1394-02-08 19:18
4638
8
13919
چه کسی آرمان ندارد:اصولگرایان یا اصلاح طلبان!

دلواپسی بهتر است یا سگواپسی ؟ / خداوند بعضی ها را هدایت کند !

گروهی که تا دیروز جوانان مومن و انقلابی را بخاطر دغدغه داشتن در مورد مسائل هسته ای دلواپس می خواندند چند روز پیش با تجمع برای دفاع از سگهای کشته شده درشیراز ، روش سگواپسی را در پیش گرفته اند که امیدواریم خداوند بعضی ها را هدایت کند.

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از اینکه دولت تدبیر و امید روی کار آمد جریانی که به دنبال سازش با غرب بود دغدغه های نیروهای انقلاب و مردم را که به دنبال عزت و اقتدار کشور بودند را به سخره گرفته و با ادبیاتی نظیر " دلواپسان" سعی در به حاشیه راندن این دغدغه ها و منتقدین داشتند .

در این دو سال اخیر شخصیت و رسانه  وابسته به دولت نبود که دلواپسان کشور و مسائل هسته ای و دستاوردهای ایران اسلامی را به سخره نگرفته باشد و یا انتقادی به آن نکرده باشند حتی در نماز جمعه گرگان نیز به دلواپسان هسته ای انتقاد شد !

امروز همه دنیا بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی تاکید می کنند و این مرهون مجاهدت و تلاش جوانان این مرز و بوم در توسعه دانش هسته ای و دستاوردهای عظیم موشکی بوده و البته در سایر صنایع و بهداشت نیز حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

علی ایحال دغدغه داشتن و دلواپس بودن فی نفسه خوب است و چه خوب تر که این دغدغه در خصوص مسائل اصلی زندگی انسانها و و آرمان اجتماعی یک کشور پهناور چون ایران بزرگ باشد .

اما اخیرا گروهی در کشور دغدغه ای جدیدی به دغدغه های خودشان اضافه کردند و آن سگواپسی است .

هفته گذشته گویا در شیراز چند سگ ولگرد را با اسید نابود می کردند که البته شکل نابودکردن سگها به این طریق نیز کار نادرست و غیر قابل دفاعی است اما در این بین گروهی مشی "سگواپسی" در پیش گرفته و برای دفاع از سگ ها راهپیمایی و کمپین راه انداخته اند.

جالب اینجاست که خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز خود را به این افراد رسانده و در تجمع آنها شرکت کرده حال آنکه ابتکار در موضوع ریزگردهایی که چند هفته خوزستان را آزار می داد به این استان نرفت .

به هر حال جریان مومن و انقلابی افتخار می کند که دغدغه و دلواپسی اش دستاوردهای نظام و مسائلی چون انرژی هسته ای و اقتدار ملی است و به این موضوع می بالد و با انتقاد های آبکی هم از میدان به در نمی رود و همچنان نسبت به آرمانهای نظام حساس و دلواپس می ماند.

افرادی که آرمان ندارند و به دنبال سگ و خرگوش و ... هستند و سطح دغدغه آنها نیز در همین حد هست و گاها ممکن است به بهانه دفاع از یک بزمجه نیز کمپین راه بیندازند که البته امیدواریم خداوند بعضی ها را هدایت کند.

البته خیلی جای تاسف دارد که این عده برای دفاع از مردم بیگناهی که طی این سالها در عراق ، افغانستان ، پاکستان، سوریه ، یمن ، بحرین ، لبنان، فلسطین ، سودان ، بوسنی ، سومالی و ... کشته شدند و یا زیر ظلم قرار دارند هیچ واکنشی نشان ندادند.

تصاویر زیر نشان می دهد که چطور عده ای سگواپس با این اقدام کم خردانه خود آبروی نظام و اسلام و انقلاب را بردند و با استفاده از ایه شریفه" بای ذنب قتلت" در خصوص این ماجرا توهین بزرگی به قران کریم نمودند.

15-4-19-155539IMG 8908

11158 635650757463190823 s

41711 228

509618 179

512133 877

resized 454110 6952

resized 454122 4481

sagkoshi

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید جواد

سبک مغزهایی که تا الان قران نخواندید!این آیه شریفه را قران برای انسانها بکار برده نه سگها ، چرا شان خلیفه خدا بر روی زمین را به اندازه یک سگ تنزل می دهید!خدا از شما نگذرد با این کارهای سخیفتان .برای اون خانم ابتکار متاسفم ، اینها آبروی نظام را بردند .یعنی ما دلواپس چند تا سگ شده ایم ...یعنی بیکاری ، تورم ، یارانه ، مشکلات کارگران و هزاران مشکل کشور حل شده و مشکل کشتن همین چند تا سگ بود.

0
0
پاسخ
1394-02-08 05:03
ابراهیم

با سلام خدمت دوستان عزیزو هم سنگرم شما فرمودید که نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نمیکنید اما نظر آقا جواد را پخش کردید.حتما موافق نظر شما بود توهین محسوب نمیگردد.معنی توهین رو هم فهمیدیم .دوستان این روش انتقاد نیست شما دارید از دوست دشمن میسازید نکنید اینکارو .....!

0
0
پاسخ
1394-02-08 06:26
ابراهیم

چی شد پیام ما به مذاق شما خوش نیامد

0
0
پاسخ
1394-02-08 09:08
حسن

خداوندا همه بشریت را با آن آرمانی که دلواپسش هستند محشور کن

0
0
پاسخ
1394-02-08 13:34
رحمت

کشتار حیوانات به این طرز فجیع غیر اسلامی است، پیامبر اسلام (ص) حتی قسمتی از غذای خود را به سگش میداد، نشان از اهمیت احترام حقوق حیوانات است، این کلیپ رو ببینید که حیوان چه زجری میکشه (http://www.aparat.com/v/e9rS) بعد نظر بدید، گلستان ما هم همه چیزو ربط میده به اصلاح طلب و فتنه 88 و ... ای کاش ما انسانها کمی با وجدان باشیم.

0
0
پاسخ
1394-02-09 08:16
رکسانا رزمپوش

دوست محترم من شما که دلواپس مرگ یک زندگی مخلوق خدا نیستید به راستی نه از قرآن میدانید, نه از مسلمانی, نه از خداولی بگذارید برایتان بگویم که آن آجری را که کج نهاده شده باید سرجایش نهاد. دغدغه مرگ جانهاست و بی تفاوتی در برابر این معظل. اگر دلسوخته زندگی باشید میتوانید ادعای دلسواپسی مشکلات کارگری و هزاران مشکل دیگر گردید و در غیر اینصورت تنها شعار است و سم پاشی و گره در کار انداختن. آنجا نیستم وگرنه حتما آینه ای برایتان به یادگار میفرستادم تا خویش را دوباره مرور کنید

0
0
پاسخ
1394-02-11 05:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.