1394-01-05 03:58
2866
2
12291
علی اصغر طغرایی :

شورای اسلامی شهر گرگان باید در مقابل شهدا جوابگو باشد / افسوس که از شهدا استفاده ابزاری می شود

مسئول کمیته خانواده های شهدا و ایثارگران ستاد انتخاباتی روحانی در گلستان گفت : شورای اسلامی شهر گرگان باید در مقابل شهدا جوابگو باشد که چرا مصوبه کمیته نامگذاری در خصوص روگذر ترمینال بنام " شهدا " را در صحن تصویب نکردند و هیچ تصمیمی نگرفتند ؟

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طغرایی فعال فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت طی گفتگویی اظهار کرد: به گفته امام خمینی رهبر فقیدمان " شهادت هنر مردان خداست "  و نام معابرمان اگر خیابان شهدا ، میدان شهدا ، پل شهدا ، استادیوم شهدا باشد چه زیباست .

طغرایی با اشاره به اینکه قلم زدن در فرهنگ ایثار و شهادت با خدا محوری و اخلاص باید باشد تصریح کرد: بنده با صحبت هائی که در صحن شورای اسلامی داشتم مفصل گفتم اگر شهدا مظهر قدرتند چند نام از شهدا و آزادگان و جانبازان و سرداران شهید در گرگان داریم و در خیابان پنجم آذر آیا اثری از شهدا پنجم آذر هست ؟

وی بیان داشت: در کمیته نامگذاری بنده و آقای غفاری با دعوت رئیس کمیسیون فرهنگی دعوت شدیم و بحث مفصل با حضور رئیس کمسیون و اعضای کمیته نامگذاری مطرح شد و نتیجه با اکثریت قاطع اولین پل روگذر به نام شهدا - و سرداران شهید و قندهاری عزیز تصویب شد .

طغرایی تاکید کرد: در همان جلسه نامه رسمی بنیاد شهید گرگان که اولین پل روگذر بنام " شهدا " باشد رسما" به شورای اسلامی گرگان ارسال شد و با تماس با رئیس شورا اسلامی آقای گرزین داشتم ایشان قول دادند که در صحن مطرح و تصویب می کنم ولی متاسفانه تا بحال مطرح و تصویب نشد و همچنان راکد ماند.

این فعال حوزه ایثار و شهادت تصریح داشت: شورای اسلامی باید در مقابل شهدا جوابگو باشد که چرا مصوبه کمیته نامگذاری را در صحن تصویب نکردند و هیچ تصمیمی نگرفتند ؟ بگذریم در شب افتتاح چه گذشت از استاندار و ... که بموقع پیگیری خواهد شد که مسئولین و شورای اسلامی شهر کرکان در فضای نامگذاری فرهنگ ایثار و شهادت چه کردند ؟

وی با بیان اینکه برخی مسئولین استان ادعای همدلی وحدت دارند و در مراسم شهدای آزاده استان شرکت نکردند و یا فرد آزاده بگوید من آزاده نیستم خاطر نشان کرد: افسوس....که از شهدا ابزاری استفاده می شود .

این فعال فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در پایان تاکید کرد: واقعا بیائیم دین مان را نسبت به شهدا در ابعاد مختلف عمل کنیم ضمنا" از کلیه مسئولین و پرسنل که پل روگذر و زیر گذزمعلم تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرائی

تبیان - دفترهشتم - جایگاه زن دراندیشه امام خمینی (س) .........موضوع : نزول جبرئیل بر حضرت زهرا (س) صفحه -8-9-10

0
0
پاسخ
1394-01-03 07:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.