1393-05-27 15:42
4638
40
1204
بعد سالهای 84 و 88 بخشی از مطبوعات تعطیل شدند !

سیاه نمایی استاندار گلستان در جمع اصحاب جراید مستقل / وارث میراث شومی هستیم

استاندارگلستان امشب در جمع اصحاب جراید به اصطلاح مستقل ، سیاه نمایی های گذشته را تکرار کرد و گفت : ما درشرایط میراث داری شومی هستیم.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان امشب در اجتماع اصحاب جراید به اصطلاح مستقل گلستان با تکرار سخنان گذشته و سیاه نمایی از هشت سال دولت احمدی نژاد اظهار کرد: ما این استان را با 65 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم و این یک واقعیت است و ما به هر شکل در شرایط میراث داری شومی هستیم و همان حرفی که رئیس جمهور فرمودند دولت مظلوم است و مردم مظلومتر و این یک واقعیت است.

دکتر صادقلو گفت: در استان گلستان 5000 نفر نیروی کار مازاد وجود دارد و فقط در اداره راه مرکز استان ، 300 نفر نیروی اضافه داریم که سالانه 7 میلیارد اعتبار برای آنان هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه در تقدم پرداختن سوبسیدها موارد نادرست زیادی اتفاق افتاده خاطر نشان کرد: یارانه ها نیز میراث شومی دیگری بوده که برای ما بجا مانده و ما اگر بگوییم احساس سیاه نمایی بیشتر اتفاق می افتد اما اگر شما رسانه ها بگویید این احساس کمتر است.

استاندار گلستان ادامه داد: بعضی قلمروها مثل چک سفید است مثل معلمی که احسان است و احسان بالاتر از عدالت و خبرنگاران نیز مانند معلمان در این عرصه قلمروشان چک سفید است.

دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه وقتی نگاه اولیه نادرست باشد ظرفیت لازم برای شنیدن حاصل نمی شود تصریح کرد: من اندام یک روزنامه واقعی را می شناسم چون سالها در کتابخانه کار کرده ام ولی معتقدم در استان ما فاصله روزنامه ها تا واقعی شدن زیاد است.

وی افزود: باید متوجه باشیم روزنامه نگاری تبدیل به یک مد و پرستیژ نشود و لازم است که این عرصه شکل یک صنف را بخود پیدا کند و آنچه که واجب است در استان تشکیل یک مجموعه صنفی برای این خانواده است.

استاندار گلستان افزود: یک فضایی در سال 84 و بعد از سال 88 به این طرف اتفاقاتی افتاد که بخشی از مطبوعات تعطیل شدند یا آسیب دیدند ، من با نقد آشنا هستم اما خیلی از مطالب مطبوعات و سایتها در رسانه ها نقد نیست.

صادقلو اشاره کرد: خیلی از روزنامه ها مانند احزاب شناسنامه دار نیستند که دارای یک افق و یک سندی حرکت کنند.

وی افزود: مخالف شغل زایی از کار روزنامه نگاری هستم و در اینجا مخالفتم با این بخش از بیانیه پایانی این همایش را اعلام می کنم.

** گفتنی است دکتر صادقلو استاندار گلستان جمعه گذشته 17 مردادماه در مراسم روز خبرنگار که در کردکوی برگزار شده بود حضور نیافته بود که این مورد با انتقاد شدید اهالی رسانه ها و خبرنگاران استانی مواجه شده بود.

بنظر می رسد استاندار گلستان با حضور در جمع اصحاب جراید مستقل ، مراسمی سیاسی و جناحی که هر ساله با جمع محدودی و بدون حضور همه خبرنگاران استانی برگزار می شود ، خواست تا به نوعی دل اصحاب رسانه و خبرنگاران را بدست آورد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار خبرگزاری

چرا می گویید اصحاب جراید مستقل :* بگویید اصحاب جراید کپی پیست * بگویید اصحاب جراید مشترک المنافع* بگویید سیاسیون پست طلب

0
0
پاسخ
1393-05-26 14:06
د . ساوری

با سلامبه نظر من سیاه نمایی شدید دکتر صادقلو علیه دولت احمدی نژاد برای فرار از درخواست مجری برنامه بود .مجری مراسم قبل از سخنان استاندار از وی خواست تا به صورت روشن قولهایی را برای حمایت از مطبوعات بدهد .ولی استاندار با پشت گردنی زدن به دولت گذشته ، با زبان سیاه نمایی غلیظ گفت که چیزی برای دادن به مطبوعات ندارد !!!!امیدوارم دوستان پیام نادرست استاندار را گرفته باشند .

0
0
پاسخ
1393-05-26 14:24
منم خبرنگار

آقای دکتر صادقلوی عزیز 2 نکته مهم :1. دکتر قناعت با چقدر بدهی استان را تحویل گرفته بود ؟2. جنابعالی با چقدر بدهی استان را تحویل نفر بعد خواهی داد ؟دکتر جان تو رو خدا از این بازی ها دست بردارید .الان وارد سال دوم دولت هستید هنوز هم به دولت گذشته می پردازید ، تاریخ مصرف سیاه نمایی خیلی وقته گذشته .برادر جان شما که دوران دیده اید و نیک می دانید که بخش زیادی از این بدهی ها مزمن است و از دولتی به دولت بعدی منتقل می شود .ای داد ...

0
0
پاسخ
1393-05-26 14:30
سفید نما

این جمله یعنی خط دادن استاندار به رسانه ها برای سیاه نمایی بیشتر :صادقلو : «« ما اگر بگوییم احساس سیاه نمایی بیشتر اتفاق می افتد ، اما اگر شما رسانه ها بگویید این احساس کمتر است . »»ای ولله دکترعجب خانواده ای درست کردید بین استانداری و رسانه ها .عجب تفاهمی ، عجب هماهنگی ای !!!

0
0
پاسخ
1393-05-26 14:48
جعفر

سلام درست کنید مطلب تونو اصحاب به اصطلاح مستقل استان چیه !!!اونا فقط 10 نشریه هستند و بس . این چند تا نشریه که اصحاب جراید استان نیستند .اونا فقط یک تعداد نشریه زنجیره ای هستند که می خواهند خود نمایی کنند.واقعا متاسفم برای این افراد .....

0
0
پاسخ
1393-05-26 15:19
دکتر سلام

دکتر جان ! کتاب و کتابداری و کتابخوانی ؛ چه ربطی به روزنامه و روزنامه نگاری دارد البته به روزنامه خوانی! صد در صد ربط داره بالاخص این یکسال گذشته که هیچ کاری نداشتین ! گفتین با نقد آشنا هستید ؟ کاملا از این شیوه نقد دولت احمدی نژاد پیداست که نقاد چیره دستی هستید که شیوه آن را به روزنامه های مستقل آموختید.لطفا حرمت خودتان را حفظ کنید .

0
0
پاسخ
1393-05-27 00:03
ارشاد گلستان

مراسم دیروز از چند جهت قابل تامل بود1- عدم حضور استاندار در مراسم رسمی روز خبرنگاری که مدیر کل ایشان ترتیب داده بود و حضور پر رنگ در مراسم غیر رسمی روز خبرنگار2- حضور پر رنگ کارکنان ارشاد گلستان 3- پچ پچ ها و حرفهای درگوشی از این قبیل که خواستیم به بعضی ها بیاموزیم نه تنها برای این پست خام بوده ای که بلکه هیچ بلد نیستی به عنوان پاسخی به توهین های ایشان .** آیا می توان نتیجه گرفت:1- استاندار با هیات همراه خود به فضیلت و معاونش قصد یاد دادن برخی از اداب اداری و سازمانی را داشت ؟2- حضور همکاران آقای معاون به جهت عدم پذیرش او در سیستم است ؟البته از حق نگذریم استاندار در بخشی از صحبت ها گفت که دیگر دست از ادبیات اینکه ما را ضعیف کردن و یا تعطیل کردن بردارید.الان که فضا آماده است کار کنید (نقل به مضمون)

0
0
پاسخ
1393-05-27 00:17
مهدوی

گر منتقدی باش ، ولیکن به جهنم اشک تو چکیده‌ست به دامن ؟ به جهنم!دلواپس فردای وطن گشت برادر؟ زخم است به جان وی و بر تن؟ به جهنم!صلحی که نمودیم ، نیارزد به پشیزی کوبیدن آب است به هاون ؟ به جهنم!ما پسته خورانیم ، شما غصه خورانید در شهر گرانی شده ؟ اصلاً به جهنم!ماشین چو گران است ، مکدر شده باشم ماندید چو در له‌ شده آهن ، به جهنم!ما جمله دل‌آرام ، شدیداً همه شادیم بشنید کسی مطلب موهَن ؟ به جهنم!اندر صف ناجور سبد له ‎شده ‎گانید کم آبی و کم نانی و کلاً به جهنم!تعلیق شد آنگونه اگر هسته‌ایِ ما بشنو تو زمن فوری و آناً ، به جهنم !ای کاسب تحریم ، تو سرهنگی و اکنون هم نیست کسی البته ایمن ؟ به جهنم!شد زندگی‌ات لنگ ؟ نه این گفته دروغ است حیف است اگر نشنوی از من، به جهنم !ما جمله چنینیم ، لذا معتدلانیم گویم به شما البته جمعاً ، به جهنم !

0
0
پاسخ
1393-05-27 01:21
رو راستی

به نظر من اگر دکتر صادقلو صادقانه می گفت که من اعتباری برای حمایت از مطبوعات ندارم خیلی بهتر از از این سیاه نمایی تکراری اش بود .آخه این حرف ها دیگر خریداری ندارد و همه می دانند صرفا مصرف تبلیغاتی داشته است .

0
0
پاسخ
1393-05-27 01:31
با کلاس

دکتر صادقلو : باید متوجه باشیم روزنامه نگاری تبدیل به یک مد و پرستیژ نشود .بیان این حرف یعنی اینکه احتمالا برای برخی ها ، روزنامه نگاری و نشریه داری تبدیل یک مد و داشن یک پرستیژ شده است بدون اینکه لوازم و اقضائات آنرا را رعایت کنند .این حرف سنگینی است ، خطاب به آن برخی ها !!!!

0
0
پاسخ
1393-05-27 06:04
علوی

روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری احمدی نژاد گفت مشایی یعنی احمدی نژاد. مشایی معنیش چی بود؟؟؟ دوستی با مردم اسراییل و تعارض با ولایت فقیه. این دوستانی که از دولت احمدی نژاد اینجا دفاع می کنند جریان انحرافی هستندنیستند؟؟؟مقابل ولایت ایستاده اند. دلواپس منافع باد آورده از دست رفته شان هستند. بنده و دو تن از دوستام با مدرک دکترای دانشگاه سراسری روزانه حتی یک کار معمولی دولتی نمی توانم داشته باشم. چرا؟؟؟؟ چون هر چی بی سواد به صورت مازاد به ادارات تزریق شدند با مدر ک های پولی و حالا دیگر ظرفیتی وجود ندارد. واالله خیانت کرد احمدی نژاد در حد تحصیل کرده های واقعی.شما اگر واقعا رسانه هستید چشمتان را به این خیانت نمی بستید. هرچند طعم منفعت ظاهرا اون قدر شیرین است که خون شهدا را نادیده می گیرید و به منافع انحرافیون و دلواپسان منافع خود فکر می کنید. با حرفای استاندار به صورت عینی موافقم. اگه یه حرف خوب زده باشه همینه

0
0
پاسخ
1393-05-27 02:54
دکتر سلام

سلام اولا بعید می دانم شما درد مقابله با انحراف داشته باشید چون فتنه و فتنه گران را نمی بینید اما انحراف را می بینید¡آقا در مشهد سال 91گفت بین کسی که داره راه را اشتباه می ره با کسب که دنبال براندازی است فرق بگذارید .ثانیا شما فتنه ای که از سال 88شروع و هنوز از آن حمایت می شود که درست نقطه رهبری بود نمی گویید تعارض با رهبری اونوقت 111روزی که فقط خانه نشینی بود و بعد تمکین به نظر رهبری میگین تعارض ثانیا مگر رهبری اخیرا نگفتن نقد دولت گذشته منصفانه و علمی باشد و در تریبون عمومی و منابر نباشد.

0
0
پاسخ
1393-05-27 06:48
تیزبین باهوش

سلام آقای استاندار شما مردم وشعور اونها رو نادیده گرفتی . سیاه نمایی حدی داره . عملکرد نداری حرف نزن مگه مجبوری این همه خلاف واقع حرف بزنی ؟میشه این لیست بدهی دولت قبل رو منتشر کنی تا مردم بدونن و دیگه مجبور نشن دروغهای تکراری رو گوش کنن. ضمنا دولت اگه بدهی داشت میرفتی بدهیتو میدادی . نه که فلان قدر کارت هدیه به نورچشمی هاو. . بدی .تومگه نمیگی 5000 نفر نیروی مازاد داریم پس چرا اینهمه بازنشته واعاده بکار و یه تعداد پیرمرد ( در قالب مشاور) بهمراه یه تعداد نیروی بیکار از سن استخدام گذشته و انتقالی از سایر استانها رو آوردی ؟مردم دم خروس رو باور کنن یاقسم حضرت عباسو والله بخدا وقاحت حدی داره. دروغ بده . زشته . جیزه . ممکنه بعضی جاها رو. . . .یارانه هاهم اگه بد بود مردم نمیگرفتن . شما که میگی دولت تو قلب ملت جا داره . خوب مردم هم تو رفراندم انصراف از یارانه نشون دادن که یارانه چیز خوبیه و برخلاف شما و دولت نظرشون روابلاغ کردن ضمنا رفراندم انصراف از یارانه رو احمدی نژاد برگزار نکرد که بازم بهش فحش بدین و بگین تقلب شده .جیگرخودتون برگزار کردین وملت هم با عملکرد شون پاسخ لازم رو دادن ولی انگاری هنوزم گوش شنوایی نیست.

0
0
پاسخ
1393-05-27 09:46
محمد

جواب به علویدکتر جاناگه واقعن دکترا دولتی داری و بیکاری برو عیب را در جای دیگه ببین نه دولتهاباید نگاهتو مودبانه کنیمعلومه گرفتن مدرکت هم مثله نوشتن ...بهتر نیست عدم موفقیتتو بیشتر در درون خودت جویا بشی؟نگاهتو بزرگ کن جان برادربه حدود یازده سال پیش سوابق جذب و به کارگیری نیروها در دستگاههای اداری استان خودمان مراجعه کن تا نگاهی واقعی ، منطقی و به دور از احساسات پیدا کنیو یه قدری به فراخوانهای استخدامی مراجعه کنکار همش فقط کار دولتی نیس که شاعر گفته:برو کار میکن مگو چیست کارکه دکتر! فقط دولتی نیست کار

0
0
پاسخ
1393-05-27 16:04
مورخ

سلام . رزمنده دفاع مقدس کربلائی شعبان در مثالی که در آن مناقشه نیست می گوید: میراث شوم نشستن جغدی در جایگاه عقاب است که کارش بد و بیراه و دشنام به گذشته و تاریک نمایی و تاریک سازی وحرافی و گنده گویی وکج اندیشی و ... گی است. کاری از وی برنیاید چون جغد است بناچار و به اقتضای طبعتش تاریک گزینی و پرداختن به تا ریکیها را بردیدن خوبیها و روشنایی ترجیح میدهد .

0
0
پاسخ
1393-05-28 05:51
amir

با حزف های علوی کاملا موافقمبنده دانشجوی دکترا روزانه دانشگاه امیر کبیر هستم ودر تمامی فراخوانهای جذب هم شرکت می کنم. فعلا در حد بسیار محدود اون هم به واسطه یک آشنا چند واحد مختصر حق التدریس دارم ولی کسانی را می بینم که در چند سال اخیر با نهایت بی سوادی در ادارات خوب دولتی جذب شده اند که نه من همه اساتید حق التدریس را منزجر می کند. شما اگر رسانه آزاد هستید و شرف دارید از بوزسیه های غیر قانونی بنویسید که وزیر علوم در مقابل آن مقاومت می کند و با فشار برخی نمایندگان اقوام آنها بدون رنج کشیدن برای تحصیل جای امثال مارو پر کرده اند. سری به سایت دانشگاه گیلان گروه مکانیک بزنید تا دلیل دلواپسی عده ای منفعت طلب را بفهمید. جذب با فوق لیسانس با معدل 13 در دانشگاهی که خود 40 دانشجو دکترا دارد. خدا لعنت کند مسببانش را.

0
0
پاسخ
1393-05-28 10:38
دانا

آقای صادقلو...این حرفای کلیشه ای رو بذار کنار!!اگه میراث دار شومی شدی خودت خواستی!!شب وروز لابی کردی بشی استاندار!!اگه واقعا راست میگی ولش کن!!چرا میراث شوم رو نگه داشتی!به تو میگن ایثارگر واقعی..........

0
0
پاسخ
1393-05-28 12:34
شفایی

سلام ما باتمام وجود حس میکنیم که سایه استاندار روزبروز داره بزرگتر وبزرگتر میشه که خدا ان شاالله این سایه رو برکل استان بگستراند.

0
0
پاسخ
1393-05-31 01:16
رجنی

سلام من با آقای شفایی موافقم .منتها یه نکته رو آقای شفایی بدونه بد نیست .هرچه به غروب نزدیک میشیم سایه ها بزرگ و بزرگتر میشن و گسترش پیدا میکنن .درطلوع سایه ها کوچک و کوچکتر میشن تا به اعتدال برسند و خودشان باشن .ولی وقتی رو به غروب و افول حرکت کنیم سایه ها بزرگ و بزرگتر میشن ت اوقتی که متصل به تاریکی و سپس محو بشن واینم معمولا غروب و خیلی سریع اتفاق میفته.با این اوصاف تکلیف سایه استاندار چیه ؟؟!!!

0
0
پاسخ
1393-06-01 11:29
کارمند

سلام خدارحم کرد همین میراث شوم بود که هفته دولت برای افراطیون آبرو درست کرد وباافتتاح چند باره تعدادی پروژها به مردم گفتند که ماهم . . .

0
0
پاسخ
1393-06-05 04:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.