1394-03-07 08:30
9231
2
15346
صبح امروز صورت گرفت:

حضور بی سر و صدای فخرالسادات محتشمی پور همسر تاج زاده در بندرترکمن / حاشیه های یک نشست زنانه در بندرترکمن!

فخرالسادات محتشمی‌پورهمسر مصطفی تاج زاده عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی از اعضای موسس و مدیر گروه ارتباطات انجمن زنان مدیر و کارآفرین صبح امروز در بندرترکمن در یک کارگاه آموزشی شرکت کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ صبح امروز پنجشنبه 7 خرداد ماه یک دستگاه خودرو ون متعلق به ستاد مدیریت بحران وزارت کشور وارد بندر ترکمن شد.

این خودرو حامل فخرالسادات محتشمی پور از اعضای موسس و مدیر گروه ارتباطات انجمن زنان مدیر کارآفرین کشور و هیئتی 15 نفره بود .

گفته می شود فخرالسادات محتشمی پور قرار است طی همایش در جمع زنان و البته برخی مردان کارآفرین در بندرترکمن سخنرانی کند.

از حاشیه های این نشست که از ساعت 10 آغاز شده ، این بود که خبرنگاران را به جلسه راه ندادند و فقط خبرنگار ایرنا که گویا این روزها به دلیل هجمه علیه مخالفان دولت علمدار شده ، راه داده اند.

گویا به دلیل اعتراض برخی خبرنگاران گفته شده باید تا زمان حضور فرماندار که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده منتظر بمانند تا با وساطت وی به داخل همایش بروند.

فخرالسادات محتشمی پور کیست؟

فخرالسادات محتشمی‌پور عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی، وبلاگ نویس، همسر مصطفی تاج زاده سیاستمدار مشهور ایرانی و دخترعموی علی‌اکبر محتشمی‌پور و دخترخاله حسین صفارهرندی است.

محتشمی‌پور از فعالین سیاسی جنبش سبز پس از اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۸) می باشد.

او در اعتراضات جنبش سبز در ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ دستگیر شد. وی در فروردین ماه ۱۳۹۰ در بند انفرادی زندان اوین دست به اعتصاب غذا زد و چند روز پس از اعتصاب غذا پس از بیهوشی به بیمارستان منتقل شد.

او در دی ماه ۱۳۹۰ به اتهام سازماندهی خانواده زندانیان اغتشاشات در جهت اقدامات اعتراضی، حضور در جلسات محفل مجمع زنان اصلاح طلب و خانواده های زندانیان ، دعوت افراد به تجمعات در جهت شکستن حصرخانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دیکتاتور و ظالم خطاب نمودن مسئولین نظام جمهوری اسلامی به چهار سال زندان تعلیقی محکوم شد.

درباره فعالیتهای انجمن :

انجمن زنان مدیر کارآفرین کشوردر این  ده سال، یازده همایش با موضوع کارآفرینی زنان در حوزه‌های مختلف و نیز تعداد بسیاری نشست‌های تخصصی و پژوهشی برگزار کرده است.

همچنین سفرهای فصلی به استان‌های کشور برای آشنایی با بانوان کارآفرین و زمینه‌های ایجاد کسب و کار و توانمندی‌های موجود، انجام شده، همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی برای اعضا و سایر علاقه‌مندان، بررسی و نقد فیلم و کتاب در حوزه‌ی ‌زنان و نیز انتشار دو کتاب و چندین مجله و ویژه‌نامه و همکاری در نشر دو کتاب از دیگر فعالیت‌های انجمن بوده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ش

گویا ایشان هم در فتنه گری کارآفرین است نه در توسعه وآبادانی کشور وفردی با این سابقه ... چطور به استان گلستان راه می یابد نشان از ببار نشستن برنامه های پنهان بظاهر اعتدالیست که کم کم به انتخابات نزدیک می شویم در حال ظهور است ولی همگان بدانند که مردم ولایی و بصیر گلستان بیدارند .

0
0
پاسخ
1394-03-07 17:35
سید

افرادی مثل تاجزاده و خانمش رو باید روز اول اعدام میکردن

0
0
پاسخ
1399-10-14 16:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.