1394-04-06 18:49
2753
10
16742
انتقاد سبطی از عملکرد شهردار ؛

شهردار باید برای کلنگ‌زنی از شورا مصوبه بگیرد / اشکال در تملک دو تقاطع غیرهم‌سطح

نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان، با انتقاد از عملکرد شهردار گفت: شهردار برای کلنگ‌زنی دو پروژه غیرهم‌سطح باید از شورا مصوبه بگیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمدرضا سبطی عصر امروز پس از لغو جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور در دفتر کار رئیس شورا، به این عملکرد رئیس شورای شهر گرگان انتقاد کرد.

وی که معتقد بود باید برای تشکیل جلسه امروز و حضور دیگر اعضاء تحمل بیشتری می‎شد، گفت: خروج سخنگوی شورا از صحن کار بسیار زشتی بود.

سبطی بیان کرد: در بسیاری از جلسات شورا، برای حضور اعضاء دقایق زیادی انتظار کشیده‎ایم و این موضوع سابقه داشته است و اتفاق خاصی هم نمی‎افتاد.

نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد شهردار گرگان در انجام تبلیغات برای اجرای مراسم کلنگ‎زنی دو پروژه غیرهم‌سطح دیگر در گرگان گفت: شهردار برای اجرای کلنگ‌زنی باید مصوبه شورا را داشته باشد.

سبطی با تاکید بر اینکه این دو پروژه هنوز در شورای شهر مصوب نشده است، اضافه کرد: تبلیغات چنین پروژه‎هایی بدون مصوبه شورای شهر، توهین به شورا است.

وی بیان کرد: این دو پروژه نزدیک به 53 میلیارد تومان بودجه دارد و متاسفانه شهردار تبلیغات می‎کند، کلنگ‌زنی می‎کند، افتتاح می‎کند اما بدون مصوبه شورا، که این موارد بی‌احترامی به شورای شهر است.

نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان تصریح کرد: یکی از این دو پروژه هنوز مشکل تملک دارد و نمی‎توان این کلنگ‌زنی را اجراء کرد.

سبطی با انتقادی دیگر از عملکرد رئیس شورای شهر گرگان به دلیل عدم تذکر و مدیریت عملکرد شهردار گرگان، بیان کرد: اگر شهردار گرگان 15 روز گذشته لایحه‎ این دو پروژه را به شورا ارائه می‎کرد و در کمیسیون و صحن مطرح می‎شد دیگر چنین مسائلی پیش نمی‎آمد.

وی افزود: متاسفانه شهردار به نظر 13 عضو شورای شهر هیچ توجهی نمی‎کند و شما به عنوان رئیس شورا باید نسبت به این بی‌توجهی واکنش نشان دهید.

سبطی در پایان از رئیس شورای شهر گرگان خواست تا برای شهردار نامه‌ای را تنظیم و اشتباهات وی در این دو پروژه را تشریح کند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

همشهری

حفظ شان و جایگاه شورای شهر به عنوان منتخبین مردم و پارلمان محلی بسیار مهم و قابل توجه است و حتما شورا هم منافع عموم مردم را در نظر می گیرد .در همین خصوص لازم است شهردار نیز به دیدگاه ها و نظرات همه اعضای شورا احترام بگذارد و مراحل قانونی برای انجام امورات را طی کند تا کارها از دقت و سلامت بیشتری برخوردار باشد .اخذ مصوبه شورای شهر اولین شرط لازم برای اجرای هر پروژه بزرگ توسط شهردار گرگان است .در غیر این صورت و پس از رفتن شهردار کسی در قبال اشکالات به وجود آمده در این پروژه ها پاسخگو نخواهد بود .

0
0
پاسخ
1394-04-06 19:10
گرگانی

جناب سبطی لطفا شما مشکلات داخل شورای شهر حل کنین ... مشکلات شهر توسط شهردار حل میشه

0
0
پاسخ
1394-04-07 03:23
Ali

درودبرشهردار پرتلاش گرگان اقاي صادقلواخه چرانميزارن حالايك نفرپيدا شده براي شهر گرگان داره بادل جان كارميكند جلوي كارش سنگ ميندازن!!!!!!؟مردم خودشون بهتر درك ميكنن

0
0
پاسخ
1394-04-07 13:53
ساوری

من شنیده ام که 2 پروژه به جز این ، مصوبه شورای ترافیک شهرستان را هم ندارند و نداشتن مصوبه شوراي ترافيک براي هر يک از اين پروژه ها داراي عواقب و آثار ناگواري در آينده خواهد بود .بهتر است قبل از کلنگ زني اين پروژه ها ، شوراي ترافيک استان و شهرستان گرگان د راین خصوص اظهار نظر کنند تا به دلیل نبودن مسیرهای جایگزین ، مشکلات عدیده دامن گیر شهروندان نشود .

0
0
پاسخ
1394-04-09 05:06
کارشناس

سلامبا تشکر از توجه و حساسیت مهندس سبطی .قرار گرفتن شورا شهر و شهرداري در مسير همفکری و تعامل ، انجام کار کارشناسي دقیق و توجه به نکات فني و عمراني بهترين راه توسعه شهر و خدمت به مردم است .به نظر من بجاي احداث روگذر جديد در کمربندي گرگان ، به فکر احداث و راه اندازي کمربندي اصلي گرگان بايد بود .چون در اون صورت بيشتر بار ترافيکي فعلي ، اصلا به نزديکي شهر گرگان نمي رسد و قبل از جرجان از شهر خارج شده و بعد از پل انجيراب به جاده اصلي وصل مي شود .در خصوص پروژه دخانیات به قلعه حسن هم نکات زیادی جای تامل دارد .اين بزرگترين خدمت به شهر گرگان به عنوان مرکز استان است .

0
0
پاسخ
1394-04-09 05:16
آشنا

همه اعضا شورا و حتی خبرنگاران می دانند که تاحیر در برگزاری جلسات به یک رول معمول تبدیل شده است .بهم زدن این جلسه شورا اصلا کار خوبی نبود و نباید با مقداری تاخیر جلسه رو بهم می زدند .بارها جلسات با تاخیرهای بیشتری وجود داشته ولی جلسه برگزار شده است .انگار یک عده ای قصد دبه کردن داشتند که به همین بهانه الکی دبه کردند و رفتند .

0
0
پاسخ
1394-04-09 05:33
علي

احداث كمر بندي بر عهده ي شهرداري نيست بلكه به عهده ي اداره راه وترابري است واينكه اين روگذر براي دسترسي راحتر شهرك هاي پايين بزرگراه كلانتري هست و در ضمن كمر بندي جديد گرگان در حال ساخت مي باشد

0
0
پاسخ
1394-04-09 12:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.