1394-04-07 19:29
4273
10
16794
نوش دارو قبل از مرگ سهراب؛

4 سوال پيش پاي كلنگ پروژه هاي جديد شهرداري گرگان

بناست مراسم متمركز افتتاح و كلنگ زني دو تقاطع غير همسطح و دو خانه فرهنگ در روز چهارشنبه برگزار مي شود.

به گزارش گلستان ما ؛ قرار است مراسم كلنگ زني پروژه هاي احداث روگذر بهارستان به بزرگراه شهيد كلانتري (كمربندي) و زير گذر ناهارخوران به صياد شيرازي (دخانيات) به همراه افتتاح خانه هاي فرهنگ " پرديس و انديشه " به صورت همزمان و متمركز كلنگ زني و افتتاح شود.

در اجراي همه پروژه هاي مختلف عمراني توجه به نكات كارشناسي و فني و همچنين رعايت نكات قانوني از اهميت زيادي برخوردار است تا پس از اجرا و همچنين حين اجراي پروژه مشكلي براي مردم و همچنين شهر ايجاد نشود.

با توجه به شنيده ها سوالات ذيل در خصوص كلنگ زني پروژه هاي مذكور وجود دارد

1- آيا كلنگ زني روگذر بهارستان به بزرگراه شهيد كلانتري (كمربندي) و زيرگذر ناهارخوران به صياد شيرازي (دخانيات) مصوبات مورد نياز از شوراي اسلامي شهر گرگان را جهت احداث و اجرا دارد يا خير؟

2- آيا هر يك از اين پروژه ها مصوبات مورد نياز را از شوراي ترافيك شهرستان و استان دارد يا خير؟ (با توجه به اينكه موضوع ترافيك در اجراي اين پروژه ها داراي اهميت بسيار بالايي است )

3- آيا براي اجراي پروژه مذكور تملك هاي مورد نياز انجام شده است يا خير؟

4- آيا اجراي پروژه هاي فوق الذكر براساس نياز و اولويت ترافيكي شهر گرگان انجام مي شود يا خير؟

اميدواريم كه در اجراي همه پروژه هاي عمراني كليه نكات قانوني و همچنين موارد فني مورد نياز در نظر گرفته شود تا در آينده مشكلاتي براي شهر و شهروندان به وجود نيايد و اين موارد قبل اجرا مرتفع شده باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

با سلام.خدا کنه فقط این 4 تا سوال مطرح باشه ، نه چیزهای دیگه.منظورم اینه که به فکر آبادانی شهر گرگان باشیم نه مسایل حاشیه ای.

0
0
پاسخ
1394-04-07 13:12
همشهري

سلاماز بين اين سوالات ، نداشتن مصوبه شوراي ترافيک براي هر يک از اين پروژه ها داراي عواقب و آثار ناگواري در آينده خواهد بود .بهتر است قبل از کلنگ زني اين پروژه ها ، شوراي ترافيک استان و شهرستان گرگان اظهار نظر کنند .

0
0
پاسخ
1394-04-07 15:39
ساوري

به نظر من اولويت هاي بسيار مهم ديگري وجود دارد که بهتر است شهردار و اعضا محترم شوراي شهر به آنها بپردازند مثل :١. چهار راه ٣ زمانه تابلو٢. چهار راه دادگاه انقلاب٣. چهار راه ميدان

0
0
پاسخ
1394-04-07 15:50
کارشناس

با سلامقرار گرفتن شورا و شهرداري در مسير کار کارشناسي و نکات فني عمراني بهترين راه توسعه شهر و خدمت به مردم است .به نظر من بجاي احداث روگذر جديد در کمربندي گرگان ، به فکر احداث و راه اندازي کمربندي اصلي گرگان بايد بود .چون در اون صورت بيشتر بار ترافيکي فعلي ، اصلا به نزديکي شهر گرگان نمي رسد و قبل از جرجان از شهر خارج شده و بعد از پل انجيراب به جاده اصلي وصل مي شود .اين بزرگترين خدمت به شهر گرگان به عنوان مرکز استان است .

0
0
پاسخ
1394-04-07 19:22
محمود

گرگان الویت های دیگری دارد.اینقدر افزایش حجم کارهای عمرانی بدون برنامه ریزی و کار کارشناسی، این موضوع را بذهن بیمار و مشکوک بنده متبادر میسازد که شاید از اینهمه بودجه عمرانی عده ای نفع می برند و نون و پنیری از این خوان گسترده عایدشان می شود.

0
0
پاسخ
1394-04-08 05:06
منتظر

چرا کسی به این سوالات جواب نمی دهد و یا اظهار نظر نمی کند تا ابهامات موجود برطرف شود ؟

0
0
پاسخ
1394-04-09 05:16
ميثم

با سلام خدمت همهمن ي گلستاني ساکن مشهدم . حالم از اين سياست بازيها بهم ميخوره. ي نفر هم که ميخواد توسعه ي شهري انجام بده برا اينکه منافع شورا و ي عده ديگه به خطر ميفته هي سنگ اندازي ميکنن.خوبه اين اعضاي محترم شهر گرگان سفري داشته باشند به مشهد و شهرهاي ديگر استان که در قد و قواره گرگان که هيچ حتي گنبد هم نيستن و با چشم ببينند که شهرداريها و شوراها يکدل و يکفکر فقط به فکر آباداني و پيشرفت شهرهاشون هستن اونوقت تو گلستان فقط سياست بازي و.... واقعا متاسفم

0
0
پاسخ
1394-04-09 07:52
امیرعلی

دوست عزیز پروژه های مذکور دارای مصوبه شورای ترافیک استان میباشد. مگر میشود شهردار محترم با اینهمه تجربه بدیهی ترین تشریفات اداری را برای چنین پروژه هایی که تو چشم هست ، رعایت نکند. این مسائل برای امثال من که از نزدیک شاهد عملکرد دو طیف هستیم ، مشخص است که جنبه کاملا تخریبی دارد. آنچه که مشهود است ناراحتی یرخی از دوستان شورا بیشتر از نواحی دیگر است که اگر آن مسائل برایشان حل شود، این شهردار حتما از منظر همین دوستان بهترین خواهد بود. پیدا کنید پرتقال فروش را....

0
0
پاسخ
1394-04-10 05:22
شهروند گرگانی

با سلام خدمت همگی شهروندان خوب گرگانی و تشکر فراوان از زحمات شهردار محترم گرگان آقای صادقلو. از زمان انتصاب آقای صادقلو به سمت شهردار گرگان شاهد بودیم که مشکل ترافیک در اکثر خیابانها و مسیر های پر ترافیک در حال رفع شدن است.مانند تعریض خیابان کنار پارک ملت که چاره ای بر ترافیک خیابان چهار شنبه بازار گرگان شد. همچنین اتمام روگذر میدان معلم که حقیقتا برای ورود به شهرک های منطقه لازم بود. همچنین احداث سی متری قلعه حسن تا شهرک رازی. امیدواریم مشکل ترافیک و پر دردسر تقاطع گلشهر مخصوصا در فصل تابستان با احداث زیر گذر نیز حل شود. یقینا تکمیل پروژه کمربندی گرگان از اقدامات آتی و موثر شهردار محترم خواهد بود. با آرزوی سلامتی و پیروزی برای همه همشهریان محترم و مسئولین زحمت کش و دانای شهر گرگان.بوسه بر دستانی رواست که خشتی جابجا کند نه آنکه به سوی آسمان بلند شود.

0
0
پاسخ
1394-07-26 11:48
شهروند گرگانی

وجود فقط یک مدیر یا مسئول با سواد و توانا در مقام اجرا، در هر سمتی بهتر از وجود چندین نفر با خصوصیات متفاوت در بحت تصمیم گیری و اجراست.چگونه چندین نفر با گرایش های مختلف سیاسی، تفکری ،سواد و توانایی های متفاوت در امر اجرا میتوانند در یک مساله وحدت رای داشته باشند؟ مخصوصا اگر عده ای دنبال منافع شخصی، مالی و تظاهر به کیفیت کار داشته باشند. بررسی کیفیت کارهای انجام شده و دانش هر فرد در گذشته نشان از توانایی شخص در حال حاضر دارد.خلاصه کلام اینکه با مطالب درج شده و نوع مطالب انتخاب شده کاملا مشخصه که عوامل پشت این سایت در مقابل شهردار قرار دارند نه در کنار او.

0
0
پاسخ
1394-07-26 12:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.