1394-03-07 08:58
4807
30
15337
سخنان حاتمی بی احترامی جدی به ملت ایران است

احمدی نژاد ماحصل یک حماسه ملی بود / پاسخ علیرضا فرساد به سیاه نمایی اخیر غلامرضا حاتمی سخنگوی اصلاح طلبان استان از دولت نهم و دهم

احمدی نژاد در سال 84 یک پدیده نبود بلکه ماحصل یک حماسه ملی بود.احمدی نژاد رییس جمهوری انقلابی و استکبار ستیز بوده است اگر چه وی اشتباهاتی نیز داشته است و ما نیز آن اشتباهات را قبول داریم اما بنای ما به سیاه نمایی برای رسیدن به اهداف انتخاباتی نیست.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد فعال فرهنگی و اجتماعی گلستانی در رابطه با صحبت های اخیر آقای حاتمی,سخنگو اصلاح طلبان و عضو شورای شهر علی آباد کتول گفت:متاسفانه برخی از دوستان سیاه نمایی های عجیبی می کنند.

مطالبی که از سخنگوی اصلاح طلبان استان گلستان خواندم مورد تایید هیچ یک از مسئولان منصف جمهوری اسلامی نیست و بی تردید دیدگاه مقام معظم رهبری درباره دولت های نهم و دهم اینگونه نیست.

وی افزود:دوستانی که در جریان اصلاحات استان نمی دانند باید درک این مسئله را داشته باشند که برای یک بار هم که شده از خود سوال کنند که چرا امروز سید محمد خاتمی ممنوع التصویر است؟ چرا حق خروج از کشور را ندارد؟

اما احمدی نژاد به راحتی به هر کشوری که دلش میخواهد برای همایش ها و ... مسافرت می کند.شما از آقای خاتمی حمایت می کنید و احمدی نژاد را منحرف و باعث انحراف می دانید؟ اگر در این مسئله مقداری تامل کنید به نتیجه خوبی خواهید رسید.

احمدی نژاد در سال 84 یک پدیده نبود بلکه ماحصل یک حماسه ملی بود.احمدی نژاد رییس جمهوری انقلابی و استکبار ستیز بوده است اگر چه وی اشتباهاتی نیز داشته است و ما نیز آن اشتباهات را قبول داریم اما بنای ما به سیاه نمایی برای رسیدن به اهداف انتخاباتی نیست.

فرساد افزود:متاسفانه این حقیر نمی دانم که منابع دوستان عزیز ما برای انتشار اینگونه سخنان از کجاست و با چه استنادی میگویند که احمدی نژاد انقلاب و کشور را به انحراف کشاند و مجلس نیز شریک ناکارآمدی های دولت است.

اما بدانید جریانی کشور و انقلاب را به تباهی می کشاند که صحنه گردان و بازیگران اصلی فتنه های 78 و 88 است.جریانی کشور و انقلاب را به تباهی می کشاند که بدون نظر مجلس به پای هر توافقی را امضاء مینماید.

جریانی کشور و انقلاب را به تباهی میکشاند که تاسیسات هسته ای ما که یک دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است و نماد استقلال سیاسی است در زمان دولتش پلمپ میشود.جریانی کشور و انقلاب را به تباهی می کشاند که صدای منتقد را می خواهد به هر نحوی خاموش کند و نه سپاه و نه بسیج و این ارگان هایی که بازوی توانمند رهبری هستند را قبول ندارد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی گلستانی یادآور شد:سخنانی که در مطالب ایشان خواندم بی احترامی جدی به ملت ایران است و ادبیات این عزیزان ادبیات درستی نیست.یعنی چه که مجلسی فراهم آوریم که در شان ملت ایران باشد!! یعنی این مردمی که به نمایندگان خود در مجلس نهم رای دادند نمی فهمیدند و این رای ها را دادند؟ از دوستان خواهش مندم به خاطر منافع سیاسی خود دست به هر کاری نزنند و از هر ادبیاتی استفاده ننمایند.

وی تاکید کرد:باید تاکید کنم که تناقض در صحبت های این برادران ما به شدت موج میزند اما شما اگر مقام معظم رهبری را قبول دارید و فرمایش ایشان را حجت می دانید اگر میخواهید به درک این مسئله پی ببرید که کدام دولت خدمات ارزشمند تری را به نظام و انقلاب داشته است به سخنان رهبری مراجعه کنید که اگر مراجعه کرده بودید قطعا اینگونه سخن نمیگفتید.

ای کاش شما و دوستانتان که مدیران اصولگرا را بی تدبیر میدانید و دلواپس مقداری نیز شما هم برای منافع ملت و امنیت ملی در مذاکره به جای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده تان دلواپس بودید و تدبیرتان شعاری نبود.نمادی که ما از جریان شما می دانستیم کلید بود اما شما امروز با سخنانتان در حال درو کردن همه جریان های سیاسی به غیر از اصلاح طلبی هستید.

وی ادامه داد:کسانی که مدعی هستند فاتحه کشور را اصولگرایان در دولت نهم و دهم خواندند چقدر خوب است اول مقداری بر روی مسائل ملی وبین المللی کشور مطالعه نمایند و بعد چنین مطالبی را عرضه دارند زیرا صحبت های این ها با صحبت هایی که مقام معظم رهبری درباره دولت های نهم و دهم فرمودند یکی نیست.

ولایتمداری شعاری نمی شود بلکه باید تابع محض ولایت بود اگر چه در سوابق برخی از جریان های سیاسی در کشور این مسئله بسیار کمرنگ دیده می شود.

انتهای پیام /

مطلب مرتبط :

سیاه نمایی عضو شورای شهر علی آباد کتول علیه دولت سابق و مجالس هفتم تا نهم / پدیده ای به نام احمدی نژاد، انقلاب و کشور را به انحراف کشاند

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر

مملکت رو ویرانه کرد آمار اختلاس ها سر به فلک کشید آنوقت می گویید اشتباهاتی هم داشته ایشان از اصل اشتباه بودن

0
0
پاسخ
1394-03-07 06:52
امیر از کلاله

این دوست عزیز سنش به همان دوره اول ریاست جمهوری اقای احمدی نزاد قد نمی ده چه رسد به زمان سید عزیز ما . بهتر نیست این عزیز اندازi سنش صحبت کنه

0
0
پاسخ
1394-03-07 07:02
ali

احمدی نژاد باعث ابروریزی ملت ایران است واقعا...

0
0
پاسخ
1394-03-07 07:08
دانشمند

فقط ذکر یک دستاورد برای عاقلان :اعتراف جالب عراقچی ( عضور ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ) گویای خیلی از چیزهاست :"" عملکرد و دستاوردهای دولت احمدی نژاد باعث شد که در مذاکرات دست ما پر باشد و چیزهای خوبی برای مذاکره در اختیار ما باشد . ""تولید کیک زردتولید uf6غنی سازی 3%غنی سازی 5%غنی سازی 20%تولید میله های سوخت .تولید نسل سوم راکتورهای هسته ای .به ثمر نشستن آب سنگین اراک .راه اندازی نطنز و فردو و .......*** حالا شما فکر کن اگه آخر دولت اصلاحات که همه چیز رو تعطیل و پلمپ کرده بودند ، بنا بود مذاکره ای صورت بگیرد آیا اصلا چیزی برای مذاکره وجود داشت ؟؟؟بله دوستان فروختن مملکت از نظر شما خیلی راحت است ، همان طور که حکومت قاجار می کرد .ولی زهی خیال باطل .واقعا خدا به بعضی ها عقل سلیم مرحمت بفرماید .

0
0
پاسخ
1394-03-07 07:25
متحیر

عجب و صد عجب .الان 2 ساله که دولت تدبیر و امید روی پروژه ها و دستاوردها همون دولت مانور میده .

0
0
پاسخ
1394-03-07 07:26
بندرگزی

مگه احمدی نژاد برای مجلس پشیزی ارزش قائل بود؟مگه این دولت احمدی نژاد بود که میخواست کل سوخت هسته ای کشور رو از کشور خارج کنه که رهبری جلوشو گرفت؟! مگه دولت آقای احمدی نژادنبود که اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای رو به غربیا داد که این کار منجر به شناسایی و ترور دانشمندان ما توسط اسرائیلیها شد؟!بزرگترین فسادها تو دولت ایشون اتفاق افتاد.وضع اقتصادی مملکت که دیگه احتیاج به یادآوری نداره کافیه به آمارهای بانک مرکزی در دولت ایشون مراجعه کنید!واقعاً برای من هم سواله که چراایشون بابت این همه لطمه ای که به کشورزده محاکمه نمیشه؟!لطفاً به شعور مردم توهین نکنید. خیلی رومیخواد والله!!!

0
0
پاسخ
1394-03-07 08:03
سید بت شکن

خیانت های ثبت در تاریخ سن و سال نمی خوادمثلا اگر شما بخواهید از خیانت قاجار حرف بزنید سنتون قد می دهدوست عزیز زیر بیرق کفر زانو زدن خیانت است اگر مسلمانی باید بپذیری اگر دین دیگر داری ما را با شما کاری نیست البته میتونی آزاد مرد باشی

0
0
پاسخ
1394-03-07 08:28
سید بت شکن

مگر در دوران هاشمی و خاتمی و همین الان روحانی اختلاس نمیشه؟

0
0
پاسخ
1394-03-07 08:30
روشنگر

شما فعال فرهنگی و اجتماعی هستی اون وقت داری سیاسی صحبت میکنی برادر خوب چرا نمیگی فعال سیاسی ..... واقعا که.... هر کسی برا خودش نظریه میده.......

0
0
پاسخ
1394-03-07 15:08
ایرانی ترک آذربایجان

"" عملکرد و دستاوردهای دولت احمدی نژاد باعث شد که در مذاکرات دست ما پر باشد و چیزهای خوبی برای مذاکره در اختیار ما باشد . ""تولید کیک زردتولید uf6غنی سازی 3%غنی سازی 5%غنی سازی 20%تولید میله های سوخت .تولید نسل سوم راکتورهای هسته ای .به ثمر نشستن آب سنگین اراک .راه اندازی نطنز و فردو و ... دکتر احمدی نژاد چند اشتباه قابل اغماض داشت ولی همین حالا "حاج حسن " مردم و مجلس را احمق فرض کرده و هرگونه مشکلاتی را به دولت احمدی نژاد نسبت میدهد ! منتظر توافق رذالت بار هسته ای نمی مانیم !

0
0
پاسخ
1394-03-07 19:32
بی طرف

درود بر جوان دلیر اصولگرای گرگانی

0
0
پاسخ
1394-03-07 19:37
همراه رهبر

من به عنوان یک جوان علی آبادی برای شهرم متاسفم که یه کسی مثل آقای حاتمی باید تو شورا شهرش باشه.بعدم این که برای همه ثابت شده هست که احمدی نژاد هر خراب کاری هم که کرد بازم از روحانی بهتر کار کرد.هر چی روحانی برای احمدی نژاد خوند به سر خودش اومد. گفت دولت گدا پرور الان دولتش داره گدایی یک ذره پول یارانه و بنزین مردم رو میکنه که دولت سقوط نکنه.بالاخره صحنه گردان بزرگ این ها هاشمی رفسنجانی هست دیگه

0
0
پاسخ
1394-03-08 09:52
همراه رهبر

در زمان آقای خاتمی شما مثل اینکه اختلاس های رو فراموش کردید:1-شهرام جزایری/2-غلامحسین کرباسچی/3-قردادهای استات اویل و کرسنت/4-شرکت پترو پارس/5-شرکت ایران مارین وصد ها اختلاس دیگر

0
0
پاسخ
1394-03-08 09:58
عمار زمان

تا پای خون بر روی دستاوردهای هسته ای ایستاده ایم.حسن روحانی بداند به پای هسته ای جانمان را هم میگذاریم.والسلام

0
0
پاسخ
1394-03-08 14:39
عمار زمان

حد اقل با همین سنش عقلش و منطقش از هم جناحی های منافق شما بهتر کار میکنه عزیزم

0
0
پاسخ
1394-03-08 14:41
عمار زمان

فاز 12 پارس جنوبیآزادراه قم -گرمسار و ده ها پروژه دیگر در دولت احمدی نژاد شکل گرفته و آقای روحانی فقط قیچی اش رو میزنه.

0
0
پاسخ
1394-03-08 14:44
عدالت محور

احمدی نژاد برای مردم و رهبری و همه مسئولین نظام ارزش قائل بود و رییس جمهوری مردمی بود.همه دستورات مجلس رو هم اجرا کرد کدوم دستور مجلس رو اجرا نکرد؟اگر چه انتقاداتی از مجلس هم داشت.

0
0
پاسخ
1394-03-08 15:41
عدالت محور

باعث آبروریزی ملت ایران اصلاح طلبان هستند که همیشه از دشمنان نظام و غربی ها و سلطنت طلب ها حمایت میکنند نه احمدی نژاد.نکنه فتنه 78 و 88 رو احمدی نژاد سازماندهی کرد یا احمدی نژاد با اوباما صحبت کرد و با کری قدم زد و با خانوم های جوان دست داد و ....

0
0
پاسخ
1394-03-08 15:43
عدالت محور

امروز آوازه خدمات احمدی نژاد تا لبنان و سوریه و سایر کشور ها رفته است و محبوبیت جهانی دارد و آن را فردی استکبار ستیز میدونن.همین سفرش به ترکیه رو ببینید که چقدر جمعیت براش رفتن.و عبدالله گل رییس جمهور سابق ترکیه بر میگرده میگه تو اگر در ترکیه هم کاندیدا بشی رییس جمهور میشی.

0
0
پاسخ
1394-03-08 15:45
رضا1539

درود بی کران به اقای فرساد یک مغز متفکرگلستانی یک اصولگرای واقعی قربون ان گفتار نیکت که بیطرفانه واقعیتها را گفتی احمدی نژاد رییس جمهور مکتبی مردمی ویک انسان پاک باتقوی بودتمام این افتتاحیه های دولت اقای روحانی در دولت اقای دکتر احمدی نژاد کلید خورده چندین سال یارانه و بنزین عیدی شب عید وبنزین سفرعید وتزریق سرمایه در گردش تولیدی ها را داد یکبار نگفت مردم انصراف بدید حالا 2سال است دولت اصلاحات سرکار امده با این همه گرانی هایی که بوجود اورده دائم میگویدمردم انصراف یاقطع بین اقشار جامعه فرق نمیگذاشت همیشه میگفت مردم ما لایق بهترین ها هستنددیگه از کجا بگم بیکاری گرانی نان اب برق گاز بنزین گازوئیل لبنیات و..........درود بر احمدی نژاد غیور

0
0
پاسخ
1394-03-08 21:35
مصطفی

دوستان اصلاح طلب اگر رحیمی یا جوانفکر خلافی مرتکب میشن مثل مرد تو کشور می مونند ومحاکمه میشن و زندان میرن اما ایدئولوگ جریان اصلاحات عطا الله مهاجرانی یا اکبر گنجی یا ........بعد از ارتکاب جرم از کشور فراری میشن و از طریق رسانه های معلوم الحال بر علیه نظام و رهبری و مردم ایران سخنرانی میکنند.ضمنا این برادر اصلاح طلب در شبکه های اجتماعی که عضو هستند کماکان از مثلث ملعون فتنه خاتمی وموسوی وکروبی حمایت می کنند و تصاویری از این خائنین را پرو فایل خود قرار میدهد .

0
0
پاسخ
1394-03-09 05:00
امیر

درود بر جوان نترس و شجاع و ولایت محور گرگانی فرساد عزیز

0
0
پاسخ
1394-03-09 10:12
ایران 59

علمدار اصولگرایان گرگانی فرساد جون.حرف هات مثل اینکه به مزاج خیلی ها خوش نیومده برادر.بازم دمت گرم جوابشون میدی

0
0
پاسخ
1394-03-09 10:22
محمدرضا

درود بر رییس جمهور عزیز سابق ایران دکتر احمدی نژاد بزرگوار

0
0
پاسخ
1394-03-09 11:08
Morteza Rahimy

عالی بود. درود بر همه ی عدالت طلبان و مهدی باوران

0
0
پاسخ
1394-03-12 00:50
سیدابراهیم

برادر جان صحبت اقای حاتمی واضح و روشن میباشد شما ها هستید که دنبال فرافکنی هستید دوست بزرگوار در انتخابات ریاست جمهوری مردم سیلس محکی به افکار شما زده اند.برادر بزرگوارم چرا هنوز دنبال افرادی هستید که افکار و کارهایشان کشور را به ورشکستگی کشانده ......یه سری به شهرکهای صنعتی بزن خودت عمق فاجعه را احساس میکنی خداوندشما وافکارتان رااصلاح کند

0
0
پاسخ
1394-03-13 06:41
دانیال

خوب از هم تعریف می کنید این احمدی نژاد بود که کشور را به این روز انداخت او روز قبل از انتخابات بین مردم پول بیت المال را پخش کرد تا رای آورد او با تندروی بیمورد کشور را به این روز انداخت تا آقای روحانی با صرفه جویی و افشای اختلاسهای آقایان مردم را به آینده امیدوار کرد .ما بهترین دوران را در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی داشتیم ولی تندروها بخاطر منافع خودشان او را می کوبند ولی احمدی نژادها به گردپای محبوبیت او هم نمی رسند اگر احمدی نژاد از سرمایه کشور درست استفاده می کرد الان کشور در این وضع نبود او با پرداخت یارانه مردم را بیچاره کرد در ضمن شماها گرانی های دوسال آخر ریاست اورا فراموش کرده اید شما بخاطر خط بازی دارید از او دفاع می کنید

0
0
پاسخ
1394-03-13 09:31
دانیال

ممنون که واقعیت ها را گفتی ولی از کسانی که خود را به کوری و نفهمی زده اند هیچ انتظاری نیست.

0
0
پاسخ
1394-03-13 09:35
محمد

هیچ فرقی بین روحانی و احمدی نژاد نیست هر دو ولایت ... بودند و هستند.

0
0
پاسخ
1394-03-14 15:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.