1393-06-01 09:50
2876
2
1529
مدیر کل محیط زیست فرافکنی می کند؛

انتقاد نماینده گرگان به حضور خبرنگاری که خوراک خبری برای شبکه های بیگانه در جنگل گلستان تهیه می کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد و اظهارات مدیرکل محیط زیست استان گلستان گفت: محیط زیست استان برای کمک هیچ تماس و درخواستی را از نمایندگان استان نداشته است.

به گزارش گلستان ما ، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در خصوص عملکرد اداره کل محیط زیست استان گلستان در دولت تدبیر و امید و وقوع آتش‎سوزی‎های سریالی و مشکوک در پارک ملی گلستان و انتقاد اخیر مدیرکل محیط زیست گلستان از نمایندگان استان اظهار داشت: محیط زیست متعلق به همه مردم است و هر مدیری برای حفظ آن تلاش کند جای تقدیر دارد و هر مدیری هم کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: اینکه ما با عوض شدن دولت‎ها به جای آنکه به وظایف خود عمل کنیم دائم فرافکنی کنیم و مشکلات را به گردن دیگران بیاندازیم مشکلی حل نمی‎شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شانه خالی کردن از بار مسئولیت کاری ندارد و من به عنوان نماینده هم می‎توانم بگویم مدیران چه می‎کنند و همه را زیر سوال ببرم؛ این هنر نیست و اینکه ما با مدیران دعوا بگیریم و مدیران موضوع را بر گردن نمایندگان بیاندازند مشکل محیط زیست حل نمی‎شود.

طاهری افزود: انتظار ما از مسئولان اداره کل محیط زیست و شخص مدیر کل این است که اگر واقعا برای اطفاء حریق و حل مشکلاتشان نیاز به ورود مجلس به موضوع است حتما تماس بگیرند.

آیا مدیرکل محیط زیست گلستان در طول مدت مسئولیت‌شان یک بار با نمایندگان تماس گرفتند ؟ / با من که تماسی گرفته نشد

وی تاکید کرد: آقای مدیرکل محیط زیست استان گلستان در طول مدت مسئولیتشان آیا یک بار با نمایندگان تماس گرفتند که بگویند مشکلی دارند و ما به کمکشان برویم؟ حداقل با من که تماسی گرفته نشد و معلوم است که برای حل مشکلات شان هیچ نیازی به کمک مجلس ندارند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از تلاش‎هایی که برای اطفاء حریق انجام می‎شود تشکر می‎کنیم و آمادگی برای کمک هم داریم.

حجت‎الاسلام طاهری اضافه کرد: انتظار ما از مسئولان این است که ببینند امروز برای انجام کار چه لازم است و با گذشته کاری نداشته باشند و اگر آقایان نسبت به گذشته حرفی دارند مدیران قبلی را دعوت کنند خودشان هم بنشینند و با هم مناظره و مردم قضاوت کنند.

وی گفت: ما هم می‎دانیم که مسئولان امروز برای حل مشکلات با محدودیت‎هایی روبرو هستند اما این محدودیت‎ها در گذشته هم بوده و اینکه دائم بخواهیم به گذشته بپردازیم که راه حل اساسی مشکل نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصابات افرادی در اداره کل محیط زیست استان گلستان که سابقه همکاری با برخی رسانه‎های بیگانه را دارند اظهار داشت: باید مسئولان مراقبت کنند که حاشیه ایجاد نشود.

طاهری تاکید کرد: اگر خانم خبرنگاری ابزار رسانه‎های بیگانه است بیاییم و به وی مسئولیت و قدرت بدهیم چه مشکلی حل خواهد شد؟

وی اضافه کرد: اگر این خانم نسبت به عملکرد گذشته‎اش پشیمان است باید اظهار پشیمانی علنی کند و اگر از روابط گذشته‎اش با بیگانگان پشیمان نیست نباید در مسئولیت‎های دولتی حتی در مقام مشاور حضور پیدا کند.

طاهری گفت: بالاخره این همه خبرنگار اعتدالی و اصلاح‎طلب سالم داریم که با بیگانگان هم در ارتباط نیستند، چرا از این افراد استفاده نمی‎شود ؟

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور برخی افراد در پارک ملی گلستان برای انعکاس اخبار آتش‎سوزی‎های اخیر برای شبکه‎های بیگانه تصریح کرد: مسئولان محیط زیست و پارک ملی گلستان باید نسبت به حضور این شخص پاسخگو باشند.

طاهری ادامه داد: اگر این خبرنگار بدون هماهنگی مسئولان پارک ملی و محیط زیست استان وارد منطقه شده است کوتاهی این مسئولان را نشان می‎دهد و اگر با هماهنگی بوده و در حال تهیه خوراک خبری برای بیگانگان است جای پیگیری جدی دارد و امیدوارم مسئولان محیط زیست استان گلستان و پارک ملی گلستان پاسخ قانع‎کننده‎ای در خصوص این موضوع داشته باشند. / فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.