1394-01-26 08:20
11435
58
13278
پرده برداری از حوادث بیمارستان آل جلیل آق قلا ؛

عزم جدی فرماندار آق قلا برای تغییر رئیس برتر بیمارستان آل جلیل در سال همدلی و همزبانی / آقای هیوه چی : سلامت مردم شوخی بردار نیست!

موضوع از آنجا آغاز شد که دستور تنزل جایگاه برای دو تن از پرسنل بیمارستان آل جلیل از سوی حراست دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تخلفات صادر گردید و یکی از این اشخاص ( ع ا ) بوده که بعد ها به عنوان پرچمدار اصلی منتقدین شروع به فعالیت کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ چند وقتی است که کش و قوس های بین دکتر آقاپور رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا و برخی از مسئولین شهرستان بالا گرفته و موجب ایجاد تنش هایی شده است.

موضوع از آنجا آغاز شد که دستور تنزل جایگاه برای دو تن از پرسنل بیمارستان آل جلیل از سوی حراست دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تخلفات صادر گردید. یکی از این اشخاص ( ع ا ) بوده که بعد ها به عنوان پرچمدار اصلی منتقدین شروع به فعالیت کرده است.

پس از این اتفاق این اشخاص با همکاری چند پرسنل دیگر اقدام به انتقاد های بسیار زیادی از رئیس بیمارستان انجام داده و نامه ای با این عنوان و بیان مشکلات بیمارستان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال نموده اند و رونوشت آن به وزارت بهداشت ، استاندار، نماینده ولی فقیه، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر و ... ارسال شده است.

عزم جدی فرماندار برای مخالفت با دکتر آقاپور

از طرفی با هیوه چی فرماندار شهرستان مذاکراتی انجام داده و با تشریح شرایط بیمارستان، وی را برای تغییر ریاست بیمارستان مجاب نمودند.این را می توان از صحبت های دکتر آقاپور پی برد که می گوید: " پرسنل من برای مشکلات خود نیاز به واسطه گری ندارد ". البته نمی توان به حتم این موضوع را دلیل عزم جدی فرماندار برای تغییر این مدیر دانست.

از اینجا بود که تنش بین فرمانداری و مدیریت بیمارستان آل جلیل بالا گرفت و فرماندار نیز با ارسال پیام هایی خواستار تغییر رئیس بیمارستان آل جلیل شد. سایت اولکامیز هم که ید بیضایی در ایجاد تنش سیاسی که باعث عقب ماندگی شهرستان های ترکمن نشین دارد، در اقدامی به انتشار نامه 15 بندی منتقدین دست زد. چرا که این کار می بایست از طریق مجاری قانونی پیش برود نه با رسانه ای کردن موضوع و برهم زدن جو سیاسی و تشویش اذهان عمومی.

البته دکتر آقاپور در جایی دیگر گفته است "انشالله بتوانم با فرماندار نشستی داشته باشم تا این مسائل را برای ایشان نیز تشریح نمایم. " از این جمله نتیجه می گیریم ،تا چند روز پیش دکتر آقاپور نتوانسته با فرماندار دیداری داشته باشد تا در برابر انتقادات از خود دفاع کند.

حالا برای بیان نکته ای ، به چند سال قبل بر می گردیم. زمانیکه دکتر هفت سوار از اقوام کرد و اهل تسنن ریاست بیمارستان را بر عهده داشت. در آن زمان با ایجاد جوی قومیتی بین کارکنان بومی، ترکمن و فارس دانشگاه تصمیم گرفت تا ریاست بیمارستان را از وی بگیرند.

البته این تمام دلیل ماجرا نبوده است و منتقدان امروز، در آن زمان هم تلاش های بسیار زیادی را برای عزل این مدیر بکار بردند. در آن زمان چشم های همه به سوی انتخاب یک مدیر ترکمن بود ولی دکتر آقاپور رئیس شبکه بهداشت و درمان آق قلا با حفظ سمت عهده دار رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا شد.

حال به موضوع اصلی بر می گردیم. بنابراین خطاب فرماندار فقط به تغییر رئیس بیمارستان آل جلیل ختم نمی شود، و عدم حضور دکتر آقاپور در جلسات شهرستان نشان دهنده این موضوع می باشد که وی باید از رئیس شبکه بهداشت و درمان آق قلا نیز برکنار گردد.

دکتر آقاپور در گفتگو با سایت محلی اسپی دژ گفته است که پس از ارسال نامه 15 بندی منتقدین به رئیس دانشگاه علوم پزشکی، گروهی برای بررسی مشکلات به بیمارستان مراجعه کردند که کذب بودن اکثر موارد طرح شده به استناد مدارک و مستندات موجود محرز گردید.

همچنین در هفته های پایانی سال قبل تمامی بیمارستان های استان گلستان توسط کارشناسان وزارت بهداشت مورد ارزیابی ریزبینانه قرار گرفت که بیمارستان آل جلیل آق قلا توانست رتبه برتر و  اول (1+) را در این خصوص کسب کند.

کداخدامنشی شورای شهر آق قلا

شورای شهر آق قلا نیز دکتر آقاپور را فراخواند تا به سوالات منتقدین که برای آنها نیز ارسال شده بود پاسخ دهد. در یکی جلسات در چند روز گذشته باهدف ریش سفیدی و کاهش تنش برگزار شد، اعضای شورای شهر و شهردار آق قلا از اقدامات انجام شده در بیمارستان آل جلیل حمایت کردند که خبر آن با عنوان " حمایت دکتر شیرمحمدلی، اعضای شورای شهر و شهردار آق قلا از رئیس بیمارستان آل جلیل / آقاپور: پرسنل من برای بیان مشکلات نیازی به واسطه گری ندارند " درج گردید.

روز بعد اعضای شورای شهر با فرماندار آق قلا جلسه ای پیرامون دهکده توریستی سنتی آق قلا برگزار کردند. همان روز بود که موضع برخی از اعضای شورای به گونه 180 درجه ای تغییر پیدا کرد و با گفتگو در سایت اولکامیز که ماهیت آن بر همگان مشخص است حمایت خود را از دکتر آقاپور تکذیب کردند.

حال آیا نمی توان این تصور را داشت که عزم جدی فرماندار برای تغییر این مدیر شهرستانی توانست بر نظر اعضای شورای شهر که با آرای مردم انتخاب می شوند تحمیل گردد؟؟

به تعبیر سایت محلی ارکین نیوز ، اعضای شورای شهر سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته اند. از طرفی منکر اقدامات انجام شده در بیمارستان نمی شوند ولی در طرف دیگر فرماندار شهرستان قرار دارد و از طرفی نگاهی هم به مردم دارند که مبادا با حرکتی محبوبیت خود در بین مردم  را از دست بدهند.

سیاه نمایی علیه رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا در اولکامیز

البته همه اعضای شورای شهر این چنین رفتاری را نداشتند. به عنوان مثال حاج خلیل ماهری که سعی می کند به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب گردد موضع مشخصی داشته است. وی در گفتگو با اولکامیز با ترسیم فضایی تاریک از بیمارستان، انتخاب دکتر آقاپور را قحط الرجال و دردناک توصیف کرده است.

 و حتی کسب رتبه 1+ را از طرف دکتر آقا پور یک ادعا قلمداد کرده است. در صورتی که دکتر آقاپور تصویر گواهی نامه اعتبار بخشی ملی بیمارستان که به امضای مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان رسیده است را به عنوان سند و مدرک ارائه داده است.

حتی پیشرفت های دو سال اخیر دکتر آقاپور را به رئیس سابق بیمارستان نسبت داده شد که آن هم جای سوال دارد. چرا که رتبه بیمارستان از رتبه 2  با دو درجه ارتقاء به رتبه 1+ رسیده است.

 اما گویا تنش ها همچنان ادامه دارد.... به طوریکه در سال همدلی و همزبانی در جلساتی که با حضور فرماندار برگزار می گردد جایی برای حضور دکتر آقاپور وجود ندارد. تنش های به وجود آمده قطعا به نفع مردم نمی باشد. در چند سال گذشته و در طول زمان های مختلف نیز همین بحث پیش آمده است.

 و عده ای سعی دارند این مدیر غیر بومی و برتر که خدمات بسیاری را در بیمارستان انجام داده است را عزل کنند تا یک مدیر بومی را به جای آن انتصاب کنند تا حال و هوای بیمارستان همانند رئیس سابق گردد. البته رئیس سابق بیمارستان نیز با تلاش های همین منتقدان به پرچم داری (ع ا ) که در آن زمان نیز با تنزل درجه روبه رو گردیده بود برکنار شد.

سخنی با منتقدین:

 منتقدین از راه های قانونی باید به مشکلات رسیدگی کرده و به خواسته های خود برسند؛ البته خواسته های اجرایی.

خواسته هایی که مطابق با قوانین، مقررات و آیین نامه هاو سطح بیمارستان و شهرستان باشد نه بر اساس خواسته های شخصی. اگر به غیر از این راه انجام دهند باعث به وجود آمدن تنش در شهرستان خواهد شد و به جز دوری از مسیر پیشرفت چیزی به دنبال نخواهد داشت.

تمکین به قانون اصلی ترین راه می باشد. نمونه خیلی بزرگتر در چند سال قبل به وجود آمده که کشور در حدود 8 ماه به آشوب کشیده شد و دلیل آن هم عدم تمکین به قانون بوده است. پیش کشیدن بحث های قومی و بومی برای پرسنل اقدامی شرمسار کننده است. چرا که اقوام ترکمن در دستگاه های سراسر استان و در جاهای مهمی بکار گیری شده اند.

پس طبق نظر شما اگر بکارگیری پرسنل فارس در بیمارستان یک سوء مدیریت می باشد، در دستگاه های دیگر استانی نیز می بایست اقوام ترکمن و غیر بومی اخراج گردند و یا در دستگاه های دیگر شهرستان نظیر فرمانداری نیز اقوام فارس باید عزل گردند. در صورتی که در شهرستان آق قلا همه اقوام با وحدت در کنار هم در حال زندگی می باشند.

 انتهای پیام/

** مطالب مرتبط :

حمایت دکتر شیرمحمدلی، اعضای شورای شهر و شهردار آق قلا از رئیس بیمارستان آل جلیل / آقاپور: پرسنل من برای بیان مشکلات نیازی به واسطه گری ندارند

ارتقاء درجه بیمارستان آل جلیل آق قلا به 1+ / استاندارد سازی زایشگاه برای اولین بار در استان / اجرای 6 بسته طرح تحول سلامت

برخلاف اظهارات منتقدین بیمارستان آل جلیل رتبه 1+ را کسب نمود/ بیش از 90 درصد مسئولین بیمارستان ترکمن و بومی می باشند

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

با سلام و خسته نباسید خدمت دست اندر کاران پرتلاش و خدوم سایت گلستان ما.خواستم به عرض برسانم متاسفانه حراست علوم پزشکی چندسالی است که رییس نداره و توسط چند نفر چپی کم سواد و ...چی که ...هاشان بر همه رییس روسای دانشگاه و حتی استانداری هم ثابت شده اداره میشه.آنها و عوامل آنها در مرکز بهداشت شهرهای استان گلستان فقط مشغول مچ گیری ار کارکنان ساده و ضعیف جهت انحراف افکار عمومی هستند با اینکه خودشان .....این پیام را لطفا برای اینکه مسولین نطارتی و بازرسی استان و حتی کشور ببینند و بخوانند چاپ کنید.

0
0
پاسخ
1394-01-25 18:49
طعنه

آقای هیوه چی. ما که هی گفتیم چشم و گوشتون را باز کنید. ولی انگار نه انگار . لج کردید با یک مدیر و از روی لج بازی این جنجال رو توی شهرستان به راه انداختید . خب باز خوبه شما هم غیر بومی هستيد .

0
0
پاسخ
1394-01-25 21:05
پرسنل بیمارستان

همه پرسنل بیمارستان شاهد تغییرات اساسی و مثبت بیمارستان از زمان ورود دکتر آقاپور به بیمارستان می باشند منتهی تعداد انگشت شمار از این پرسنل که اسم منتقد اتخاذ کرده اند چشم واقع بین نداشته و صرفا دنبال متشنج کردن جو می باشند اول بروند شرایط منتقد بودن را در حد کم نه زیاد search کنند

0
0
پاسخ
1394-01-26 03:36
شمشادی

چرا مسئولین این شهرستان فکر میکنند همه کاره هستند و اجازه دخالت در امور بیمارستان را بخودشان میدهند؟مگر چکاره هستند؟پدر برای سیستم ؟ یا دایه مهربانتر از مادر؟اگر مشکلی را رصد کردید بصورت پیشنهادی و درخواستی چرا اعلام نمیکنید؟قصدتان چیست؟ تخریب؟ کنار گذاشتن یک مدیر ارزشی ؟یا از دید کوتاه خودتان مدیر چند شغله ؟کجای دنیا تعریف مدیر چندشغله این چنین است؟اصلا تعریف تان از چند شغل چیست؟

0
0
پاسخ
1394-01-26 03:38
بادلی

من یک سیستانی هستم در آق قلا زندگی می کنم و ترکمن نیستم. و به خوبی می دانم که چرا عده ای بحث رئیس بیمارستان بومی را پیش می کشند.بیمارستان طبق نظر وزارت بهداشت ارزیابی می شود نه مطابق با نظر یه عده منتقد.اگر در مجموعه ای همگی از مدیر راضی باشند باید به آنجا شک کرد. به طور طبیعی انتقاد باعث پیرفت خواهد شد.یک سوال از منتقدین. شما هم خواهشا با اسناد و مدارک بیایید استدلال بیاورید نه اینکه بگویید....؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-01-26 03:43
فامیلی

فرماندار غیر بومی میشه همین دیگه.نباید هم دلش به حال بیماران بومی بسوزه.شنیدم فرماندار دکتر آقاپور رو توی جلساتی که خودش هست راه نمیده.این واقعا یعنی چی؟ این یعنی دلسوز ؟

0
0
پاسخ
1394-01-26 04:24
غفاری

درست زدین وسط خال.نظر اعضای شورای شهر پس از جلسه روز بعد که در فرمانداری برگزار شد 180 درجه تغییر کرد. از این تغییر موضع می توان به یک نتیجه رسید که واضح و مبرهن می باشد.ای... چه دنیایی داره سیاست. اسم نمی برم ولی بعضی از این اعضای شورای شهر و نظر محتاتانه دارد می خواهند برای نمایندگی مجلس کاندید بشن.هی....

0
0
پاسخ
1394-01-26 07:21
یلمه

پس چرا دانشگاه علوم پزشکی اینقدر ساکته؟ یعنی فرماندار بیاد مدیر شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان را با هم یکجا عزل کنه ؟ای وای....

0
0
پاسخ
1394-01-26 07:24
قلیچ

حاج خ م فقط موج منفی میده.خودمون کردیم که لعنت بر خودمان باد .

0
0
پاسخ
1394-01-26 07:26
اق قلایی

آفرین بر این تیز بینی گلستان ما.بآید از این مدیران که با خاطر لج بازی و خودخواهی یک عده و سر برخي تعصبات ... می خواهند برکنار بشن حمایت کرد.احسنت و خسته نباشد به گلستان ما

0
0
پاسخ
1394-01-26 07:35
ایمانیان

بنده پرسنل بیمارستانم و با اظهارات شوراها کاملا موافقم... هدف تخریب سیستم نیست. هدف اصلاح معضلات موجود در سیستم است که متاسفانه به قوت خود باقیست . برخی از مشکلات کمرنگ تر شده ولی هنوز وجود دارد . نارضایتی و بی انگیزگی پرسنل دراین بیمارستان بسیار بالاست. با یک پرس و جوی ساده میتوان این نارضایتی را به راحتی کشف کرد.

0
0
پاسخ
1394-01-26 08:27
سوقی

من از فرماندار میخواهم تا کمی با خود بیندیشد و خدا را در نظر بگیرد شاید دکتر آقاپور ترکمن نباشد ولی برای مردم ترکمن بسیار زحمت میکشند.این اقدامات که در این مدت برای بیمارستان آل جلیل آق قلا و شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته مرهون زحمات دکتر آقاپور هستفرماندار محترم برای حفظ منافع و مقام یک عده قلیل آخرتت رو به دنیا نفروش

0
0
پاسخ
1394-01-26 08:29
مهربان

سلام واقعا مقاله خوبی بود در مورد سایت اولکامیز هم درست گفتید اگر کمی دقت بشه دراین سایت متوجه میشوید که گويا سایت شخصی فرماندار آق قلا هستمیخوام بگم نمیشه به هیچ مدیری نمره 100 داد چون همیشه بعضی کاستیهایی وجود داره که شاید در اختیار مدیرهم نباشه تا بتونه اونها رو حل کنه ولی من به دکتر اقاپور نمره 90 میدهم .ایشان واقعا فرد محترمی هستند که با وجود این همه بی احترامی از سوی فرماندار اصلا تا بحال به فرماندار بی حرمتی نکرده است.ایشان برای شبکه بهداشت و درمان آق قلا بسیار زحمت کشیده اند ولی گويا آقای فرماندار فقط ایشان را اذیت کرده است.به نظر شما آیا سواد و تخصص فرماندار در حدی است که تشخیص بدهد مدیر بیمارستان چه زحمت هایی میکشد

0
0
پاسخ
1394-01-26 09:32
مهربان

[quote name="گرگانی"]با سلام و خسته نباسید خدمت دست اندر کاران پرتلاش و خدوم سایت گلستان ما.خواستم به عرض برسانم متاسفانه حراست علوم پزشکی چندسالی است که رییس نداره و توسط چند نفر چپی کم سواد و ...چی که ...هاشان بر همه رییس روسای دانشگاه و حتی استانداری هم ثابت شده اداره میشه.آنها و عوامل آنها در مرکز بهداشت شهرهای استان گلستان فقط مشغول مچ گیری ار کارکنان ساده و ضعیف جهت انحراف افکار عمومی هستند با اینکه خودشان .....این پیام را لطفا برای اینکه مسولین نطارتی و بازرسی استان و حتی کشور ببینند و بخوانند چاپ کنید.[/quote]یه حرفی میزنیا کارمند خلاف میکنه باید به خلافش رسیدگی بشه چرا میگی مچ گیری پس حتما خلاف میکنه که مچش رو میگیرن

0
0
پاسخ
1394-01-26 09:38
آدم

سلام مقاله بسیار خوبی است کاملا درست گفته شده .دکتر آقاپور حمایتت می کنیم .

0
0
پاسخ
1394-01-26 09:40
ناصری

یک سوال از آقای هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا :ایشان تا به حال چه کاری برای شهرستان انجام داده است ؟اصلا کار مهمی هم از دست شان بر می آید ؟

0
0
پاسخ
1394-01-26 10:06
شیرمحمدلی

خوانندگان بدانند ما مردم آق قلا به فرمانداری شهر ختم نمیشویم و اگر ایشان قومگراست و به اصل وحدت سنی و شیعه احترام نمیگذارد این شامل حال ما نمیشود و ما قالب مردم بنا به گفته بزرگان خودمان وحدت را سرلوحه کار خودمان میدانیم و مهم این است که همه ما مسلمانیم.........

0
0
پاسخ
1394-01-26 10:52
کر

چندین سال است در بیمارستان کار میکنم و به استناد آنچه دیدم و می بینم با قدرت و بدون ترس از احدی اعلام میکنم دوران مدیریت آقای دکتر آقاپور بهترین مدیریت هم در شبکه و هم در بیمارستان صورت گرفته و آق قلا را به اوج خود رسانده است ضمن تشکر ویژه از ایشان باید بگویم بخاطر شهرم و مردم عزیز شهرم همه جانبه از شما حمایت می کنیم .

0
0
پاسخ
1394-01-26 11:01
حرف حق

سلام واقعا نمیدونم اعضای شورای شهر هدفشون از این کارها چیه ؟جای تعجب داره وقتی که مدیری توی شهرستان به خوبی داره کار میکنه چرا باید زیر پاشو خالی کرد ؟ای ادم هایی که فقط به دنبال مقامید بدانید که روزی جزای کارهای ناپسندتان را خواهید دید. از اونطرف اقای فرماندار با وعده وعید هایی که در ابتدای مدیریتشون به مردم داده اند ببینید شهرستان مارو به کجا رسونده . تا حالا سابقه نداشته مردم پشت سر فرماندار شخص اول سیاسی در شهرستان صحبت کنند ولی اقای هیوه چی کاری کردند که تا سال های زیادی این خاطره از ذهن مردم پاک نخواهد شد بنی ادم اعضای یک پیکرند که در افرینش زیک گوهرند چو عضوی به درد اورد روزگار دگر عضو هارا نماند قرار فعلا که انسان ها دارند با یکدیگر به خاطر مقام میجنگند و دست روزگار و تقدیر از ماجرا به دور است

0
0
پاسخ
1394-01-26 11:13
رهبر

آقای فرماندار عزیز ما باید به برادران شیعه خودمان فرهنگ اصیل ترکمنی اعم از دوستی و برادری خودمان را نشان دهیم نه حس تبعیض و قوم گراییبرادر عزیزم تقوا و درستی را در سرلوحه کار خودت قرار بده.

0
0
پاسخ
1394-01-26 11:39
کسلخه

منم از برادرمان آقاپور حمایت میکنم.

0
0
پاسخ
1394-01-26 11:44
دلیجه

سایت محلی اولکامبیز متاسفانه خیلی به شهرمان لطمه زده هر چند فقط فرماندار پشت پرده آن نیست بلکه آقای .... با عوامل اولکامبیز رفاقت نزدیکی داشته و به آنها خط میدهد و همه اینها دست به دست هم داده شهرمان پیشرفتی نکند و در عقب ماندگی خود باقی بماند. آقای فرماندار شما و معاونتان بومی این منطقه نیستید پس به عنوان یک جوان آق قلا از شما میخواهم شهر ما را دستخوش سیاست نکنید و اوضاع ما را ازین بدتر نفرمایید.

0
0
پاسخ
1394-01-26 11:52
توماج

آقایان فرماندار و شورای شهر آق قلاچرا فکر میکنید ما مردم بیسوادی هستیم ؟ چرا فکر میکنید ما مردم درک نداریم ؟چرا فکر میکنید ما به موضوعات اطراف مان بی اهمیت هستیم ؟چرا فکر میکنید ما هنوز مثل گذشتگان مان بی تفاوت هستیم ؟باید بدانید ما مردم آق قلا آنقدر از سیاست میدانیم که شما نمیدانید و شاید خودتان را به نداستن زدید و ما را قبول ندارید.اما بدانید دوره بی تفاوتی به سر آمده و باید با ما با احترام تمام برخورد کنید و بخاطر کسب قدرت و سیاست مارا فدای مطامع شخصی حزبی و گروهی خودتان نکنید وگرنه دیگر جایی در بین ما نخواهید داشت.

0
0
پاسخ
1394-01-26 12:07
میرزاعلی

برادران و خواهران عزیزم از شما میخواهم در پیغامهایتان پیام رهبر معظم انقلاب را در نظر بگیرید و از تفرقه و ایجاد تنش با فرماندار عزیزمان که حکم دولت را دارد جدا پرهیز کنید.از فرماندار عزیزمان هم همین مطلب را خواستارم و میخواهم از این نوع عملکرد های سیاسی و تفرقه انگیز جدا پرهیز نمایند و با مردم همدل و همزبان باشند.عملکرد بیمارستان در همه شهرها نسبی است و همه جا نقاط ضعف و قوتی دارند و الحمدالله بیمارستان شهر ما نیز در وضعیت خوبی قرار دارد هرچند نقاط ضعفی هم در آن وجود دارد ولی چاره کار تغییر رییس بیمارستان نیست بلکه نیاز به همدلی همه مسئولین و خدمتگزاران نظام است تا با همکاری هم و یاری خداوند متعال برای پیشرفت همه شهرها از جمله شهر عزیزمان آق قلا تلاش جدی داشته باشند.

0
0
پاسخ
1394-01-26 12:23
قزل

سلام شنيده ها حاكي از اينه كه دكتر اقاپور براي حل اين مشكل بارها از فرماندار درخواست ملاقات و ارائه توضيحات لازم رو كرده ولي فرماندار بدون شنيدن حرفهاي دكتر يك طرفه به قاضي رفته و فقط به حرف چند نفر منتقد گوش كرده در دولت تدبيرو اميد اين نوع بي تدبيري چطور توجيه ميشه ؟

0
0
پاسخ
1394-01-26 13:22
اگاه

يك سوال از فرماندار فكر نمي كنيد شما داريد مقداری قومي گرايي مي كنيد در سالي كه رهبر معظم انقلاب به سال همدلي و هم زباني نامگذاري فرمودند اين مدل رفتار صحيح و در شان دولتمردان مي باشد برخورد قومي با يك مدير غير بومي كه اكثرا او را توانمند مي دانند در شان جنابعالي است ايا خود شما بومي هستيد ؟

0
0
پاسخ
1394-01-26 13:29
مثل هیچکس

همه نظرات نوشته شده را یه نفر نشسته تایپ کرده!!! یا اینکه عاملین دکتر نوشتن!!! شمایی که اداعا میکنین سلامتی مردم شوخی بردار نیست و با نگاه کوتاهتان از بیرون قصر شیشه ای را نگاه میکنین!!! شما از درون خانه چه خبر دارین که چقدر ویران است!!! چند مثال بزنین که دکتر کار مثبتی انجام داده باشد!!! همه اون چند تا تخت و صندلی که اومده به همت نظام سلامت کشور بوده و در تمام بیمارستانهای سطح کشور بصورت غنی تر انجام شده...!! از جیب خودش که نداده!! مردم امکانات سلامت از جمله تخصص و تکنولوزی میخان نه میز و صندلی!!! اینجا درمانگاه هم نیست.. خانه بهداشته.. همه مریضای ما اعزام میشن!! کوسونوگرافی درحالتهای اورزانسی؟! کو سی تی اسکن؟! کو جراح مقیم! کو جراح زنان مقیم! فقط یه مقیم داخلی داریم که نیازی نیست باشه! بیا برنامه انکالی قلب را هم نگاه کن باوجود دو پزشک ماهی یه هفته اصلا قلب نیست تو این خراب شده... تو پرداختی ها حق پرسنل پرستاری ضایع میشه . اعراض که کنی علیهت بعنوان اشوبگر استفاده میشه..!!! اینجا اق قلاست..... مارا نجات دهید

0
0
پاسخ
1394-01-27 04:23
بزونه

من شنیدم فرماندار هنوز که هنوزه عین خیالش نیست و بازم هم داره توی این قضیه یکه تازی انجام میده.آقای فرماندار غیر بومی ، نکنید این کارها رو که سر شما هم بیاد.به قول گلستان ما : سلامت مردم شوخی بردار نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

0
0
پاسخ
1394-01-27 05:28
محمد

آق قلا خیلی محرومه. دلیلش هم سیاسی کاری مسئولین آق قلا هست که به جای اینکه به فکر مردم باشن به فکر خودشون هستند

0
0
پاسخ
1394-01-27 10:28
منطق

با این سایت مسخره تون .... برین بابا چرا کامنتها را انتخابی میذارین؟!!! فیلتر میکنیین و هر چی که به نفع دکتر هست چاپ میکنین؟!! جمعش کنین بابا

0
0
پاسخ
1394-01-27 10:43
ایوب

خب حتما تهمت میزنی دیگه.منم باشم اگر به شخصی توهین کنم و از روی منطق حرف نزنم فیلتر می کنم.شما منطقی صحبت کن ببین چاپ می کنند یا نهامتحانش مجانیه

0
0
پاسخ
1394-01-27 15:39
ایوب

اقای هیچ کسشما هم ظاهرا چشم هاتون رو روی حقیقت بستین.اگر کارمند بیمارستان آل جلیل باشین، پس چشم هاتون رو بستین و هیچ جایی رونگاه نمی کنین.ما که فقط به اون بیمارستان مراجعه نکردیم.همه جا رفیتم. ما مقایسه می کنیم.به نسبت جمعیت امکانات ظرفیت و فاصله با مرکز استان.خیلی از شهرهای بزرگتر هم این امکاناتی که شما میگین رو ندارند.همه چی دل بخواه شما که نباید باشه.من چند سال توی یک شهر دیگه زندگی می کردم که چند برابر بزرگتر از آق قلا بود. اونجا هم این امکانات نبود که هیچ، خیلی هم پایین تر بود.هزا تا بحث و قانون داره.توی حاشیه نشستن و غر زدن و چوب لای چرخ گذاشتن، مشکل و حل می کنه یا کمک کنه.شما اگر کارمند اونجا هستی که اینقدر بد میگی حتمن توی کارت هم همین طوری هستی.در این صورت پیشرفت سرعتش میاد پایین.چشم ها را باید شست.جوری دیگر باید دید....

0
0
پاسخ
1394-01-28 06:32
ایوب

از دوستان منتقد غیر منطقی و غیر منصف خواهش میکنم دست از سر بیمارستان بردارند تا روند کار بیمارستان مطابق اهداف وزارت که همان خدمت به بیماران است پیش رود دوست داریم فضای بیمارستان آرام شود تا با آسوده خاطر خدمت کنیم بگذاریم نتیجه کار تیم مدیریت بیمارستان و کادر درمان را کارشناسان فنی نظر دهند و از چیزی که سر رشته نداریم بحث و خصوصا" جدل نکنیم. اگر دلسوز هستین، فکر بیمارها هستین و... با تمام احترام به شما عزیزان و خوانندگان و همشهریان آق قلایی.

0
0
پاسخ
1394-01-28 09:37
قرئی

انشالله که این ماجرا ختم به خیر بشه

0
0
پاسخ
1394-01-28 21:46
منطق

متاسفانه سایت گلستان متن دفاع از دکتر را چاپ کرده درحالی که هنوز به درد دل ماها گوش نکرده یا مصاحبه نکرده و یکطرفه قاضی رفته. متاسفم

0
0
پاسخ
1394-01-29 12:41
منطق

ما ازین حرکت عالی فرماندار حمایت میکنیم... کاملا درست تشخیص داده ! .. ظالم به حقش برسه.... ظلم هیچوقت پایدار نمی ماند !

0
0
پاسخ
1394-01-29 12:47
هیچکس مثل خدا نیست

ایوب خان تو که ادعا داری ما چشامون بستیم چند تا کار مثبتی که دکتر کرده را لیست کن تا جوابت بدم که کار دکتر بوده اینه !!!

0
0
پاسخ
1394-01-29 16:55
بزونه

این فرد منطق ظاهرا اصلا منطقی نیست.میشه بگین کدوم حرکت فرماندار منطقی هست که دارین از او حمایت می کنین؟

0
0
پاسخ
1394-01-30 04:06
آدم

کدوم عاملین دکتر ، من خودم اینجا هیچ کس رو نمیشناسم فقط یه چیزی میدونم اون هم اینکه ما تعداد زیادی از کارکنان بیمارستان میخواستیم کمپینی در جهت حمایت از دکتر اقاپورراه بیندازیم تاخبر به گوش دکتر رسید ایشون جلوی قضیه رو گرفتند و گفتند اصلا دوست ندارند کسی از ایشان حمایت کند و گفتند من فقط به خدا توکل میکنم و تا جایی که بتوانم برای مردم آق قلا تلاش میکنم و اگر هم از این پست بروم هیچ ناراحت نخواهم بود و از نظر وجدان آسوده خاطر هستم چون برای شبکه بهداشت ودرمان آق قلا از جان مایه گذاشتم. دکتر آقاپور یک پزشک هست و به این پستها هم احتیاجی ندارد ولی با رفتن ایشان شبکه بهداشت و درمان آق قلا فردی لایق را از دست خواهد داد.آقای دکتر دوستت داریم و ازت متشکریم .در ضمن من از این سایت دایما بازدید میکنم و برای اخبار ان کامنت میگزارم عامل دکتر هم نیستم

0
0
پاسخ
1394-01-30 04:25
قریشی

منطق جان فرماندارمون داره ظلم میکنه نه اینکه با ظلم مبارزه میکنه! آبرومان پیش برادران اهل تشیع رفت قرار نیست به وحدت لطمه بزنیم . دین اسلام دین برادری مهربانی و محبت است نه سیاسی پردازی و قومگرایی که اگر غیر این بود هیچوقت فرماندارمون را ترکمن نمیگذاشتند پس ماهم باید همدل باشیم و وحدت مان را حفظ کنیم.

0
0
پاسخ
1394-01-30 10:11
محی الدین

دکتر آقاپور از بهترین پزشکان آق قلاست و من و خانواده ام همیشه به ایشان مدیونیم شاید ایشان راضی به گفتن این حرف نباشند ولی بخاطر این همه تهمت ناروا به ایشان باید بگویم ایشان از پزشکان خیّری هستند که امثال بنده را که در شرایط سختی بودم و از طرفی مادرم را در بیمارستان ایشان بستری کرده بودم با آغوش باز و کمک فراوان به بنده پذیرفتند و این در حالی بود که فرماندار حتی ده دقیقه به من وقت نداد تا مشکلاتم را با او درمیان بگذارم.فرمانداری که از جنس خودم بود به من اجازه حرف زدن ندادو پزشکی غیر بومی مرا با آغوش باز پذیرفت.............

0
0
پاسخ
1394-01-30 10:20
رهبر

آقای دکتر توکلت بخدا باشد.همه ما حمایتتان خواهیم کرد.

0
0
پاسخ
1394-01-30 10:22
اق قلایی

چرا این فرماندار هیچ عکس العملی نشان نمیده .چرا ؟چون حرف حق....

0
0
پاسخ
1394-01-30 11:17
گری

یکی نیست بگه سابقه مدیریتی فرماندار چیه ؟ یک کارشناس ساده بوده اون هم در حوزه بهداشت مدارس . واقعا دادن یک شهرستان به ایشون درسته ؟ مدیران استانی دقت کنن هر ضعف عملکرد ایشون به دولت برمی گرده زودتر فکری بکنن. فرماندار چه میدونه از کار بیمارستان . مشاورانش ایشون رو انداختن تو این باتلاق . تا کاملا نابودش نکنن دست برنمیدارن. فرماندار محترم دوستان نادان شما شما رو نابود می کنن از اونها فاصله بگیرید.

0
0
پاسخ
1394-01-30 12:54
کاظمی

آقای دکتر حمایتت میکنیم. در همه شهرها از جمله شهرما این گونه مسائل و سیاسی کاریها زیاد اتفاق می افتد شما به دل نگیرید و با قدرت به کارتان ادامه دهید.

0
0
پاسخ
1394-01-31 02:13
تعبیر

بابا من چندین متن نوشتم ولی هیچکدوم چاپ نکردن!! اینا فقط جانبداری میکنن!! اصلا حرفای غیر اخلاقی و توهین توش نبود!! مطمینا سایت داره شخصی برخورد میکنه!! پس به خودتون زحمت ندین بریم پی کار خودمون..

0
0
پاسخ
1394-02-01 13:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.