1394-01-07 19:19
5202
10
12222
بسته خبری گلستان ما / قسمت دوم :

از انتخاب گزینه نهایی سیستانیهای گلستان برای مجلس تا انفصال از خدمت عضو شورای شهر / سوال هدفمند برخی عناصر رسانه ای برای به حاشیه کشیدن شهردار گرگان

تلاش برای رسیدن سیستانی ها به گزینه نهایی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ؛ انتقاد مسکن مهر نشینان شهرک گلستان از عدم آسفالت محوطه این شهرک ؛ انفصال از خدمت یکی از اعضای شورای شهر دلند به خاطر استفاده از ماشین شهرداری ؛ سوال هدفمند برخی عناصر رسانه ای برای حاشیه سازی شهردار گرگان ؛ بلاتکلیفی مجموعه بهشت هیرکان از مهمترین عناوین دومین بسته خبری گلستان ما می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ دومین قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

** شنیده ها حاکیست که دکتر عباس نیاوند تلاش دارد تا به عنوان گزینه نهایی سیستانی ها برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز استان کاندیدا شود . به جز وی از افرادی چون مهندس محمود سالاری رئیس انجمن مسکن سازان استان گلستان و مجری پروژه طرح آفتاب و دکترعبدالحسین ناصری نماینده سابق گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و قدسیه آب شناس فعال فرهنگی اجتماعی که در دوره گذشته بیش از 48 هزار رای داشت ، نام برده می شود .

اما گویا انصراف نیاوند از استانداری گلستان و فراجناحی بودن وی ، سیستانی ها را به سمت حرکت برای رسیدن به یک گزینه واحد سوق بدهد .

** شنیده شده یکی از مدیرکل های استان گلستان به تازگی در آستانه بازنشستگی یکی از فرزند خود را طی قراردادی در همان اداره کل بکارگیری کرده است.

** شنیده ها حاکیست عده ای از ساکنین و هیئت مدیره مسکن مهر شهرک گلستان که در نزدیکی میدان قندهاری گرگان قرار دارد نسبت عدم آسفالت محوطه این شهرک گلایه هایی را دارند و برای آسفالت شدن محوطه با شهرداری و شورای شهر نامه نگاری کرده اند.

اعتقاد شهرداری این است که آسفالت محوطه برعهده مسکن و شهرسازی است و این اداره باید همچون مسکن مهر زیتون که در سعدآباد گرگان قرار دارد اقدام لازم جهت آسفالت محوطه را انجام دهد در همین خصوص شورای شهر نیز قول داده است تا با برگزاری جلسه ای مشترک این موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل شهروندان مرتفع گردد.

** شنیده ها حاکیست مدیر یکی از سایت های محلی گرگان قصد دارد برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند و به عنوان یک کاندیدا در عرصه انتخابات حضور پیدا نماید.

** گفتنی است زبیده سوقی سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرترکمن از عملکرد شهردار بندرترکمن انتقادی دارد و علت کسری بودجه این شهر را عدم فروش 1000 غرفه بازار ماهی فروشان بندرترکمن می داند.

** شنیده ها حاکیست دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان یکی از اعضای شورای شهر دلند را به خاطر استفاده از ماشین شهرداری دلند به انفصال از خدمت محکوم کرده است ، این در حالی است که برخی شخصیتهای ارشد استانداری با ماشین های لوکس استانداری به باغ های خود سر می زنند، یا شورای شهرگرگان که از خودروی جک استفاده می کنند.

** شنیده ها حاکیست برخی از عناصر رسانه ای با توجه به سیاه پوش شدن گرگان برای ایام فاطمیه مصاحبه های هدفمند از شهردار گرگان کرده اما شهردار گرگان از سیاه پوش کردن شهر توسط یک مسجد اظهار رضایت نموده است و مصاحبه را به دلیل ماهیت این رسانه نیمه تمام رها کرده ، گویا این عناصر انتظار جواب دیگری از شهردار داشتند تا با به حاشیه کشیدن شهردار وی را دچار چالش نمایند.

** شنیده ها حاکیست یاسرهاشمی فرزند آیت الله هاشمی که اخیرا به گنبد سفر کرده است با یکی از کارخانه داران گنبدی برای احیا کارخانه پنبه پاک کنی شریک شده و در همین راستا بخشی از بدهی های وی که چند میلیارد بوده را پرداخت کرده است.

** شنیده ها حاکیست مجموعه پذیرایی " بهشت هیرکان " که در ناهارخوران گرگان واقع شده است و در مهرماه سال 87 در ازای هزینه ای 50 میلیونی، به مدت چهارسال طی قراردادی واگذار شده با وجود اینکه چند سال از مدت اتمام قرارداد آن گذشته است هنوز تعیین تکلیف نشده و کشمکش ها پیرامون آن بین شهرداری و پیمانکار برای تخلیه این مجموعه وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

بله اون مدیر که فرزند خود شو آورده ، آقای ق ع مدیر کل ...... بوده که علی رغم اینکه توی این اداره کارکنان با 10 سال سابقه هنوز قرار دادی ندارند دخترش یک شبه قرارداد کار معین شده

0
0
پاسخ
1394-01-02 08:23
گردشگر

شاید بکارگیری فرزند مدیرکل جنبه استخدامی نداشته و صرفا در راستای حفظ میراث پدر بوده است.

0
0
پاسخ
1394-01-03 12:24
آشنای قدیمی

با سلامنیاوند به هیچ عنوان گزینه نهایی ما نیست و نخواهد بود .ایشان به عنوان یک تازه از راه رسیده تا به امروز کجا بوده اند ؟

0
0
پاسخ
1394-01-05 05:49
مهدی میر

باسوادترین و با سابقه مدیریت ترین و مردمی ترین و مدیر ترین گزینه دکتر نیاوند می باشد . سایر گزینه قبلا در انتخابات خودشان را امتحان کردند و حالا باید یک چهره ای که سوابق درخشان و مورد تایید اکثر جریانهای سیاسی است وارد عرصه انتخابات شود

0
0
پاسخ
1394-01-05 08:08
مهدی میر

اقایی که می نویسی دکتر نیاوند یک تازه از راه رسیده .تو واقعا دکتر نیاوند را نمی شناسی با حفظ احترام به سایر گزینه ها سوابق مدیریتی دکتر نیاوند دکترای مدیریت را هیچ یک از گزینه ها ندارد . کسی که معاون وزیر بوده معاون استاندار خراسان رضوی و گلستان در هر دو دولت و هیت مدیره سازمان بازنشستگی و بخاطر سالم بودنش حتی در دولت روحانی نیز در حد معاون استاندار بکار گرفته می شود . کدام گزینه تاکنون توانسته این سوابق را داشته باشد . مرد اخلاق و مومن و کسی که برادرش راننده تاکسی است و می گوید هرگاه من برای تمام بیکاران استان کار درست کنم نفر آخر برادر من است .

0
0
پاسخ
1394-01-05 08:22
مهدی میر

دکتر نیاوند دکترای مدیریت مدیری خلاق باسابقه سالم خدمتگذار مردم در دوران مدیریت اش درب اتاق اش برای مردم باز بود و همه مردم گلستان از هر قومی و نژادی او را مردی با اخلاق و سالم می دانند

0
0
پاسخ
1394-01-05 08:37
رحمت

من به .... رأی نخواهم داد نمایندگان مجلس باید بومی استان باشند...

0
0
پاسخ
1394-01-06 06:39
سیستانی کتول

دکتر نیاوند در پست معاونت استانداری خود را مطالبه سیستانیها نمیدانست لذا پاسخگوی مطالبات قوم مظلوم و ولایتمدار سیستانی نیز در استان نبود. ورود ایشان به عرصه انتخابات فرآیندی است که الیتهای اقتصادی و سیاسی برای مهندسی انتخابات استان در نظر گرفته اند. دلیل آن اینکه ایشان حتی هنوز نمیداند که از کدام حوزه انتخاباتی قرار است ثبت نام نماید . یا اینکه ایشان می فرماید : در مورد استعفا با استاندار به توافق رسیده ام یعنی چه ؟ دوستان سیستانی خودتان تصمیم بگیرید و به دیگران اجازه ندهید که برای شما تصمیم بگیرند.

0
0
پاسخ
1394-01-07 05:09
ترکمن

سلام قدسیه آب شناس دقیقا 35458 رای داشت. و نفر ششم شد ولی ناصری 50223 رای داشت و نفر دوم شد با امامی نفر سوم (43312 رای) به دور دوم کشیده شد.به ترتیب یصورت زیر است:1 - سيد علي طاهري 74،5012- عبد الحسين ناصري 50،2233- حاج عيسي امامي 43،3124 قاسم حاجي محمدي تقر تپه 37،1345- فرهاد توماج 37،0266- قدسيه آبشناس 35،4587 عبد الطيف اسماعيلي 29،437

0
0
پاسخ
1394-01-08 22:34
فارس طرفدار سیستانی

سلام. تنها گزینه ای که هم به نفع فارس ومحلی و سیستانی در گرگان فعالیت گسترده ایی داشت وهر دوطیف علاقه مند به برگشت دوباره به صحنه انتخابات مجلس 94 هستند ، دکتر ناصری میباشد. مردم، شما لایق بهترین هستید.

0
0
پاسخ
1394-01-14 10:55

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.