1394-02-14 16:45
4184
24
14218
علیرضا فرساد :

هدف رئیس جمهور از اینگونه صحبت ها و برخوردها چیست؟ / چگونه هم انتقاد کنیم و هم به جهنم برویم؟ / کم کم همه متوجه می شوند که افراطی ، تندرو ، متوهم و بی سواد کدام جریان است

مدیر عامل پژوهشگاه شفق گفت : دلالان تحریم فعلا مشخص هستند , دلال تحریم کسی است که همه منافع ملت را در اختیار شیطان بزرگ قرار میدهد و در برابر او لبخند نیز از روی لبانش کنار نمیرود و نتوانسته حتی یک تحریم را با چنین داده هایی بردارد.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد فعال اجتماعی فرهنگی گلستان در رابطه با سخنان اخیر ریاست محترم جمهوری و مواضع تند دولت به منتقدین گفت: مسئولین در دولت یازدهم به شدت شعار گونه عمل می کنند و تناقض در سخنان مسئولین دولت در هر بحثی نشان دهنده این است که دولت راستگویان تنها یک شعار باقی مانده است.

برای شفاف شدن موضوع به قبل از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر می گردیم که جناب آقای دکتر روحانی فرمودند: اگر من رییس جمهور بشوم اوضاع را صد روزه درست خواهم کرد. این اولین شعار غیر ممکن دولت بوده است که نه تنها اوضاع را صد روزه نتوانسته اند سامان دهند بلکه اگر به همین شکل پیش رود اوضاع بهتر که نمی شود بدتر نیز خواهد شد.

فرساد افزود: حامیان دکتر روحانی در انتخابات یازدهم این مسئله را تاکید داشتند که مشکلات اقتصادی در کشور هیچگونه ارتباط زیادی به تحریم ها ندارد و هشتاد درصد کار ضعف مدیریتی دولت سابق بوده است و تنها بیست درصد مشکلات اقتصادی از تحریم ها نشات می گیرد.اما باید از دوستان پرسید شما عزیزان که امروز سکان دولت را در دست دارید به واقع بیشترین حجم کاریتان بر روی مسائل مدیریتی داخی و اقتصاد مقاومتی بوده است یا  تعامل با آمریکا و برداشتن تحریم ها؟

برای نیروهای ارزشی وانقلابی بسیار سنگین است که رئیس جمهور صحبت هایی کشورمان می کنند که نمی دانیم هدفشان از این صحبت ها و برخورد ها چیست؟

وی یادآور شد:حال بماند که پس از شروع دولت یازدهم دلسوزان نظام و نیروهای ارزشی و بسیاری از سربازان امتحان داده ولایت و مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب افراطی,کم سواد,بی شناسنامه,بزدل,نداشتن عقل سالم,بروند به جهنم,تخریب گر,اقلیت,دروغگو,ترسو,عقب مانده,مفسد و کودک خطاب شدند که از نگاه هر منصفی اینگونه صحبت ها بسیار زشت,زننده و در دنیای امروز برای خطاب منتقدین منسوخ است.

مگر انتقاد پذیری از شعار های دولت تدبیر و امید نبوده است؟ حال چگونه هم انتقاد کنیم و هم به جهنم برویم؟ متاسفانه به جای استقبال از انتقادات بجای دلسوزان نظام آنها مورد توهین و تهمت قرار گرفته اند.

مثل اینکه برخی از دوستان که هر روز اینگونه سخن می گویند فراموش کرده اند که  انقلاب اسلامی ایران برای تحقق ارزش‌های اسلامی، استقلال و آزادی ملت مظلوم ایران پدید آمده است و رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است که تأمین کننده استقلال و آزادی مشروع ملت بزرگ ایران و مدافع ارزش‌های اسلامی است، از مصادیق آزادی‌ها، آزادی بیان و انتقاد از مسئولان کشور است.

البته این سخنان و موضع گیری های تند و ناشایست از نگاه نمایندگان مجلس دور نماند که نامه ای با امضاء صد نفر نمایندگان مجلس به ریاست محترم جمهوری داده شد.

در جمع فرماندهان نیروی انتظامی نیز ریاست محترم جمهوری گفتند:پلیس موظف به اجرای اسلام نیست,پلیس تنها یک وظیفه دارد و آن اجرای قانون است. حال باید از ریاست محترم جمهوری سوال کرد که آیا اگر اینگونه که شما میفرمایید باشد, تفاوت پلیس ایران و پلیس آمریکا در چیست؟ آیا قانون ما مبنایش اسلام نیست؟ کار به اینجا رسید که در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری ایشان بسیاری از چارچوب ها مشخص کردند و داد مراجع عظام تقلید از قم درآمد.

این فعال فرهنگی اجتماعی ادامه داد: و چند روز پیش یکی از مسئولین دولت فرمودند دلالان تحریم از هم اکنون به فکر شغلی دیگر باشند.بسیار خوب حال بر اساس همین صحبت شما باید به دنبال تعریفی برای دلال تحریم رفت.

آیا دلال تحریم کسانی هستند که اعتقاد قلبی شان بر این است که باید تحریم ها یکدفعه و یکجا برداشته شود و منافع ملت ایران در هر مذاکره ای حفظ شود یا کسانی هستند که همه منافع و دستاورد های ملت ایران را به روی میز و در اختیار شیطان بزرگ می گزارند و در برابر او لبخند نیز از روی لبانشان کنار نمی رود و نتوانسته اند حتی یک تحریم را با چنین داده هایی بردارند.

کدام یک از تعهدات آمریکایی ها تا به امروز به وقوع پیوست؟ کدام تحریم برداشته و کدام قطعنامه علیه ایران لغو شده است؟

مدیرعامل پژوهشگاه شفق در ادامه گفت:کم کم همه متوجه می شوند که افراطی,تندرو,متوهم و بی سواد کدام جریان است.

اما ما همه چیز را می توانیم تحمل کنیم غیر از مقابله با حرف رهبری و زمین گذاشتن حرف رهبر انقلاب. پس از اینکه مقام معظم رهبری طبق گفته مسئولین مربوطه در دولت از مسئولین مذاکرات فکت شیت ایرانی را خواستند و حرف های ضد و نقیضی بین مسئولین مربوطه به وجود آمده است و هر روز یک چیز می گویند اما برای ما قابل توجیه نیست که پس از درخواست مقام معظم رهبری برای فکت شیت ایرانی رییس جمهور ما پشت تریبون برود و بگوید:گویا حافظه برخی ضعیف شده، زودتر از همه فکت شیت منتشر کردیم.

آیا این بی احترامی به مقام معظم رهبری نیست؟ صحبت های رهبر معظم انقلاب حدود23 روز است که برای انتشار فکت شیت ایرانی روی زمین مانده است.مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحبت های خود در دیدار با مداحان نفرمودند که این مذاکرات تنها در زمینه هسته ای می باشد پس چرا باید رییس دولت در دیدار با کارگران بگوید: برخی فکر می‌کنند در ماجرای مذاکرات هسته‌ای دولت تنها دنبال این است که یک معضل به نام پرونده هسته‌ای را حل کند، پرونده هسته‌ای و حل آن اولین گام برای حل معضلات اساسی است.پس ادعای ولایتمداری برخی از آقایان در دولت چه شده است؟ آیا این ایستادن علنی و شفاف در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری نیست؟

علیرضا فرساد تاکید کرد:اگر نمی دانید بدانید که هر چیزی برای ما تحملش ممکن است به غیر از روی زمین ماندن فرمایشات امام ما مقام معظم رهبری.

اینگونه می پنداشتیم که مبنای اصلی کار دولت عملیاتی کردن فرمایشات ولایت و رفع دغدغه های ایشان و اصلی ترین اصولتان ولایت محوری است,اما با این رفتار ها شما خود اثبات کننده حقیقتی دیگرید.

امید داریم با شعاری که جلو آمدید و دولت را تدبیر و امید نامگذاری کردید امید را به همه مردم بازگردانید و تدبیر را در کارهای کشور در نظر بگیرید.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن چراغعلی

جوان خوشتیپ و با صفا و اصولگرای واقعی گرگانیدرود بر مهندس

0
0
پاسخ
1394-02-14 19:05
حیدری

گویا دولت از همون اول هم رو بروی آقا ایستاده بود آقا میگه اقتصاد مقاومتی اینها میگن کدخداآقا میگه مقاومت اینها میگن عقب نشینیاون ظریف که اصلا غیر خنده هیچی بلد نیست

0
0
پاسخ
1394-02-14 19:13
پقه از گنبد

اینها احتمالا با آمدن روحانی بیکار شدن الان الکی انتقاد انتقاد میکنند.آقا نگران نباش برای تو هم کار پیدا میشهروحانی هر چی باشه مثل احمدی نژاد ... نبوده. ...کاری های احمدی نژاد هر روز داره در میاد. با این همه ... که زده چجوری روحانی اوضاع رو یکشبه درست کنه.بالاخره شما هر کاری بکنید دولت کار خودشو با قدرت میکنه

0
0
پاسخ
1394-02-14 19:21
پقه از گنبد

در ضمن دولت هم نرخ تورم رو پایین آورده و هم مذاکرات رو تا جای خوبی پیش برده.هنوز هم که مذاکرات تموم نشده شماها شلوغ کردید.

0
0
پاسخ
1394-02-14 19:34
سید

با سلام... گلستان ما در صورت امکان در گزارش های آتی مطالبی دباره پژوهشگاه شفق و اینکه چی هست وو ... بنویسید.... سپاس... خوشحال میشیم بیشتر بزرگواران رو بشناسیم.

0
0
پاسخ
1394-02-14 19:53
ایوب

گلستان ما : دوست عزیز تشکر از نظر حضرتعالی ؛ اما بنظر می رسد شما کینه و نفرتی از سایت دارید که اینگونه اظهار نظر می کنید .مطلبی که درج شده صاحب آن مشخص است، اگر نقد یا حرفی دارید در مورد خودش بگویید نه سایت . امیدواریم خداوند همه را به راه راست هدایت کند.نکته بعدی اینکه اگر ما بخواهیم مطلبی در سایت درج کنیم به خودمان مربوط است مگر روزنامه شرق در زمان احمدی نژاد از خدمات دولت می گفت ؟-------------------------------------------------------------------1--شما دوست عزیزنگران نباش رهبری انقدر اقتدارداردواقای روحانی هم اهقدر ولایتمداراست که فرمایش اقا زمین نماند سند اینکه رهبری دستور ارائه فکت شیت راداده باشند کجاست؟2-برعکس دستورات اقا راشماها روی زمین گذاشتید به این نشان که بارها وبارها فرمودندبه تیم هسته ای اعتماد کامل دارندوبرداشت من اینه که نیاز به فکت شیت نیست3-ازموارد دیگر که خیلی اهمیت دارداین است که درسالی که رهبری همزبانی وهمدلی اعلام کردندوهنوز جوهر ان خشک نشده دوستان وعلی خصوص سایت محترم ازتخریب دولت وشخص ریس جمهور ازهیچذکوششی دریغ نمی کنند وهنوز هم بدنبال واژه جهنم ریس جمهورهستندنمی دونم دنبال چی هستنداحتمالا دنبال اجرای دستورات رهبری هستند!4-خدایی چندتا مطلب ازخدمات دولت سایت شما ارائه داده این که دشمنی البته که شما اصولگرایید ولی مهمتر مسلمانیم

0
0
پاسخ
1394-02-14 22:20
سید جواد

فرساد جون کاندیدا بشی بهت رای می دیم.احسنت حرف دل مردم را گفتی .در مورد کاهش تورم اینقدر راحت دروغ میگن که مردم باور کردند تورم پایین آمده .اما وقتی می ری بازار خرید با قیمت های سرسام آور روبرو می شوی؟البته فکر می کنم وضع مالی خوشان خوب شده و حقوق های خودشان بالا رفته فکر می کنن کل ملت وضعشون خوب شده !

0
0
پاسخ
1394-02-15 04:07
ناشناس

ای بابا این دولت فقط از شعارهای حضرت آقا استفاده ابزاری می کند .مثلا در دانشگاه ... ، رییس استان به خاطر انتقاد کارکنان به عملکردش شروع به نابودی همه کارکنان انتقادگر زده و سیستم را کلا در حال نابودی پیش می برد . این هم دولت تدبیر و امید

0
0
پاسخ
1394-02-15 05:18
مهدی

پژوهشگاه شفق رو میخواید بشناسید ؟مراجعه کنید به سایت

0
0
پاسخ
1394-02-15 06:41
hasan

آقای فرساد متاسفانه بجه های استان ما تحمل شنیدن سخنان یک چهره اصولگرارو در استان ندارند "مثل اینکه شما سخنان حضرت آفا رو در مورد فک شیت گوش ندادید ؟!(ایوب -سید - پقه)لطفا بیشتر مطالعه داشته باشید !

0
0
پاسخ
1394-02-15 06:49
ذاکانپور

مقام معظم رهبری وقتی که در جمع کارگران فرمودند :کلید !!!! مشکلات اقتصادی !! کشور ؟ در ژنو و لوزان نیویورک نیست . یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-02-15 06:55
مهدی از گرگان

با سلام.داداش شما اول اطلاعاتت رو یک ذره بالا ببر بعد این ها رو بگو.بحث فکت شیت رو خود آقای صالحی گفته که مقام معظم رهبری از ما خواست فکت شیت آماده کنیم.این هم لینکش:http://www.rajanews.com/news/2096282- رهبر معظم انقلاب فرمودند به تیم مذاکره کننده اعتماد دارم ولی از اون طرف هم فرمودند که نگرانم درباره این موضوع,دغدغه دارم,طرف مقابل خدعه گر و غیر قابل اعتماد است و هر ایرانی وظیفه داره که به وظیفه خودش برای بهتر پیش رفتن این مذاکرات عمل کنه.چرا رهبری در دولت قبل این مطالب رو نفرمودند که نگرانم و دغدغه دارم و...3-درود بر شما,رهبر انقلاب سال 94 را سال همدلی و همزبانی گذاشتند اما ایشان در دیدار با مداحان همدلی را معنا کردند.آقا فرمودند:همدلی اجباری نیست,دولت نخبگان و کارشناسان را بخواهد و از نظر آنها استفاده کند و آنها را قانع کنند.خوب آیا دولت این کار رو کرده.یعنی آقا به نوعی همدلی رو انداخت در زمین دولت.لطفا اطلاعات خود را بالا تر ببرید.سپاس

0
0
پاسخ
1394-02-15 07:18
مهدی از گرگان

داداشی ما هم نمیخواهیم که چرخ هسته ای مون رو راحت فروشند.باید قبل از اینکه کاری بکنند به فکر باشیم دیگه وقتی تموم شد دیگه میخواهیم چیکار کنیم عزیزم

0
0
پاسخ
1394-02-15 07:21
تفکری

مطلب منطقی و درست و کارشناسی شده ای بوده.بعضی ها الکی دنبال ایراد گرفتن هستند.دمت گرم داداش.

0
0
پاسخ
1394-02-15 08:40
تفکری

مگه فرساد میخواد کاندیدا بشه برای جایی سید جواد عزیز؟

0
0
پاسخ
1394-02-15 08:41
مردی از بندرگز

روحانی چهره انقلاب رو در دنیا داره تضعیف میکنه.با مقاومت ما خیلی از کشورها در سراسر جهآن ایستادگی و مقاومت کردند ولی حالا که ما داریم کوتاه میایم تکلیف الگو برداری اونها از ما چی میشه.آقای ایوب چیزهایی که شما نوشتی اصلا منطقی نیست

0
0
پاسخ
1394-02-15 10:18
عمار

این را همه بدانند همه چیز را اکسید کنیدولی نمیتوانید خون احمدی روشن را اکسید کنید

0
0
پاسخ
1394-02-15 13:59
fateme

عشق است حسن روحانی و سید محمد خاتمی

0
0
پاسخ
1394-02-15 15:28
ایوب

باسسلام مجدد1-کدام کینه به جرات میگم با انکه تفکر اصلاح طلبی دارم ولی روزی نیست که به سایت شما مراجعه نکنم پس کینه چی قسم میخورم که منفعتی ازاین باب ندارم پس این ازاعتماد من به شما2-خیلی مودبانه نقد کردم ولی شما دقیقا واژه به شما ربطی ندارد را بکاربردید3-خداراشاهد بگیریم خدایی این دولت خدمات نداشته ؟مگرمن کارروزنامه شرق راتایید کردم که ما ازاون الگوبرداری کردید باید فرقی بین شما واونا باشه یقینا ادعای صداقت شما بیشتر که انشاالله همینطورباشد4-مدیرمحترم سایت نگاهی به سایت های معتبراصولگرایی منجمله فارس رجا جهان نیوز و...انداخته اید دقت کردید که هیچ خبری ازاحمدی نژادرامنتشرنمی کنند وشما هنوزعاشق اومدن اون هستید خدایی ازتصاویزریس جمهورمنتخب مردم به استان فارس چندتامنتشرکردی تاماهم دلمان ذوق کندکمی نه ازشلوغی جمعیت بلکه ازشیرینی عدالت

0
0
پاسخ
1394-02-15 15:37
محمدرضا

میشه بگید این اقای فرساد چند سالشونه که مدیرعامل پژوهشگاه هستند در ضمن مدرک تحصیلی شون چیه؟

0
0
پاسخ
1394-02-15 17:07
حسینی

دانشجوی کارشناسی ارشده ایشون

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:42
علی

چرا شما اینقدر از احمدی نژاد احساس خطر کردید؟ شک نکن که احمدی نژاد بر میگرده.هر چی بود از جناب روحانی شما بهتر بود که مملکت رو کنترات داره میده به غربی هابهت توصیه میکنم جمعیت انبوه استقبال کنندگان از احمدی نژاد رو در بابل ببینی

0
0
پاسخ
1394-02-15 22:17
محمد

جناب فرساد آن موقع که احمدی نژاد12روز بارهبری لجبازی کردن برسر جناب مشایی وقهرکردن نشستن خانه شما دلواپس زمین ماندن حرف رهبری نبودید؟؟اصلا آن زمان شماهاکجاتشریف داشتید؟؟چرا آن زمان تربین دست نمیگرفتید ومثل الان ریس دولت رو به بادانواع انتقادات نمیگرفتید؟؟؟توصیه میکنم راهتان راعوض کنید این راه شما راه امام خمینی ورهبری نیست شما ره تخریب پیش گرفتید که جز اذیت کردن خویش منفعتی ندارد

0
0
پاسخ
1394-02-19 23:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.