1394-01-01 06:04
3575
4
12221
حسین صادقلو:

پیش از این شهرداری گرگان بنگاه معاملات ملکی بود / دلیلی ندارد به معارض 25 سال پیش پروژه گلشهر - ناهارخوران 30 میلیارد پول بدهم !

شهردار گرگان گفت : معارض پروژه گلشهر ناهارخوران مدعی است که من ۳۰ میلیارد تومان از شهرداری پول می خواهم . من نمی توانم این کار را انجام دهم و دلیلی برای این پیدا نمی کنم که به معارض ۲۵ سال پیش که ۳۰ میلیارد تومان پول می خواهد ، پول بدهم .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین صادقلو چندی پیش در جمع تعدادی از جوانان شهر گرگان ، قسمتی از علت عقب ماندگی شهر گرگان را نا همگونی و نا هماهنگی دانست گفت : اگر شهر اصفهان ارتقا و توسعه پیدا کرده است به این خاطر است که لحظه ای که اسم اصفهان مطرح می شود تمام اختلافات آن ها کنار می رود. و با هم ید واحد می شوند که اعتبارات دولتی برای اصفهان بگیرند .

صادقلو افزود: ولی در این جا ما قدری ستیزه داریم که به جای اخذ اعتبارات دولتی بپردازیم کارهای دیگری انجام می دهیم و اعتبارات را هم تقسیم می کنند و تمام می شود. اراده من در تعامل و کار کردن است.

وی با بیان اینکه من در مسائل مالی و کاری اداره یک سر سوزن گذشت نسبت به خودم و همکارانم ندارم تصریح کرد: من نمی گویم که صد در صد انحراف مالی را در شهرداری و سازمان های وابسته جمع کرده ام ولی می گویم درصد سلامت و اخلاقیات مالی و اداری شهرداری بالا بردم . شهرداری پیش از این بنگاه معاملات بود یعنی هر کس که به شهرداری مراجعه می کرد به اندازه اعتبار پروانه ساختمانش در بیرون امکان داد و ستد برای او ایجاد می شد.

شهردار گرگان در ادامه گفت : من جلوی همه این موارد را بستم و حتی یک مورد را نمی توانید پیدا کنید . جلوی این کار را گرفتم چون همه مردم می دانند که مامن آن ها برای پروانه ساختمان گرفتن شهرداری است نه جای دیگری.

حسین صادقلو با اشاره به اینکه مدیریت روی پروژه های عمرانی شهرداری در هنگام آغاز طرح وجود داشت و در زمان پایان پروژه چیزی وجود نداشت خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه پارکینگ عدالت ۱۷ ، فرهنگ سرا ، پارک بانوان ، پل شهید قندهاری ، ساختمان شماره دو شهرداری و ساختمان تاکسی رانی و خیل از پروژه های با نام نشان دیگر ، همه این ها پروژه ها شروعش معلوم است ولی کسی نمی پرسد که وقتی قرار دارد ساخت و تکمیل یک پروژه ۲ سال است چرا ۷ سال طول می کشد که تمام شود.

وی گفت : یکی از سخت گیری های ما نظام پروژه های عمرانی است در پروژه های عمرانی اولین اولویت ما زمان بندی است ، سخت گیری در کیفیت همین حالت را دارد. برنامه ریزی برای کاهش اذیت همسایگان پروژه و همراهی برای تسهیل ترافیک در آن منطقه  نیز از اولویت های ما در انجام پروژه های عمرانی است.

شهردار گرگان با بیان اینکه طراحی و زمان بندی پروژه های بر عهده ما نیست گفت : ما با مشاور قرار داد می بندیم و آن ها می آیند و کارهای مطالعاتی را انجام می دهند. به عنوان نمونه پل زیر گذر سه راه گلشهر که همزمان با افتتاح زیرگذر معلم کلنگ زنی خواهد شد . حدود ۴۰۰ صفحه گزارش تخصصی و زمان بندی در آن وجود دارد که این نشان از آن دارد که برای این پروژه زمان گذاشته اند و همه مسائل ان را به طور جزئی مطالعه کرده اند .

صادقلو بیان داشت : این پروژه معارض داشت و شورای شهر با آن معارض همراهی کرد ، معارضی که برای ۲۵ سال قبل است و برای امروز من نیست . این معارض مدعی است که من ۳۰ میلیارد تومان از شهرداری پول می خواهم . من نمی توانم این کار را انجام دهم و دلیلی برای این پیدا می کنم که به معارض ۲۵ سال پیش که ۳۰ میلیارد تومان پول می خواهد، پول بدهم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

تیزهوش

بابا دست وردار از این کولی بازیها . مردم رو چی فرض کردی عامو ؟بابا شما قبلا هم تواین شهر گرگان شهردار بودی و هنرت رو نشان دادی .آنچه که اتفاق افتاده و داره میفته هنر یه شورای خوب و چیز فهمه .چرا در همه تبلیغاتت سابفه قبلی که شهردار گرگان بودی رو پنهان میکنی؟ضمنا تو شهرهای مازندران هیچ کس ندونه خودت خوب میدونی چکار کردی؟تمام عمران و آبادیهای انجام شده مال دوران بعد شماست .میگی نه . کتمان کن تا اسنادش رو شود .مردم میفهمن

0
0
پاسخ
1394-01-01 16:03
علی

دعای خیر اکثریت قریب به اتفاق مردم گرگان بدرقه راهتان است اقای شهردار..دست مریزاد...

0
0
پاسخ
1394-01-01 19:28
ساور

_ چرا برای مبلمان شهری و سنگ فرش میدان ناهارخوران تا میدان ولیعصر قبل از برگزاری مناقصه پیمانکار مشخص شد و درصدی که باید پرداخت میشد از ... ؟ چرا برای ساکت کردن اعضاء شورای شهر از زمانی که بحثه رفتنتون پیش اومده دارین امتیازهای مختلف میدین، تا قبل از این بحث ها حتی اعضاء رو به اتاقتون راه نمیدادین اما آلان بدونه وقت قبلی و هماهنگی دره اتاقتون رو باز میکنن میان تو؟؟؟ _هرکسی جای شما بود با این همه ادعایی که برای خدمت کردن به مردم گرگان داره و به قول خودتون پاک دامنی و کارهای بزرگی که انجام داده (تماما وظیفه بوده و هرکس جای شما هم بودهمین این روند پیش میرفت) با شنیدن به قول خودتون تهمت هایی که بهش زده شده میگفت مردم این شهر لایقه خدمت نیستن و با یک استعفای جنجالی با توجه به ارتباطی که با رسانه ها دارید ( در یک روز همه مخالفین از جمله همین سایت به موافقین و حامیان شهردار پیوستند) میرفتید ولی چی شده که دو دستی این صندلی رو چسبیدین و به هر قیمتی با دادن امتیازهای مختلف از جمله ماشین های معروف جک برای شورای شهر و ویتاراهای صفر کیلومتر برای استانداری سعی در ماندن دارید؟

0
0
پاسخ
1394-01-02 22:56
ساور

دم از خدمت به مردم و پیشرفت شهر نزنید که اگر اینطور بود بعد از این همه حرف و حدیثی که دنباله شما هست حداقل جهت حفظ شخصیت با یک استعفای جنجالی و شانتاژ رسانه ایی همینطور که تا الان پیش رفتید با این شهر و شورای قدر نشناسش خداحافظی میکردین ولی شما از عدم اطلاع مردم از بسیاری از موارد نهایت استفاده را بردید و خود را خادم نشان دادید و شورا را مانع پیشرفت شهر ، و چنان جهت پر کردن جیبتون در این شهر بر صندلی خود چنگ زدید تا جیب تان پر نشود از آن جدا نخواهید شد. از بی اطلاعی عوام سوءاستفاده نکنید

0
0
پاسخ
1394-01-02 23:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.