1394-01-07 19:21
4681
1
12271
بسته خبری گلستان ما / قسمت سوم :

نرسیدن میوه دولتی به مراوه تپه / مقاله یک توده ای فراری در یک سایت معلوم الحال گلستانی / احتمال حضور منوچهر متکی در انتخابات مجلس از حوزه غرب استان

 در سومین بسته خبری گلستان ما مطالبی چون دستگیری دعانویس و احضار کننده ارواح در گنبد ، کاندیداتوری احتمالی برخی اعضای شورای شهر گرگان ، نورعلی دیلم و منوچهر متکی در انتخابات مجلس آتی ، مقاله امین الله گلی از فراریان حزب توده در سایت الکامیز را می خوانید.

 به گزارش گلستان ما؛ سومین قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

 ** شنیده ها حاکیست در پی حضور پر رنگ جمعی از گالیکشی ها در همایش فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت پسماند در استان گلستان که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد ؛ گویا مدیران گالیکشی قصد دارند در صورت کاندیداتوری احتمالی مهندس احمد سردارزاده مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان در انتخابات مجلس، با جایگزین کردن گزینه گالیکشی مد نظر خود جایگاه وی را تصاحب کنند .

** شنیده شده است تیزهوشی پلیس فتا در گنبد دست دعانویس و احضار کننده ارواحی که از طریق شبکه های مجازی موبایل با گوشی که به نامش نبوده فعالیت می کرده ، رو شده و این فرد جهت محاکمه به مراجع قضایی تحویل شده است.

** شنیده شده است در حالیکه کمتر از یک سال به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده تعطیلات نوروزی بهانه‌ای برای کاندیداهای احتمالی شده تا با ارسال پیام‌های نوروزی نظر مردم را به سمت خود جلب کنند و در هر حال تبلیغات غیر رسمی کاندیداهای انتخابات دوره بعدی مجلس ، آغاز شده و کاندیداها هر کدام با روش‌های خاص در صدد ایجاد محبوبیت برای خود هستند .

این نحوه تبلیغات غیر رسمی در ایام عید ، در استان گلستان شکل جدی‌تری به خود گرفته و کاندیداهای احتمالی با انواع پیام‌ها ، با شهروندان سخن می‌گویند.

** منابع غیر رسمی از احتمال کاندیداتوری برخی از اعضای شورای شهر گرگان در انتخابات آتی مجلس خبر می دهند . در همین راستا از نام هایی چون نبی هزارجریبی ، ابراهیم جرجانی ، ناصر گرزین ، علی اصغر یوسفی و حسین ربیعی به عنوان گزینه های احتمالی نام برده می شود .

** گفتنی است سایت الکامیز که با تمرکز بر بخش خاصی از مسائل قوم ترکمن در شرق استان گلستان فعالیت می کند اخیرا مقاله ای بنام " امین الله گلی " یکی از فراریان شاخص توده ای و گوینده بخش ترکمنی رادیو آزادی منتشر کرده است . این مساله در حالی است که عمده فعالیت این رسانه محلی بر مسائل سیاسی افراطی و مطالبات قومیتی استوار است و طرح مشکلات مردم در حوزه های گوناگون و پیگیری برای حل آنها و کمک برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای ترکمن نشین در این سایت محلی از اعراب ندارد .

** در پی فیلتر شدن سایت گلستان ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، گویا سایت نیلکوه نیز در فرمانداری گالیکش و برخی ادارات دیگر آن شهرستان فیلتر شده است ، همچنین گفته می شود از مجموعه روابط عمومی استانداری گلستان به برخی ادارات سفارش شده تا سایت های چون گلستان ما را در فرمانداریها و ... بایکوت خبری کنند . مبارک شان باشد.

** شنیده ها حاکیست گویا حضور احتمالی منوچهر متکی در انتخابات آتی جلس از حوزه گلستان در غرب استان جدی تر شده است . در این راستا بنظر می رسد مخالفین نظری مهر برنامه هایی دارند تا در این دوره صلاحیت وی تایید نشود و از طرفی یکی از برگ برنده های نظری مهر این است که شوهر خواهرش یعنی وزیر امور خارجه سابق کشورمان بر کرسی نمایندگی غرب استان تکیه بزند.

** شنیده های ما از شرق استان حاکیست که گویا میوه های دولتی برای شب عید مانند پرتقال و سیب به شهرستان مراوه تپه نرسیده است ، در حالی که پیشتر تعزیرات حکومتی اعلام کرده بود که 60 تن پرتقال توسط سودجویان احتکار شده بوده است .

** شنیده ها از مینودشت حکایت از این دارد که برخی فعالان اجتماعی شهر ، پاراگلایدر را فرصتی برای توسعه مینودشت و معرفی بهتر از ظرفیت های این شهر می دانند ، اما انحصاری بودن آن در دست چند نفر کم تجربه باعث شده تا از این ظرفیت بزرگ به درستی استفاده نشود و به محملی برای سودجویی و کسب منافع خاص برای دست اندرکاران کنونی مبدل گردد و گاها در کنار برگزاری جشنواره ها و مسابقات مربوطه ، برخی حواشی و رویدادهای نا مناسب را رقم بزند و به همین دلیل پشنهاد شده بحث پاراگلایدر در مینودشت توسط یک هیئت مدیره یا شرکت تعاونی پیگیری شود .

در این زمینه لازم است اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان ، معاونت عمرانی استانداری ، فرمانداری مینودشت ، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و سایر مجموعه های ذیربط ملی ، استانی و شهرستانی به طور جدی به این مساله ورود پیدا کرده و به وضعیت آن سر و سامان بدهند .

** منابع محلی علی آباد کتول گفته اند که شیخ نور علی دیلم که در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور کار می کند و از روحانیون هوادار آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان است احتمالا در انتخابات آتی از حوزه علی آباد کتول شرکت کند .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.