحمایت از نظرات رهبر فرزانه می باشد و این مسئله فراتر از حزب وجناحی است که جنابعالی قید کرده اید می باشد، درضمن وضعیت معیشت مردم هم بستگی به عزت وسربلندی کشورمان دارد .چرا که اگر حمایت جدی از تولید داخل می شدو شود دیگر نیازی نیست وابسته به غرب باشیم کشوری که که می تواند در خیلی از زمینه ها خود کفا باشد اما بعضی از دولتهای گذشته به این باور نداشتند وفکر می کردند مشکلات اقتصاد ما فقط با برقراری ارتباط با غرب حل می شود!

0
0
پاسخ
1394-04-11 07:14
سما

دولت زنده باد مخالف دیگه.معاون بی حاشیه !برادرزاده ی شایسته !جایگاه مشاور جوان کجاست که بازخواست کنه ؟

0
0
پاسخ
1394-04-11 10:19
رمضان

این برخورد با طومار گزاره برگ ملی در بعضی شهرهای دیگر استان بود مثلا فرماندار شهرستان .... هم روزی که مردم در نماز جمعه امضاء می نمودند اعتراض نمود..؟؟ منتهی مردم توجهی ننمودند و با افتخار امضا نمودند.

0
0
پاسخ
1394-04-11 15:41
طلوع

با عرض سلام این اولی باری نیست که در شهرستان آزادشهر چنین اتفاقی می افتد در ابتدای روی کار آمدن دولت ، یکی از کارمندان شهرداری نوده به دولت انتقادی کرده بود که توسط ...... احضار و مورد توبیخ قرار گرفت . همان فردی که هم اکنون بعنوان فرماندار انتخاب شده قبل از فرمانداری در شورای شهر نوده خاندوز بوده است و چنین اتفاقی در زمان ایشان روی داده است .و فردی که تاکنون هیچ فعالیت اجتماعی و سیاسی نداشته و فقط بخاطر فامیل بودن با جناب فرماندار بعنوان مشاور جوان ایشان انتخاب شده چگونه می تواند افرادی را که آزادی عقیده و بیان دارند را بازخواست و توبیخ کند . خدایا به ما رحم کن از این بی تدبیری .

0
0
پاسخ
1394-04-11 20:43
صادق

سلاملطفا به فرماندار محترم که رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر هم هست بگویید یک نظارت کلی بر رفتار آموزش و پرورش آزادشهر داشته باشد.برخی اقایان تمام مجموعه آموزش و پرورش را بهم ریخته اند.به بهانه تغییر مدیران ، آزمون احراز صلاحیت می گیرند آن هم توسط برخی از کسانی که گاها خودشان صلاحیت ندارند .خدا جای حق نشسته است .فرماندار محترم لطفا رسیدگی کنید .اگر کوتاهی صورت بگیرد هم در دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشند .

0
0
پاسخ
1394-04-12 08:09
دانشجو

با سلام و قبولي طاعات و عبادات شما دوستان بزرگواربا نگاهي منصفانه وبه دور از غرض ورزي به تبيين موضوع مي پردازيم1-اين بحث امضاوجمع اوري طومار خيلي خودجوش ومردمي نبوده وكدام مردماين همه طومار هاي شبيه به هم روزحمتش راكشيده اند 2-ان شاا..بحث توافق صورت بگيرد و فرصت هاي خوبي در تعاملات جهاني و بهبود فضاي كسب و كاردر جامعه به وجود آيد3-اينكه فردي و يا افرادي را به خاطر امضا طومار توبيخ كنند كار بسيار غلط و نابجايي است و خصوصا از طرف كساني كه مدعي روشنفكري و آزادي بيان دارنند4-اين اتفاق و از اين دست اتفاقات خواهد افتاد به خاطر اينكه شايسته سالاری در جامعه ايران خيلي صحت ندارد5- چرا بايد فرماندار محترم برادر زاده خودش را كه هيچ گونه تجربه اجتماعي سياسي و فرهنگي ندارد و صرفا بخاطر برادر زاده بودنش به عنوان مشاور انتخاب كنند

0
0
پاسخ
1394-04-12 23:44
دانشجو

در پايان با توجه به نوع مديريتي كه دوستان مدعي اصلاح طلبي در ازادشهر چه در فرمانداري و خصوصا بي تدبيري ها در اداره ... آزادشهر نتيجه اين خواهد شد كه شانس اصلاح طلبها در اين حوزه انتخابي صفر خواهد شد البته احتمالا نماینده کنونی هم به سرنوشت دوستاني مبتلا خواهد شد كه نماينده بودند و احیانا مغرور شدند و در دور دوم حدود 1000تا بيش تر راي نياوردند و بعد از ان بزرگوار ديگر هيچ شهروند رامياني شانس نخواهد داشت .

0
0
پاسخ
1394-04-12 23:45
مهران

کسی که در مقابل خطا در زیرمجموعه اش سکوت کند ، شریک خطا و لغزش بوده و اشتباهش بخشودنی نیست. جناب فرماندار تو که خوب می دانی در اداره آموزش و پرورش زیر مجموعه ات به برخی مدیران جوان و ساعی مدارس بعضی ظلم ها می شود. چرا سکوت کرده اید ؟

0
0
پاسخ
1394-04-16 02:36
سید حمید حسینی

چرا شهرداری نوده از برج 4 نه کارانه نه خدمات رفاهی ونه اضافه کار پرداخت ننموده و نه بستانکار کرده . از طرف کلیه کارکنان شهرداری نوده خاندوز.

0
0
پاسخ
1395-01-07 06:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.