1394-02-27 18:29
7416
45
14746
علنی شدن بخشی از حواشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان !

درخواست تعدادی از پزشکان گلستانی از وزیر بهداشت / به داد دانشگاه علوم پزشکی گلستان برسید !

در آخرین دقایق حضور وزیر ، با فریاد از سوی معترضین اعلام می شود که آقای وزیر به داد دانشگاه علوم پزشکی گلستان برسید و به این خفقان و فضای امنیتی دانشگاه پایان دهید و دکتر قاضی زاده هاشمی نیز بعد از گوش دادن به این اعتراضات نامه محرمانه را گرفته و قول پیگیری می دهد .

به گزارش گلستان ما ؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران که از او به عنوان بهترین و مردمی ترین وزیر دولت یازدهم نام برده می شود شامگاه گذشته جمعه 25 اردیبهشت ماه مهمان اهالی خونگرم استان گلستان و شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه بود.

اجرای موفق طرح تحول سلامت در نظام بهداشت و درمان کشور از نقاط درخشان کارنامه هاشمی در دوران تصدی مسئولیت این وزارت خانه است .

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی (زاده ۱۳۳۸، شهرستان فریمان) متخصص چشم‌ پزشکی و فوق تخصص جراحی قرنیه ، رئیس بیمارستان تخصصی چشم‌ پزشکی نور، رئیس بخش قرنیه بیمارستان فارابی، رئیس دانشکده پزشکی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کابینه حسن روحانی است .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با رای موافق ۹۱٫۵ درصدی ، هاشمی را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، تأیید کردند و بدین ترتیب، هاشمی توانست رکورددار جلب آرای موافق نمایندگان مجلس در حمایت از یک وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی باشد.

اما وزیر پرتلاش بهداشت دیشب در پنجمین ایستگاه کاروان نورآوران سلامت مهمان مردم مراوه تپه در شرق استان گلستان بود و نزدیک به 8 عمل جراحی چشم انجام داد.

کاروان نورآوران سلامت چیست؟

طرح کاروان نورآوران سلامت با هدف افزایش بیشتر سلامت در مناطق محروم و با کمک خیرین انجام می شود. اتاق عمل سیار خیریه چشم، کلینیک سیار خیریه دندان پزشکی و کلینیک سیار خیریه چشم پزشکی به همراه کانکس پشتیبانی ۴ کانس فعال در این مجموعه است.

در هر استان استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه محور اصلی همکاری هستند و  خدمات ارایه شده رایگان است و حتی از دفترچه بیمه این افراد استفاده نمی شود.

برنامه شعبه اصلی در سال ۱۳۸۵ طراحی شد کار خود را به صورت رسمی و عملیاتی از سال ۱۳۸۹در خراسان رضوی و شهرستان خواف و منطقه چاه گچی کار خود را شروع کرد.

 بانیان راه اندازی این خیریه با توجه به اینکه خودشان چشم پزشک بودند کار خود را بیشتر روی این حوزه معطوف کرده و با بازدید از بیمارستان های سیار در خارج کشور این موارد را بومی سازی کرده اند.

شعبه شرق این شعبه کار خود را از سال ۱۳۹۲ در شهرستان گناباد منطقه بی مرغ شروع کرده است و گلستان پنجمین استان در اجرای این طرح است و قبلا خراسان شمالی، رضوی، شمالی و سیستان و بلوچستان نیز این طرح اجرا شده است .

در گلستان از بین حدود ۶ هزار نفری که مورد معاینه چشم قرار گرفته اند حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ عمل جراحی انجام شده است.

اعتراض تعدادی از پزشکان به عملکرد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان

اما شامگاه گذشته تعدادی از پزشکان گلستانی معترض به عملکرد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، درخواست دیدار با وزیر را داشته تا نسبت به عملکرد برخی از مسئولان و فضای خاص ایجاد شده در دانشگاه علوم پزشکی گلستان انتقاداتی را بیان کنند که در ابتدا با وجود ممانعت شدید از سوی برخی افراد ، این کار انجام نشد .

گفته می شود عصر دیروز این افراد معترض ، خود را به کاروان نورآوران سلامت در مراوه تپه رساندند اما گویا از قبل به نیروهای حراست و نگهبانان که معترضین را می شناختند ، گفته شده بود از ورود این افراد به داخل محوطه بیمارستان مراوه تپه و محدوده کانتینرهای اجرای طرح نوآوران جلوگیری کنند .

این افراد که تلاش شان برای ورود به داخل محوطه جهت دیدار با وزیر بی ثمر بود نهایتا هنگام خروج اتومبیل آیت الله نورمفیدی جلوی آن را گرفتند و از آیت الله استمداد طلبیدند و با توجه به اینکه آیت الله نورمفیدی و همراهان وی آن افراد را می شناختند فورا دستور دادند در همان لحظه این قضیه بررسی و رسیدگی شود .

بلافاصله مسئول شاهد ایثارگر دانشگاه خود را به درب ورودی می رساند و نهایتا این افراد موفق می شوند به فضای داخل بیمارستان بروند و از دور شاهد بازدید وزیر از کانکس های محل اجرای طرح باشند تا اینکه وزیر برای عمل جراحی به اتاق مخصوص می رود و انتظار این افراد برای صحبت کردن با وزیر تا ساعت 10:30 شب طول می کشد .

گویا برخی از مسئولان دانشگاه که مانع صحبت کردن این معترضین با وزیر می شدند ، دقایقی قبل از اتمام آخرین عمل جراحی ، ماشین اختصاصی وی را به درب کانکس جفت کرده تا وزیر بلافاصله سوار ماشین شده و بدون ملاقات با معترضین محل را ترک کند و برای این کار یک حلقه از نیروهای حراست دانشگاه و یک حلقه از مامورین نیروی انتظامی تشکیل شده بود و افراد معترض وقتی دیدند با آرامش راهی برای آنان باز نمی شود با راه انداختن سر و صدا و مخاطب قرار دادن مستقیم وزیر ، خود را به وی می رسانند .

در آنجا و در مقابل جمعیت حاضر با فریاد اعلام می شود که " آقای وزیر به داد دانشگاه علوم پزشکی گلستان برسید و به این خفقان و فضای امنیتی دانشگاه پایان دهید " و گویا حرفهای زیاد دیگر رد و بدل می شود و دکتر قاضی زاده هاشمی به حرف ها گوش می دهد و در پایان نامه ای که از سوی معترضین تنظیم شده بوده به وی داده می شود و وزیر قول پیگیری آنرا می دهد و می رود .

گویا محتوای نامه شامل مسائل گوناگون مربوط به دانشگاه علوم پزشکی گلستان از جمله : اعتراض به برخی تغییر و تحولات ، سه سال نداشتن حراست در دانشگاه علوم پزشکی و همچنین عملکرد دیکتاتور مآبانه یکی از معاونین مربوطه که نقش مهمی در تحولات اخیر داشته و مسائلی دیگر بوده که هنوز منتشر نشده است .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

همکار

خدا را شکر بالاخره یکی پیدا شد و یک خط خبر زد .نمی دانم چرا رسانه ها به مسائل و مشکلات مختلف موجود در دانشگاه علوم پزشکیگلستان نمی پردازند ؟اینجا لازم است تا رسانه ها برای اصلاح روند و مناسبات نادرست موجود در فضای مدیریتی داتشگاه ورود جدی پیدا کنند .موضوع سلامت و درمان مردم و جامعه شوخی بردار نیست که ملعبه دست یک سیاسی کار و یا قدرت طلب شود .

0
0
پاسخ
1394-02-26 20:59
پرستار 5 آذر

خدا کند وزیر به این اعتراض به حق توجه کند و با یک سفر کوتاه چند ساعته به بازدید و بررسی دقیق مسائل و معضلات دانشگاه علوم پزشکی گلستان بپردازد تا بسیاری از مسائل به عینه برایش روشن شود .آیا می شود که بیاید ؟

0
0
پاسخ
1394-02-26 21:11
عباسی

سلاممتاسفانه در طول دو سه سال اخیر در حق برخی مدیران ، پزشکان ، کارکنان و حتی پرستاران خیلی ظلم شده است .خدایا به داد برس .آه مظلوم به سوهان ماند /گر خود نبرد ، برنده را تیز کند /

0
0
پاسخ
1394-02-26 21:35
معبر سایبری فندرسک

توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته!!!http://sayberi174.persianblog.ir/post/1679/

0
0
پاسخ
1394-02-27 03:54
حسن

مسئولین به داد برسید دانشگاه در شرایط حادثه انسانی است.تمام وقت اقایان کار سیاسی برای انتخابات است. اصلاح طلبی در خطر است . اصولگرایی در خطر است . کل دانشگاه توسط یک پزشک عمومی و یک لیسانس باغبانی مدیریت می شود. گویا سطح دانشگاه به مهد کودک تنزل یافته است. آقایان فقط با جو دیکتاتوری دارند مدیریت می کنند. کسی جرات حرف زدن ندارد . عاقبت ان لغو ابلاغ یا تبعید است. دستگاه نظارتی وامنیتی و مسئول به داد برسند .آیا اتفاقات اخیر بس نیست . حتما باید درگیری شود تا صدایش به گوش رهبری هم برسد.

0
0
پاسخ
1394-02-27 04:08
بازرس

ای خدا باید به کی گفت در دانشگاه ودر سطح استان گلستان و در سطح وزارت خانه نیرو نداریم که یک آقای دیکتاتور مآب از ... یک آموزش و پرورشی را بعنوان رییس (ب) دانشگاه به این عظمتی بیارند. گویا وی فرق خانه بهداشت را از مرکز بهداشتی درمانی را نمی داند. فقط...

0
0
پاسخ
1394-02-27 04:18
پزشک

با سلاماین عزیزان از بازماندگان شهدا هستند ک مورد بی احترامی شدید مسئولین دانشگاه قرار گرفته اند.وقتی که با یادگاران شهدا اینچونین عمل می شود خود بخوان حدیث مفصل (خدا به داد کارمندان برسد)

0
0
پاسخ
1394-02-27 04:19
بازرسی

از سایت گلستان ما تشکر زیاد داریمتو را خدا این نظرات را به گوش وزیر ارزشی برسانید. استاندار را مطلع نماییدو رسالتتان را کامل کنید.کارکنان از درون دارند منفجر می شوند.حق یارتان

0
0
پاسخ
1394-02-27 04:42
کارمند

ای کارکنان بیان نظرات با حفظ حرمت ولی با بیان حقایق هدیه به دانشگاه است.اقایان چرا نمی گذارند کسی حرف بزند . مگر ریگی در کفش باشد . دکتر ع ع که قبلا در دوره اصولکرایی دنبال نقد کردن بود چرا حالا از نقد می ترسد.

0
0
پاسخ
1394-02-27 04:52
پرسنل دانشگاه

واقعا کسی نیست تو مجموعه علوم پزشکی که ندونه اوضاع چه خبره تو بیمارستان ها فقط در سرویس بهداشتی ها دوربین نذاشتن بابت یک سلام به همکار باید بازجویی یشی دانشگاه اسما ریس داره در اصل معاونها و مشاورها دارن به سلیقه خودشون اداره میکنن واقعا تاسف داره، افراد لایق همه از سمتهاشون کنار گذاشته شده اند

0
0
پاسخ
1394-02-27 05:30
خسته از ظلم

با سلام و خسته نباشی خدمت دست اندر کاران سایت خوب گلستان مامن نمیدانم دستگاههای نظارتی دارند چکار میکنند چون سه سال است که ما حراست نداریم ... و یک فرد دیپلمه داره حراست را می چرخانه سوال این است که شاید یکنفر اینجا داره نفع میبره که اجازه نمیدهد مدیر حراست معرفی کنند و همینطور اقای دکتر ... برای رسیدن به اهداف خود داره از حراست مایه میذاره و میگه ما همه چیز را با دکتر .. وزارتخانه بستیم و هیچ کس نمیتواند کاری بکند جز اینکه با ما کنار بیاید

0
0
پاسخ
1394-02-27 17:53
صادق

با سلام لطفا اگر کسی دسترسی به وزیر دارد یک سوال از وزیر محترم و دانشمند دلسوز بپرسد چرا چند سال است که دانشگاه حراست ندارد؟ نکند کسی منفعتی دارد میبرد وزیر بنده خدا خبر ندارد . آیا سر تمام وزارتخانه ها اینقدر خلوت است که میتوان همزمان با مدیر کلی حراست وزارتخانه میتوان مدیر حراست استان خود هم بود ؟ لطفا یک فرد مومن پیدا شود و این سوال را از وزیر واقعا ارزشی و مردمی بپرسد

0
0
پاسخ
1394-02-27 18:04
علی

با سلام به دست اندرکاران سایت گلستان ما می دانیم درج این مطالب به حق برای شما حتما مشکلاتی ایجاد میکند و متشکریم از شما که این مشکلات را به جان می خرید .یکی از دوستان در مورد نصب دوربین در همه جه جز سرویسهای بهداشتی گفتند می خواهم بگویم زیاد مطمئن نباشید مگر چند مدت پیش یک دوربین در .... در یکی از بیمارستانها استان فیلمش بیرون درز نکرد وقتی همه کاره این ... باشه کسی ککشم نمی گزد .

0
0
پاسخ
1394-02-29 04:10
برج ساز

همکاران محترم دانشگاهی سلام همه ما بخوبی می دانیم دانشگاه در بدترین وضعیت کاری خود را در طول عمر 30 سال اش را میگذارند و تا کنون این هم بی نظمی و سطح کار دانشگاه از نظر مدیریتی و کارشناسی به این حد تاکنون پایین نبود علت هم کاملا روشنه .بعضی ها آبروی دیگران را بردند تا برای خودشان وجهه مبارزه با دزد را بخرند و به قول یک دوست آبروی دیگران را فروختند تا برای خود آبرو دست و پا کنند تا از نظر نیروهای بیرونی یک چهره های ضد فساد بسازند اما اینها همه یک نقاب بود .

0
0
پاسخ
1394-02-29 05:57
سجاد

یک ساعت ستمگری در مسند مدیریت از نود سال گناه کردن در پیشگاه خداوند بزرگتر است پیامبر (ص)

0
0
پاسخ
1394-02-29 06:12
فرزندشهید

واقعا بی حرمتی و زورگویی و فشار تا کجا ؟قرار است بکحا برسند ؟انتخاب برخی مدیران وابسته به ...ها که رنگ جبهه و جنگ و شهادت رو ندیدن در پست های مهم مدیریتی مرکز استان و حذف ایثارگران و فرزندان شهدا وتنزل پست این عزیزان و....فقط از دست آدمهای ... و ... برآمد و بس ..!!خدا انشالله به داد ما برسد و ریشه هر چه ظلم است را هر چه زودتر بردارد آمین

0
0
پاسخ
1394-02-29 15:52
دوست دلسوز

باسلاممن یکی از پرسنل دانشگاه هستم چیزهایی تو این دانشگاه دیدم که برای هرکسی تعریف میکنم باورش نمیشه این همه مشکلات بخاطر حضور یک یا دو نفر در پست اصلی این دانشگاه یکی آقای ... بعنوان مدیر... , یکی هم دکتر ... بعنوان معاون ... ، من متعجبم ازینکه چرا رئیس دانشگاه این مطالب رو نمیخواند؟! و ازین اتفاقات بی خبر هستند .و هزاران حر ف و حدیث گوناگون و ...قابل توجه وزیر محترم بهداشت خواهشا یک نگاهی به این ویرانه بینداز...

0
0
پاسخ
1394-02-29 17:22
حسن

با سلامبیایید یه جور دیگه به قضایا نگاه کنیم1- برای اولین بار پرداختی ها به روز شد2- برگزاری جلسات متعدد جهت بررسی چالشها و مشکلات3- برگشت اعتماد به بازار جهت تحویل اجناس و کالا به دانشگاه4- بازذید شخص رییس دانشگاه و معاونین از زیر مجموعه ( به هیچ وجه قابل مقایسه با دوره های گذشته نمی باشه )5- بررسی مشکلات به صورت شرق استان و غرب استان جهت سهولت بهتر خدمات رسانی

0
0
پاسخ
1394-03-01 17:13
ali

سلامخدمت آقای حسن 1- شما یا در دانشگاه نستید و یا خبر از این موارد نداریدشما میفرماید که پرداختی ها به روز شد کدام پرداختی بله پرداخت اضافه کار که از سر و ته آن میزنن و به حساب کارمند واریز میکنند را می گوید2- برگزاری جلسه متعدد جهت بررسی چالشها و مشکلات برای خودشان یا برای کارمندان برگزاری می کنند که کدام کارمند را جابجا کنند و کدام مدیر را عوض کنند بدون در نظر گرفتن اخلاق و روحیه کارمند...در دانشگاه مدیر خوب و متخصص کم است که فردی را که از حامیان فتنه بوده چند پست در دانشگاه دارد که این خود یکی از مشکلات اصلی دانشگاه می باشد..3- برگشت اعتماد به بازار جهت تحویل اجناس و کالا به دانشگاه کدام اعتماد شما از بازار خبر ندارید که چقدر از دانشگاه گله مند هستند.4- بازدید شخص رییس دانشگاه و معاونین از زیر مجموعه که هیچگونه ثمری ندارد و فقط برای ژسط تبلیغاتی و گرفتن خبر و تهیه عکس و گزارش می باشد رای شما گذاشتید بازدید.5- مشکل اصلی در غرب و شرق وجود افراد بدون تخصص و آوردن مدیر از استان دیگر می باشد.

0
0
پاسخ
1394-03-02 05:07
ali

آقا حسن چرا رئیس دانشگاه یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان برگزار نمی کند که کارمندان رودرو با ایشان صحبت کنن..هر چند که این جلسه هم تاثیری ندارد چون مانند جلسه پرسش و پاسخ قبلی که در اردیبهشت 93 برگزار شود کارمندان سوالات و اعتراضات زیادی به وضع دانشگاه داشتن که سرپرست روابط عمومی سوالات را فیلتر می کرد و به ریاست و معاونین میداد که همین موضوع بیشتر باعث بی اعتمادی و عدم صداقت شده بو و هنوز نیز ادامه دار...

0
0
پاسخ
1394-03-02 05:15
حسین

حسن آقا هرجور نگاه کنیم به هیچ جا نمی رسیم . از پرداختی ها گفتی . ماشالله پول نفت فعلآ برای وزارت بهداشت سرازیره .... و این در سطح کشوره نه استان .... بیاید از اختلاف فاحش پرداختی ها در دانشگاه گلستان بگید....داداش هر جور دوست داری نگاه کن

0
0
پاسخ
1394-03-02 08:06
مراد

منابع طرح تحول سلامت و بازپرداخت مطالبات کارکنان و بازار نشانه مدیریت خوب دانشگاه نیست. از وزیر محترم بهداشت و دولت محترم و دیدگاه نظام به تامین منابع بخش سلامت، باید تشکر کرد- تجلی مدیریت در مدیریت مهمترین منابع سازمانی یعنی نیروی انسانی با انگیزه است نه کارکشیدن با قولدوری و دیکتاتوری!!!

0
0
پاسخ
1394-03-02 15:16
Zakan

اينكه كه برأي همه مشخص و واضح است : تصميم سازي توسط مثلث در دانشگاه است ، در واقع رياست تصميم گروه مثلثي رو اجرا ميكنه . ولي اينكه سيستم نظارتي از كنارش ميگذره از نظر كلي پاتوژنز داره !!!قديمي ترها بايد يادشان باشه علت چيست . ولي متاسفانه برو بچه هاي آي تي دنبال ip نويسندگان مطلب هستند شايد فليترشكن كمك كنه ،

0
0
پاسخ
1394-03-02 18:01
Zakan

با أدب و احترام به همه مديران ،نگاه اجمالي به مديران جديد انتصابي در ماههاي اخير با تجربه اندك ، عدم تسلط به حوزه مربوطه و ..... نگاه موشكافانه نشان ميدهد تماس هاي شبانه روزي دو طرفه بين مدير جديد و افراد خاص جهت راهبري و ديكته كردن خط و مش !!!!! از همه بدتر القاي بي احترامي و توهين و تهمت هاي كم كاري و .... به مدير قبلي ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-03-02 18:12
حسین

راستی دوستان اگه یادتان هست یکی از مسئولین محترم دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخ ریس دانشگاه و معاونین با کارکنان گفت که من سیر نیستم گرسنه ام .بنظرتان آیا تا حالا سیر نشدند !!!؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-03-03 03:46
حسن

با سلام خدمت دوستان گرامیمیشود به خیلی از سئوالات دوستان پاسخ داد اما در این جا توجه دوستان را به یک مسئله جلب میکنم و آن این است آیا حمایت دولت و مسئولین نظام و پول نفت ویژه دانشگاه علوم پزشکی گلستان بوده که توانست جزء دانشگاه های برتر در زمینه اجرای صحیح طرح تحول سلامت باشد ؟

0
0
پاسخ
1394-03-04 05:35
حسین

حسن جان اگه جزء برترینها شدیم این خیلی خوبه . از شما یه درخواست دارم اگه رابطه ایی با ریاست محترم دانشگاه دارید عنوان کنید که یک جلسه عمومی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بذارند واین موضوع رو عنوان کنند . این کمال بی انصافی که کارمندان دانشگاه که برای این رتبه زحمت کشیدند بی خبر باشند و کیفشو فقط ریس و روسا ببرند.......!!

0
0
پاسخ
1394-03-05 03:44
ح ز

با سلام واحترام خدمت همه من هم یکی از کارمندان این دانشگاه هستم طیف گرایی در مدیریت درهمه ی دوره هابوده وهست اگر وزیر هم خوب کارکرده چون برنامه داده واز آن دفاع کرده وبودجه خوبی گرفته وبالتبع رییس دانشگاه هم همین وضع را دارد وقتی بنابر روند نظام طرح تحول بیمارستانها پیشرفت کرده وارتقاء رتبه ودرجه گرفته اند خب طبق دستورالعمل بودجه و درآمد مناسبی بدست می آورند واین طبیعی است.به نظر من بی انصافی است که تا این حد سیاه نمایی کنیم چون منافع مان تامین نمیشود البته من یک کارمند شهرستانی هستم واین مطالب را بیشتر کارکنان حوزه پشتیبانی ومعاونت های سازمان مرکزی دانشگاه که دراقلیت هستند ولی بالانشین هستند میگویند واین حرف همه ی کارکنان نیست.البته در برخی موارد انتقادهایی وجود دارد که باید منصفانه تذکر داد و منتظر پاسخ شفاف بود.سهم منتقدین از جمع 14000نفر نیروی انسانی دانشگاه در استان چند درصد است؟

0
0
پاسخ
1394-03-06 04:50
بنده خدا

آقای وزیر بداد برس به فریاد دانشگاه برس . دانشگاه از دست رفت . برادری برابری از دانشگاه رفت . ظلم و ناحقی جایگزین شد . من خود از ایثارگران هستم بخدا دانشگاه شده برای آقای .. و ...ها و بعضی از وابستگان هر کس را بخواهند حذف می کنند و هر کس را بخواهند تهمت میزنند و ذلیل خوار میکنند دانشگاه شده امنیتی باور بفرمایید صبح با استرس میام اداره از فردا خود خبر نداریم

0
0
پاسخ
1394-03-06 15:39
مشفق

در پاسخ به همکار ح ز باید عرض کنم که فضای خفقان و پلیسی دانشگاه را آزاد بگذارند پرسنل محیط که بیشترین گله و شکایت را دارند و دوستان منتقد ستادی هم مخفیانه صدای انتقاد محیط را میشنوند. مگر حق پرسنل محیطی نبود که شرکت تعاونی خودشان در محیط اولویت پیدا میکرد، نه ستادیهای تحت حمایت حراستیها؟؟ستاد را هم از خفقان خارج کنند صدای منتقدین ظاهراً همراه مدیریت فعلی که نزد منتقدین مخفیانه خفقان را مطرح میکنند خواهند شنید. مگر مدیرانی که انتقاد در دوران تصدی مسئولیت از عملکرد مدیران ارشد دانشگاه را داشتند به سکوت و دم بر نیاوردن نخواندند!!!

0
0
پاسخ
1394-03-07 08:06
کارمند دانشگاه

از این نوشته ها دو برداشت کلی وجود داره:1- مسئولین دانشگاه را دلسوز می دانند که خیلی کم هستند.2- مسئولین دانشگاه را نالایق می دانند که خیلی هم زیادند.اما واقعیت:متاسفانه دانشگاه از سوء تدبیر رنج می بره و علتش هم عدم حاکمیت قوانین هست. به گفته یکی از نظرات، برخی مسئولین خودشون هنوز گرسنه اند. همه، در هر سطحی و به نوبه خود (از جنس سطح خود) به دنبال منافع شخصی خودشون هستند. تخصص فرد، سابقه فرد، احترام به فرد و از این دست مسائل اینجا جایگاهی نداره.دوستان همکار من، دلخوش به وزیر و یا فلان کس نباشین. تا بوده همین بود و خواهد ماند. مگر اینکه ...

0
0
پاسخ
1394-03-07 12:01
کارمند دانشگاه

بنده خدای عزیزبهتره از خدا کمک بخوای.فکر نکنم وزیر به دادمون برسه.

0
0
پاسخ
1394-03-07 12:02
حسین

جناب ح ز عزیز .همکار شهرستانی ... شما اگه جرات میکنند بیاید انتقادتان رو منصفانه بهشان بگید........امتحانش کن .... ببین چکارت میکنند .... اینا معنی انتقاد رو بلد نیستند......

0
0
پاسخ
1394-03-09 09:13
آزاده

سلام- شاید مسئولین نظارتی و وزیر محترم بهداشت فکر میکنند مشکلات حل شده!!!اعتراض به پرداخت مبتنی بر عملکرد در بیمارستانی باعث تحقیر پرسنل منتقد و هجمه نیروهای ... به سوال کنندگان گردیده است.

0
0
پاسخ
1394-04-06 15:04
پیروز

خطاب به برخی مسئولین نظارتی :لطفا دادن فرصت جذب به تعدادی نیرو از نزدیکان یا امتیاز به نفرات انگشت شمار ، مانع اقدام حوزه تحت نظارت شما نگردد .اینکه بیش سه سال ..... معرفی نکنند و شما هم خاموشی اتخاذ کنید ، به نظر مماشات در قبال وظیفه نیست ؟دانشگاه در معرض تهدید رشد و بالندگی و تهدید توسعه و فرهیختگی است .زودتر جلوی فضای تملق و چاپلوسی را بگیرید .

0
0
پاسخ
1394-04-07 13:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.